Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Cartela Prepay Digi.Mobil.

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
4918 replies to this topic

#2413
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Nu probabil ci sigur.

#2414
bits

bits

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,915
  • Înscris: 11.01.2007
Stați sã se ajungã la un anumit numãr de abonamente,dupã care puteți sã sperați la un 4G.

#2415
kostake

kostake

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 23.03.2006
Speranța moare ultima.
Dar moare în final împreunã cu posesorul ei...

#2416
croco6969

croco6969

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 242
  • Înscris: 29.12.2003

 kostake, on 10 iunie 2017 - 07:47, said:

Speranța moare ultima.
Dar moare în final împreună cu posesorul ei...

Digi in tara poate face ce ii permite legea si reglementarile in vigoare. Daca vrea roaming super ieftin, mai ales in Europa tot cu Vodafone, Orange si Telekom trebuie sa discute fiind majoritari in aproape toate tarile.

#2417
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,505
  • Înscris: 20.10.2006
Prostii. E acceasi firma si la abonamente ofera deja roaming.

#2418
malllio123

malllio123

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 515
  • Înscris: 28.01.2008
- Din ce scrie pe site, pot activa simultan 2 optiuni oricand in perioada de valabilitate, daca de exemplu activez una de 2 euro cu valabilitate 3 luni si peste 20 de zile activez alta optiune de 3 euro tot cu 3 luni valabilitate, valabilitatea optiunilor care va fi? Isi pastreaza fiecare optiune valabilitatea ei?
-  Daca atunci cand activez cea de a doua optiune cu 3 luni valabilitate mai am valabilitate la credit de 2 luni , optiunea o sa o pot folosi doar 2 luni? Daca da, atunci cand intru in perioada de gratie si fac o reancarcare ca sa am din nou valabilitate la credit, o sa o pot folosi pe acea optiune veche activata de 3 luni valabilitate pana cand expira valabilitatea optiunii sau daca ma prinde perioada de gratie cu o optiune avand inca valabilitate atunci mi se sterge valabilitatea optiunii?
- Optiunile la prepaid se reactiveaza automat, sau de fiecare data trebuie reactivate manual?

#2419
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,940
  • Înscris: 24.04.2013
(i) Nu sunt 100% sigur, dar cred ca resursele din fiecare extraoptiune vor ramane fiecare cu valabilitatea lor, nu se prelungeste valabilitatea reurselor din prima pana la sfarsitul celei de a doua.

(ii) In perioada de gratie NU poti consuma din resursele optiunilor, deci daca activezi una de 3 luni si mai ai doar 2 luni valabilitate credit nu vei putea folosi din resurse decat 2 luni. Ba mai mult, dar nu mai gasesc acum de unde am tras eu aceasta concluzie, in momentul in care intri in perioada de gratie pierzi toate resursele (minute/SMS/MB) si nu le mai poti folosi nici daca reincarci ulterior. Trebuie sa reincarci (pentru a prelungi perioada activa a creditului) inainte de a intra in perioada de gratie.

(iii) Se reactiveaza automat, cu mentiunea ca daca ai activat doua atunci se reactiveaza doar ultima pe care ai activat-o si nu ambele.

#2420
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Eu aveam  opțiunea 3 euro pe 3 luni.
Expiră în 17 luna asta și pt că rămăsesem fara net am zis sa activez mai devreme pe 4.06 tot opțiunea 3 euro.

Din ce vad netul s-a contopit  cu ce mai aveam dar minutele nu, ce îmi rămăsese a rămas valabil până pe 17 iar dupa aia de consuma cealaltă  opțiune.

Numai netul sa contopit.

#2421
alexb61

alexb61

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 12.01.2010
Vineri 14.07.2017 am depus la sediul Digi din Cora Lujerului,sector 6,Bucuresti o cerere de portare de la o CARTELA TELEKOM catre CARTELA DIGI.Totul bine si frumos,mi s-au luat datele din buletin,s-au completat doua formulare apoi mi s-a inmanat unul din ele spunandu-mi-se ca totul e ok si ca portarea se va face in 3 zile.
Azi 17.07.2017 sun la *777 si mi se spune ca nu exista nicio o cerere de portare inregistrata,legata de numarul telekom care asteptam sa fie portat..Operatorul mi-a cerut numarul cererii de portare si atunci am observat ca nu exista niciun numar de cerere de portare scris pe exemplarul inmanat mie.

@DIGI_Helper poti sa m-ajuti ?

#2422
alexb61

alexb61

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 12.01.2010

 alexb61, on 17 iulie 2017 - 12:49, said:

Vineri 14.07.2017 am depus la sediul Digi din Cora Lujerului,sector 6,Bucuresti o cerere de portare de la o CARTELA TELEKOM catre CARTELA DIGI.Totul bine si frumos,mi s-au luat datele din buletin,s-au completat doua formulare apoi mi s-a inmanat unul din ele spunandu-mi-se ca totul e ok si ca portarea se va face in 3 zile.
Azi 17.07.2017 sun la *777 si mi se spune ca nu exista nicio o cerere de portare inregistrata,legata de numarul telekom care asteptam sa fie portat..Operatorul mi-a cerut numarul cererii de portare si atunci am observat ca nu exista niciun numar de cerere de portare scris pe exemplarul inmanat mie.

@DIGI_Helper poti sa m-ajuti ?

Nush cum sa ma exprim cat mai delicat  sa nu ma pun rau cu Rcs-Rds.Pe pliantul care insoteste cartela Digi scrie ca numarul GRATUIT pt relatii cu clientii este *777.Sun la *777,spun ca am o problema legata de o cartela Digi si mi se spune ca nu la *777 trebuia sa sun pt cartele ci la 031.400.7777. Ghiciti ce? Numarul 031.400.7777 ESTE TAXABIL!!! Adica dupa ce ca am doar 350 de min,ca d-aia veniram la cartele ca suntem "saraci" :) ni le mai iau si inapoi la relatii clientii.

In concluzie CARTELA DIGI NU ARE NUMAR GRATUIT PENTRU RELATIILE CU CLIENTII !!! N-am putea sa depunem o sesizare comuna la ANPC pt asta ?

Am vorbit totusi cu ei de mai multe ori si ultima domnisoara mi-a inschis telefonul ca am insistat prea mult pe tema asta si am spus ca "e o magarie" ce fac ei,pacat ca nu i-am retinut numele.

Cat despre cererea mea de portare neinregistrata (fara numar de inregistrare trecut pe ea,asta am observat mai tarziu in exemplarul de la mine) de care vorbeam mai sus,sper sa n-ajung impreuna cu ANPC-ul si Antena 3 (care iubeste mult RDS-ul),sau oricare alt post de stiri,la concluzia ca domnisoara care trebuia sa proceseze cererea mea de portare s-a gandit cumva sa-si insuseasca numarul pe care vreau sa-l portez.Spun asta pt ca este un numar usor de retinut,dupa care se da in vant toata lumea.Zic si io.

#2423
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,557
  • Înscris: 15.05.2010
am cartela digi si sun mereu la *777 la "felatii" cu clientii, asa ca nu vad de unde aceasta limitare in cazul tau

#2424
alexb61

alexb61

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 12.01.2010

 pupama, on 17 iulie 2017 - 21:30, said:

am cartela digi si sun mereu la *777 la "felatii" cu clientii, asa ca nu vad de unde aceasta limitare in cazul tau

in clipa in care rostesc cuvantu "cartela" imi spun ca tre sa sun la 0314007777,mi s-a intimplat de 3 ori azi.La optiunea mea,Deluxovici nu am nelimitat in Digi si imi consuma din cele 350 de min nationale.

#2425
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,557
  • Înscris: 15.05.2010

 alexb61, on 18 iulie 2017 - 01:41, said:

in clipa in care rostesc cuvantu "cartela" imi spun ca tre sa sun la 0314007777,mi s-a intimplat de 3 ori azi.La optiunea mea,Deluxovici nu am nelimitat in Digi si imi consuma din cele 350 de min nationale.

eu nu am nici macar credit pe cartela, cu atat mai putin optiune activa, doar e cartela in perioada de valabilitate. insista, eu pot sa sun fara probleme

#2426
alexb61

alexb61

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 12.01.2010

 pupama, on 18 iulie 2017 - 11:21, said:



eu nu am nici macar credit pe cartela, cu atat mai putin optiune activa, doar e cartela in perioada de valabilitate. insista, eu pot sa sun fara probleme

ziceam ca sun la *777,mi se raspunde si cand pun o intrebare legata de cartela si nu de abonament ma pune sa sun la 031.... taxabil pt optiunea Deluxovici,adica imi mananca din minute.In fine...la preturile astea ...tre sa-si ia si ei banii de undeva :)

Stie cineva?daca activez o optiune valabila 3 luni,ii consum doar minutele intr-o luna fara net,apoi mai activez inca una cu valabilitate 3 luni,consum la fel doar minutele tot intr-o luna,pot sa o dezactivez pe prima activata si apoi sa reactivez alta?(Digi nu permite decat 2 simultan)Netul si eventuale minute de la cele 3 optiuni se cumuleaza daca sunt in perioadele lor de valabilitate?Inclusiv la prima,cea dezactivata,beneficiile ei raman chiar daca a fost dezactivata?

#2427
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.04.2014
@alexb61 - Salut. Dezactivarea primei extraoptiuni aflata in perioada de valabilitate si activarea unei a treia extraoptiuni, este indisponibila. Iar legat de traficul de date disponibil pentru cele doua extraoptiuni active simultan, acesta se cumuleaza si se consuma in ordinea activarii.

#2428
alexb61

alexb61

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 12.01.2010

 DIGI_Helper, on 25 iulie 2017 - 15:57, said:

@alexb61 - Salut. Dezactivarea primei extraoptiuni aflata in perioada de valabilitate si activarea unei a treia extraoptiuni, este indisponibila. Iar legat de traficul de date disponibil pentru cele doua extraoptiuni active simultan, acesta se cumuleaza si se consuma in ordinea activarii.

Deci daca activez de 2 ori Deluxovici care are valabilitate 3 luni si consum beneficiile celor 2 optiuni( 350+350 minute) in doar o luna,ultimele 2 luni ramase nu mai am cum sa vorbesc pt ca nu am voie sa activez nicio alta optiune pana nu trec cele 3 luni ???

si inca ceva,se cumuleaza doar datele,nu si minutele?

Edited by alexb61, 28 July 2017 - 11:30.


#2429
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,354
  • Înscris: 16.04.2014
@alexb61 - Pe cartela pot fi active doar doua optiuni in acelasi timp, iar prin dezactivare se anuleaza comanda pentru reactivare din alocatorul de optiuni, insa beneficiile vor ramane active pana la data de cand va expira.
Initial am spus ca se cumuleaza traficul de net, revin cu clarificare. Fiecare optiune de internet are valabilitatea sa. Traficul nu se cumuleaza. Cost Control afiseaza separat cantitatea de trafic si data de expirare pentru fiecare dintre acestea, la fel si in cazul minutelor.

#2430
alexb61

alexb61

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 136
  • Înscris: 12.01.2010

 DIGI_Helper, on 28 iulie 2017 - 13:31, said:

@alexb61 - Pe cartela pot fi active doar doua optiuni in acelasi timp, iar prin dezactivare se anuleaza comanda pentru reactivare din alocatorul de optiuni, insa beneficiile vor ramane active pana la data de cand va expira.
Initial am spus ca se cumuleaza traficul de net, revin cu clarificare. Fiecare optiune de internet are valabilitatea sa. Traficul nu se cumuleaza. Cost Control afiseaza separat cantitatea de trafic si data de expirare pentru fiecare dintre acestea, la fel si in cazul minutelor.

asta-i nasol,daca activez doua optiuni cu valabilitate 3 luni si consum minutele ambelor optiuni in prima luna,pentru ultimele 2 luni pot sa mi iau deja alta cartela.

nu conteaza ca-i spune cumulare sau afisare separata,ideea e ca activarea unei a doua optiuni sa nu anuleze beneficiile primeia,atat timp cat prima mai este inca valabila

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate