Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

tractor U 1010 DT

- - - - -
  • Please log in to reply
459 replies to this topic

#37
zscf

zscf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 829
  • Înscris: 25.04.2011
pune-ti filmari cu el la munci grele ..nu asfel de ''pamflete'' :)))

Edited by zscf, 07 October 2011 - 10:08.


#38
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011

 Ion_Bumbu, on 6th October 2011, 22:50, said:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WFZTUEJTieA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Scuze, da nu m`am putut abtine.....

Grig

Multumesc  lui Ciprian pt. link


Ca si tractiune sunt chiar OK 1010DT... materialele si solutiile tehnice au fost deficitare.
http://www.youtube.c...u/2/FhP79HzSL10

iar 90-90 nu sunt chiar tractoare slabe :P

#39
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Dar de unde stii tu ca 90-90 sunt slabe la tractiune,ai condus,ai probrat tu sa vezi sau numa vorbim sa fie vorbit.

#40
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011

 TudorCJ, on 7th October 2011, 21:48, said:

Dar de unde stii tu ca 90-90 sunt slabe la tractiune,ai condus,ai probrat tu sa vezi sau numa vorbim sa fie vorbit.
Dar de unde deduci dumneata ca cineva a afirmat ca Fiat 90-90 DT ar fi deficitare la tractiune?
De scris o faci cum o faci, dar mai trageam nadejde ca la citire vei primi nota de trecere.

#41
savo_stelyca

savo_stelyca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 06.01.2011
Eu am dt 1010 refacut dintr-o epava!Si merge!Nu se compara cu "sculele" de ultima generatie dar isi face datoria!Lucrez din primavara cu el si in afara de scurgeri minore si un geam spart nu am avut probleme cu el!Mentionez ca nu mi-am permis sa bag set la motor in momentul respectiv si vibrochenul este la cota 3,gumele sunt slabute,ambreiajul a fost spart si l-am sudat dar.......MERGE!Am un disc V mare,am dat cu el 15 ha in uscatura care a fost pana ieri am reusit de am semanat !Cu jalnicul si mult hulitul DT1010![ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3fs8Q6frzxo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#42
zscf

zscf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 829
  • Înscris: 25.04.2011
eu cred ca tractoarele romanesti si-au facut si o sa-si mai faca treaba destul de bine la noi in romania

#43
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Domnul rand si eu pot sa dau un exemplu ca 1010 ii mai slab ca un 445 si ca 445 ii cu mult peste 1010.Si eu poate nu am condus nici un model si vorbesc ca tine ca ii slab 1010 si gata nu mai are rost sa vorbim.De curios ce tractor ai?

#44
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011

 TudorCJ, on 9th October 2011, 19:06, said:

Domnul rand si eu pot sa dau un exemplu ca 1010 ii mai slab ca un 445 si ca 445 ii cu mult peste 1010.Si eu poate nu am condus nici un model si vorbesc ca tine ca ii slab 1010 si gata nu mai are rost sa vorbim.De curios ce tractor ai?


Daca te uiti la filmulet vezi ca 1010DT , cu fata cuplata trage mai bine decat Fiat 90-90 DT. Primele secunde sunt cu 1010DT doar cu spatele... Dupa ce cupleaza fata, treaba se schimba.
Cum ziceam, nu la forta de tractiune erau probleme la 1010DT, ci la solutiile tehnice adoptate si la materialele folosite.
Tractor romanesc am avut un 640DTC luat de nou in  1991 si vandut in vara asta. Cu bune si cu rele, nu m-am putut plange de el. Apoi am cautat ceva strain (Fiatagri 80-90DT, 90-90DT si 100-90DT au fost printre "finaliste") dar m-am oprit la MF3070 pentru faptul ca Fiatagri nu mai exista, dar MF mai exista asa ca piesele de schimb sunt mai usor de procurat.
1010DT avea inca doi cilindrii adaugati la motorul de 640DTC, dara fara reproiectare la arbore. De aia se rup ca si macaroanele... Prin '87-'89 au primit doua 1010DT la ferma pe care tatal meu o conducea pe vremea aia. Unul a primit ulterior un motor de Saviem de pe CP12 cu modificarile necesare, iar altul a devenit in 3 ani nefunctional. Extrem de slabe... Am mai zis undeva, ca dupa experientele avute cu 1010DT, tractoristii se fereau si de 650M cu cabina trapez :D.
Cand a luat tractorul , 640-ul, in 1991,,  fiind modele f. rare, a studiat mult si ai intrebat colegii si cunoscutii in stanga si in dreapta daca nu cumva are hibele lui 1010DT... avand aceiasi parametri de baza la motor. Pana la urma, motorul de Aro Brasov cu alezaj de 102 s-a dovedit a fi foarte fiabil in configuratia de 4 cilindrii... dar cu 6 cilindrii este dezastru.

#45
virgilghirisan

virgilghirisan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 09.01.2011

 rand, on 9th October 2011, 23:12, said:

Daca te uiti la filmulet vezi ca 1010DT , cu fata cuplata trage mai bine decat Fiat 90-90 DT. Primele secunde sunt cu 1010DT doar cu spatele... Dupa ce cupleaza fata, treaba se schimba.
Cum ziceam, nu la forta de tractiune erau probleme la 1010DT, ci la solutiile tehnice adoptate si la materialele folosite.
Tractor romanesc am avut un 640DTC luat de nou in  1991 si vandut in vara asta. Cu bune si cu rele, nu m-am putut plange de el. Apoi am cautat ceva strain (Fiatagri 80-90DT, 90-90DT si 100-90DT au fost printre "finaliste") dar m-am oprit la MF3070 pentru faptul ca Fiatagri nu mai exista, dar MF mai exista asa ca piesele de schimb sunt mai usor de procurat.
1010DT avea inca doi cilindrii adaugati la motorul de 640DTC, dara fara reproiectare la arbore. De aia se rup ca si macaroanele... Prin '87-'89 au primit doua 1010DT la ferma pe care tatal meu o conducea pe vremea aia. Unul a primit ulterior un motor de Saviem de pe CP12 cu modificarile necesare, iar altul a devenit in 3 ani nefunctional. Extrem de slabe... Am mai zis undeva, ca dupa experientele avute cu 1010DT, tractoristii se fereau si de 650M cu cabina trapez :D.
Cand a luat tractorul , 640-ul, in 1991,,  fiind modele f. rare, a studiat mult si ai intrebat colegii si cunoscutii in stanga si in dreapta daca nu cumva are hibele lui 1010DT... avand aceiasi parametri de baza la motor. Pana la urma, motorul de Aro Brasov cu alezaj de 102 s-a dovedit a fi foarte fiabil in configuratia de 4 cilindrii... dar cu 6 cilindrii este dezastru.
DEZASTRU TOVARASE IN CE SENS....RUPT ARBORI, MOD DE CONDUS.....MA INVATAT CEL DE LA CARE L-AM CUMPARAT CA ACEST TRACTOR NU SE CONDUCE CU FUM, DACA STII CE INSEAMNA AI 4X3 VITEZE DECI MOTORU NU TRE SA FIE IN SUPRASARCINA ....CE PARERE AI DE MOTORU CU ALEZAJ DE 95=85 CAI SI NU AI STRES LA ARBORI? BANUIESC CA NU AI STUDIAT PROBLEMA!!
MOTOARELE DE 1010 SUNT COPIATE PERFECT DUPA MOTOARELE DE FIAT 100-90 CARE SE POTRIVESC LA SURUB LA FEL FIAT 1000 INCLUSIV MOTOARELE FIAT SOMECA 1000.DECI DACA VREI CU ADEVARAT POTI, CAUTI UN MOTOR LA BAIETI CU DEZMEMBRARILE SI TE FACI CU UN TRACTOR  BUN PE BANUTI RELATIV MAI PUTIN FATA DE CAT AI DA PE CELE STRAINE SIMILARE LA PUTERE...AI ALES MF?
CE TE A CONVINS ....MOTORU PERKINS?
TRANSMISIA DYNASHIFT?....SAU CE? EU AM INTELES DE LA UN COMERCIANT CA NU SUNT PREA FIABILE MF....SPER SA SE FI INSELAT!!!SA TE FOLOSESTI DE EL FARA INTERVENTII!!!
EU M-AM CONVINS NU AS DA 1010 PE 650 MA REFER AICI LA TRACTOARE ROMANESTI!

#46
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Virgil dai pace mie de ce nu mi sa rupt nimic la el sau la savostelica si la facut dintr-o epava.Astea is niste minciuni si prosti.Spune tu ti sa rupt ceva arbore sau ceva?La rand orice iai spune el tot cu varianta lui ramane si daca nu a condus 1010 batar odata la arat sau ceva.Cum zici tu trebuie sa aiba si sofer.

#47
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011
:) TudorCJ, cate ore ai avut cu 1010DT? Ai arat 40 de ari de gradina si afirmi ca sunt fiabile etc. etc.
Topicul asta este despre FIABILITATE si REZISTENTA la 1010DT. sta prost la ambele capitole. Arata mai bine ca orice alt tractor romanesc, este confortabil si ergonomic, dezvolta o forta de tractiune buna,  dar la fiabilitate si rezistenta este slab.
Daca vreti piese de 1010DT, pot sa dau un numar de telefon al unui om care are piese din mai multe tractoare 1010DT dezmembrate. A avut si unul intreg de padure.. dar l-a maritat. Si omul e foarte ok, iti spune cam tot despre ce inseamna un 1010DT. Aduce piesele cu remorca si le basculeaza in magazie...
Da sa nu-l intrebati de arbori, ca nu mai are :D
Legat de tractoristii care au lucrat pe 1010DT, erau cei care conduceau 650M de zeci de ani... Si daca 1010DT au cedat iar 650M au rezistat la stilul lor de condus, asta spune multe despre cat de slabe sunt 1010DT.

Revenind la @virgilghirisan:

- 850DT nu este acelasi lucru cu 1010DT. 850DT nu iti va rupe vibrochenul, dar 1010DT o va face
- 1010DT cu motor de SAVIEM, sau de FIAT exista cu gramada dar...  nu mai sunt 1010DT :).  S-a adaptat si 6.354 de la Perkins pe 1010DT
Faptul ca pentru 1010DT au parut o multime de adaptari de motoare spune din nou acelasi lucru . 10101DT are motorul original prost proiectat, prost executat si cu probleme grave in exploatare. Omul de care ziceam mai sus, cu piesele, spunea sa-i fac rost de o sursa de motoare de FIAT in 6 cilindrii la pret bun  ca are tot ce tine de adaptare si are o multime de solicitari. Interesant ca la 445, 550, 640, 650 nu gasesti adaptari de motoare, si sunt o multime de tractoare vandute. Alea sunt  motoare proiectate corect.

Despre MF-ul luat acuma pot povesti pe topicul de MFuri. De Fendt dupa 1990 nu am avut bani, de John Deere cu cabina semirotunda am fost sfatuit sa ma feresc, Fiatagri sunt regretate de toti cei care le-au avut (mai ales seria x-90) dar firma nu mai exista, e mai greu cu piesele de cand e New Holland, CASE era ca optiune dupa MF.
MF-ul mi-a placut atat ca model, cat si  exemplarul SH pe care l-am gasit de vanzare in august in Franta, asa ca l-am luat.

Edited by rand, 10 October 2011 - 09:59.


#48
virgilghirisan

virgilghirisan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 09.01.2011

 rand, on 10th October 2011, 10:51, said:

:) TudorCJ, cate ore ai avut cu 1010DT? Ai arat 40 de ari de gradina si afirmi ca sunt fiabile etc. etc.
Topicul asta este despre FIABILITATE si REZISTENTA la 1010DT. sta prost la ambele capitole. Arata mai bine ca orice alt tractor romanesc, este confortabil si ergonomic, dezvolta o forta de tractiune buna,  dar la fiabilitate si rezistenta este slab.
Daca vreti piese de 1010DT, pot sa dau un numar de telefon al unui om care are piese din mai multe tractoare 1010DT dezmembrate. A avut si unul intreg de padure.. dar l-a maritat. Si omul e foarte ok, iti spune cam tot despre ce inseamna un 1010DT. Aduce piesele cu remorca si le basculeaza in magazie...
Da sa nu-l intrebati de arbori, ca nu mai are :D
Legat de tractoristii care au lucrat pe 1010DT, erau cei care conduceau 650M de zeci de ani... Si daca 1010DT au cedat iar 650M au rezistat la stilul lor de condus, asta spune multe despre cat de slabe sunt 1010DT.

Revenind la @virgilghirisan:

- 850DT nu este acelasi lucru cu 1010DT. 850DT nu iti va rupe vibrochenul, dar 1010DT o va face
- 1010DT cu motor de SAVIEM, sau de FIAT exista cu gramada dar...  nu mai sunt 1010DT :).  S-a adaptat si 6.354 de la Perkins pe 1010DT
Faptul ca pentru 1010DT au parut o multime de adaptari de motoare spune din nou acelasi lucru . 10101DT are motorul original prost proiectat, prost executat si cu probleme grave in exploatare. Omul de care ziceam mai sus, cu piesele, spunea sa-i fac rost de o sursa de motoare de FIAT in 6 cilindrii la pret bun  ca are tot ce tine de adaptare si are o multime de solicitari. Interesant ca la 445, 550, 640, 650 nu gasesti adaptari de motoare, si sunt o multime de tractoare vandute. Alea sunt  motoare proiectate corect.

Despre MF-ul luat acuma pot povesti pe topicul de MFuri. De Fendt dupa 1990 nu am avut bani, de John Deere cu cabina semirotunda am fost sfatuit sa ma feresc, Fiatagri sunt regretate de toti cei care le-au avut (mai ales seria x-90) dar firma nu mai exista, e mai greu cu piesele de cand e New Holland, CASE era ca optiune dupa MF.
MF-ul mi-a placut atat ca model, cat si  exemplarul SH pe care l-am gasit de vanzare in august in Franta, asa ca l-am luat.
Ce sa zik....despre samsarul de care zici tu e din mehedinti il cheama cristi guran....cumpara si vinde orice....stim persoana, cand i-am spus de motoare de fiat sau iveco a inceput sa devina interesat...vindea un motor de 1033 spart si cand a zis pretu mi-a venit sa o iau la fuga...era mai ieftin un motor de iveco decat spartura lui....despre fiabilitate....nu exista etalon a fi fiabil nu inseamna a merge ca si 650,445,640 sau a merge ca si X.....exista o norma si nu e facuta de un singur om e un standard care trebuie indeplinit.... nu te supara 650 nu poate fi catalogat ca un standard in tractoare sau tractoristi care au condus asa ceva sunt cei mai experimentati in a conduce 1010....din potriva e un tractor care nu se bruscheaza nu trebuie sa sari pe pedale si nu caraie cand il bagi in viteza lucru care daca omu e obisnuit sa faca asa nu cred ca se schimba.....e o problema de conceptie ....la 650 merge si asa daca nu e ulei, daca nu e apa 650 merge dar nu f mult la 1010 din experienta iti spun intretirea e DUMNEZEIASCA daca nu o faci nu inseamna ca e mai putin fiabil....
O sa vezi si tu pe propria piele cu MF nu ii da ce trebuie sau pune pe unu si pe altu de pe 650 sa l foloseasca si garantez ca nu face 2 ani la tine si apoi poti spune ca nu e fiabil ca si 650 sau etc... atentie marita la uleiuri....foloseste ce scrie in carte....si de calitate ....

Edited by virgilghirisan, 10 October 2011 - 10:50.


#49
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011

 virgilghirisan, on 10th October 2011, 11:45, said:

Ce sa zik....despre samsarul de care zici tu e din mehedinti il cheama cristi guran....cumpara si vinde orice....stim persoana, cand i-am spus de motoare de fiat sau iveco a inceput sa devina interesat...vindea un motor de 1033 spart si cand a zis pretu mi-a venit sa o iau la fuga...era mai ieftin un motor de iveco decat spartura lui....despre fiabilitate....nu exista etalon a fi fiabil nu inseamna a merge ca si 650,445,640 sau a merge ca si X.....exista o norma si nu e facuta de un singur om e un standard care trebuie indeplinit.... nu te supara 650 nu poate fi catalogat ca un standard in tractoare sau tractoristi care au condus asa ceva sunt cei mai experimentati in a conduce 1010....din potriva e un tractor care nu se bruscheaza nu trebuie sa sari pe pedale si nu caraie cand il bagi in viteza lucru care daca omu e obisnuit sa faca asa nu cred ca se schimba.....e o problema de conceptie ....la 650 merge si asa daca nu e ulei, daca nu e apa 650 merge dar nu f mult la 1010 din experienta iti spun intretirea e DUMNEZEIASCA daca nu o faci nu inseamna ca e mai putin fiabil....
O sa vezi si tu pe propria piele cu MF nu ii da ce trebuie sau pune pe unu si pe altu de pe 650 sa l foloseasca si garantez ca nu face 2 ani la tine si apoi poti spune ca nu e fiabil ca si 650 sau etc... atentie marita la uleiuri....foloseste ce scrie in carte....si de calitate ....

Omul e din Cizer, jud. Salaj, nu din Mehedinti. Vad ca si-a pus si anunt - http://www.anunturi....prntru-1010-dt-
Legat de exploatare, ca la orice utilaj, exploatarea se face in limitele stabilite de constructor.  Si orice utilaj se strica. Dar daca un reper cedeaza la 90% dintre exemplare nu inseamna ca 90% dintre utilizatori sunt prosti, inseamna ca reperul a fost proiectat sau executat gresit. Asta e cazul la 1010DT.

Edited by rand, 10 October 2011 - 11:32.


#50
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Domnul Rand tu crezi ca eu am arat cu 1010 cu ai arat tu cu motocultorul 40 ari de gradina sau ce?Daca nu ai avut tractorul respectiv pe mana sa lucrezi cu el si alte si alte chesti de ce tot vorbesti.Uitate la savostelica facut dintr-o epava merge bine din ce zice el,Virgil iara iti spune frumos 1010 nu ii 650,445 sau nustiu care nu trebuie sa il bruschezi sau nustiu.Apai tu deja incepi sa exagerezi cu povestile astea.Ai detinut 1010 sau ai facut ceva lucrare agricola?Tu imi zici mie ca am arat 40 ari de gradina tu crezi ce vorbesti ma omule.

#51
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011

 TudorCJ, on 8th August 2011, 08:18, said:

........... dar eu am avut tractorul cel putin jumatate de an care numa am dus cateva remorci de gunoi si mam plimbat cu el pentru ca la mine la tara avea nasul meu asociatie asa ca ce imi trebuia mie imi face el eu nu am folosit tractorul la forte mari si greutati sa vad ce si cum.............

Pardon... din ce zici nu ai arat cu el nici macar 40 de ari... scuze de dezinformare.

Edited by rand, 10 October 2011 - 13:55.


#52
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Acuma tu vrei sa intorc timpul si sa ma apuc sa filmez cat aram eu cu tractorul ala.Hai ca deja ai cam intrecut orice masura.

#53
katlin

katlin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 09.11.2008
Mai omule, tu cu scrisul ala incalcit ai spus ca n-ai arat cu el, ai carat ceva remorci si te-ai plimbat cu el...noroc cu nas-tu ca ti-a arat cele 0.4 ha. (adica 40 ari sau 4000mp)

#54
virgilghirisan

virgilghirisan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 09.01.2011
MAI BAIETI NU VA FRECE PE VOI GANDU CAT A ARAT OMU ASTA SAU CUM SE EXPRIMA DACA VA INTERESEAZA SUBIECTU, VORBITI PE TEMA NU ARE ROST SA DEVIEM ACEST TOPIC SI SA FACEM RAZBOAIE PE TEME DE GRAMATICA SAU ALTE GENURI....CELE BUNE....

 rand, on 10th October 2011, 12:32, said:

Omul e din Cizer, jud. Salaj, nu din Mehedinti. Vad ca si-a pus si anunt - http://www.anunturi....prntru-1010-dt-
Legat de exploatare, ca la orice utilaj, exploatarea se face in limitele stabilite de constructor.  Si orice utilaj se strica. Dar daca un reper cedeaza la 90% dintre exemplare nu inseamna ca 90% dintre utilizatori sunt prosti, inseamna ca reperul a fost proiectat sau executat gresit. Asta e cazul la 1010DT.
PRETENE AM O INTREBARE:
DE CE AU REZISTAT CELE EXISTENTE?
TE-AI INTREBAT VI CU TEXTU
CA 90% SUNT PROASTE AI DATE EXACTE AI STATISTICA SAU TE TREZESTI VB DIN CE A ZIS TATA DE LA FERMA   X....SI NU TE SUPARA MOTOARELE SUNT CUM SUNT .... DAR NU SE COMPARA CU 445 SAU 640 CARE L=AI AVUT ..... AM EXEMPLU CLAR; AM PRIETEN CARE LUCREAZA DE ANI DE ZILE CU 3 DT 250 HA NU A RUPT UN ARBORE AM SI EU DT NU AM RUPT NIMIK PANA ACUM AM ARAT ATAT IN TEREN GREU CAT SI USOR, DAR NU AM AVUT RECLAMATII LA ADRESA LUI VB DIN EXPERIENTA AM CU CE FACE COMPARATIE ASA CA INCLIN SA CRED CA OPERATORII SUNT O PROBLEMA SI IMI MENTIN PAREREA.....POTI SA CANTI CE VREI CA OBSERV CA OCOLESTI SA RASPUNZI OBIECTIV, SI TE IEI DE TUDOR CA  ARAT 40 DE ARI OMU ISI PREZINTA OBIECTIV PAREREA SI ARE TOT DREPTU....POTI SA INTELEGI CE VREI SI SA INTERPRETEZI CUM VREI ORICUM DOCTRINA NU TI-O POTI SCHIMBA.....

Edited by virgilghirisan, 10 October 2011 - 19:10.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate