Cartela Prepay Digi.Mobil.
Last Updated: Dec 10 2023 16:29, Started by
popascu
, Jun 14 2011 18:51
·
68

#3781
Posted 08 June 2023 - 20:32

Da, e naspa.
Am 2 prepay, imi apare factura la ele si desfasuratorul dar la detailerea traficului de date sau voce este 0. Am incercat sa fac cont pe baza facturii de prepay dar nu se poate. Bine ca in cont ai rubrica de reincarcare cartela... Au de lucru, e o aplicatie incompleta. ![]() Ops, acuma am vazut ca trebuie sa incarc cartela, e un 2 euro/3luni. Edited by petrepescarul, 08 June 2023 - 20:35. |
#3782
Posted 09 June 2023 - 04:42

#3783
Posted 26 June 2023 - 09:48

Noutati despre serviciul prepaid Digi:
Incepand cu 1 iulie 2023, serviciile de comunicatii electronice mobile disponibile prin cartelele preplatite vor fi retrase din oferta comerciala Digi. De la aceasta data nu mai pot fi achizitionate cartele noi si nu mai pot fi reincarcate cartelele existente, creditele disponibile putand fi consumate ca atare sau prin achizitionarea extraoptiunilor disponibile, pana cel mai tarziu la 30.09.2023. |
#3784
Posted 26 June 2023 - 09:50

catalinman, on 26 iunie 2023 - 09:48, said:
Noutati despre serviciul prepaid Digi: Incepand cu 1 iulie 2023, serviciile de comunicatii electronice mobile disponibile prin cartelele preplatite vor fi retrase din oferta comerciala Digi. De la aceasta data nu mai pot fi achizitionate cartele noi si nu mai pot fi reincarcate cartelele existente, creditele disponibile putand fi consumate ca atare sau prin achizitionarea extraoptiunilor disponibile, pana cel mai tarziu la 30.09.2023. |
#3785
Posted 26 June 2023 - 09:53

Pai 1 iulie e in cateva zile. Nu trebuia sa primesc un sms de instiintare? Doar nu imi dezactivau numarul direct...
|
#3786
Posted 26 June 2023 - 09:53

Si ce se intampla cu numerele de telefon existente acum la prepay? Automat se pierd? (daca nu faci nimic special, de genul portare sau trecere la abonament)
LE: Nu am primit nici o instiintare, si vad ca pe site e liniste si pace iar extraoptiunile sunt la locul lor fara nici un avertisment. Deci, @catalinman esti sigur? Un asemenea serviciu nu se desfiinteaza de pe o zi pe alta, nici in 2 luni, si in nici un caz fara notificare cu mult timp inainte. Edited by sags, 26 June 2023 - 09:59. |
#3787
Posted 26 June 2023 - 10:16

#3788
Posted 26 June 2023 - 11:30

P-asta n-o mai facuse nimeni in Romania, inca.
Ma rog, tot Digi a mai incercat o data, dar pana la urma, dupa niste ezitari penibile, a inlocuit vechiul serviciu de PrePay cu asta care o sa se inchida acum. Si atunci, ca si acum, am aflatara de la @catalinman (ca si de multe alte lucruri foarte diverse, dealtminteri). Oricum ai privi lucrurile, o asemenea faza, dar mai ales stilul (traditional) in care este facuta figura, este ceva care cu greu poate fi calificat intr-un mod decent... |
#3790
Posted 26 June 2023 - 13:45

Era de așteptat această decizie.
Niciodată, Digi nu a promovat cartelele Prepay ca ceilalți operatori din România. Edited by vladut12am, 26 June 2023 - 13:46. |
|
#3791
Posted 26 June 2023 - 13:46

Deci se pare ca nu mai lanseaza VoLTE la prepaid
![]() |
#3792
Posted 26 June 2023 - 13:49

Nici opțiunile nu sunt cine știe ce.
Sunt cele mai proaste! În 2023, să oferi doar câțiva GB este o bătaie de joc, chiar dacă vorbim de Prepay. Edited by vladut12am, 26 June 2023 - 13:50. |
#3793
Posted 26 June 2023 - 13:53

MODIFICARI SERVICII PREPLATITE.
Stimate utilizator, incepand cu 1 iulie 2023, serviciile de comunicatii electronice mobile disponibile prin cartelele preplatite vor fi retrase din oferta comerciala Digi. De la aceasta data nu mai pot fi achizitionate cartele noi si nu mai pot fi reincarcate cartelele existente, creditele disponibile putand fi consumate ca atare sau prin achizitionarea extraoptiunilor disponibile, pana cel mai tarziu la 30.09.2023. Va multumim pentru increderea acordata si va recomandam sa utilizati in continuare serviciile de comunicatii mobile Digi prin intermediul serviciilor postplatite (abonamente), disponibile intr-o oferta larga de servicii, cu tarife incepand de la 2 euro/luna si cu posibilitatea de a va pastra acelasi numar de telefon. Informatii suplimentare pot fi obtinute prin apelarea centrului de Relatii cu Clientii la numarul de telefon 0314004401 sau in orice punct de prezenta Digi. Echipa Digi Primit sms acum 2 minute. |
#3794
Posted 26 June 2023 - 13:58

Asta īnseamnć big brother, control deplin la abonament.
Sa știe STS și toți cine suna 🤣 |
#3795
Posted 26 June 2023 - 14:03

|
#3796
Posted 26 June 2023 - 14:09

Confirm si eu am primit SMS.
Se pare ca au prea multi clienti si nu mai au loc banii in conturile lor bancare... ![]() |
#3797
Posted 26 June 2023 - 14:13

Probabil de asta nici nu se mai gaseau cartele prepay de vreun an... Poate cu ocazia asta mai umbla si la cantitatea de trafic, macar sa ofere ca Yoxo niste optiuni mai ieftine pe partea de internet.
Quote Alege extraopțiunea cu 30GB cu doar 2.38 Euro/lună Edited by tigerheart, 26 June 2023 - 14:15. |
#3798
Posted 26 June 2023 - 14:13

Si eu az am primit mesaj ca la data de 30.09.2023 cartela mai poate fi folosita, dupa care, ori renunt ori aboanament
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users