Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Copenhaga
Last Updated: Jul 30 2023 09:28, Started by
dan_splint
, Jun 23 2011 09:41
·
2
#38
Posted 20 October 2019 - 10:30
Copenhaga vazuta din turla bisericii Vor Frelsers.
Ultima parte a ascensiunii se face pe o scara ce urca in spirala, pe exteriorul turnului.Interesanta senzatia, la peste 80m inaltime, cand bate vantul..."I believe I can fly" O experienta similara am intalnit la Euromast,in Rotterdam insa aici scara e mult mai ingusta iar imbulzeala turistilor mai mare. In biserica n-ar reusit sa intru,era inchisa.Slujba. Attached Files |
#39
Posted 20 October 2019 - 12:27
Copenhaga - Christiania
O colonie de hipioți, tolerată, din nu știu ce considerente, de autorități.Se vând droguri ușoare(poate și mai grele...) pe stradă, sunt tot felul de cașcarabete amenajate ca locuințe sau chioșcuri, mișună tot felul de indivizi cu priviri tulburi.Pozele sunt făcute dimineața, devreme, deoarece se mârâie la greu "No photos". Attached Files |
#42
Posted 23 October 2019 - 18:19
Copenhaga - Krigsmuseet
Dispus intr-o cladire istorica,un fost arsenal.Aproape jumatate din suprafata este ocupata de piese de artilerie... Mai e o sectiune interesanta dedicata prezentei militare daneze in Afganistan.In rest,cam ceea ce gasesti in orice alt muzeu de gen,de la clasicele arme medievale,armuri,etc si pana la arme moderne. Attached Files |
#43
Posted 28 October 2019 - 17:58
Copenhaga - Nationalmuseet
Totul despre danezi,incepand cu preistoria,trecand pe la vikingi,ev mediu si pana in timpurile moderne.Exploratori danezi,sttil de viata de-a lungul timpului,arme,bijuterii,obiecte de uz casnic,arta,etc. Pentru mine,cel mai interesant muzeu din Copenhaga! Attached FilesEdited by zuv, 28 October 2019 - 18:02. |
#46
Posted 30 October 2019 - 13:29
Copenhaga - Waterbuses
Calatorii nelimitate cu Copenhagen Card. Attached FilesEdited by zuv, 30 October 2019 - 13:37. |
|
#47
Posted 30 October 2019 - 14:40
#49
Posted 31 October 2019 - 14:38
Frumos !
Şi evident că pozele tale sunt ca de obicei ... fotografii, nu ca pozele mele. Dar nu mă supăr, mă bucur pentru amintirile tale. Sănătate şi tcb ! |
#50
Posted 31 October 2019 - 16:16
OvidiuNS, on 31 octombrie 2019 - 14:38, said:
Dar nu mă supăr, mă bucur pentru amintirile tale. Pentru Kastellet avem cateva unghiuri aproape identice! PS:Bicicletele sunt la fel de multe ca la data vizitei tale.Si la fel de multe ca in Belgia,Olanda sau Germania.De fapt,in tarile astea, la traversarea strazii, trebuie sa fii atent mai curand sa nu fii calcat de biciclete decat de masini. Eu ma intreb cum isi mai gaseste proprietarul bicicleta printre alte zeci de biciclete similare, inghesuite una-n alta... Edited by zuv, 31 October 2019 - 16:18. |
#51
Posted 31 October 2019 - 19:24
Ca idee, o masina care costa in Suedia 30k, in DK costa 40k. Salariile sunt mai mari in DK fata de cele din SK, totusi taxele sunt f mari...asa ajung cetatenii sa foloseasca biciclete si transport public. Le rupi buzunarul cu taxe, parcari, impozite si le oferi transport public civilizat. A se observa in pozele lui @zuv care este traficul auto. A se compara situatia cu Buc, singura capitala a Ro...fiecare individ parcheaza pe trotuar (pe cate 2-3 randuri in paralel) "limuzina" lui de 6-10k.
|
|
#52
Posted 31 October 2019 - 21:42
metalactual, on 31 octombrie 2019 - 19:24, said:
A se observa in pozele lui @zuv care este traficul auto. A se compara situatia cu Buc, singura capitala a Ro...fiecare individ parcheaza pe trotuar (pe cate 2-3 randuri in paralel) "limuzina" lui de 6-10k. Neavand atat de multe autoturisme pe strazi, e simplu sa ai un transport in comun care respecta orarele.Avand un transport in comun care respecta orarele,oamenii il vor lua in calcul pentru a ajunge la timp acolo unde au nevoie.Ca urmare,traficul se va decongestiona.Dar cum ai putea avea un transport in comun punctual in balamucul din Bucuresti?! E un cerc vicios... |
#53
Posted 01 November 2019 - 18:41
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users