Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Autostrazile din Romania

* * * * - 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
7042 replies to this topic

#1981
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 06.01.2005
Albanezii au putut, si sigur nu sunt la campie:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CN4k_JclUDc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Prin Bulgaria ai trecut?

Edited by gelublabla, 19 April 2018 - 20:01.


#1982
casuta_papusilor

casuta_papusilor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,155
  • Înscris: 16.06.2009
nu ne trebuie autostrazi.
asa zicea basescu.
asa s-a facut.

#1983
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005

 casuta_papusilor, on 19 aprilie 2018 - 20:01, said:

nu ne trebuie autostrazi.
asa zicea basescu.
asa s-a facut.

Băsescu nu a spus chestia asta.
Propaganda i-a răstălmăcit vorbele și apoi au rotit-o.

Exct ca în prosita cu terenurile de fotbal în pantă.   Și acum mai sunt oameni care afirma această prostie și chiar cred că a fost ceva adevărat.



#1984
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 06.01.2005
A recunoscut omul ca a zis o prostie, justificata de faptul ca era o perioada in care Romania era aproape in incapacitate de plati, nu era pe boom cum ne-a invatat psd ul.

#1985
traby

traby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 13.06.2008
frumoasa autostrada aia din Albania si peisajul..dar vezi ce pustie e???..trafic tu si vulturii,dubios...oricum bravo lor si rusine noua ca avem trafic si masini in tara asta cat au ei oameni si copaci la un loc...si ne taram oo-le pe dn-uri si mai zicem ca suntem tara EU.

#1986
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Ce lungime are aia din Albania ?

#1987
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,501
  • Înscris: 30.10.2003

 Velaxa, on 19 aprilie 2018 - 19:55, said:

Pot pentru că au doar câmppie și e mult mai ieftin și ușor să faci autostradă la câmpie.
Asta-i scuza romaneasca, ceva de genul drumurile noastre sunt mai frumoase ca autostrazile din vest. Mergi pe autostrada si nu vezi nimic.

Bani sunt, trebuie doar luati si folositi pentru autostrazi, dpdv ingineresc nimic nu-i imposibil. N-avem autostrazi din cauza hotilor si a incapabililor.

#1988
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,091
  • Înscris: 06.01.2005

 irulan_corrino, on 19 aprilie 2018 - 23:49, said:

Ce lungime are aia din Albania ?

Nu stiu cat de lunga este autostrada aia, dar daca te uiti aici situatia e de a dreptul deprimanta pentru noi.
Vad ca au doua autostrazi care traverseaza tara, A1 si respectiv A2 si o retea de 9 drumuri exprese (SH1 -> SH9) care par a fi mai bune decat pistele de pe Otopeni si sunt cu sens unic, deci mai bune decat Autostrada soarelui (expresul nostru catre Moldova, E85 - drumul mortii, e o gluma proasta pe langa ce se vede in filmulet). De curiozitate am cautat pe youtube cum arata un drum d'asta expres:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sfvLcaU2H6E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Uitandu-ne pe poza asta eu zic ca alabanezii ne cam dau clasa la capitolul acoperire si densitate drumuri de mare viteza.

Attached File  Albanisches_Autobahnennetz_mit_Schildern.png   52.16K   17 downloads

PS nu am fost acolo, de pe net citire

Edited by gelublabla, 20 April 2018 - 08:08.


#1989
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

 miki74, on 11 aprilie 2018 - 16:48, said:

Mai bine românii i-ar presa pe guvernanți să mărească drastic pedepsele pentru depășirea vitezei legale, consum de alcool la volan, nu mai zic de pedepse pentru cei care dau flash-uri când e un radar.
Astea sunt principalele cauze, simplu și ieftin de rezolvat, nicidecum lipsa autostrăzilor!





Cred ca nici nu ai carnet !

Daca tie ti se pare normal sa faci 10 ore, pentru un drum de 450 de KM - no bine !

Afara pe autostrada, faci aceeasi distanta in 3 ore. Mergand LEGAL !

- Nu, nu faptul ca iti apare noaptea o bordura din senin in mijlocul drumului...
- NU ca esti rupt de oboseala, de la atatea ore de condus.
- Nu ca la unele pod-uri risti sa te arunce in sant -ca e tehnologie SF sa faci totul la nivel
- NU ca pe unele DN-uri noaptea te poti trezi direct in camp, ca nici vorba sa semnelizeze o curba la 90 de grade !

NU, nu de aia se moare ! Nu, deloc.
REPET: Nu cred ca ai permis.

Edited by M4V3RiCk_, 20 April 2018 - 19:17.


#1990
miki74

miki74

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 20.11.2007
Eu îți propun doar să conduci LEGAL ca să nu omori oameni pe trecerea de pietoni sau în depășiri iar apoi să dai vina pe lipsa autostrăzilor. Dacă nu îți convine LEGAL, există avion sau poți să conduci „afară, 450km în 3 ore”
Despre șoferie, vezi că o curbă nu se măsoară în grade.... probabil te gândeai la țuică, dar nici asta nu se măsoară în grade.

Offtopic: o să propun să se dea un test de IQ pentru a obține permisul de a posta pe Softpedia. România ar fi ajuns departe dacă o astfel de regulă se introducea pentru a primi dreptul de vot.

#1991
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Întreb şi eu: dacă nu sunt bani de autostrăzi, unele D.N. 1-uri care trec prin localităţile mai mici nu pot fi modificate să treacă prin afara lor?
Am dat al 1990-lea reply din acest subiect... dacă ne-am fi apucat de atunci de treabă (în multe domenii)...

Edited by djl, 20 April 2018 - 23:07.


#1992
Kersim

Kersim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,064
  • Înscris: 15.10.2016
E mai scump sa faci centura pentru oricare localitate decat sa faci un drum express sau autostrada adevarata. Adica, e vorba de costs vs benefits.

#1993
miki74

miki74

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 20.11.2007

 djl, on 20 aprilie 2018 - 22:58, said:

Întreb și eu: dacă nu sunt bani de autostrăzi, unele D.N. 1-uri care trec prin localitățile mai mici nu pot fi modificate să treacă prin afara lor?
E o întrebare legitimă cu un răspuns simplu: - Da, ar fi fost o soluție parțială bună, mai ales că doar o mică parte din trasee sunt prevăzute să fie dublate de autostrăzi.
Soluția asta funcționa cu succes în Slovenia in anii *90, funcționează și astăzi bine pe multe DN-uri  in Bulgaria.

Din păcate problemele sunt multiple și grave:
1. Lipsa de management la CNAIR (mai degrabă bătaie de joc și tocatul banilor)
2. Imixtiunea politicului (din interes) și mediocritatea la MT
3. Fonduri limitate pentru investiții, problemă accentuată de taxa de drumuri mică, autostrăzi existente gratis (nu mai vorbesc ca mulți nu plătesc nici rovinieta) = Românii vor autostrăzi gratis
4. Lipsa de educație și responsabilitate a multor șoferi, nici un respect pentru LEGE și viața altor participanți la trafic (românii s-au născut grăbiți și maneliști, însă de vină e lipsa autostrăzilor).

#1994
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,912
  • Înscris: 31.03.2003

 Kersim, on 20 aprilie 2018 - 23:08, said:

E mai scump sa faci centura pentru oricare localitate decat sa faci un drum express sau autostrada adevarata. Adica, e vorba de costs vs benefits.
Acuma poate vorbesc prostii, dar daca aveam putere de decizie in statul roman ziceam asa : fiecare oras din Romania ( functie si de situatia din teren si de posibililele conexiuni ulterioare) va fi 'dotat' cu o centura cu profil de autostrada. Si de aici aveam baza de pornire pentru a lega 2 localitati si evident...centura. Pana se realizau autostrazile aveam macar degajarea asta care ar fi facut mult bine traficului si noxelor.

#1995
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

 Velaxa, on 19 aprilie 2018 - 19:55, said:


Pot pentru că au doar câmppie și e mult mai ieftin și ușor să faci autostradă la câmpie.
De aceea s-o facut autostrada Pitesti - Craiova asa de ieftin, usor si repede ?

#1996
the_northpole

the_northpole

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,799
  • Înscris: 10.01.2010
mai asteptam...

Construirea Lotului 1 al Autostrăzii Sebeş - Turda s-a împotmolit într-o casă

Bai nene eu nu inteleg ceva, drept ca nu sunt educat de CNAIR si nici nu am studii de specialitate in constructia de drumuri.
1. chiar trebuia sa treaca autostrada aia fix in mijlocul satului. fix in mijloc unde trebuie demolat case. unde jumate de sat sa plâns deja de praf si zgomot.
De ce nu se putea pune autostrada aia  lângă sat. pune-l domnule lângă sat ai pământ gârlă nelucrat. ba, bătrânii îți vând si ieftin ca nu le mai folosesc. si dacă pământul e prelucrat
e mai ieftin de expropriat decât case întregi.

2. cine decide prețul pe care primește un expropriat. este evaluat ceva de cineva(preferabil neutru)?


#1997
owl1960

owl1960

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,822
  • Înscris: 26.04.2017

 tomaso, on 19 aprilie 2018 - 20:07, said:

Băsescu nu a spus chestia asta.
Băsescu când a fost întrebat ce se întâmplă cu construcția de autostrăzi a răspuns hăhăind:ha ha construcția unei autostrăzi se justifică când traficul ajunge la 25000 de mașini/oră/sens.
Cei din sală au întrebat din nou:bine bine și o să vă apucați de autostrăzi de-abia când vor fi 25000 de mașini/oră /sens?
Ei bine domnule tomaso acum deja am depășit numărul ăla și tot nu se construiesc autostrăzi mulțumită lui Băsescu și celor care l-au urmat.
Să trăiți cu stimă domule!

Edited by owl1960, 21 April 2018 - 21:56.


#1998
the_ice_master

the_ice_master

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 20.03.2008
Toate discuțiile astea sunt foarte utile și nu prea. Până nu se fac proteste prin care să se pună presiune pe Ministerul Transporturilor și /sau pe CNAIR (proteste în timpul zilelor lucrătoare, nu în weekend), viața noastră trece, iar autostrăzi din părți. Ne riscăm viața pe DN - uri care deja se apropie de capacitatea maximă și trebuie să trecem prin toate comunele, că vrem, că nu vrem.
Am făcut acum 2 săptămână drum Oradea - Cluj, peisaj foarte frumos, dar în rest, Doamne feri! Cred că 1/3 din drumuri e comune, iar în comune bonus : insule de reducere a vitezei lângă trecerile de pietoni. Iar într-un sat am stat 20 de minute la coadă fiindcă nu era gata lucrarea la o insulă de asta.
Apoi a venit Florești-ul cu cel mai stupid design posibil : sens giratoriu, peste 50 de metri semafor 🚦.
Nu se poate așa ceva, cum Dumnezeu să nu faci o centură la comunele astea? Sau măcar la Florești. Cum se poate să nu aibă Clujul, capitala Transilvaniei și mama dracului o centură? Oradea e la ani lumină distanță cu centura lor tip autostradă.
Dar principalii vinovați suntem tot noi fiindcă le permitem celor din CNAIR să continue cu asta. Ia să fie un protest la intrarea în sediul lor precum sunt la sediile PSD. 100 de oameni minim. Puțină presiune.
A nu se înțelege greșit : Sunt total pro față de protestele actuale, doar că ar trebui să se insiste și pe infrastructură, căci lipsa ei ne omoară.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate