Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Autostrazile din Romania
Last Updated: Apr 24 2024 13:50, Started by
unic_jul
, Aug 28 2011 20:19
·
38
#1981
Posted 19 April 2018 - 20:00
Albanezii au putut, si sigur nu sunt la campie:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CN4k_JclUDc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Prin Bulgaria ai trecut? Edited by gelublabla, 19 April 2018 - 20:01. |
#1982
Posted 19 April 2018 - 20:01
nu ne trebuie autostrazi.
asa zicea basescu. asa s-a facut. |
#1983
Posted 19 April 2018 - 20:07
casuta_papusilor, on 19 aprilie 2018 - 20:01, said:
nu ne trebuie autostrazi. asa zicea basescu. asa s-a facut. Băsescu nu a spus chestia asta. Propaganda i-a răstălmăcit vorbele și apoi au rotit-o. Exct ca în prosita cu terenurile de fotbal în pantă. Și acum mai sunt oameni care afirma această prostie și chiar cred că a fost ceva adevărat. |
#1984
Posted 19 April 2018 - 20:11
A recunoscut omul ca a zis o prostie, justificata de faptul ca era o perioada in care Romania era aproape in incapacitate de plati, nu era pe boom cum ne-a invatat psd ul.
|
#1985
Posted 19 April 2018 - 23:28
frumoasa autostrada aia din Albania si peisajul..dar vezi ce pustie e???..trafic tu si vulturii,dubios...oricum bravo lor si rusine noua ca avem trafic si masini in tara asta cat au ei oameni si copaci la un loc...si ne taram oo-le pe dn-uri si mai zicem ca suntem tara EU.
|
#1987
Posted 20 April 2018 - 07:13
Velaxa, on 19 aprilie 2018 - 19:55, said:
Pot pentru că au doar câmppie și e mult mai ieftin și ușor să faci autostradă la câmpie. Bani sunt, trebuie doar luati si folositi pentru autostrazi, dpdv ingineresc nimic nu-i imposibil. N-avem autostrazi din cauza hotilor si a incapabililor. |
#1988
Posted 20 April 2018 - 08:04
irulan_corrino, on 19 aprilie 2018 - 23:49, said:
Ce lungime are aia din Albania ? Nu stiu cat de lunga este autostrada aia, dar daca te uiti aici situatia e de a dreptul deprimanta pentru noi. Vad ca au doua autostrazi care traverseaza tara, A1 si respectiv A2 si o retea de 9 drumuri exprese (SH1 -> SH9) care par a fi mai bune decat pistele de pe Otopeni si sunt cu sens unic, deci mai bune decat Autostrada soarelui (expresul nostru catre Moldova, E85 - drumul mortii, e o gluma proasta pe langa ce se vede in filmulet). De curiozitate am cautat pe youtube cum arata un drum d'asta expres: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/sfvLcaU2H6E?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Uitandu-ne pe poza asta eu zic ca alabanezii ne cam dau clasa la capitolul acoperire si densitate drumuri de mare viteza. Albanisches_Autobahnennetz_mit_Schildern.png 52.16K 17 downloads PS nu am fost acolo, de pe net citire Edited by gelublabla, 20 April 2018 - 08:08. |
#1989
Posted 20 April 2018 - 19:15
miki74, on 11 aprilie 2018 - 16:48, said:
Mai bine românii i-ar presa pe guvernanți să mărească drastic pedepsele pentru depășirea vitezei legale, consum de alcool la volan, nu mai zic de pedepse pentru cei care dau flash-uri când e un radar. Astea sunt principalele cauze, simplu și ieftin de rezolvat, nicidecum lipsa autostrăzilor! Cred ca nici nu ai carnet ! Daca tie ti se pare normal sa faci 10 ore, pentru un drum de 450 de KM - no bine ! Afara pe autostrada, faci aceeasi distanta in 3 ore. Mergand LEGAL ! - Nu, nu faptul ca iti apare noaptea o bordura din senin in mijlocul drumului... - NU ca esti rupt de oboseala, de la atatea ore de condus. - Nu ca la unele pod-uri risti sa te arunce in sant -ca e tehnologie SF sa faci totul la nivel - NU ca pe unele DN-uri noaptea te poti trezi direct in camp, ca nici vorba sa semnelizeze o curba la 90 de grade ! NU, nu de aia se moare ! Nu, deloc. REPET: Nu cred ca ai permis. Edited by M4V3RiCk_, 20 April 2018 - 19:17. |
#1990
Posted 20 April 2018 - 21:56
Eu îți propun doar să conduci LEGAL ca să nu omori oameni pe trecerea de pietoni sau în depășiri iar apoi să dai vina pe lipsa autostrăzilor. Dacă nu îți convine LEGAL, există avion sau poți să conduci „afară, 450km în 3 ore”
Despre șoferie, vezi că o curbă nu se măsoară în grade.... probabil te gândeai la țuică, dar nici asta nu se măsoară în grade. Offtopic: o să propun să se dea un test de IQ pentru a obține permisul de a posta pe Softpedia. România ar fi ajuns departe dacă o astfel de regulă se introducea pentru a primi dreptul de vot. |
|
#1991
Posted 20 April 2018 - 22:58
Întreb şi eu: dacă nu sunt bani de autostrăzi, unele D.N. 1-uri care trec prin localităţile mai mici nu pot fi modificate să treacă prin afara lor?
Am dat al 1990-lea reply din acest subiect... dacă ne-am fi apucat de atunci de treabă (în multe domenii)... Edited by djl, 20 April 2018 - 23:07. |
#1992
Posted 20 April 2018 - 23:08
E mai scump sa faci centura pentru oricare localitate decat sa faci un drum express sau autostrada adevarata. Adica, e vorba de costs vs benefits.
|
#1993
Posted 20 April 2018 - 23:50
djl, on 20 aprilie 2018 - 22:58, said:
Întreb și eu: dacă nu sunt bani de autostrăzi, unele D.N. 1-uri care trec prin localitățile mai mici nu pot fi modificate să treacă prin afara lor? Soluția asta funcționa cu succes în Slovenia in anii *90, funcționează și astăzi bine pe multe DN-uri in Bulgaria. Din păcate problemele sunt multiple și grave: 1. Lipsa de management la CNAIR (mai degrabă bătaie de joc și tocatul banilor) 2. Imixtiunea politicului (din interes) și mediocritatea la MT 3. Fonduri limitate pentru investiții, problemă accentuată de taxa de drumuri mică, autostrăzi existente gratis (nu mai vorbesc ca mulți nu plătesc nici rovinieta) = Românii vor autostrăzi gratis 4. Lipsa de educație și responsabilitate a multor șoferi, nici un respect pentru LEGE și viața altor participanți la trafic (românii s-au născut grăbiți și maneliști, însă de vină e lipsa autostrăzilor). |
#1994
Posted 21 April 2018 - 05:44
Kersim, on 20 aprilie 2018 - 23:08, said:
E mai scump sa faci centura pentru oricare localitate decat sa faci un drum express sau autostrada adevarata. Adica, e vorba de costs vs benefits. |
#1995
Posted 21 April 2018 - 21:16
|
#1996
Posted 21 April 2018 - 21:29
mai asteptam...
Construirea Lotului 1 al Autostrăzii Sebeş - Turda s-a împotmolit într-o casă Bai nene eu nu inteleg ceva, drept ca nu sunt educat de CNAIR si nici nu am studii de specialitate in constructia de drumuri. 1. chiar trebuia sa treaca autostrada aia fix in mijlocul satului. fix in mijloc unde trebuie demolat case. unde jumate de sat sa plâns deja de praf si zgomot. De ce nu se putea pune autostrada aia lângă sat. pune-l domnule lângă sat ai pământ gârlă nelucrat. ba, bătrânii îți vând si ieftin ca nu le mai folosesc. si dacă pământul e prelucrat e mai ieftin de expropriat decât case întregi. 2. cine decide prețul pe care primește un expropriat. este evaluat ceva de cineva(preferabil neutru)? |
#1997
Posted 21 April 2018 - 21:55
tomaso, on 19 aprilie 2018 - 20:07, said:
Băsescu nu a spus chestia asta. Cei din sală au întrebat din nou:bine bine și o să vă apucați de autostrăzi de-abia când vor fi 25000 de mașini/oră /sens? Ei bine domnule tomaso acum deja am depășit numărul ăla și tot nu se construiesc autostrăzi mulțumită lui Băsescu și celor care l-au urmat. Să trăiți cu stimă domule! Edited by owl1960, 21 April 2018 - 21:56. |
#1998
Posted 21 April 2018 - 22:54
Toate discuțiile astea sunt foarte utile și nu prea. Până nu se fac proteste prin care să se pună presiune pe Ministerul Transporturilor și /sau pe CNAIR (proteste în timpul zilelor lucrătoare, nu în weekend), viața noastră trece, iar autostrăzi din părți. Ne riscăm viața pe DN - uri care deja se apropie de capacitatea maximă și trebuie să trecem prin toate comunele, că vrem, că nu vrem.
Am făcut acum 2 săptămână drum Oradea - Cluj, peisaj foarte frumos, dar în rest, Doamne feri! Cred că 1/3 din drumuri e comune, iar în comune bonus : insule de reducere a vitezei lângă trecerile de pietoni. Iar într-un sat am stat 20 de minute la coadă fiindcă nu era gata lucrarea la o insulă de asta. Apoi a venit Florești-ul cu cel mai stupid design posibil : sens giratoriu, peste 50 de metri semafor 🚦. Nu se poate așa ceva, cum Dumnezeu să nu faci o centură la comunele astea? Sau măcar la Florești. Cum se poate să nu aibă Clujul, capitala Transilvaniei și mama dracului o centură? Oradea e la ani lumină distanță cu centura lor tip autostradă. Dar principalii vinovați suntem tot noi fiindcă le permitem celor din CNAIR să continue cu asta. Ia să fie un protest la intrarea în sediul lor precum sunt la sediile PSD. 100 de oameni minim. Puțină presiune. A nu se înțelege greșit : Sunt total pro față de protestele actuale, doar că ar trebui să se insiste și pe infrastructură, căci lipsa ei ne omoară. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users