Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Transfer fisiere de pe PC pe laptop!

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

maladetz1

maladetz1

Junior Member

• Grup: Members
Salut,
Tot incerc de ceva timp sa transfer niste date de pe pc pe laptop cu un cablu crossover si nu reusesc. Acum am si un router la care conectez si laptop-ul si pc-ul pt net. Cum as putea face transferul de pe pc pe laptop sau invers prin router?
Sunt incepator in retelistica si nu prea stiu ce setari ar fi de facut.
Multumesc anticipat!

danutHD

danutHD

Active Member

Daca ai router e foarte simplu. Ambele echipamente (PC si laptop) le conectezi la router prin cablu. Zic prin cablu pentru viteza mai mare, transferul realizandu-se si prin wifi la fel de bine, dar mai lent. Pasul urmator este sa dai share la folderele de pe PC pe care vrei sa le transferi (poate fi o partitie, un folder sau o selectie de foldere). Ulterior, in retea, vei vedea pc-ul, pe care daca il accesezi vei vedea folderele respective.

Din moment ce ai postat la aria mac si ai un "pc", presupun ca pe pc ai windows si laptopul e un macbook, nu? Da mai multe detalii pentru a putea intra in mai multe detalii.

dacuburebista

dacuburebista

Still Active Member

• Grup: Senior Members

View Postmaladetz1, on 18th June 2011, 22:46, said:

Salut,