Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
TATA TELCOLINE
Last Updated: Mar 16 2018 22:37, Started by
ciuchi67
, Jul 06 2011 14:16
·
0
#1
Posted 06 July 2011 - 14:16
BUNA ZIUA,
SALUTARE TUTUROR. AS AVEA NISTE INTREBARI PENTRU PROFESIONISTI IN LEGATURA CU MASININILE TATA(TATA MOTORS fabricate de indieni si aduse in Romania de turci--ce mai combinatie......) revin cu intrebari concrete, au ABS,sau airbag-uri, ce transmisie are (4X4 sau 4WD) chestii de astea de siguranta minima? Pe de alta parte nu arata chiar rau. Pretul e destul de bun,comparabil cu Duster,poate ,ma bate un gand sa-mi iau. Multumesc de pe acum pt sfaturi si pareri Edited by ciuchi67, 06 July 2011 - 14:24. |
#2
Posted 06 July 2011 - 14:54
Salut!
1. nu sunt profesiont 2.nu posed TATA. acum, altfel: Prin prisma muncii pe care am "executat`o" am observat ca tari ca: Peru,Chile, Ecuador, Columbia si oarece parte din Argentina importa destul de multe masini TATA. Pe un singur transport ( se fac cam 2-3 lunar) in fiecare tara se "lasau" cam 200-300 de masini. Poate ne credem superiori tarilor de mai sus, poate suntem pe plan intelectual, dar la bani si la sosele consider ca suntem destul de apropiati. Stiu ca nu te`am lamurit mai cu nimic, am vrut sa accentuez ca sunt si altii care cumpara TATA,deci probabil e ceva de capul lor. Din cate stiu, nu avem reprezentata in Romania, nu prea se gasesc piese de schimb..asta ca un mare minus. Pe langa aspectul masinilor, care e subiectiv. Acum sa lasam profesionistii, eventual posesorii sa vorbeasca. PS. nu cred ca ai postat in sectiunea potrivita. @Hider141 zi`ne si despre ce masina chinezeasca e vorba, sunt curios. Edited by aghy, 06 July 2011 - 15:22. |
#3
Posted 06 July 2011 - 14:55
Degeaba au ABS si airbaguri, daca cumva au doar o stea la testele de siguranta EURO NCAP. Am vazut ier io masina chinezeasca supusa la un astfel de test si in cazul unei coliziuni frontale la ~60-70Km/h pasagerii din fata ar fi turtiti intre motor si scaune, iar cei din spate ar supravietui, dar cu rani grave.
Pana si un Volvo 460 din '90-95 e mai sigur decat astfel de masini. Edited by Hider141, 06 July 2011 - 14:56. |
#4
Posted 07 July 2011 - 00:01
Masina e pe sasiu. Daca nu o incerci cu un zid sau un tir n-ai nici pe naiba.
Cu atat mai mult daca o incerci cu o masina EURONCAP a carei zona deformabila nu stie pe ce masina este si isi face treaba la fel doar ca in cazul in care da se o nuca tare ca sa-i zic asa, preia ambele deformatii. Adica zona deformabila a masinii de 1100 de kg va absorbi inertia Tatei de 1700 de kg. |
#5
Posted 07 July 2011 - 08:43
aghy, on 6th July 2011, 15:54, said: Salut! 1. nu sunt profesiont 2.nu posed TATA. acum, altfel: Prin prisma muncii pe care am "executat`o" am observat ca tari ca: Peru,Chile, Ecuador, Columbia si oarece parte din Argentina importa destul de multe masini TATA. Pe un singur transport ( se fac cam 2-3 lunar) in fiecare tara se "lasau" cam 200-300 de masini. Poate ne credem superiori tarilor de mai sus, poate suntem pe plan intelectual, dar la bani si la sosele consider ca suntem destul de apropiati. Stiu ca nu te`am lamurit mai cu nimic, am vrut sa accentuez ca sunt si altii care cumpara TATA,deci probabil e ceva de capul lor. Din cate stiu, nu avem reprezentata in Romania, nu prea se gasesc piese de schimb..asta ca un mare minus. Pe langa aspectul masinilor, care e subiectiv. Acum sa lasam profesionistii, eventual posesorii sa vorbeasca. PS. nu cred ca ai postat in sectiunea potrivita. @Hider141 zi`ne si despre ce masina chinezeasca e vorba, sunt curios. Multumesc oricum pt.amabilitate. Am sa incerc sa postez si la sectiunea Agricultura -Bursa agricola. E posibil sa aflu lucruri noi despre TATA TELCOLINE,oricum,din ce am mai citit si pe alte forum-uri,e un fel de tractoras,luat la polizor si indreptat cu pila. Dar,cine stie poate ma ajuta la luarea deciziei si niste pareri de mecanici de service(vis-a-vis de piese de schimb,termene de livrare ,preturi,etc) Cica suspensiile sunt tari cu draci,scapi de pietre la rinichi daca mergi mai tare-100-120km/h. toate cele bune |
#6
Posted 13 July 2011 - 08:37
Masinile TATA nu sunt rele deloc. Indienii nu fac masini proaste.. Am cunoscut acum cateva luni pe cineva cu TATA TECOLINE,masina avea cam 70.000 km. Nu-i vreo frumusete dar nici urata nu e.Propulsorul e unul corect, un 2 litri diesel care a rãmas cam cu 10 ani în urma concurenþei. El oferã doar 90 CP la 4.300 rpm ºi un cuplu motor de 190 Nm la 2.500 rpm. Cuplarea 4x4 e manuala si se comporta ok. Parerea mea e ca trebuia un motor ceva mai mare pt o masina de 2 tone. Motorul mergea perfect cand l-am auzit.Problema e cu piesele de schimb,se gasesc greu.De la indieni imi place Mahindra,cine a avut curiozitatea sa butoneze pe google,a vazut masini cel putin interesante
|
#7
Posted 14 July 2011 - 03:37
E un fel de Aro. Daca apuc, o sa ma interesez la un cunoscut, sofer la o firma. Inainte aveau o Dacia Papuc 4x4 cu care carau 4 oameni + un rezervor de 800 l pe drumuri proaste, si dupa Dacia ce s-a uzat de tot si a trebuit casata le trebuia altceva care sa poata face acelasi lucru, eventual mai bine, la un pret acceptabil... si au luat un Telcoline. De 4 ani vad ca nu s-au plans de el, functioneaza zi de zi si isi face treaba. Ca si calitate a finisajelor, tin minte ca am auzit un singur lucru: "cam ca Aro".
Uite aici site-ul cu specificatiile la modelul actual: http://www.isotlarmo..._ozellikler.php Motorul actual e destul de ok pe hartie... 140 CP @ 4000 si 320 NM @ 1700-2700. |
#8
Posted 21 July 2011 - 19:47
@albucatalin - salut, Mahindra Verito este de fapt un Logan...... http://www.mahindraverito.com/
Faptul e recunoscut in press-release-ul oficial: http://www.mahindrav...ss_release.html Deci nu cred ca e masina proasta. Edited by catalinctin, 21 July 2011 - 19:51. |
#9
Posted 09 August 2011 - 15:20
Imi cer scuze ca inversez trendu' discutiei, la service-ul unde ma duc de obicei sunt doua TATA Telcoline in fata de vreo 6 luni. La una i-a "pleznit" motorul in garantie, la cealalta cutia. Imporatorul a refuzat sa ofere reparatia si piesele de schimb (in garantie !) pe gratis, asa ca de vreo 6 luni se judeca... cu proprietarul.
|
#10
Posted 21 October 2011 - 15:29
Buna ziua!
Detin un telcoline din 2008, modelul 2,2 turbodiesel, intercooler, 140CP, etc.... Masina o folosesc numai in interes personal, familial. Dupa 3 ani si vreo 35.000 km, din care cam 29.000 in primii 2 ani nu am de ce sa ma plang. Acum sa nu credeti ca o ridic in slavi. Pentru cineva care vrea o masina de lux, nu este genul. Un amic imi spunea ca ii face impresia unei masini arhaice, dar cu tente de tanc..... Cred ca ceva in genul asta se poate descrie..... De altfel in rarele situatii cand m-am intalnit cu cineva si nu stia cu ce vin .... am spus ca o sa fiu parcat in locul x.... iar masina e un pick-up ..”mare, negru si urat” .... cam asa o alint eu.... Pentru cei care nu vor sa aiba surprize indiferent unde ar merge, in schimb este o masina pe care te poti baza..... cu integrala pe greu, la un raport de 1 la 2,5 poti scoate un tractor din noroi, cu tractiunea simpla am tractat o dacie cativa km si nu am simtit ca as avea ceva atarnat de carlig...... am urcat pe partia de la Sorica/hotel premier parca, de revelion, cu cauciucuri de vara si nici nu am simtit ca as fi pe zapada/gheata........ Am mers f mult si cu Nissan pathfinder modelul 2009, dar nu m-as da pe spate dupa el..... f mult confort pe care nu l-am folosit nicioadat in intregime, dar pe care il platesti cu cateva mii de euro bune..... intra la categoria autoturisme si a beneficiat de crestere la impozit etc..... ADICA..... de la vreo 24.000 EURO cat e un nissan pathfinder pana la 16.000 EURO cat am dat eu pe telcoline ..... dupa parerea mea nu merita banii in plus.... REPET pentru cineva care vrea 4x4 si o masina cu care sa nu se uite la felul drumului..... aproape orice ar fi sa poti merge inainte, sa nu fii nevoit sa te intorci..... Apropo, la Telcoline ai voie sa intri in apa pana la baza farului (circa 1 m), ceea ce nu e cazul la niciun alt model fara pregatire si bani in plus...... ai voie sa speli cu furtunul podeaua pe interior pentru ca nu este cablaj mai jos de nivelul bordului.... chestii din astea..... Pe ansamblu este arhaica, puternica, mare si urata.... Consumul de motorina bate la fund multe modele... 6,3% pe autostrada la 110km/h, circa 2300 rot/min 10% pe autostrada cu 160 km/h, circa 3100 rot/min 10 - 12 % in bucuresti la ore de varf, depinde de picior, rabdare si aglomeratie... cea mai proasta situatie cu miscare din 10 in 10 m duce cam la 12,5%, dar se poate reduce consumul prin cuplare integral pe greu situatie in care merge in treapta a II a cu vreo 5-7 km/h si consumul scade sub 10% pt ca nu mai poti forta motorul Mai vb as vrea sa vb cu cineva care are indiferent de model motor, sa schimbam cateva impresii si date despre ce se mai potriveste de la alte modele... Va doresc multa bafta si nu criticati masinile care nu va plac voua.... pana la urma fiecare masina/model are defecte si calitati, avantaje si dezavantaje, etc....... important este sa poti sa ai ceea ce iti place / iti foloseste ...... Salutari si sper sa vb mai multe...... Attached Files |
|
#11
Posted 24 October 2011 - 10:50
Imi miroase a dealer de TATA! Cam mari coincidentele, nick-ul si crearea contului!
|
#13
Posted 24 October 2011 - 16:01
ccf_cristi, on 24th October 2011, 11:50, said: Imi miroase a dealer de TATA! Cam mari coincidentele, nick-ul si crearea contului! Fii linistit nu sunt dealerul..... Am uitat sa mentionez, cand am luat-o eu dealer era GOLDEN PLATIn...... f slab dealer ori nu acordau atentie decat la cei care luau masini din gama Opel chevrolet .... ori asa erau prost organizati si instruiti..... am ajuns si la reprezentanta golden din iasi iar din oras cativa d-ai casei sa zic asa mi-au confirmat ca este slab personalul si ofera servicii proaste.... Cu referire la POST ACHIZITIE Acum dealer este un turc ISOTLAR parca a mai scris cineva intr-un post...... nu stiu cum lucreaza pt ca nu ofera service decat prin firme agreate..... In concluzie si in final am ajuns si la un service autorizat TATA firma ABS Systems in spatele mall-ului de la Sebastian daca il stie cineva ..... nu am ce sa reprosez ... am facut o revizie pana acum la ei e OK...... sa vedem in timp...... Exista probleme de aceea intreb daca a incercat cineva sa vada ce piese se potrivesc TOYOTA, Mitsubishi... motorul este Mercedes clar, caseta de directie este mercedes verificat de mine cu detinator si mecanic de mercedes dar ma refer la restul placute frana fata??? filtre chestii din astea.... Va doresc o zi buna !!!!! |
#14
Posted 26 October 2011 - 08:10
Si, vis-a-vis de service-ul respectiv (ABS Systems), n-ai vazut cele doua TATA argintii care "dorm" langa bordura ? Alea de si-au dat duhu' in garantie... Le-au ridicat deja cei de la Rebu ?
|
#15
Posted 27 October 2011 - 16:02
horia66, on 26th October 2011, 09:10, said: Si, vis-a-vis de service-ul respectiv (ABS Systems), n-ai vazut cele doua TATA argintii care "dorm" langa bordura ? Alea de si-au dat duhu' in garantie... Le-au ridicat deja cei de la Rebu ? E de bine inseamna ... Eu cand am fast la service era una singura si era alba asa ca e de bine inseamna ca se repara tks ...... Am vazut prin bucuresti BMW si Mercedes prin spatele cate unui bloc stand tot asa parasite.... oare ce inseamna asta? o fi de vina firma ? masina? sau proprietarul ca nu are bani sa le repare? Dupa ce am vazut masini care credeam ca sunt de firma cazute ca erau de fapt turcesti am renuntat la ideile preconcepute........ Fain a fost cand un amic a mers in franta in 2010 cu meganul nou-nout, super dotat, si a vrut sa ia portbagaj de pus deasupra si cei de la Renault din paris i-au spus ca nu au asemenea model in baza de date, este ceva ce se face prin turcia pentru tarile sarace din est, nu pentru tarile capitaliste Oare cum o fi sa iei masina de la o firma cu traditie in calitate si sa fie de fapt cam de rahat???? |
|
#16
Posted 27 October 2011 - 17:52
Pai nu cred ca e cineva care isi ia Megane sedan si nu stie ca e productie Turcia. Vesticii sunt innebuniti cu hatchuri, doar la noi omul are o masina in familie si trebuie sa cari cu ea si porcul si frigiderul si bagajele de concediu. La noi omul incearca sa cumpere cat mai multa masina la aceeasi bani, asa ca si Renault s-a adaptat.
|
#17
Posted 27 October 2011 - 18:25
asa e filip .... bine zis...... Apropo de link frumoase poze profesionist facute......
Edited by telcoline, 27 October 2011 - 18:26. |
#18
Posted 30 October 2011 - 22:42
telcoline, on 27th October 2011, 16:02, said: ... sau proprietarul ca nu are bani sa le repare? ... Pai, picasera in garantie ! Si aici vorbim de masini NOI, nu cazaturi cu kilometrajele rasucite inapoi, masini de cocalari... Deci, discutam de masini Tata noi, cazute in garantie. Ia intreaba-l matale pe domn' inginer, patronul service-ului, cum e cu TATA ? Ce parere are despre ele ? Edited by horia66, 30 October 2011 - 22:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users