Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Clienti nemultumiti de Vodafone.
#19
Posted 30 August 2011 - 09:13
SebyD, on 30th August 2011, 10:05, said: Probabil tu ai mai mult ghinion. Mie mi-au fost rezolvate intotdeauna problemele, la ora si data stabilita cu operatorul. Tind sa cred ca situatia difera de la oras la oras. Da, dar norocul sau ghinionul n-ar trebui sa joace niciun rol atunci cand e vorba de niste servicii pe care le platesti. |
#20
Posted 30 August 2011 - 09:13
Pe televiziune UPC este cel mai ok operator.
Pe net am preferat alt operator la care am avantajul ca dau un restart la router si intr-un minut am alt IP. Imi este util pentru rapidshare, oron, hotfile, altele. |
#21
Posted 30 August 2011 - 09:18
feribalint, on 30th August 2011, 09:55, said: Ma rog de ce? Eu am si telefonia de la ei si merge foarte ok,sunet clar fara ecouri si pocnituri si pe langa asta am primit si un telefon dect Philips. |
#22
Posted 30 August 2011 - 09:33
Crede-ma ca una din pretentii este ca sunetul sa fie clar....chiar daca il folosesc basic.
Nu spun ca nu ar fi ok,niste optiuni in plus(apel in asteptare,etc)dar nu stau numai pe telefonul fix.Cel mai mult il folosesc pt apeluri in strainatate. Pt comunicarea de zi cu zi folosesc telefonul mobil care la randul lui are minute incluse si acolo am optiuni peste optiuni. In cazul in care esti persoana juridica exista segmentul UPC Business.... |
#23
Posted 30 August 2011 - 09:42
Fara apel in asteptare si deviere apel... Ideea e ca daca tu esti fericit nu trebuie sa fie toata lumea chiar daca te straduiesti sa demonstrezi ca upc e cel mai tare. Exista nevoi si pretentii diferite
Edited by dgt, 30 August 2011 - 09:43. |
#24
Posted 30 August 2011 - 09:46
Aici sunt de acord,ambele optiuni in ziua de azi sunt vitale....cel mai mare ajutor al fi cel cu devierea apelului.
PS. Nu am afirmat ca UPC este cel mai tare sau cel mai bun,fiecare operator are plusuri si minusuri......eu doar sunt multumit de servicii,si atat. |
#25
Posted 30 August 2011 - 11:49
Thomas-, on 29th August 2011, 23:49, said: Internetul e praf la ei. dgt, on 30th August 2011, 09:34, said: Aaa si sper sa nu aveti nevoie de telefonia upc Thomas-, on 30th August 2011, 10:13, said: Da, dar norocul sau ghinionul n-ar trebui sa joace niciun rol atunci cand e vorba de niste servicii pe care le platesti. Edited by utopium, 30 August 2011 - 11:50. |
#26
Posted 30 August 2011 - 11:50
#27
Posted 30 August 2011 - 12:33
Se pare ca am avut dreptate cand am zis ca sunt multi clienti nemultumiti, iar cei multumiti, jumatate sunt angajati UPC
|
#28
Posted 30 August 2011 - 12:58
Iar de obicei cealalta jumatate pe care o aduci in discutie este nemultumita din vina ei. Cele mai multe plangeri si probleme legate de vitezele pe net sau ca Youtube face buffer se trag bineinteles de la routerele prost configurate, sau de la routerele proaste PUNCT.
Am vazut destule cazuri in care cei care aruncau cu noroi ori aici ori pe aria RDS, au revenit si si-au cerut scuze recunoscand ca problema era fie de la configurarea routerului sau de la router in sine. Romanul desi are o pregatire extrem de slaba cand vine vorba de retelistica, se da a tot stiutor si arunca repede cu noroi in ISP. Deasta cei cunoscatori se simt jigniti de operatorii care incep convorbirile cu... ati scos din priza si ati bagat la loc, se aprinde beculetul nu stiu care sau vedeti 2 ecrane mici langa ceas. Nu e nicio aluzie... e doar o constatare a unui cetatean care NU lucreaza si nici nu a lucrat vreodata la UPC. Edited by SebyD, 30 August 2011 - 13:07. |
|
#29
Posted 30 August 2011 - 13:04
scooby2008, on 30th August 2011, 13:33, said: Se pare ca am avut dreptate cand am zis ca sunt multi clienti nemultumiti, iar cei multumiti, jumatate sunt angajati UPC Ideea e sa fii obiectiv. Ca sa ai calitate trebuie sa ai mai multi furnizori. In piata nu cumperi de la aceeasi taraba si mere si ceapa si pepeni. La net cred ca rds da clasa, la tv upc e cel mai bun (se reflecta insa si in pret asta) iar la telefonia fixa n-a detronat nimeni romtelecomul. |
#30
Posted 30 August 2011 - 13:10
SebyD, on 30th August 2011, 13:58, said: Iar de obicei cealalta jumatate pe care o aduci in discutie este nemultumita din vina ei. Cele mai multe plangeri si probleme legate de vitezele pe net sau ca Youtube face buffer se trag bineinteles de la routerele prost configurate, sau de la routerele proaste PUNCT. Am vazut destule cazuri in care cei care aruncau cu noroi ori aici ori pe aria RDS, au revenit si si-au cerut scuze recunoscand ca problema era fie de la configurarea routerului sau de la router in sine. Romanul desi are o pregatire extrem de slaba cand vine vorba de retelistica, se da a tot stiutor si arunca repede cu noroi in ISP. Deasta cei cunoscatori se simt jigniti de operatorii care incep convorbirile cu... ati scos din priza si ati bagat la loc, se aprinde beculetul nu stiu care sau vedeti 2 ecrane mici langa ceas. Nu e nicio aluzie... e doar o constatare a unui cetatean care NU lucreaza si nici nu a lucrat vreodata la UPC. Nu trebuie sa configurez eu routerul, ci echipa. |
#31
Posted 30 August 2011 - 13:15
Ala cumparat de tine de la magazin nu are obligatia sa ti-l configureze nimeni, pentru ca e alegerea ta sa-l pui si nu e imperios necesar pentru ca serviciul sa-ti functioneze. Internetul merge si cu cablul direct in placa de retea. Echipa are obligatia sa iti configureze DOAR echipamentele aduse de ei (in cazul asta modemul cu wireless daca optezi pentru el). Restul te priveste. E ca si cum ai spune... daca mi se strica routerul luat de la magazinul X, ISP-ul de unde am net are obligatia sa vina si sa il repare sau sa vada ce e cu el.
Alta mentalitate tipic romaneasca... Edited by SebyD, 30 August 2011 - 13:25. |
#32
Posted 30 August 2011 - 13:28
SebyD, on 30th August 2011, 13:58, said: Iar de obicei cealalta jumatate pe care o aduci in discutie este nemultumita din vina ei. Cele mai multe plangeri si probleme legate de vitezele pe net sau ca Youtube face buffer se trag bineinteles de la routerele prost configurate, sau de la routerele proaste PUNCT. SebyD, on 30th August 2011, 14:15, said: E ca si cum ai spune... daca mi se strica routerul luat de la magazinul X, ISP-ul de unde am net are obligatia sa vina si sa il repare sau sa vada ce e cu el. Alta mentalitate tipic romaneasca... Sunt vreo 5 insi pe-aici care ar face orice sa scoata sfantul operator bazma curata indiferent de cate prostii spun... |
#33
Posted 30 August 2011 - 13:32
Thomas-, on 30th August 2011, 14:10, said: Nu trebuie sa configurez eu routerul, ci echipa. Hai sa vedem ce spune contractul cu UPC: Art. 2. CONDI(II TEHNICE. ASIGURAREA ACCESULUI LA RE(EAUA INTERNET: 2.1. La instalare, Clientul pune la dispoziia UPC echipamentul/ server-ul/ calculatorul personal cu interfaă de conectare tip Ethernet. 2.2. UPC se obligă la instalarea unui Modem aferent unui SINGUR computer pentru furnizarea Serviciilor în maximum 30 de zile de la data semnării Contractului sau în termenul convenit de către Pări. |
|
#34
Posted 30 August 2011 - 13:33
MembruAnonim, on 30th August 2011, 14:28, said: Asta ai dedus tu ? Nu cred ca toata lumea are router, iar la partea cu configurarea poate ma luminezi si pe mine ce setari speciale trebuie facute ca sa mearga YouTube-ul fara buffer. Sunt vreo 5 insi pe-aici care ar face orice sa scoata sfantul operator bazma curata indiferent de cate prostii spun... Ia mai rasfoieste topicul UPC, vezi baieti care s-au plans de viteza mica la abonamentul de 120 mbps si vezi ce setari au facut ca sa atinga viteza din contract. Eu nu vreau sa scot basma curata pe nimeni. Eu vreau sa va informati si sa cititi inainte sa aruncati cu noroi. Pana una, alta am inteles... RDS e tata si mama si unchiu' si nepotu' internetului in Romania. De fapt e Dumnezeul internetului in Romania. Maharajah-ul lui. Am inteles. Am mai inteles ca restul ISP-istilor din RO sunt de c*c*t. Dar mai schimbati placa va rog. Deja ma doare capu' cand va aud. @florianro n-ai cu cine tata. Astia-s spalati pe creier de al mai mare si al mai tare operator telecom din RO. Inca n-ai inteles ca alt ISP de calitate nu mai exista in tara asta in afara de ei Ia sa aduca preturile la valoarea UPC sau mai sus sa vedem daca RDS mai e asa de bun, mare si tare. Pana atunci, spiritul de turma dicteaza in tara. Daca o cireada se duce undeva, se duc si restul ca niste oi ca la un fel de promise land. Edited by SebyD, 30 August 2011 - 13:40. |
#35
Posted 30 August 2011 - 15:48
scooby2008, on 30th August 2011, 12:33, said: Se pare ca am avut dreptate cand am zis ca sunt multi clienti nemultumiti iata, de pa alt topic, unu': micutu82, on 30th August 2011, 14:35, said: ..... Inainte mentionez ca am avut upc (telefon, tv, internet). Sa nu facem comparatie telefon upc cu telefon romtelecom..ca nu poti compara (IMG:http://forum.softpedia.com/style_emoticons/default/biggrin.gif) Cand am plecat de la upc cel mai bun net era cel de 12 mb..deci nici aici nu pot face comparatie..... In ceea ce priveste tv-ul..a fost ok de ambele parti cu toate ca in 5 ani upc-ul pica cel putin o data pe luna. Cna dam avut toate serviciile de la upc am ajuns la exasperare. .... In 5 ani de zile de ab la upc..ei mi-au trecut gresit adresa din contract la contabilitaet si n-am vazut niciodata o factura mai putin in ultimul an..cand ei dadeau telefon doar daca ai tv si culmea mie pe factura imi venea doar telefon..si cand sunam la ei imi spuneau ca nu se poate sa am telefon fara tv si cand ii intrebam ok..atunci cum emiteti factura..pai rezolvam..n-au rezolvat intr-un an. Nu mai zic ca atunci cand era furtuna pica si tv, si net si telefon. La **** cand e furtuna pica doar tv-ul si dupa ce se termina furtuna isi revine imediat..la upc..nici macar atat..ca li se tot ardea in zona nu stiu ce releu. ......... cei de la upc niciodata nu stiuau daca am tv, net si telefon..tot timpul ziceau ba ca n-am telefon, ba ca n-am tv, ba ca n-am net. ......O alta comparatie cu upc..mi s-a inamplat sa mi se strice telefonul prin octombrie..si m-am tot rugat de ei..ca tot vin.si n-au venit si am renuntat sa=l ma folosesc sau sa-i sun..stiind ca o sa renunt la ei. Si ma suna pe 31 dec..la ora 17 ca de ce nu sunt acasa c-au venit sa-mi rezolve prob cu telefonul (IMG:http://forum.softpedia.com/style_emoticons/default/smile.gif) ) |
#36
Posted 30 August 2011 - 17:41
cooliooo, on 30th August 2011, 16:48, said: evident ca sunt, d'aia ie asa da virulent useru' vorbitidegeaba. iata, de pa alt topic, unu': coolioo, exact cum a spus si SebyD si florianro, mi-am dat seama de mult ca vorbiti in necunostinta de cauza si doar ca sa va aflati in treaba, de-asta nu mai intervin in discutiile voastre tehnice, atotstiutorilor |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users