Produsele de marca, dubla plata
#37
Posted 27 October 2011 - 07:39
@gtk
Remarca ta despre cumparatul produselor de calitate este contrazisa de realitate. China a crescut enorm datorita productiei la preturi mici (si de foarte multe ori foarte proaste) si lumea s-a directionat catre pretul mic nu catre calitatea produselor. Desigur ca produsele chinezesti devin din ce in ce mai bune si datorita cresterii nivelului de viata din China incep sa devina si din ce in ce mai scumpe. Exact ce s-a intamplat cu Japonia care prin 70 avea produse electronice ieftine si proaste care acum sunt in top ca si calitate. @Thomaso.. mi-a placut comentariul. Oamenii inteligenti nu au nevoie sa imprumute numele brandului pentru a dovedi ceva. Edited by opo, 27 October 2011 - 08:02. |
#38
Posted 27 October 2011 - 10:01
opo, on 27th October 2011, 08:39, said: @gtk Remarca ta despre cumparatul produselor de calitate este contrazisa de realitate. opo, on 27th October 2011, 08:39, said: China a crescut enorm datorita productiei la preturi mici (si de foarte multe ori foarte proaste) si lumea s-a directionat catre pretul mic nu catre calitatea produselor. Desigur ca produsele chinezesti devin din ce in ce mai bune si datorita cresterii nivelului de viata din China incep sa devina si din ce in ce mai scumpe. Exact ce s-a intamplat cu Japonia care prin 70 avea produse electronice ieftine si proaste care acum sunt in top ca si calitate. |
#39
Posted 28 October 2011 - 20:24
tomaso, on 19th October 2011, 01:40, said: Costume de haine , îmbrăcăminte, încăl?ăminte de foartă bună calitate ?i mare ?taif, nu afi?ează marca. Eventual, doar dacă faci investiga?ii, po?i găsi vreo etichetă ce are rol tehnic. Dar insigna marcii tot exista, chiar daca e ascunsa. :naughty: tomaso, on 19th October 2011, 01:40, said: Există oameni care evită să cumpere produse la care brand-ul este scos în fa?ă la modul agresiv. tomaso, on 19th October 2011, 01:40, said: Nu toată lumea vrea să fie văzută într-un 600SEL, de exemplu. Omul îl cumpără, dar nu vrea să epateze prin pre?ul mare. Are nevoie de ma?ină, îi place acel model, numai că din cauza pre?ului mare, se expune oprobiului public ?i riscă tot felul de chestiuni neplăcute. Adica nu vrei sa fi vazut cu un E550, dar îti place modelul. Desi ai nevoie de o masina si ti-ar conveni una la 200.000 de euro strcit pt. placerea ta, preferi un model ieftin ca sa eviti reactiile neplacute ale invidiosilor? :lol: tomaso, on 19th October 2011, 01:40, said: La ma?ini există posibilitatea să î?i sco?i elementele ce ?in de imaginea asociată luxului. tomaso, on 19th October 2011, 01:40, said: Am văzut chestia asta la cam toate mărcile de prestigiu ce fabrică limuzine de lux. tomaso, on 19th October 2011, 01:40, said: În general, oamenii care au bani mul?i, nu doresc publicitate. Mă refer la cei inteligen?i. tomaso, on 19th October 2011, 01:40, said: Goana după brand name este apanajul oamenilor fără valori ?i principii. Dar cei zgâriati pe retina din cauza unui logo inofensiv, cum i-ai descrie? Ca frustrati? Comunisti? Antisociali? opo, on 27th October 2011, 07:39, said: @Thomaso.. mi-a placut comentariul. Oamenii inteligenti nu au nevoie sa imprumute numele brandului pentru a dovedi ceva. Ca tare mult te preocupa marcile... Edited by SophistiKat, 28 October 2011 - 20:22. |
#40
Posted 28 October 2011 - 20:57
#41
Posted 28 October 2011 - 21:37
raman, on 28th October 2011, 20:57, said: Daca toata tineretea matale te-ai chiombit dupa masini straine. Tie Dacia nu-ti trimite invitatie? :console: |
#42
Posted 29 October 2011 - 07:51
SophistiKat, on 28th October 2011, 22:37, said: E adevarat, amarâtule, ca particip în fiecare an Salonul Auto de la Geneva, deoarece primesc invitatie de la Mercedes, asta în calitate de detinatoare a unui SL65. Tie Dacia nu-ti trimite invitatie? :console: Inseamna ca uitatul dupa masini straine din tineretea matale nu a ramas nerasplatit. Doi trei mescheri te-au poftit chiar si in masina si tu isteata ai profitat imediat de avantajele "scurtului". Si iata cum ti-ai luat un SL65 "muncit" cu manutele, gurita si gaurelele de la demisol. Acum la batranete cred ca esti o pestoaica demna de marele-ti trecut. |
#43
Posted 29 October 2011 - 08:19
Oligofrenia asta cu si despre branduri si cat se sparge lumea in basini se intampla numai in tari emergente perecum romania, bulgaria, stiti voi, lumea a 3-a aspirante la a 2-a.
In tari civilizate cu un salariu minim de 600 de euro, nu e nicio smechereala sa te incalti de la adidas sau nike. Ba chiar nu mai e nicio smechereala sa ai ochelari ray ban sau ceas tissot. Sau porsche design sau dolce and gabanna. Pur si simplu lumea NU OBSERVA ca porti asa ceva. Este parte din normalitate. Cumperi ceva pentru ca este bun si pentru ca iti place. Nu ai pe cine sa impresionezi. In Africa posibil sa impresionezi pana la zeificare/sanctificare cu o pereche de adidasi originali, ca nu are nimeni asa ceva. Edited by muteki, 29 October 2011 - 08:22. |
#44
Posted 29 October 2011 - 13:04
raman, on 29th October 2011, 07:51, said: Inseamna ca uitatul dupa masini straine din tineretea matale nu a ramas nerasplatit. Doi trei mescheri te-au poftit chiar si in masina si tu isteata ai profitat imediat de avantajele "scurtului". Si iata cum ti-ai luat un SL65 "muncit" cu manutele, gurita si gaurelele de la demisol. Acum la batranete cred ca esti o pestoaica demna de marele-ti trecut. |
#45
Posted 29 October 2011 - 13:08
sophistikat, acum sincer, credeai ca lauda de sine pe un forum o sa iti aduca altceva? Cel mai intelept lucru e sa renunti la replici acide. Pur si simplu nu mai spune nimic, ca situatia jenibila o sa treaca de la sine. Si ai grija vreodata sa nu ti se asocieze numele cu nick-ul de pe forum.
Edited by muteki, 29 October 2011 - 13:10. |
#46
Posted 15 June 2012 - 06:23
gtk, on 27th October 2011, 07:19, said: cati bani a cheltuit vs cati bani costa se vede din profiturile companiei, iar apple a cam batut orice recorduri in domeniul IT... e evident ca au adaosuri cu mult peste medie... :) iar apple nu cheltuie mai deloc cu studii de piata, ci recurge la niste tactici destul de perverse atragere si pastrare a clientilor, care cam seamana cu indoctrinarea religioasa... si btw, nici pe research&development nu fac mare lucru... cand a fost vorba de tehnologie reala, au recurs la achizitionarea unor tehnologii sau companii intregi deja specializate pe asa ceva (indiferent ca vorbim de inceputurile apple si interfata grafica de la xerox, sau ecranele capacitive de la iphone/ipad/ipod, sau de procesoarele a4/a5... si exemplele pot continua) Când vei ajunge să produci ceva și vei avea o margine de profit de 5% și vei ajunge în imposibilitatea de a plăti angajații la timp să te gândești la profiturile Apple. Sau la BMW. Sau la alții. Nu Apple a inventat telefonul, la fel cum nici Nike sau Adidas nu au inventat mergătorul sport din piele de dinozaur. Dar au venit cu mentalități noi și au băgat bani în chestia aia pe care o desconsideri tu (R&D) pentru a produce adidași mai buni, mai ușori, mai rapizi. BMW la fel, nu e mulțumit cu consumul din 1890 a lui Daimler și plătește niște premianți să îl tragă în jos. RDS la fel, n-a pus botul la ce spunea Bill Gates despre internet, și a băgat bani în a trage fibră prin țară. Chestiile astea costă foarte mulți bani. Citește despre problemele pe care le avea Ettore Bugatti cu primele lui mașini sau despre cum noi produceam în anii '80 niște mașini unelte care putea fi vândute doar în țările comuniste, pentru că în lumea reală erau deja depășite tehnic (odată cu căderea comunismului n-au putut rezista în economia reală de piață). Tot în domeniul auto, GreatWall Hover costă 12.000€ pentru că are un motor vechi de 10 ani. Uite aici o ilustrație simpatică http://2.bp.blogspot...lada vs bmw.jpg |
|
#47
Posted 17 June 2012 - 02:41
Fructele si legumele de marca cum le recunosti? :rolleyes:
|
#48
Posted 04 July 2012 - 13:36
tomaso, on 19th October 2011, 02:40, said: Există oameni care evită să cumpere produse la care brand-ul este scos în față la modul agresiv. Costume de haine , îmbrăcăminte, încălțăminte de foartă bună calitate și mare ștaif, nu afișează marca. Eventual, doar dacă faci investigații, poți găsi vreo etichetă ce are rol tehnic. La mașini există posibilitatea să îți scoți elementele ce țin de imaginea asociată luxului. Nu toată lumea vrea să fie văzută într-un 600SEL, de exemplu. Omul îl cumpără, dar nu vrea să epateze prin prețul mare. Are nevoie de mașină, îi place acel model, numai că din cauza prețului mare, se expune oprobiului public și riscă tot felul de chestiuni neplăcute. Am văzut chestia asta la cam toate mărcile de prestigiu ce fabrică limuzine de lux. La cele sport, este altă chestie. Acolo e vorba despre lifestyle. În general, oamenii care au bani mulți, nu doresc publicitate. Mă refer la cei inteligenți. Își trăiesc viața în mod normal și evită să se împopoțoneze cu clopoței brand name. Goana după brand name este apanajul oamenilor fără valori și principii. Aceștia vor recunoaștere și de aceea încearcă în van să împrumute din prestigiul unor mărci cunoscute. Parțial adevărat. Mulți încă consideră marca ca fiind garanția calității, deci dacă își cumpără produse de marcă nu trebuie neapărat s-o facă din motiv de fițe sau pentru a se etala precum cocalarii și pițipoanecele. Însă problema actuală e că marca nu mai prezintă întotdeauana garanția caliătății. De aia eu prefer lucrurile vechi în general. Zic în general pt. că doar nu o să folosesc un computer 286 sau un aparat foto digital de acum 10 ani. La alte produse însă poți folosi cu încredere chestii au fost fabricate mai devreme de 2002. Și ăia care deși au bani, dar cumpără lucurile ieftine crezând că fac economie, dar în final ajung să cheltuiască mai mult, îmi cer scuze, dar nu se pot numai decât proști. :) Edited by djl, 04 July 2012 - 13:36. |
#49
Posted 04 August 2012 - 20:53
djl, on 4th July 2012, 14:36, said: Însă problema actuală e că marca nu mai prezintă întotdeauana garanția caliătății. De aia eu prefer lucrurile vechi în general. Marii producatori taie serios cam de la toate partiile fie R & D fie materiale. Am chiar un fata un mause laser Logitech pe care nu-l pot folosi ca merge ca naiba. Adevarul e ca brandul nu mai garanteaza calitatea, trebuie sa cauti feedback despre modelul exact cand cumperi ceva. La masini e evidenta mare: tabla de exemplu e mult mai subtire pe cele noi decat pe modelurile vechi (vorbind de marci medii ca pret, modele asemanatoarea din ere diferite). Cei care mor dupa branduri sunt .. :puke: |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users