Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Produsele de marca, dubla plata
#19
Posted 15 August 2011 - 17:56
Calitatea constă în detalii; aceste detalii pot fi la suprafață (clientul le cunoaște) sau pot fi ascunse (clientul nu le cunoaște/nu-l interesează despre ele) și acste detalii costă foarte mult.
Să luăm exemplu o mașină Dacia și una Mercedes. Ambele au în sine același scop (de a transporta de la 1 la 5 persoane dintr-un loc în altul într-un interval mai redus de timp). Ambele au 4 uși, 4 roți, motor, șasiu, cutie de viteză, radiocasetofon, roată de rezervă etc. Și acum detaliile ce fac diferența (implicit în preț): A. Detalii despre care clientul este conștient - spre deosebire de Dacia, Mercedes este mai rapid, mai sigur, mai confortabil, mai spațios, mai interactiv etc. B. Detalii despre care clientul nu este conștient - Mercedes are un design al motorului, șasiului, cutiei de viteze, caroseriei ș.a. mult mai eficiente, materialele folosite sunt dintr-o calitate net superioară, mașina trece prin mai multe verificări, procesul de construcție este superior etc. Problema mare constă în faptul că aplicarea acestor detalii de multe ori costă mai mult decât costul scopului produsului în sine. Și asta la foarte mult produse. Astfel de analize se pot face cam la orice produse... Treaba cu sigla ține de marketing. |
#20
Posted 15 August 2011 - 18:29
o chestie care m-a dat pe spate la mercedes: daca vrei steaua in trei colturi pe radiator (una din aia mare, nu cea mica din partea de sus a radiatorului care o au toate) e optional si platesti in plus pt asta...
|
#21
Posted 15 August 2011 - 20:06
Fane, on 15th August 2011, 18:29, said: o chestie care m-a dat pe spate la mercedes: daca vrei steaua in trei colturi pe radiator (una din aia mare, nu cea mica din partea de sus a radiatorului care o au toate) e optional si platesti in plus pt asta... Asta probabil este special pentru romani. Pariez ca absolut toti vor comanda "optiunea" asta. E normal ca si compania sa profite. Desteapta si binevenita masura (pentru ei). Posibil in viitor si alte marci vor face la fel. Prin contrast, la mine dealerii de masini MB dau ei credite, cu zero dobanda, mai fac si o reducere de 5000, doar sa cumpere omul Mertan. Sunt totusi muti cumparatori, masinile sunt cu 50% mai ieftine ca in Romania. Compenseaza cu ce castiga in plus de la... |
#22
Posted 15 August 2011 - 21:12
@methodman
Eu nu contest faptul ca ( si cred ca nu exagerez) toate produsele cu tipla , logo alea alea au produse de calitate. Cam greu sa ai ditamai firma si sa ai un logo cunoscut in lume fara sa ai si produsele care sa satisfaca clientii. Problema mea nu era legata de pret ci de faptul ca eu le fac reclama gratis de fiecare data cand folosesc produsele lor. Daca dau un ban, nu e dreptul meu sa tin produsul pentru mine si satisfactia proprie fara sa fac pe omu cu pancarta? Ia produsul Neamule, ia produsu..... Cred ca nu ai citit decat titlul topicului si nu ai fost atent la ce am scris in primul post. |
#23
Posted 15 August 2011 - 21:53
opo, on 15th August 2011, 02:54, said: Crede-ma ca in timp ce tu esti super incantata de identificarea ta cu brandul, mandra ca esti o Prada, un mercedes, un coca-cola, boardul de directori de la firmele pe care tu le folosesti isi fraca mainile mandrii de faptul ca nu doar au vandut un produs, dau au reclama gratis. opo, on 15th August 2011, 02:54, said: Tu nu iti cumperi produsul pentru utilitate, tu il cumperi pentru ce reprezinta el ca brand. Ai banuti, esti la cumparaturi, vezi de exemplu ca prietena ta isi doreste o geanta misto si scumpa, ti-o cumperi ca sa poti epata. Rosebud09, on 15th August 2011, 04:58, said: Faptul ca unii totusi cumpara pentru a se bucura personal de anumite calitati intrinseci ale produsului, pentru a se simti ei bine sau mai confortabil pare ceva de neconceput: nu se poate, precis au cumparat sa ne arate noua (turmei...) ce grozavi sunt. Fane, on 15th August 2011, 19:29, said: o chestie care m-a dat pe spate la mercedes: daca vrei steaua in trei colturi pe radiator (una din aia mare, nu cea mica din partea de sus a radiatorului care o au toate) e optional si platesti in plus pt asta... Rosebud09, on 15th August 2011, 21:06, said: Asta probabil este special pentru romani. Pariez ca absolut toti vor comanda "optiunea" asta. E normal ca si compania sa profite. Desteapta si binevenita masura (pentru ei). Posibil in viitor si alte marci vor face la fel. Prin contrast, la mine dealerii de masini MB dau ei credite, cu zero dobanda, mai fac si o reducere de 5000, doar sa cumpere omul Mertan. Sunt totusi muti cumparatori, masinile sunt cu 50% mai ieftine ca in Romania. Compenseaza cu ce castiga in plus de la... |
#24
Posted 15 August 2011 - 22:41
opo, on 15th August 2011, 01:54, said: ...decat ca nu mi-ai vazut Pointul. opo, on 15th August 2011, 01:54, said: Tu nu iti cumperi produsul pentru utilitate, tu il cumperi pentru ce reprezinta el ca brand. Oricum, 'reclama' asta pe care o facem noi clientii unui brand e minuscula, nu ajunge la un public f. larg ! :rolleyes: Adevaratele reclame sunt cele difuzate la TV sau cinema înainte de începerea unui film, si bineînteles billboard-urile uriase...deci nu te mai stresa, nu contribui atât de mult la popularitatea unui brand atât de mult precum crezi ! :lol: |
#25
Posted 16 August 2011 - 07:15
Stiu ce zici, si eu cand ma imbrac cu maieul alb vad ca am o stare psihica de tot cacatul.
Cand imi pun adidasii, si ies cu ei curati afara , imi tresalta inima in piept. E un alt feeling.... Marca e buna pentru schimbarea feelingului. Chiar ma gandeam , ce parerea aveti ce e mai bine pentru un copil sa-i pui numele Seven ca si Beckham family sau Douazecisitrei ca si Michael Jordan, sau Zece ca Hagi UUUUhaaaaa. Ce fain sa mergi cu copilu si cand te intreaba lumea cum il cheama sa-i zici Seven, si ei dand din cap... DAaaaa..... Becham :D Edited by opo, 16 August 2011 - 07:16. |
#26
Posted 18 August 2011 - 00:11
terratec, on 10th August 2011, 18:58, said: Nu este normal ca pentru un produs platit sa primesti bonul si logo-ul mare cat o zi de post. Ar trebui sa faca serii diferite: pentru mitocani cele cu sigla mare si pentru oamenii normali cele cu sigla amplasata discret. Hilfiger amplasau sigla discret dar in ultimii ani au inceput sa scrie pe produs numele firmei, ca asa era moda. Mai sunt indieni care poarta tricouri de corp imprimate doar cu numele firmei respective. Unii preferau si modelul sclipitor, sa ii vada lumea ca sunt "boși". In alta ordine de idei , mor cand am de ales intre tricouri pe care scrie intr-o engleza habarnista proud original natural cacat cu perje, sau o ditamai sigla de la o firma oarecare, cu n-spe alte etichete brodate pe umeri , cu tampenii irelevante , din care sa iasa eventual culoarea la spalat, si sa futa restul culorilor daca se poate. opo, on 15th August 2011, 15:46, said: Lucrurile stau asa nu doar in Romanica poti sa fii linistit. Eu locuiesc de cativa ani in China iar aici orice patron de fabrica sau orice chinez care face afaceri daca ii merge treaba musai trebuie sa aiba BMW sau Mertan de ultima generatie si asta in conditiile in care aceste masini nu se produc in China ci se importa si guvernul are supertaxe la masinile de lux ( o astfel de masina este binisor mai scumpa decat aceeasi masina luata in EU). Teoretic iti zici unu cu fabrica si cu bani e om inteligent si practic :D... ei iote ca nu-i asa, se zgarcesc astia la orice dar masina, geanta si bijuteriile trebuie musai sa fie de marca. La fel si la adidas, parca cele mai faine modele , si cele mai noi costa triplu decat cele banale. Dar eu de 7 ani imi cumpar numai modelele cele mai simple , tenisii negri de piele. O singura data mi-am luat un model (limited edition) ca mi s-a pus pata, asa din patriotism parca, modelul Adidas Nastase, care in spate au sigla vechie cu laleaua si sub nu scrie adidas, ci nastase. (Ilie , nu Adrian) Ii mai am si acuma si sunt in stare buna. |
#27
Posted 18 August 2011 - 02:12
Mie acu 15 ani mi se parea o dementa s dai 100 usd pe o pereche de adidas si multa vreme am folosit produse contrafacute bulgaresti. La un moment dat copacel copacel am inceput sa fac si eu bani si am vazut un model clima cool scumpi dar frumosi si am indraznit sa fac nefacutul. Am fost uimit sa constat ca perecheea aia de adidasi m-au tinut cat 3 perechi de contrafacuti in plus nu imi putzeau picioarele cand ma descaltam si nici nu se urateau asa de rapid. La un calcul rapid iti dai seama ca iesi mai rentabil cu pantofi de sport original ( daca-i folosesti desigur). Ei, am deja 9 ani de cand sunt fixat pe adidas - climacool si cu mici si rare exceptii a fost o alegere foarte inspirata.
Revenind la problema dezbatuta, eu nu zic ca produsele de marca sunt de calitate mediocra, nu spun ca nu sunt utile spun doar ca brand awareningul lucreaza pentru firma care vinde si ma face pe mine om normal ( nu se aplica cocalarilor, manelistilor si alte categorii amatori de stralucire si epatare) sa ma simt folosit (si nu folositor). Edited by opo, 18 August 2011 - 02:22. |
#28
Posted 19 August 2011 - 02:28
topicul asta e din categoria: am avut o mobra si acum am un kawasaki.
|
|
#29
Posted 20 August 2011 - 08:37
Mai este un aspect care nu e dezbatut: mariile corporatii si bataia de joc.
Cu totii vrem o viata mai buna, ori pentru asta avem nevoie de produse de calitate, servicii de calitate si resurse banesti. Pe vremuri o firma care produce produse de calitate era mandria unei zone. Cati nu erau mandrii ca lucrau la Clujana unde se faceau papuci de calitate? Un produs de calitate oferea siguranta atat cumparatorului ( stia pe ce da banu) cat si a muncitorului care oferind o munca cinstita isi asigura o slujba sigura. Din pacate toate mariile companii au futut in noroc acest tip de organizare si chiar daca erau productive si competitive au preferat DELOCALIZAREA. Desigur in Romanica nu avem Branduri si societati pentru a avea un exemplu clar, dar sunt cunoscute exemplele Nike, Adidas, Coca-Cola, Apple etc.. care au lasat autohtonii fara loc de munca preferand sa puna la munca copii din tarile subdezvoltate. http://www.globalexc...illwaiting.html http://soc101honors....rporations.html http://www.guardian....rke.theobserver Mizeriile consortiului coca-cola http://www.greenamer...pany.cfm?id=204 Apple http://www.ghacks.ne...ommits-suicide/ http://www.telegraph...de-factory.html Daca ne merge bine nu ne pasa de ce se intampla cu ceilalti... ce daca moare unu de foame ca nu-i nici mama nici fratele meu. Din pacate reusitele unora se traduc in moartea sau sclavia altora. Cel mai trist este faptul ca desi vedem anumite lucruri, ne prefacem ca nu sunt, sau ne gasim ceva de facut ca sa uitam si sa ne traim in continoare visul roz fericiti ca suntem posesorii unui iPhone incaltati cu ultimii Nike si cu o poseta meseriasa HuboBoss. |
#30
Posted 20 August 2011 - 08:40
Opo, nu stiu pe unde esti, dar aici ne-au invadat chinezariile ! De-aia
|
#31
Posted 20 August 2011 - 09:56
gniros, on 20th August 2011, 09:40, said: Opo, nu stiu pe unde esti, dar aici ne-au invadat chinezariile ! De-aia E greu sa faci ce e corect. Ai o vacanta si ai de ales : Romanica unde serviciile sunt scumpe si proaste iar vanzatoarii, chelnerii si staful de la hoteluri sunt cu nasul pe sus, sau strainataturile ( pret mai mic, servicii de calitate, ai ce povestii familiei si prietenilor)? |
#32
Posted 19 October 2011 - 01:40
Există oameni care evită să cumpere produse la care brand-ul este scos în față la modul agresiv.
Costume de haine , îmbrăcăminte, încălțăminte de foartă bună calitate și mare ștaif, nu afișează marca. Eventual, doar dacă faci investigații, poți găsi vreo etichetă ce are rol tehnic. La mașini există posibilitatea să îți scoți elementele ce țin de imaginea asociată luxului. Nu toată lumea vrea să fie văzută într-un 600SEL, de exemplu. Omul îl cumpără, dar nu vrea să epateze prin prețul mare. Are nevoie de mașină, îi place acel model, numai că din cauza prețului mare, se expune oprobiului public și riscă tot felul de chestiuni neplăcute. Am văzut chestia asta la cam toate mărcile de prestigiu ce fabrică limuzine de lux. La cele sport, este altă chestie. Acolo e vorba despre lifestyle. În general, oamenii care au bani mulți, nu doresc publicitate. Mă refer la cei inteligenți. Își trăiesc viața în mod normal și evită să se împopoțoneze cu clopoței brand name. Goana după brand name este apanajul oamenilor fără valori și principii. Aceștia vor recunoaștere și de aceea încearcă în van să împrumute din prestigiul unor mărci cunoscute. |
#34
Posted 19 October 2011 - 06:06
tomaso, on 19th October 2011, 02:40, said: La mașini există posibilitatea să îți scoți elementele ce țin de imaginea asociată luxului. Nu toată lumea vrea să fie văzută într-un 600SEL, de exemplu. Omul îl cumpără, dar nu vrea să epateze prin prețul mare. Are nevoie de mașină, îi place acel model, numai că din cauza prețului mare, se expune oprobiului public și riscă tot felul de chestiuni neplăcute. Am văzut chestia asta la cam toate mărcile de prestigiu ce fabrică limuzine de lux. La cele sport, este altă chestie. Acolo e vorba despre lifestyle. in rest, dotarile de lux se adauga optional, nu se scot... tomaso, on 19th October 2011, 02:40, said: Goana după brand name este apanajul oamenilor fără valori și principii. Aceștia vor recunoaștere și de aceea încearcă în van să împrumute din prestigiul unor mărci cunoscute. tomaso, on 19th October 2011, 02:40, said: În general, oamenii care au bani mulți, nu doresc publicitate. Mă refer la cei inteligenți. Își trăiesc viața în mod normal și evită să se împopoțoneze cu clopoței brand name. opo, on 20th August 2011, 10:56, said: O solutie corecta, poate un pic mai costisitoare e drept, ar fi sustinerea produselor si serviciilor romanesti. Cumparand produse romanesti asiguri slujba unor romani. nici un produs nu trebuie cumparat pt. a asigura job-urile nu stiu cui, din contra, criteriile de selectie trebuie sa fie strict legate de produsul in sine! romanii trebuie sa produca si ei produse competitive, iar competitivitatea (calitatile) produsului trebuie sa elementul care il determina pe cumparator sa cumpere! altfel, daca se cumpara produse doar pt. a asigura job-ul romanilor, acestia se lasa pe-o ureche si nu vor deveni niciodata competitivi.... si in final ajungi sa pierzi bani, sustinand artificial o afacere neviabila... opo, on 20th August 2011, 10:56, said: E foarte usor sa produci etichete cu made in Romania si sa le pui pe produse facute in China. Un baiat destept(prost in realitate, hai sa-i zicem viclean) isi face o mica fabricuta cu 5-10 muncitori in romanica, productia o face in china, indonezia, philipine si in tara asambleaza sau lipeste etichete. |
#35
Posted 27 October 2011 - 05:42
m3th0dman, on 15th August 2011, 18:56, said: Calitatea constă în detalii; aceste detalii pot fi la suprafață (clientul le cunoaște) sau pot fi ascunse (clientul nu le cunoaște/nu-l interesează despre ele) și acste detalii costă foarte mult. Astfel de analize se pot face cam la orice produse... Treaba cu sigla ține de marketing. |
#36
Posted 27 October 2011 - 06:19
dorinpopa, on 27th October 2011, 06:42, said: Adaugă și Research&Development. Lumea se revoltă că un iPhone costă de fapt 180$ și Apple îl vinde cu 600. Nimeni nu se intreabă câți bani a cheltuit Apple cu OSul, cu designul, cu studii de piață și alte asemenea. iar apple nu cheltuie mai deloc cu studii de piata, ci recurge la niste tactici destul de perverse atragere si pastrare a clientilor, care cam seamana cu indoctrinarea religioasa... si btw, nici pe research&development nu fac mare lucru... cand a fost vorba de tehnologie reala, au recurs la achizitionarea unor tehnologii sau companii intregi deja specializate pe asa ceva (indiferent ca vorbim de inceputurile apple si interfata grafica de la xerox, sau ecranele capacitive de la iphone/ipad/ipod, sau de procesoarele a4/a5... si exemplele pot continua) Edited by gtk, 27 October 2011 - 06:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users