Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sa desparțim cuvintele in cuvinte

Apartament complex rezidential no...

[UNDE] reciclare cd / dvd

Foliere geamuri
 Microsoft Defender

cartela Internet Europa

Sondaj EV

Testerul pe VAG arata devieri la ...
 Aparat ieftin pentru sigilat pung...

Hyundai elantra 2024 Highway, 6MT.

Interpretare XML

PPCEnergy - Emiterea facturii in ...
 Telefon Nou de la Digi

La multi ani @creativestar!

La multi ani @Nimcid25!

"Spionul" nostru cel de t...
 

Cartela Prepay Digi.Mobil.

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
4918 replies to this topic

#73
HFL

HFL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 27.12.2005
Da! Merge si de pe prepay Digi. I-am dat redirectionare all (*21*...) catre un numar de mobil UK +44740519XXXX si mi-a luat comanda.

#74
wizzardro

wizzardro

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 335
  • Înscris: 08.03.2004
Am incercat si eu si e cum zice colegul de mai sus.

#75
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

 George_Catean, on 03 martie 2013 - 20:54, said:


Da, de pe abonament stiu ca este posibil si sunt singurii operatori mobili din tara care ofera acest serviciu. Eram curios de pe cartela Digi daca este posibil.

Din pacate nu am o cartela DIGI la indemana ca sa pot testa

#76
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 21.05.2012
foarte tare; ma felicit ca sunt cartelar rds (macar din aceasta privinta) :)

#77
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,629
  • Înscris: 20.10.2006
Si de pe Cosmote cel putin acum un timp se puteau face redirectionari internationale.

#78
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 21.05.2012
intrebare: apelurile de pe cartela la relatii clientii (*777) sunt taxabile? si daca da cum se taxeaza? la minut? per apel?
intreb fiindca nu am gasit pe nicaieri informatia asta
multumesc

#79
Modemuri3G

Modemuri3G

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,549
  • Înscris: 08.03.2011
parca se taxeaza ca un apel in retea

#80
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 21.05.2012
multumesc;

#81
Modemuri3G

Modemuri3G

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,549
  • Înscris: 08.03.2011
parca era o portita de a apela *1215 si la un moment dat aveai optiune sa contactezi un operator, se poate sa ma insel, nu sun la RC de pe prepay

L.E. *1215 si apoi tasta 0 pentru transfer la operator

Edited by Modemuri3G, 04 March 2013 - 21:02.


#82
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 21.05.2012
parintii mei au cablu tv rds iar bunicii au antena digi;
daca vreodata am vreo problema cu aceste servicii as putea sa folosesc cartela rds pentru a suna la relatii clienti, nu?
multumesc

#83
Bukovina

Bukovina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,139
  • Înscris: 24.09.2009
sigur, 1 cent/minut.

#84
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 21.05.2012
macar sa mi se raspunda instant si sa se rezolve problema chiar daca ma costa..
sper totusi sa nu am nevoie de asa ceva...

Edited by total_commander, 04 March 2013 - 21:01.


#85
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

 Modemuri3G, on 04 martie 2013 - 20:51, said:

parca era o portita de a apela *1215 si la un moment dat aveai optiune sa contactezi un operator, se poate sa ma insel, nu sun la RC de pe prepay

L.E. *1215 si apoi tasta 0 pentru transfer la operator

*1215 intr-adevar e gratuit, dar in momentul in care vrei sa intrii in legatura cu un reprezentant RC, se taxeaza

#86
pazzno1

pazzno1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 11.11.2009

 vasilemadalincristian, on 04 martie 2013 - 21:16, said:


*1215 intr-adevar e gratuit, dar in momentul in care vrei sa intrii in legatura cu un reprezentant RC, se taxeaza

unde scrie asta? apelul la *1215 e gratuit

#87
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

 pazzno1, on 04 martie 2013 - 21:33, said:

unde scrie asta? apelul la *1215 e gratuit

Quote

Cost control (verificare credit)
Cu serviciul Controlul Costurilor poti afla oricand creditul disponibil al contului tau. Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti un SMS (tarif normal, pentru SMS in retea) cu textul "credit" de pe numarul alocat cartelei tale prepaid, la numarul 700, pentru a afla valoarea (cu TVA) a creditului disponibil. SMS-ul primit de la serviciul Controlul Costurilor este gratuit. Totodata, poti apela numarul *1215 (apel netaxabil).

Aici: http://www.rcs-rds.r...erviciis#taburi

#88
Modemuri3G

Modemuri3G

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,549
  • Înscris: 08.03.2011
*1215 este 100% gratuit indiferent unde te redirectioneaza operatorul

#89
vasilemadalincristian

vasilemadalincristian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,391
  • Înscris: 07.12.2006

 Modemuri3G, on 04 martie 2013 - 22:55, said:

*1215 este 100% gratuit indiferent unde te redirectioneaza operatorul
I-a incerca sa vorbesti cu un reprezentant RC apeland *1215 si verifica creditul ulterior Posted Image

#90
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 21.05.2012
sincer sunt uimit de calitatea semnalului rds in bucuresti (ieri am umblat toata ziua-pe jos, cu masina si cu metroul, etc)
calitatea sunetului e buna, mai buna ca la vodafone si cosmote pe care le folosesc in mod frecvent...
si toate astea la prepay ptr o suma infima pe luna
rds, keep up the good work Posted Image

Edited by total_commander, 05 March 2013 - 08:41.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate