Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Amenda RATB

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
Maria9617

Maria9617

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 23.04.2015
Am o problema grava ,legata de o amenda de Ratb. A venit o controloare la mine, si i-am spus ca nu am validat cardul. Aceasta m-a intrebat daca sunt eleva, si mi-a cerut carnetul, i l-am dat, dupa mi-a cerut buletinul si nu am vrut sa il dau. M-a dat jos din autobuz, si a spus ca o sa cheme jandarmeria, in acel moment eu m-am speriat si l-am dat. Mi-a facut proces verbal, dar nu m-a pus sa semnez nimic. O pot plati si fara PV?ma gandesc ca ma au in baza lor de date..ideea este ca nu vreau sa vina acasa, daca vad ai mei, o sa iasa cu scandal si nimanui nu ii place cearta....va rog...sa ma ajute cineva...

#20
florincod

florincod

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 21.10.2015

View Postgsg88, on 31 mai 2013 - 12:52, said:

Am si eu o intrebare: daca am dat cardul controloarei, poate sa imi vina amenda acasa daca nu am semnat nimic si nu i-am dat nici buletin? L-a verificat la smartphone, a constatat ca nu era validat si a spus ca o sa-mi vina amenda acasa. Ce se intampla daca iti pierzi cardul? Cine il gaseste poate sa ia amenzi in numele tau ca ei nu verifica nimic...