Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ORANGE Romania
Last Updated: Feb 22 2009 00:21, Started by
Speedo
, Oct 02 2002 14:36
·
0
#8749
Posted 22 December 2007 - 20:15
client sylver gold si platinum astia sunt clasificarile la orange
|
#8750
Posted 22 December 2007 - 21:07
vodafone_ro, esti in urma. Adica nu exista si clienti standard ?
|
#8751
Posted 22 December 2007 - 21:15
#8752
Posted 22 December 2007 - 22:06
Oameni buni....adio pomeni. Gata cu bonusurile. Toti operatorii se pozitioneaza pe sectoarele mai banoasa si lasa clientii mici sa plece la GigiMobil.
|
#8754
Posted 23 December 2007 - 09:47
vodafone_ro, on Dec 22 2007, 20:15, said: client sylver gold si platinum astia sunt clasificarile la orange |
#8755
Posted 23 December 2007 - 10:13
amandigi, on Dec 23 2007, 09:47, said: Bine, asta am inteles din start, dar intrebarea era: care-s criteriile de clasificare, amandigi, on Dec 23 2007, 09:47, said: de unde stii tu ce client esti amandigi, on Dec 23 2007, 09:47, said: care-s beneficiile acestor clasificari. |
#8756
Posted 23 December 2007 - 10:33
alexandranyd, on Dec 22 2007, 22:06, said: Oameni buni....adio pomeni. Gata cu bonusurile. Toti operatorii se pozitioneaza pe sectoarele mai banoasa si lasa clientii mici sa plece la GigiMobil. De ce la tv vad foarte des reclame pentru cartelari (orange, vodafone)? La cosmote stim clar care-i treaba cu reclamele. Desigur mai fac si pt abonamente (ma refer la orange si vodafone), dar din astea marunte... De ce nu fac reclama la abo. de 20-50 euro? Sa inteleg ca le face placere cheltuie banii aiurea pe reclame Si nu uitati un lucru. Eu nu stiu care-i treaba cu ,,gigimobil" (digitel), dar va aduceti aminte la inceput cand s-a relansat Cosmote-ul, multi l-au luat peste picior... Astazi exista sectiune dedicata cosmoteului si incet incet ,,valoarea discutiilor" va fi aceeiasi ca si pentru Vodafone si Orange. Asa ca poate in viitor vom discuta si despre digitel la fel cum discutam despre ceilalti operatori. digitel e astazi cum a fost Suntel-ul la inceptut... daca vor sti sa intre pe piata vom vedea... 2. Spune-ti odata criteriile de clasificare pentru cu clientii sylver gold si platinum Edited by crisstian, 23 December 2007 - 10:36. |
#8757
Posted 23 December 2007 - 13:11
#8758
Posted 23 December 2007 - 14:30
crisstian
Un client la cartela este mai dinamic. Cartelarii aduc bani din interconectare in mare parte. Abonamentele mari nu au nevoie de reclame. Nu se adreseaza publicului larg si oricum un om cu abonament mare nu renunta usor la numar. Eu am Cosmote 240 si nu ma intereseaza alte oferte de pe piata , nici macar cele de la Cosmote. Asa si tata are un abonament cu Vodafone 800 parca si nu-l intereseaza ofertele cu limitari de la Orange sau Vodafone. DigiMobil nu are banii Cosmote si in plus acoperirea pe 3G este foarte dificila fata de GSM. Edited by alexandranyd, 23 December 2007 - 14:30. |
|
#8760
Posted 25 December 2007 - 15:39
Aseara eram pe magnifica retea 3G de la orange. Cand ma apelam imi intra mesageria vocala cu toate ca telefonul era deschis si semnal era cu galeata. Daca apelam eu era ok, apelul mergea din prima. De primit insa NU puteam primi apeluri!
Concluzie: Nu stati pe orange 3G pentru ca a primi apeluri devine o loterie! |
#8761
Posted 25 December 2007 - 16:01
aum, on Dec 25 2007, 15:39, said: Aseara eram pe magnifica retea 3G de la orange. Cand ma apelam imi intra mesageria vocala cu toate ca telefonul era deschis si semnal era cu galeata. Daca apelam eu era ok, apelul mergea din prima. De primit insa NU puteam primi apeluri! Concluzie: Nu stati pe orange 3G pentru ca a primi apeluri devine o loterie! |
#8762
Posted 25 December 2007 - 17:21
Am primit 10 minute de la orange de Craciun ! Dragut din partea lor
|
#8763
Posted 25 December 2007 - 17:45
Sarbatori de iarna cat mai fericite , Dumnezeu sa va binecuvanteze cu tot ce e bun , frumos si durabil !
P.S. Joyeux Noël ! P.S. Iarasi nu functioneaza Self Care " * 100 # " , oricum : "Orange-ro" este ! Edited by Teophileos, 25 December 2007 - 17:53. |
|
#8764
Posted 26 December 2007 - 04:20
De ce pe Orange cand pun cartela intr-un alt tel sau mai nou am sesizat chiar cand inchid/redeschid tel imi apare pe display (numai pe tel Nokia) mesajul "Permiteti cartelei sim sa expedieze un mesaj?" E adevarat ca din menu am setat eu "Confirmati actiunile serviciului sim" dar de ce in seara asta expedia un mesaj dupa fiecare rr al telefonului? Si ce anume contine acel mesaj pe care il expeziaza? E vorba despre o cartela de ab. Pe Vodafone n-am sesizat asa ceva desi am si acolo ab.
|
#8765
Posted 26 December 2007 - 08:47
six, on Dec 26 2007, 04:20, said: De ce pe Orange cand pun cartela intr-un alt tel sau mai nou am sesizat chiar cand inchid/redeschid tel imi apare pe display (numai pe tel Nokia) mesajul "Permiteti cartelei sim sa expedieze un mesaj?" E adevarat ca din menu am setat eu "Confirmati actiunile serviciului sim" dar de ce in seara asta expedia un mesaj dupa fiecare rr al telefonului? Si ce anume contine acel mesaj pe care il expeziaza? E vorba despre o cartela de ab. Pe Vodafone n-am sesizat asa ceva desi am si acolo ab. SIM_urile distribuite de 2 ani inacoace trimit automat un SMS catre Orange , gratuit, catre numarul 5692. Nu stiu exact de ce se inatmpla acest lucru, ce incearca Orange sa afle prin asta... Se inatmpla atat la cartele cat si la abonamente. Edited by ionut.tabacaru, 26 December 2007 - 08:48. |
#8766
Posted 26 December 2007 - 11:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users