Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Gripare sau (si mai rau...) rupere bujie cu incandescenta in chiuloasa
Last Updated: May 18 2022 10:47, Started by
hunor66
, Jul 24 2011 21:36
·
0
#19
Posted 25 July 2011 - 21:59
Aha, buna si aia ca meserie.
Sa nu zici ca`i Lazaru din Sibiu. Grig |
#21
Posted 04 August 2011 - 17:02
Ai rezolvat-o?Eu abia acum am vazut subiectul asta si daca nu s-a rezolvat,as putea sa-ti dau o idee.Alta,presupunand ca atunci cand ai spus de extractor,te refereai la acela, gen tarod conic cu filet de stanga.
|
#22
Posted 09 August 2011 - 15:04
Da, s-a rezolvat prin "las-o-n pace, ca nu te deranjeaza. Si la iarna o sa porneasca si-n trei bujii...".
|
#23
Posted 09 August 2011 - 17:52
Presupunand ca ai incercat deja cu extractorul mai sus mentionat,ideea mea era urmatoarea: Cu o freza de bricolaj (am eu una daca nu gasesti pe-aproape),tai un canal exact in centrul bujiei cat sa incapa o surubelnita zdravana...deaia care are si hexagon pt.cheia de 17,mai sus, catre maner.O bagi si cu cheia desfaci,ca ai mai multa forta.
Freza de care vorbesc e posibil s-o gasesti pe la cei care fac gravuri, sau diverse articole de artizanat,iar cu o bere si 10 lei cred ca te ajuta. Daca nu gasesti si vrei s-o repari, ti-o trimit pe-a mea si cu disc pt. taiat...numa' pozitie de lucru sa ai. Mai e un gen de extractor,gen diblu de beton, care expandeaza in gaura.Are pe margini profil asemanator unei pile pt. lemn (rasper),dar e din carbura de molibden,parca...sau de wolfram,nu mai stiu.Am cautat-o pe net dar n-am gasit-o. Dezavantajul la asta ar fi ca trebuie sa dai o gaura destul de mare (?),din cate am vazut.Nu parea mai mica de 10-12mm. |
#24
Posted 10 August 2011 - 18:42
sudest_om, on 9th August 2011, 18:52, said: ...numa' pozitie de lucru sa ai. Aia e principala problema. Motorul e foarte inghesuit si greu se ajunge la bujii cu o tubulara normala. Nenea mecanicu' a folosit una articulata, cu doua cruci cardanice... Asa ca banuiesc ca se va rezolva odata cu segmentarea. |
#25
Posted 10 August 2011 - 21:56
horia66, on 10th August 2011, 19:42, said: Asa ca banuiesc ca se va rezolva odata cu segmentarea. Exact, fara chiulasa data jos nu cred sa faci mare lucru, parca si vad o bucsa cu filet nou care trebe la stimabila bujie. Daca nu ma insel bujiile sunt trecute la consumabile asa ca n-ar fi trebuit sa se intepeneasca |
#26
Posted 10 August 2011 - 22:05
Am si eu o intrebare ontopic as zice: cand se schimba bujiile, acestea trebuie lubrifiate/date cu ceva sau se monteaza asa cum vin in cutie?
Le schimb la 2 ani de principiu si nu as dori surprize... Edited by marouffb, 10 August 2011 - 22:12. |
#27
Posted 10 August 2011 - 22:12
Consumabile alea de Diesel?
Mai rar . La cit tin alea e ceva comun sa ai din 4 bujii macar una cu probleme. Daca se da jos chiulasa mai exista o varianta, sa sudezi un surub de bujie si sa incerci cu ala sa o desfaci asa. Daca nu se poate suda surubul trebuie incarcat putin cite putin pina ajunge sa poata fi prinsa sudura in ceva cleste . In general caldura de la sudura destepeneste bujia din chiulasa . Parca am vazut la ESAB ceva chit de genul asta pt desfacut prezoane rupte in bloc. Daca incerci trebuie electrod de inox E312 care depune un otel crom nichel foarte rezistent. Problema e sa gasesti un sudor care sa faca treaba asta. Grig |
#28
Posted 10 August 2011 - 22:46
Procedura e descrisa la pagina 27 din manualul de sudura ESAB.
http://forum.softped...t...t&p=9180378 Grig |
|
#29
Posted 11 August 2011 - 08:19
horia66, on 10th August 2011, 19:42, said: Aia e principala problema. Motorul e foarte inghesuit si greu se ajunge la bujii cu o tubulara normala. Nenea mecanicu' a folosit una articulata, cu doua cruci cardanice... Asa ca banuiesc ca se va rezolva odata cu segmentarea. |
#30
Posted 02 October 2011 - 16:05
Salut.Urmaresc cu atentie topic-urile cu motocoasele si nu am gasit ceva despre griparea pistoanelor.Eu am avut norocul sa scot pistonul cu segmentii(m-am chinuit putin cu scoaterea segmentilor de pe piston).Problema e,de fapt rugamintea la voi:unde a-si putea gasi piston cu doi segmenti,avand diametrul de 32 mm,iar distanta la bolt de 8 mm.Am cautat pe mai multe site-uri si nu am gasit.Motocositoarea e marca Yakohama(by Japan).Multumesc anticipat pt un sfat bun.Cu stima aurel.
|
#31
Posted 02 October 2011 - 19:24
Parca baietii de la Ermeko trade din Oradea faceau si reconditionari de pistoane chiar si la modele iesite demult din fabricatie.Daca dai o cautare cu Gogu ii gasesti repede.
|
#32
Posted 15 August 2017 - 16:20
Va salut! Am citit postarile voastre...nimic concret. Aseara am schimbat bujiile la un Fiat Grande Punto, masina personala. Bujiile nu au fost schimbate niciodata in 8 ani inafara de una singura, care a fost schimbata la un service. Bujiile originale care erau pe masina de la Bosch s-au desfiletat foarte usor si le-am schimbat in 10 minute, inafara de bujia care nu prea semana cu celelalte. Cu mare greu am reusit sa o desfiletez pana la jumatate din partea filetata, dupa care s-a rupt. Era inevitabila ruperea, pentru ca mergea foarte greu.
20170815_165559.jpg 200.02K
33 downloads Bucata care am scos-o dupa rupere.
20170815_165624.jpg 227.75K
31 downloads Bucata care a ramas in chiuloasa.
20170815_165653.jpg 219.5K
34 downloads Bucatile impreuna dupa extragere.
20170815_165758.jpg 239.85K
33 downloads Impreuna cu o bujie intreaga.
Daca se blocheaza bujia este inevitabila ruperea, nu conteaza cum incerci sa o desfiletezi, motor supra incalzit, incalzita cu lampa, tot neamul de lubrifiant... tot o sa se rupa. Bujia schimbata le service nu a fost ceva in regula cu ea, pentru ca nu a inchis bine in chiuloasa si s-a ancrasat foarte tare pana sub filet, de asta s-a blocat. M-am chinuit cateva ore sa desfac exact 5 filete dupa care s-a rupt. O sa spuneti: o sa porneasca motorul si cu 3 bujii bune...La minus 20 de grade cred ca e mai greu iarna. Rezolvare: Domnul Stefan din Satu Mare(0748 132 101), in 50 de minute a scos partea blocata in chiuloasa fara sa demonteze chiuloasa sau alte componente. Este un mare meserias si foarte serios. Recomand! |
#33
Posted 28 August 2017 - 10:22
Buna ziua, referitor la bujie incandescenta blocata sau rupta se poate rezolva foarte usor la Urziceni. Sunt din Bucuresti, unde nu am gasit atelier auto care sa garanteze scoaterea bujiei, atentie, FARA A FI DEMONTATA CHIULASA. O astfel de operatie complexa, care dureaza, costa minim 1500 lei. La urziceni costa de 7(sapte) ori mai putin si ca timp dureaza 30-40 minute.
Va recomand sa apelati cu incredere la tel.: 0735.043.086, dl. ION Bunicu. Bujiile le-am cumparat de pe siteul urmator: https://anunturi-aut...01-1815091.html . Toata operatia a fost realizata pe 25.08.2017, la motor 1,9 diesel de la Dacia Solenza. Va doresc succes si incredere. |
|
#34
Posted 08 September 2017 - 12:14
Si eu am schimbat la Golf 4 bujiile si una a iesit mai greu dar cu emotii a iesit.Aia cred ca era si bujia buna deci masina pornea ca tractorul.Bateria veche si doar o bujie sa pornesti la -15 grade horror.Am luat bujii noi marca Beru făcute in europa (cele vechi Bosch).Recomand când demontati sa fie motorul.rece lasati p noapte apoi dimineața sa faceti operatiunea,înainte aa demontati strangeti un pic sa se rupă calamina la remontare dati cu niste vaselina tip molicote,pr baza de grafit sa nu se gripeze(daca retin.bine).
|
#35
Posted 08 September 2017 - 16:22
Vaselina rezistenta la temperatura e pe baza de cupru.
|
#36
Posted 18 May 2022 - 10:47
Salutare,
Am si eu un Mercedes B class W245 si pe cilindrul 3 am bujia blocata. Mi-a spus in service ca nu se risca sa o scoata. Puteti sa imi recomandati pe cineva de incredere care face astfel de operatiuni? Multumesc! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users