Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Clienti nemultumiti de Vodafone.
Last Updated: Jan 02 2024 23:21, Started by
scooby2008
, Aug 29 2011 20:30
·
18
#523
Posted 02 November 2017 - 13:39
Revoltator!
Interventia tehnica e numai pe baza de programare. O saptamana si ceva. Depus cerere de reziliere intre timp. So long UPC! |
#524
Posted 02 November 2017 - 15:32
Normal că e pe bază de programare. Înaintea ta mai sunt și alți clienți. Tu de fapt cred că vroiai să renunți deja la ei. Adică hai să-i chem că eu oricum reziliez.
O săptămână însă e cam mult. La mine au venit în 2 ore. Edited by Kalman2007, 02 November 2017 - 15:46. |
#525
Posted 02 November 2017 - 15:50
La mine au venit cel târziu a doua zi după ce am făcut sesizare, mi se pare și mie mult o săptămână.
|
#526
Posted 02 November 2017 - 16:41
Ti-au spus si motivul pentru care trebuie sa stai o saptamana? Esti primul pe care il aud. Cand am avut probleme, ori imi spuneau cand e trimisa echipa tehnica pe teren (si nu era nevoie de interventie la interior, in general de pe o zi pe alta), ori ma intrebau cand sunt acasa (probleme de semnal in zona in care ei vedeau semnalul in parametrii).
|
#527
Posted 02 November 2017 - 17:15
De 4 zile tot dau telefoane pentru urgentare si se pare ca nu exista feedback de la echipa tehnica. E zona rurala si in aceeasi situatie mai sunt inca vreo 7 abonati (fiecare programati la acelasi interval).
Pe langa faptul ca sunt depasiti de lipsa de personal tehnic, tind sa cred ca pur si simplu nu le pasa de clienti. Nu am la indemana contractul sa vad daca se stipuleaza in ce interval se solutioneaza defectiunile. Dar oricum nu mai conteaza. E suficient ca s-a intamplat o data. Cand vor veni la programare le voi pune in brate echipamentul. @Kalman2007 Chiar ma gandeam sa prelungesc a 3 a oara perioada contractuala. Asa de multumit eram. Edited by spree999, 02 November 2017 - 17:17. |
#528
Posted 02 November 2017 - 18:08
Daca in 48 de ore serviciile nu se remediaza, automat platesti mai putin. Reziliere in cazul tau doar daca ai alternative. Si clar nu ma refer la alternativa T DTH + ADSL 6 mbps.
|
#529
Posted 21 November 2017 - 13:30
Am reziliat cu aceste nemernici in vara (contract prelungit prin acord mutual dupa expirarea celui consemnat in papirusuri). La data scadenta, m-am prezentat la ghiseu cu modemul, CI-ul si tot ce primisem de la ei si am platit cat mi-a zis casierul ca mai am de plata. Am semnat rezilierea si am considerat problema incheiata. Acum, in noiembrie, aflu ca sunt dat pe mana recuperatorilor pentru imensa restanta de 19 lei. Nimeni din UPC nu m-a contactat in acest timp, nu tu telefon, nu SMS, nu mail, nimic! Un scurt "mai aveti de plata..." era suficient si erau scosi din joc recuperatorii. Plus ca eram curios sa aflu cum de am ajuns restantier dupa reziliere si cum dracului se face ca am ajuns in arhivele recuperatorilor si nu au au incercat ei sa recupereze suma (era suficient un SMS si plateam la prima casa, cu conditia sa justifice de unde a aparut aceasta datorie).
Atat de curios sunt incat am sesizat si OPC-ul. Prea e hotie pe fata (dealtfel, din acest motiv am si reziliat). Edited by CodulRoz, 21 November 2017 - 13:37. |
#530
Posted 21 November 2017 - 22:29
Daca ai chitanta ceva ca ai platit atunci tot, n-are ce sa-ti faca.. da-i dracu de 19 lei, altii fura masini, case, si pe tine te da la recuperatori pt 19 lei, hahaha.
|
#531
Posted 22 November 2017 - 10:00
Am ultima chitanta, normal, insa UPC a decretat ca e penultima, Sa ceri omului niste bani fara sa justifici pentru ce, suna a Piata Obor cu samsar brunet.
ronuquet, on 21 noiembrie 2017 - 22:29, said:
te da la recuperatori pt 19 lei |
#532
Posted 05 December 2017 - 15:25
Salutari......de cateva zile am renuntat la semnat un contract cu UPC pt internet si sunt extrem de nemultumit de viteza lor. Nu e nici poveste cum scrie la ei pe site. Stie careva daca mai exista legea aceea in care sa renunti la contract in primele 30 de zile?
|
|
#533
Posted 05 December 2017 - 16:26
#534
Posted 05 December 2017 - 17:42
Andrey2011, on 05 decembrie 2017 - 15:25, said:
Salutari......de cateva zile am renuntat la semnat un contract cu UPC pt internet si sunt extrem de nemultumit de viteza lor. Nu e nici poveste cum scrie la ei pe site. Stie careva daca mai exista legea aceea in care sa renunti la contract in primele 30 de zile? Mai exact, ce viteze? Au 150/300/500 Mbps si n-am vazut la niciun operator garantarea acestor viteze (cu exceptia partii de business la care ai o viteza garantata de 20-30 Mbps). |
#535
Posted 05 December 2017 - 21:07
Andrey2011, on 05 decembrie 2017 - 15:25, said:
Salutari......de cateva zile am renuntat la semnat un contract cu UPC pt internet si sunt extrem de nemultumit de viteza lor. Nu e nici poveste cum scrie la ei pe site. Stie careva daca mai exista legea aceea in care sa renunti la contract in primele 30 de zile? danghetau, on 05 decembrie 2017 - 16:26, said:
De aici rezulta ca nu ai contract. Oricum, in termen de 14 zile poti denunta un contract semnat la distanta/ Da scuze acum am vazut am vrut sa scriu am semnat un contract. Multumesc mult pt informatie. |
#536
Posted 10 December 2017 - 01:06
#537
Posted 08 January 2018 - 20:25
Din noaptea mintii...
Deunazi stb-ul meu HD Pace nu mai functiona in sensul ca aparea banerul postului dar fara semnal...sun vb.la tel si operatorul imi spune sa dau reset la stb...zis si facut numai ca tot nu functiona...in cele din urma imi trimite azi un Dorel... Ce credeti ca imi spune Dorel? Nici mai mult nici mai putin cum ca e dusa placa video la TV(Samsung)...eu incerc sa-i explica ca el saracu merge cu 3 console de joc si un mediaplayer si nu are cum sa fie dusa placa video...dar el nu si nu o tinea pe-a lui.... In cele din urma ii da prin cap sa dea un reset si la TV si surpriza...acum merge....la care el imi spune ca am avut noroc dar ca totusi e "obosit" TV-ul si o sa mai am surprize de genul asta.... Eu stiu ca daca nu ma pricep la ceva tac din gura sa nu spun vreo prostie... De unde rasariti mai nene? |
|
#538
Posted 09 January 2018 - 09:36
Pai stai asa.
Totul s-a rezolvat numai cu reset de tv? Edited by obionekenobi, 09 January 2018 - 09:36. |
#539
Posted 09 January 2018 - 10:32
#540
Posted 05 March 2018 - 15:39
UPC, in mod cu totul deliberat, practica Inselatoria si Falsul in inscrisuri (aplicandu-l cu siguranta, tuturor clientilor sai):
- incalcand de 2 ori ”termenii contractuali” (Anexa 1, Art.7.2.2), retinand 72 lei (atunci cand am solicitat in magazin suspendarea temporara), in loc de 60 lei (TVA inclus), - retinand si pe factura (din 14.09) inca 36 lei, prin urmare 108 lei, in loc de 60 lei, deci + 48 lei = NECUVENITI, care oricum, conform Art.7.4 din Anexa 1...”UPC nu va rambursa Clientului contravaloarea tarifului de suspendare”= Abuz,??? - aplicand si retinand de 2 ori TVA-ul →”La suspendarea furnizării oricăruia dintre Servicii pentru 6 luni: 48,39 Lei (fără TVA), respectiv 60 Lei (cu TVA)”, ajuns in final la 72 Lei (cu TVA), deci, o incalcare flagranta si in nici un caz ”eroare umana” (conform Raspunsului UPC din 15.11.2016). Calculati-va factura primita dupa modelul: -Ab.Internet → 48,59 lei : 31 zile = 1,56742 lei/zi - Ab.TV → 73,61 - 27,23 = 46,38 - Ab.Internet → 49,96 - 17,24 = 32,72 - Penalitati → 2,24 Total Facturat → 46,38 + 32,72 + 2,24 = 81,34 (verificati daca se inchide) - Reduceri TV = - 27,23 - Ajustari Internet = - 17,24 - Rest plata factura anterioara = 49,95 (48,57 + 1,38) Verificati si ce este afisat in contul vostru MY UPC, s-ar putea sa gasiti ca si mine date diferite. Procedati conform modelului si veti fi scutiti de probleme. Cu cat va creste numarul de reclamatii adresate ANPC, cu atat se va observa care este ordinul de marime al fraudei si inselatoriei practicate de UPC. Platit cu OP |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users