Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Cum ajungi profesor ?

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
ManiaXx

ManiaXx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 12.09.2007
M-ar interesa daca cineva ar putea sa-mi ofere citeva informatii despre pasii , calificari/diplome sau examene necesare ca sa devii profesor la nivel liceal.Sunt student in anul 3 la Cig , din pacate am ratat modulul pedagogic din motivul simplu ca pina in anul 2 nu am stiut ca exista....daca acest modul este imperios necesar atunci as dori sa stiu daca mai pot sa-l fac independend de faptul ca sunt in anul terminal.Domeniul care m-ar interesa ar fi evident cel economic , in special macro si microeconomia si economia politica.Astept sfaturi si idei dar va rog....de la persoane care sunt in cunostinta de cauza , nu vreau pe ghicite  :worthy:

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,570
  • Înscris: 30.07.2003
Pai trebuie sa faci cursurile de pedagogie. Daca mai poti in cadrul facultatii ar fi mai bine. Altfel o sa le faci pe banii tai ca fara ele nu poti ajunge unde vrei. Dupa absolvirea facultatii si a acestor cursuri mergi la Inspectoratul Scolar Judetean unde acesta organizeaza anual concurs pentru ocuparea unui post in invatamant.

#3
bogdan2011

bogdan2011

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,097
  • Înscris: 07.01.2011