Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
ORANGE Romania
Last Updated: Feb 22 2009 00:21, Started by
Speedo
, Oct 02 2002 14:36
·
0
#8785
Posted 27 December 2007 - 16:38
Sa va povestesc ce am patit cu minunatul de Orange.
Incerc de ceva timp sa intru in legatura cu un consultant de la serviciul de relatii clienti,deoarece nu mi s-a acordat bonusul de fidelitate pentru anul acesta,bonus pe care trebuia sa il primesc pe 24 noiembrie!Dar de cate ori incercam sa sun dupa mobilul meu la 444 suna de catetva ori,iar apoi suna ocupat si se intrerupea. Astazi fiind la munca,si neavand ce face zic sa sun iar la Orange,dar de data aceasta dupa fix.Dupa n incercari,pana la urma reusesc sa prind o consultanta,care era foarte nervoasa(mentionez ca nici macar nu s-a prezentat cum o cheama). Ii explic cucoanei oful meu,iar ea incepe sa se rasteasca la mine.Ii zic ca nu pot apela serviciul de relatii clienti,iar ea imi spune ca pot apela doar de un numar de x ori intr-o luna.Bine bine,ii zic eu,dar eu nu pot apela acest serviciu de 2 luni,si nu am putu apela din prima,nu ca as fi apelat de x ori intr-o luna,si mi s-ar fi terminat apelurile la acest serviciu pentru luna respectiva.Imi spune ca se suspenda accesul la acest serviciu pe o perioada nedeterminata! Cu bonusul spune ca nu poate sa ma ajute deoarece nu are acces la informatii,si imi spune se depun o sesizare. Cand ii cer sa imi spuna numele ei,deoarece vreau sa ii fac reclamatie la felul in care a vorbit,refuza sa isi spuna numele si imi inchide telefonul in nas. Deci halal Serviciu de Relatii Clienti la compania care se lauda cu cei mai multi abonati,si cu cele mai bune servicii.M-au convins! |
#8786
Posted 27 December 2007 - 16:57
Crissty, m-a lasat masca mesajul tau. Nu pot crede cum mai exista idioate angajate la Orange Romania, Servicul Clienti.
Referitor la posturile in care se discuta despre acel mesaj trimis automat de catre SIM: Mesajul este trimis atat pe Prepay cat si pe Abonamente; nu este un sistem de identificare al modelului de telefon utilizat (neavand astefel legatura cu serviciile multimedia si setarile aferente); mesajul este trimis automat, fara aprobarea clientului la toate telefonele, cu exceptia NOKIA (ORICE MODEL) care au setate activ functia de permitere a act. serviciilor SIM din meniul de setari. Edited by ionut.tabacaru, 27 December 2007 - 16:59. |
#8787
Posted 27 December 2007 - 20:15
crissty, on Dec 27 2007, 16:38, said: Ii explic cucoanei oful meu,iar ea incepe sa se rasteasca la mine.Ii zic ca nu pot apela serviciul de relatii clienti,iar ea imi spune ca pot apela doar de un numar de x ori intr-o luna.Bine bine,ii zic eu,dar eu nu pot apela acest serviciu de 2 luni,si nu am putu apela din prima,nu ca as fi apelat de x ori intr-o luna,si mi s-ar fi terminat apelurile la acest serviciu pentru luna respectiva.Imi spune ca se suspenda accesul la acest serviciu pe o perioada nedeterminata! ionut.tabacaru, on Dec 27 2007, 16:57, said: Referitor la posturile in care se discuta despre acel mesaj trimis automat de catre SIM: Mesajul este trimis atat pe Prepay cat si pe Abonamente; nu este un sistem de identificare al modelului de telefon utilizat (neavand astefel legatura cu serviciile multimedia si setarile aferente) La Connex se primesc setarile la fel (automat dupa ce ai schimbat SIM-ul într-un alt telefon), fara a se trimite vreun SMS... ionut.tabacaru, on Dec 27 2007, 16:57, said: mesajul este trimis automat, fara aprobarea clientului la toate telefonele, cu exceptia NOKIA (ORICE MODEL) care au setate activ functia de permitere a act. serviciilor SIM din meniul de setari. |
#8788
Posted 27 December 2007 - 20:19
#8789
Posted 27 December 2007 - 22:40
Cosconor, on Dec 27 2007, 20:15, said: OK, deci acel mesaj nu este trimis decât prima data dupa inserarea SIM-ului într-un telefon nou. Da ? Edited by ionut.tabacaru, 27 December 2007 - 22:42. |
#8790
Posted 28 December 2007 - 00:10
super hotie la vodafone
am gasit acelasi joc in orange world la 2.5 euro dupa ce l am luat din vodafone live cu 4 euro cat de nesimtiti pot sa fie astia de la vodafone toate jocurile costa 4 euro pe cand la orange sunt 2.5 ce sa mai zici... no comment |
#8791
Posted 28 December 2007 - 00:20
vodafone_ro, on Dec 28 2007, 00:10, said: super hotie la vodafone Inseamna ca ar trebui sa fie si mai nesimtiti sa faca si mai multe magarii ca sa vada lumea hotia vodafone. Incep ca cred ca pana nu te arzi cu cateva sute de lei din cauza tarifelor, restrictiilor, ordinii de consum a minutelor si multe altele, lumea nu vede nimic. Romanul pana nu o pateste pe pielea lui, tot prost ramane. Scuzati generalizarea, dar asta e situatia. Edited by danutz1, 28 December 2007 - 00:21. |
#8792
Posted 28 December 2007 - 08:11
Sunt Silver si eu! Mi-am primit punctele cadou, iar in plus un mesaj prin care eram informat ca 'Orange va multumeste pentru fidelitate ...' si ma invitau sa sun la 411. Ceea ce am si facut. Mi-au oferit 3 luni de abonament gratuit la Wap Unlimited. De ce? Pentru ca am aceasta optiune fara intrerupere din 06.11.2003 si sunt abonat Orange din 03.10.1999. Asta mi s-a spus!
|
#8793
Posted 28 December 2007 - 08:54
am primit si eu 60min nationale si 240 puncte (35% din totalul punctelor de anul asta). client gold.
|
#8794
Posted 28 December 2007 - 19:42
andreic, on Dec 28 2007, 00:32, said: Pai nu ti-ai luat si tu oferte suplimentare sa vorbesti ieftin ? Eu am de 3 ab de baza + 3 euro 180 si rare ori am factura peste 26 lei (doar cand pica leul rau de tot), sunt abonat de 3 ani. Lucrez in afara si nu am vrut sa ma incurc cu optiuni. Nu am vrut sa platesc optiuni care nu voi putea sa le folosesc, cand sunt plecat. Si seara sau in week end oricum sunt acasa si nu am cu cine sa vorbesc. |
|
#8795
Posted 29 December 2007 - 01:04
50 de minute Orange cadou la plata facturii prin ePayment (asa scrie la mine cand ma loghez in WebCare)
|
#8796
Posted 29 December 2007 - 17:32
Unde scrie mai exact? Ca am intrat si eu acum dar nu imi arata nimic. Zilele astea este scadenta de plata a facturii si as vrea sa o platesc si poate primesc si eu cele 50 minute, dar nu vad pe nicaieri acest anunt cu cele 50 minute. Se primeste pentru fiecare numar sau doar pe unul ca eu am doua pe acelasi abonament. Mersi.
|
#8797
Posted 29 December 2007 - 20:24
Costy-is, on Dec 29 2007, 17:32, said: Unde scrie mai exact? Ca am intrat si eu acum dar nu imi arata nimic. Zilele astea este scadenta de plata a facturii si as vrea sa o platesc si poate primesc si eu cele 50 minute, dar nu vad pe nicaieri acest anunt cu cele 50 minute. Se primeste pentru fiecare numar sau doar pe unul ca eu am doua pe acelasi abonament. Mersi. Edited by kaytar, 29 December 2007 - 20:40. |
#8798
Posted 29 December 2007 - 21:17
Nimic, eu vad numai o reclama cu tarife roaming in UE.
|
#8799
Posted 29 December 2007 - 22:17
hmmm... probabil cand v-ati creat contul, nu ati completat toate datele. undeva in 'formular' vi se cere parola (cele 6 cifre din actul de identitate, in cazul in care nu ati definit una deja). daca nu pui parola, nu ai dreptul de a face reincarcari, de a vizualiza facturile, de a adauga/anula optiuni la abonament... e posibil sa nu iti apara nici plata online a facturii:D
|
|
#8800
Posted 30 December 2007 - 00:14
Asta nu e problema ca am folosit webcare in trecut. Sau oferta apare numai pentru cei care acum au inregistrat si pana azi nu au platit niciodata factura online?
|
#8801
Posted 30 December 2007 - 02:16
Si eu am vazut reclama dupa logarea in webcare si nu am platit niciodata online.
|
#8802
Posted 30 December 2007 - 02:38
Nu apare la toata lumea; am verificat cu alt cont.
Poate e vreun algoritm prin care se fac "ofertele" astea. Eu, de ex, am mai primit chestii d'astea; pe celalalt cont (alt nume, alt proprietar, etc), nu am vazut niciodata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users