Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

ORANGE Romania

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
14257 replies to this topic

#8785
crissty

crissty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,334
  • Înscris: 25.01.2007
Sa va povestesc ce am patit cu minunatul de Orange.
Incerc de ceva timp sa intru in legatura cu un consultant de la serviciul de relatii clienti,deoarece nu mi s-a acordat bonusul de fidelitate pentru anul acesta,bonus pe care trebuia sa il primesc pe 24 noiembrie!Dar de cate ori incercam sa sun dupa mobilul meu la 444 suna de catetva ori,iar apoi suna ocupat si se intrerupea.
Astazi fiind la munca,si neavand ce face zic sa sun iar la Orange,dar de data aceasta dupa fix.Dupa n incercari,pana la urma reusesc sa prind o consultanta,care era foarte nervoasa(mentionez ca nici macar nu s-a prezentat cum o cheama).
Ii explic cucoanei oful meu,iar ea incepe sa se rasteasca la mine.Ii zic ca nu pot apela serviciul de relatii clienti,iar ea imi spune ca pot apela doar de un numar de x ori intr-o luna.Bine bine,ii zic eu,dar eu nu pot apela acest serviciu de 2 luni,si nu am putu apela din prima,nu ca as fi apelat de x ori intr-o luna,si mi s-ar fi terminat apelurile la acest serviciu pentru luna respectiva.Imi spune ca se suspenda accesul la acest serviciu pe o perioada nedeterminata!
Cu bonusul spune ca nu poate sa ma ajute deoarece nu are acces la informatii,si imi spune se depun o sesizare.
Cand ii cer sa imi spuna numele ei,deoarece vreau sa ii fac reclamatie la felul in care a vorbit,refuza sa isi spuna numele si imi inchide telefonul in nas.
Deci halal Serviciu de Relatii Clienti la compania care se lauda cu cei mai multi abonati,si cu cele mai bune servicii.M-au convins!

#8786
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
Crissty, m-a lasat masca mesajul tau. Nu pot crede cum mai exista idioate angajate la Orange Romania, Servicul Clienti.

Referitor la posturile in care se discuta despre acel mesaj trimis automat de catre SIM: Mesajul este trimis atat pe Prepay cat si pe Abonamente; nu este un sistem de identificare al modelului de telefon utilizat (neavand astefel legatura cu serviciile multimedia si setarile aferente); mesajul este trimis automat, fara aprobarea clientului la toate telefonele, cu exceptia NOKIA (ORICE MODEL) care au setate activ functia de permitere a act.  serviciilor SIM din meniul de setari.

Edited by ionut.tabacaru, 27 December 2007 - 16:59.


#8787
Cosconor

Cosconor

    Netmonitoring fan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,022
  • Înscris: 08.06.2003

 crissty, on Dec 27 2007, 16:38, said:

Ii explic cucoanei oful meu,iar ea incepe sa se rasteasca la mine.Ii zic ca nu pot apela serviciul de relatii clienti,iar ea imi spune ca pot apela doar de un numar de x ori intr-o luna.Bine bine,ii zic eu,dar eu nu pot apela acest serviciu de 2 luni,si nu am putu apela din prima,nu ca as fi apelat de x ori intr-o luna,si mi s-ar fi terminat apelurile la acest serviciu pentru luna respectiva.Imi spune ca se suspenda accesul la acest serviciu pe o perioada nedeterminata!
:puke:

 ionut.tabacaru, on Dec 27 2007, 16:57, said:

Referitor la posturile in care se discuta despre acel mesaj trimis automat de catre SIM: Mesajul este trimis atat pe Prepay cat si pe Abonamente; nu este un sistem de identificare al modelului de telefon utilizat (neavand astefel legatura cu serviciile multimedia si setarile aferente)
Pai da, totusi ma miram si eu ca e pentru setarile MMS/Wap, ca doar ei stiu dupa IMEI ca ai introdus SIM-ul într-un alt telefon.
La Connex se primesc setarile la fel (automat dupa ce ai schimbat SIM-ul într-un alt telefon), fara a se trimite vreun SMS...

 ionut.tabacaru, on Dec 27 2007, 16:57, said:

mesajul este trimis automat, fara aprobarea clientului la toate telefonele, cu exceptia NOKIA (ORICE MODEL) care au setate activ functia de permitere a act.  serviciilor SIM din meniul de setari.
OK, deci acel mesaj nu este trimis decât prima data dupa inserarea SIM-ului într-un telefon nou. Da ?

#8788
geticul

geticul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 17.07.2006

 vodafone_ro, on Dec 27 2007, 11:24, said:

aveti abon pe firma de v-au dat bonus?
pt ca din cate am inteles eu numai la abon corporate se dau bonus puncte thank you

Am abonament de 3 euroi de 4 ani, dar facturile au fost rare ori sub un milion lei vechi.

#8789
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005

 Cosconor, on Dec 27 2007, 20:15, said:

OK, deci acel mesaj nu este trimis decât prima data dupa inserarea SIM-ului într-un telefon nou. Da ?
Nu chiar! Se trimite de doua ori la intervale de timp mici cand SIM-ul intra in retea ( neimplicand neaparat schimbarea telefonului). Si rar il trimite si fara ca telefonul sa iasa de sub acoperire sau sa fie redeschis. Si daca ai SIM-ul intr-un telefon Nokia, te interogheaza si nu accepti trimiterea lui... te intreaba in mod repetat cam de 3-4 ori. Am patit-o rar chiar si de mai multe ori.

Edited by ionut.tabacaru, 27 December 2007 - 22:42.


#8790
vodafone_ro

vodafone_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,944
  • Înscris: 22.08.2005
super hotie la vodafone
am gasit acelasi joc in orange world la 2.5 euro dupa ce l am luat din vodafone live cu 4 euro
cat de nesimtiti pot sa fie astia de la vodafone
toate jocurile costa 4 euro pe cand la orange sunt 2.5
ce sa mai zici... no comment :)

#8791
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

 vodafone_ro, on Dec 28 2007, 00:10, said:

super hotie la vodafone
Nu pot sa cred. Abia acum s-a vazut?
Inseamna ca ar trebui sa fie si mai nesimtiti sa faca si mai multe magarii ca sa vada lumea hotia vodafone.
Incep ca cred ca pana nu te arzi cu cateva sute de lei din cauza tarifelor, restrictiilor, ordinii de consum a minutelor si multe altele, lumea nu vede nimic.
Romanul pana nu o pateste pe pielea lui, tot prost ramane. Scuzati generalizarea, dar asta e situatia.

Edited by danutz1, 28 December 2007 - 00:21.


#8792
Bamis

Bamis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 23.06.2005
Sunt Silver si eu! Mi-am primit punctele cadou, iar in plus un mesaj prin care eram informat ca 'Orange va multumeste pentru fidelitate ...' si ma invitau sa sun la 411. Ceea ce am si facut. Mi-au oferit 3 luni de abonament gratuit la Wap Unlimited. De ce? Pentru ca am aceasta optiune fara intrerupere din 06.11.2003 si sunt  abonat Orange din 03.10.1999. Asta mi s-a spus!

#8793
bodi

bodi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,509
  • Înscris: 09.05.2003
am primit si eu 60min nationale si 240 puncte (35% din totalul punctelor de anul asta). client gold.

#8794
geticul

geticul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 261
  • Înscris: 17.07.2006

 andreic, on Dec 28 2007, 00:32, said:

Pai nu ti-ai luat si tu oferte suplimentare sa vorbesti ieftin ? Eu am de 3 ab de baza + 3 euro 180 si rare ori am factura peste 26 lei (doar cand pica leul rau de tot), sunt abonat de 3 ani.

Lucrez in afara si nu am vrut sa ma incurc cu optiuni. Nu am vrut sa platesc optiuni care nu voi putea sa le folosesc, cand sunt plecat. Si seara sau in week end oricum sunt acasa si nu am cu cine sa vorbesc.

#8795
Gabipet

Gabipet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 03.02.2006
50 de minute Orange cadou la plata facturii prin ePayment (asa scrie la mine cand ma loghez in WebCare)

#8796
Costy-is

Costy-is

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 02.10.2005
Unde scrie mai exact? Ca am intrat si eu acum dar nu imi arata nimic. Zilele astea este scadenta de plata a facturii si as vrea sa o platesc si poate primesc si eu cele 50 minute, dar nu vad pe nicaieri acest anunt cu cele 50 minute. Se primeste pentru fiecare numar sau doar pe unul ca eu am doua pe acelasi abonament. Mersi.

#8797
kaytar

kaytar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 09.01.2007

 Costy-is, on Dec 29 2007, 17:32, said:

Unde scrie mai exact? Ca am intrat si eu acum dar nu imi arata nimic. Zilele astea este scadenta de plata a facturii si as vrea sa o platesc si poate primesc si eu cele 50 minute, dar nu vad pe nicaieri acest anunt cu cele 50 minute. Se primeste pentru fiecare numar sau doar pe unul ca eu am doua pe acelasi abonament. Mersi.
cand intri in contul webcare, apare un banner. da click acolo:D daca ai mai multe abonamente pe acelasi nume, primesti doar pentru "numarul de contact" cele 50 minute. daca esti client platinum, primesti cele 50 de minute pentru fiecare abonament in parte. cele 50 minute sunt valabile 30 de zile si le primesti doar pentru prima plata online.

Edited by kaytar, 29 December 2007 - 20:40.


#8798
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Nimic, eu vad numai o reclama cu tarife roaming in UE.

#8799
kaytar

kaytar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 09.01.2007
hmmm... probabil cand v-ati creat contul, nu ati completat toate datele. undeva in 'formular' vi se cere  parola (cele 6 cifre din actul de identitate, in cazul in care  nu ati definit una deja). daca nu pui parola, nu ai dreptul de a face reincarcari, de a vizualiza facturile, de a adauga/anula optiuni la abonament... e posibil sa nu iti apara nici plata online a facturii:D

#8800
amandigi

amandigi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 13.12.2006
Asta nu e problema ca am folosit webcare in trecut. Sau oferta apare numai pentru cei care acum au inregistrat si pana azi nu au platit niciodata factura online?

#8801
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,544
  • Înscris: 07.02.2003
Si eu am vazut reclama dupa logarea in webcare si nu am platit niciodata online.

#8802
Gabipet

Gabipet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 03.02.2006
Nu apare la toata lumea; am verificat cu alt cont.
Poate e vreun algoritm prin care se fac "ofertele" astea.
Eu, de ex, am mai primit chestii d'astea; pe celalalt cont (alt nume, alt proprietar, etc), nu am vazut niciodata.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate