Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Industria bucureșteană: ce a fost, câtă a mai rămas
Last Updated: Apr 06 2024 13:37, Started by
sturmgeschutze
, Jul 04 2011 13:14
·
27
#2665
Posted 23 January 2023 - 17:44
djl, on 23 ianuarie 2023 - 12:26, said:
Sper să nu o demoleze totuşi. Vreau un oraş puternic industrializat. Ceva imagini cu industrie Bucureşteană se găsesc şi pe aici. Şi pe aici. Rotaiva de la Casa Scînteii (Presei) şi Uzinele "Republica" cu oţelărie Siemens-Martin. Prin 2014, când eram pasionat de sideurgie, am crezut că asemenea cuptoare au fost doar în Arcul Carpatic, dar au fost şi în restul ţării după cum am aflat ulterior. Nu era destulă energie electrică ca să poţi folosi alt tip de cuptoare sau convertizoare pe scară largă. În anii '80 oare ce aveau? Despre industria tipografică, şi pe aici. Se vede o maşină de monoturnare. Maşinile de tip monotip aveau separată redactarea şi turnarea literelor. La maşini de tip intertip/linotip era unificată (deşi au existat unele linotipuri acţionate doar de bandă perforată, fără tastatură - "Linotype" Monarch - habar nu am dacă au fost folosite şi la noi). Monotipurile erau mai versatile, însă viteza de turnare era mai mică + erau mai complicate. Dacă nu veneau sovieticii, am fi produs la Bucureşti automobile! La altă fabrică fondată de Nicolae Malaxa, "23 August". Şi ciucalata. Într-un ziar - probabil "Informaţia Bucureştiului" am găsit că cu noile utilaje, pe lângă că se producea mai ieftin, costurile de producţie se reduseseră de 3-5 ori (nu mai ştiu exact), ceea ce probabil a făcut ciocolata mult mai accesibiă. Fabrica de pe Şos. Viilor mai funcţionează? Da, mai e fabrica celor de la Kandia pe Sos. Viilor. |
#2666
Posted 23 January 2023 - 19:50
Ştiu că e vis. La fel cu revenirea tramvaielor pe "Magheru".
|
#2667
Posted 24 January 2023 - 09:26
djl, on 23 ianuarie 2023 - 19:50, said:
Ştiu că e vis. La fel cu revenirea tramvaielor pe "Magheru". |
#2668
Posted 24 January 2023 - 14:40
Se pot realiza căi de rulare care să nu producă vibraţii. Metroul cred că produce mai mult decât ar produce un tramvai cu cale de rulare bună. Trebuie redus numărul de maşini şi crescut numărul de tramvaie, în circulaţie, dar şi cele produse în Bucureşti.
Mi-a apărut asta la recomandate (ignoraţi faptul a cui e canalul). Dau click să mă uit, că văd oile alea. Ce văd la 1:51 Fabrica de cărămidă. Posibil să fie "Flax" ("Flacs"). Cea care apare şi în broşura din 1964. Ce interesant arăta! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Sm3-ebYcUVg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2669
Posted 24 January 2023 - 14:42
Ce conteaza traficul si cladirile pe linga visele unui tinar roman!? plus ca e mai usor sa visezi aiureli decit sa te duci la munca!
Costel2014, on 24 ianuarie 2023 - 09:26, said:
Fereasca Dumnezeu sa revina tramvaiele pe Magheru! Tu nu vezi ce aglomerat e traficul deja pe bulevardul ala? In plus, de la vibratiile provocate de tramvaie, nu vad bine cladirile alea vechi si nereabilitate multe dintre ele, de pe bulevard! |
#2670
Posted 24 January 2023 - 15:21
Costel2014, on 24 ianuarie 2023 - 09:26, said:
Fereasca Dumnezeu sa revina tramvaiele pe Magheru! Tu nu vezi ce aglomerat e traficul deja pe bulevardul ala? In plus, de la vibratiile provocate de tramvaie, nu vad bine cladirile alea vechi si nereabilitate multe dintre ele, de pe bulevard! |
#2671
Posted 24 January 2023 - 23:09
Eu am mers şi anul trecut. Ştiu cât de aglomerat e, aşa că e mai mult un vis. Îmi amintesc de vremurile în care erau mai puţine maşini, deci mai puţin stres.
De asemenea îmi amintesc de autobuzele şi troleibuzele Made in Bucharest. Poate vom produce sisteme de semafoare inteligente, chit că cu piese străine. |
#2672
Posted 25 January 2023 - 01:56
#2673
Posted 25 January 2023 - 09:20
djl, on 23 ianuarie 2023 - 19:50, said:
Știu că e vis. La fel cu revenirea tramvaielor pe "Magheru". Ce sa faci cu tramvaie pe Magheru cand ai “tramvaie” pe sub Magheru.? Legat de asta - cred ca asta ar trebui sa fie prima masura pentru imbunatatirea traficului din Bucuresti: - aduse toate liniile de tramvai la o calitate care sa permita viteze constante de 50kmh - tramvaie de capacitate mai mare - ZERO toleranta pt auto pe linia de tramvai - afisaje si orare care sa faca previzibil timpul de calatorit cu tramvaiul Mi se pare ca sunt masuri care se pot implementa in 12 luni si finanta (macar partial) din amenzile date celor care incurca transportul in comun si pietonii PS Am masini, moto si biciclete. Le folosesc si iubesc pe toate dar inteleg ca aplicarea legilor si toleranta zero este primul pas fara de care nu se poate rezolva nenorocirea asta. Asta ca sa nu fiu acuzat de RATBism hipsteresc la moda. 😊 |
#2674
Posted 25 January 2023 - 11:01
Apropos de tramvaie, poate s-a mai discutat si nu am vazut eu . A venit Plicușor Dan cu ideea de a uni tramvaiele 21 cu 32 făcand o mare linie fix prin Pta Unirii. Astia zic ca este pe cale sa se prabuseasca anumite sectiuni din beton chiar si in conditiile actuale (fara tramvai) pentru ca nu s-a facut absolut nicio mentenanta in ultimii 30 de ani. Vor introduce restricții pentru masinile cu tonaj peste 3,5t.
Oricum, la un cutremur, tare ma tem sa nu colapseze jumătate din Piata unirii..... Trist. |
|
#2675
Posted 25 January 2023 - 11:25
Bogotta, on 25 ianuarie 2023 - 11:01, said:
Apropos de tramvaie, poate s-a mai discutat si nu am vazut eu . A venit Plicușor Dan cu ideea de a uni tramvaiele 21 cu 32 făcand o mare linie fix prin Pta Unirii. Astia zic ca este pe cale sa se prabuseasca anumite sectiuni din beton chiar si in conditiile actuale (fara tramvai) pentru ca nu s-a facut absolut nicio mentenanta in ultimii 30 de ani. Vor introduce restricții pentru masinile cu tonaj peste 3,5t. Oricum, la un cutremur, tare ma tem sa nu colapseze jumătate din Piata unirii..... Trist. |
#2676
Posted 25 January 2023 - 11:38
Pai .... nu esti prea departe de adevar. Insa daca pe langa locuinte, o sa se prabuseasca străzi si bulevarde ... va fi tragedie 200%
|
#2677
Posted 25 January 2023 - 12:15
djl, on 24 ianuarie 2023 - 23:09, said:
Eu am mers şi anul trecut. Ştiu cât de aglomerat e, aşa că e mai mult un vis. Îmi amintesc de vremurile în care erau mai puţine maşini, deci mai puţin stres. De asemenea îmi amintesc de autobuzele şi troleibuzele Made in Bucharest. Poate vom produce sisteme de semafoare inteligente, chit că cu piese străine. sau prin ''producem'' te refereai la altii, fara contributia ta personala? |
#2678
Posted 25 January 2023 - 12:24
Bogotta, on 25 ianuarie 2023 - 11:38, said:
Pai .... nu esti prea departe de adevar. Insa daca pe langa locuinte, o sa se prabuseasca străzi si bulevarde ... va fi tragedie 200% Edited by Costel2014, 25 January 2023 - 12:27. |
#2679
Posted 25 January 2023 - 12:24
La tine mă referam tytyşoare când am zis că putem
În fine, eu nu am prea multe cunoştinţe de I.T. Însă pot concepe schema unui sistem. Dar ţinând cont că la noi se sparge des asflatul, mă întreb de ce nu se pun senzorii de numărare de exemplu pe "sârmele" de susţinere a reţelei de contact a tramvaielor, că acolo sunt mai greu de afectat. Nu mai ziceţi de cutremure. Edited by djl, 25 January 2023 - 12:26. |
|
#2680
Posted 25 January 2023 - 15:30
atunci lasa-i pe cei care fac ceva sa vorbeasca!
P.S. vad ca pe ziua de azi ordinul de zi este sa se bage fitile pe tema cutremurelor. Vorbesc se pare specialistii care au studiat toate constructiile de dupa 89 si au stabilit ca nu sint bine executate! sigur, tot acei specialisti care se pricep la virusi, fotbal, auto, sau muzica clasica! |
#2681
Posted 25 January 2023 - 15:49
tytysor, on 25 ianuarie 2023 - 15:30, said:
atunci lasa-i pe cei care fac ceva sa vorbeasca! P.S. vad ca pe ziua de azi ordinul de zi este sa se bage fitile pe tema cutremurelor. Vorbesc se pare specialistii care au studiat toate constructiile de dupa 89 si au stabilit ca nu sint bine executate! sigur, tot acei specialisti care se pricep la virusi, fotbal, auto, sau muzica clasica! |
#2682
Posted 25 January 2023 - 16:00
nu cred ca putem avea opinii chiar in toate domeniile. mai ales in cele tehnice, unde nu ne pricepem si nu avem acces la informatii.
si mai ales sa le exprimam cu insistenta, in dialog cu un al cetatean iesit si el intimplator, imediat, sa-si exprime opiniile! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users