![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cartela Prepay Digi.Mobil.
Last Updated: Jun 09 2023 04:42, Started by
popascu
, Jun 14 2011 18:51
·
48

#73
Posted 03 March 2013 - 21:03

Da! Merge si de pe prepay Digi. I-am dat redirectionare all (*21*...) catre un numar de mobil UK +44740519XXXX si mi-a luat comanda.
|
#75
Posted 04 March 2013 - 11:49

#76
Posted 04 March 2013 - 12:35

foarte tare; ma felicit ca sunt cartelar rds (macar din aceasta privinta)
![]() |
#77
Posted 04 March 2013 - 12:49

Si de pe Cosmote cel putin acum un timp se puteau face redirectionari internationale.
|
#78
Posted 04 March 2013 - 20:29

intrebare: apelurile de pe cartela la relatii clientii (*777) sunt taxabile? si daca da cum se taxeaza? la minut? per apel?
intreb fiindca nu am gasit pe nicaieri informatia asta multumesc |
#81
Posted 04 March 2013 - 20:51

parca era o portita de a apela *1215 si la un moment dat aveai optiune sa contactezi un operator, se poate sa ma insel, nu sun la RC de pe prepay
L.E. *1215 si apoi tasta 0 pentru transfer la operator Edited by Modemuri3G, 04 March 2013 - 21:02. |
#82
Posted 04 March 2013 - 20:55

parintii mei au cablu tv rds iar bunicii au antena digi;
daca vreodata am vreo problema cu aceste servicii as putea sa folosesc cartela rds pentru a suna la relatii clienti, nu? multumesc |
|
#84
Posted 04 March 2013 - 21:00

macar sa mi se raspunda instant si sa se rezolve problema chiar daca ma costa..
sper totusi sa nu am nevoie de asa ceva... Edited by total_commander, 04 March 2013 - 21:01. |
#85
Posted 04 March 2013 - 21:16

parca era o portita de a apela *1215 si la un moment dat aveai optiune sa contactezi un operator, se poate sa ma insel, nu sun la RC de pe prepay L.E. *1215 si apoi tasta 0 pentru transfer la operator *1215 intr-adevar e gratuit, dar in momentul in care vrei sa intrii in legatura cu un reprezentant RC, se taxeaza |
#86
Posted 04 March 2013 - 21:33

#87
Posted 04 March 2013 - 21:49

unde scrie asta? apelul la *1215 e gratuit Quote Cost control (verificare credit) Cu serviciul Controlul Costurilor poti afla oricand creditul disponibil al contului tau. Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti un SMS (tarif normal, pentru SMS in retea) cu textul "credit" de pe numarul alocat cartelei tale prepaid, la numarul 700, pentru a afla valoarea (cu TVA) a creditului disponibil. SMS-ul primit de la serviciul Controlul Costurilor este gratuit. Totodata, poti apela numarul *1215 (apel netaxabil). Aici: http://www.rcs-rds.r...erviciis#taburi |
|
#88
Posted 04 March 2013 - 22:55

*1215 este 100% gratuit indiferent unde te redirectioneaza operatorul
|
#89
Posted 05 March 2013 - 00:02

#90
Posted 05 March 2013 - 08:41

sincer sunt uimit de calitatea semnalului rds in bucuresti (ieri am umblat toata ziua-pe jos, cu masina si cu metroul, etc)
calitatea sunetului e buna, mai buna ca la vodafone si cosmote pe care le folosesc in mod frecvent... si toate astea la prepay ptr o suma infima pe luna rds, keep up the good work ![]() Edited by total_commander, 05 March 2013 - 08:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users