![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
GPS
Last Updated: Jun 15 2011 10:05, Started by
Al3csutzul
, Jun 15 2011 08:52
·
0

#1
Posted 15 June 2011 - 08:52

Buna ziua! Doresc un sfat cu privire la urmatoarea situatie! am sa fac o poveste lunga mai scurta dar cu acelasi rezultat!
Am dus un gps cumparat de ~2 luni la garantie pe data de 27-05-2011 la BEST ELECTRONICS IASI ,domnul de la receptie mi-a luat gps-ul ,mi-a notat nr de telefon pe o hartie spundu-mi ca ma suna a 2-a zi sau cel tarziu luni,eu ducand intr-o zi de vineri gps-ul la garantie! dar fara a-mi elibera vreun document ce dovedea lasarea gps-ului in service! Au trecut f multe zile,foarte multe telefoane [am aflat ca gps-ul este trimis la bucuresti ] ,ma duc cu presul de fiecare data cand sun la ei ,de ex : am sunat martea trecuta si mi-au spus ca gps-ul este plecat din bucuresti il primesc miercuri cel mai tarziu joi,ii sun vineri si-mi spun ca nici macar nu a plecat din bucuresti aparatul gps ?!?!?! si alte faze de genu! Am fost luni la ei si le-am cerut sa-mi elibereze un bon/chitanta/document in care sa scrie data in care am lasat gps-ul si modelul gps-ului,dar normal ca nu au trecut seria produsului deoarece NU O STIAU! pentru ca trimisese totul la bucuresti ,acte cutie etc! Bun astazi suntem pe data de 15-06-2011,si mai au 3 zile pana le expira termenul legal de reparatie repespectiv 15 zile lucratoare!desi sunt sigur ca nu si-l vor respecta Ei in continuare ma duc cu presul ca vine maine ca vine poimaine,de ex luni mi-au PROMIS ca ma suna marti sa-l ridic! pun pariu ca nici astazi nu-l dau ,nici maine si nici vineri deoarece parerea mea dupa toate discutiile cu ei ,gps-ul s-a pierdut undeva intre Bucuresti si Iasi!! Am dat aproape 600 ron pe un gps ,de care voiam sa ma folosesc ,dar se pare ca nu este asa ,iar cei din service isi bat joc de oameni! EU nu as fi dat macar un telefon la ei daca mi-ar fi zis clar o data la care pot ridica obiectul,dar cum am zis am impresia ca baietii au pierdut aparatul..pe undeva pe traseu! Cum pot proceda dupa ce trec cele 15 zile lucratoare LEGALE ale lor,ca oricum eu am mai pierdut inca 6 zile de sambata si duminica,totusi mi se pare enorm de mult sa tii atat un gps in service pentru o problema de soft! Am trimis si EMAIL la firma lor si nimic..nimic! THX |
#2
Posted 15 June 2011 - 08:59

nu trebuia sa lasi gps-ul in service fara sa iti dea o hartie cu toate datele gps-ului. nu poti dovedi ca ai lasat un gps la ei.
|
#3
Posted 15 June 2011 - 09:05

PAi mi-au dat luni o chitanta..ceva in care scrie ca pe data de 27 am lasat un gps ,modelul dar fara serie...practic nu mai stiu daca primesc ceea ce a fost al meu de nou!
Ce pot face totusi? cand expira aceste 15 zile adica poimaine? |
#4
Posted 15 June 2011 - 10:05

Sunt nesimtiti... si de obicei o plangere la OPC ii stimuleaza.
Ca idee, nu se mai merita un GPS, cand acum poti avea iGO pe mai multe smartphone-uri (Android sau Apple). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users