Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Clienti nemultumiti de Vodafone.

- - - - -
  • Please log in to reply
721 replies to this topic

#523
spree999

spree999

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 10.11.2007
Revoltator!

Interventia tehnica e numai pe baza de programare. O saptamana si ceva. Depus cerere de reziliere intre timp.
So long UPC!

#524
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,840
  • Înscris: 07.07.2009
Normal că e pe bază de programare. Înaintea ta mai sunt și alți clienți. Tu de fapt cred că vroiai să renunți deja la ei. Adică hai să-i chem că eu oricum reziliez.
O săptămână însă e cam mult. La mine au venit în 2 ore. Posted Image

Edited by Kalman2007, 02 November 2017 - 15:46.


#525
Danosul

Danosul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,198
  • Înscris: 07.01.2007
La mine au venit cel târziu a doua zi după ce am făcut sesizare, mi se pare și mie mult o săptămână.

#526
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Ti-au spus si motivul pentru care trebuie sa stai o saptamana? Esti primul pe care il aud. Cand am avut probleme, ori imi spuneau cand e trimisa echipa tehnica pe teren (si nu era nevoie de interventie la interior, in general de pe o zi pe alta), ori ma intrebau cand sunt acasa (probleme de semnal in zona in care ei vedeau semnalul in parametrii).

#527
spree999

spree999

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 10.11.2007
De 4 zile tot dau telefoane pentru urgentare  si se pare ca nu exista feedback de la echipa tehnica. E zona rurala si in aceeasi situatie mai sunt inca vreo 7 abonati (fiecare programati la acelasi interval).
Pe langa faptul ca sunt depasiti de lipsa de personal tehnic, tind sa cred ca pur si simplu nu le pasa de clienti.
Nu am la indemana contractul sa vad daca se stipuleaza in ce interval se solutioneaza defectiunile.
Dar oricum nu mai conteaza. E suficient ca s-a intamplat o data.
Cand vor veni la programare le voi pune in brate echipamentul.

@Kalman2007 Chiar ma gandeam sa prelungesc a 3 a oara perioada contractuala. Asa de multumit eram.

Edited by spree999, 02 November 2017 - 17:17.


#528
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,225
  • Înscris: 22.02.2017
Daca in 48 de ore serviciile nu se remediaza, automat platesti mai putin. Reziliere in cazul tau doar daca ai alternative. Si clar nu ma refer la alternativa T DTH + ADSL 6 mbps.

#529
CodulRoz

CodulRoz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 227
  • Înscris: 24.09.2017
Am reziliat cu aceste nemernici in vara (contract prelungit prin acord mutual dupa expirarea celui consemnat in papirusuri). La data scadenta, m-am prezentat la ghiseu cu modemul, CI-ul si tot ce primisem de la ei si am platit cat mi-a zis casierul ca mai am de plata. Am semnat rezilierea si am considerat problema incheiata. Acum, in noiembrie, aflu ca sunt dat pe mana recuperatorilor pentru imensa restanta de 19 lei. Nimeni din UPC nu m-a contactat in acest timp, nu tu telefon, nu SMS, nu mail, nimic! Un scurt "mai aveti de plata..." era suficient si erau scosi din joc recuperatorii. Plus ca eram curios sa aflu cum de am ajuns restantier dupa reziliere si cum dracului se face ca am ajuns in arhivele recuperatorilor si nu au au incercat ei sa recupereze suma (era suficient un SMS si plateam la prima casa, cu conditia sa justifice de unde a aparut aceasta datorie).
Atat de curios sunt incat am sesizat si OPC-ul. Prea e hotie pe fata (dealtfel, din acest motiv am si reziliat).

Edited by CodulRoz, 21 November 2017 - 13:37.


#530
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,225
  • Înscris: 22.02.2017
Daca ai chitanta ceva ca ai platit atunci tot, n-are ce sa-ti faca.. da-i dracu de 19 lei, altii fura masini, case, si pe tine te da la recuperatori pt 19 lei, hahaha.

#531
CodulRoz

CodulRoz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 227
  • Înscris: 24.09.2017
Am ultima chitanta, normal, insa UPC a decretat ca e penultima, Sa ceri omului niste bani fara sa justifici pentru ce, suna a Piata Obor cu samsar brunet.

View Postronuquet, on 21 noiembrie 2017 - 22:29, said:

te da la recuperatori pt 19 lei
Spune multe despre ei. In plus, daca aveti mancarimi undeva si doriti uploadul lor de rahat, sa faceti bine sa nu luati de buna niciuna dintre ofertele pe care vi le indeasa pe gat prin telefon. Pur si simplu nu le iese si intodeauna pacalitul esti tu. Le-am dat cu flit dupa 4 sau cinci astfel de oferte, in care una am vorbit la telefon si alta a fost realitatea, perdantul fiind doar eu.

#532
Andrey2011

Andrey2011

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 18.02.2012
Salutari......de cateva zile am renuntat la semnat un contract cu UPC pt internet si sunt extrem de nemultumit de viteza lor. Nu e nici poveste cum scrie la ei pe site. Stie careva daca mai exista legea aceea in care sa renunti la contract in primele 30 de zile?

#533
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,692
  • Înscris: 21.08.2008

View PostAndrey2011, on 05 decembrie 2017 - 15:25, said:

...am renuntat la semnat un contract cu UPC pt internet si sunt extrem de nemultumit de viteza lor.
De aici rezulta ca nu ai contract.
Oricum, in termen de 14 zile poti denunta un contract semnat la distanta/

#534
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View PostAndrey2011, on 05 decembrie 2017 - 15:25, said:

Salutari......de cateva zile am renuntat la semnat un contract cu UPC pt internet si sunt extrem de nemultumit de viteza lor. Nu e nici poveste cum scrie la ei pe site. Stie careva daca mai exista legea aceea in care sa renunti la contract in primele 30 de zile?

Mai exact, ce viteze? Au 150/300/500 Mbps si n-am vazut la niciun operator garantarea acestor viteze (cu exceptia partii de business la care ai o viteza garantata de 20-30 Mbps).

#535
Andrey2011

Andrey2011

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 18.02.2012

View PostAndrey2011, on 05 decembrie 2017 - 15:25, said:

Salutari......de cateva zile am renuntat la semnat un contract cu UPC pt internet si sunt extrem de nemultumit de viteza lor. Nu e nici poveste cum scrie la ei pe site. Stie careva daca mai exista legea aceea in care sa renunti la contract in primele 30 de zile?

View Postdanghetau, on 05 decembrie 2017 - 16:26, said:

De aici rezulta ca nu ai contract.
Oricum, in termen de 14 zile poti denunta un contract semnat la distanta/


Da scuze acum am vazut am vrut sa scriu am semnat un contract. Multumesc mult pt informatie.

#536
Tehnicianul1970

Tehnicianul1970

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,509
  • Înscris: 09.11.2014

View PostAndrey2011, on 05 decembrie 2017 - 15:25, said:

Nu e nici poveste cum scrie la ei pe site.
Te rog sa-ti verifici aparatura mai intai! Vesnica problema,n-avem hardware pus pa punct dar dam vina pe provider!

#537
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013
Din noaptea mintii...
Deunazi stb-ul meu HD Pace nu mai functiona in sensul ca aparea banerul postului dar fara semnal...sun vb.la tel si operatorul imi spune sa dau reset la stb...zis si facut numai ca tot nu functiona...in cele din urma imi trimite azi un Dorel...Posted Image
Ce credeti ca imi spune Dorel? Nici mai mult nici mai putin cum ca e dusa placa video la TV(Samsung)...eu incerc sa-i explica ca el saracu merge cu 3 console de joc si un mediaplayer si nu are cum sa fie dusa placa video...dar el nu si nu o tinea pe-a lui....
In cele din urma ii da prin cap sa dea un reset si la TV si surpriza...acum merge....la care el imi spune ca am avut noroc dar ca totusi e "obosit" TV-ul si o sa mai am surprize de genul asta....
Eu stiu ca daca nu ma pricep la ceva tac din gura sa nu spun vreo prostie...
De unde rasariti mai nene? Posted Image

#538
obionekenobi

obionekenobi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 859
  • Înscris: 25.06.2008
Pai stai asa.
Totul s-a rezolvat numai cu reset de tv?

Edited by obionekenobi, 09 January 2018 - 09:36.


#539
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013

View Postobionekenobi, on 09 ianuarie 2018 - 09:36, said:

Pai stai asa.
Totul s-a rezolvat numai cu reset de tv?
Da...

#540
r_mihai1958

r_mihai1958

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.07.2015
UPC, in mod cu totul deliberat, practica Inselatoria si Falsul in inscrisuri (aplicandu-l cu siguranta, tuturor clientilor sai):
    - incalcand de 2 ori ”termenii contractuali” (Anexa 1, Art.7.2.2), retinand 72 lei (atunci cand am solicitat in magazin suspendarea temporara), in loc de 60 lei (TVA inclus),
      - retinand si pe factura (din 14.09) inca 36 lei, prin urmare 108 lei, in loc de 60 lei, deci + 48 lei = NECUVENITI, care oricum, conform Art.7.4 din Anexa 1...”UPC nu va rambursa Clientului contravaloarea tarifului de suspendare”= Abuz,???
- aplicand si retinand de 2 ori TVA-ul →”La suspendarea furnizării oricăruia dintre Servicii pentru 6 luni: 48,39 Lei (fără TVA), respectiv 60 Lei (cu TVA)”, ajuns in final la 72 Lei (cu TVA), deci, o incalcare flagranta si in nici un caz ”eroare umana” (conform Raspunsului UPC din 15.11.2016).
Calculati-va factura primita dupa modelul:

-Ab.Internet    → 48,59 lei : 31 zile = 1,56742 lei/zi
- Ab.TV    → 73,61 - 27,23    = 46,38
- Ab.Internet  → 49,96 - 17,24   = 32,72
- Penalitati →     2,24
Total Facturat → 46,38 + 32,72 + 2,24 = 81,34 (verificati daca se inchide)
- Reduceri TV   = - 27,23
- Ajustari Internet = - 17,24
- Rest plata factura anterioara = 49,95 (48,57 + 1,38)
Verificati si ce este afisat in contul vostru MY UPC, s-ar putea sa gasiti ca si mine date diferite.
Procedati conform modelului si veti fi scutiti de probleme. Cu cat va creste numarul de reclamatii adresate ANPC, cu atat se va observa care este ordinul de marime al fraudei si inselatoriei practicate de UPC. Platit cu OP

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate