Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sa desparțim cuvintele in cuvinte

Apartament complex rezidential no...

[UNDE] reciclare cd / dvd

Foliere geamuri
 Microsoft Defender

cartela Internet Europa

Sondaj EV

Testerul pe VAG arata devieri la ...
 Aparat ieftin pentru sigilat pung...

Hyundai elantra 2024 Highway, 6MT.

Interpretare XML

PPCEnergy - Emiterea facturii in ...
 Telefon Nou de la Digi

La multi ani @creativestar!

La multi ani @Nimcid25!

"Spionul" nostru cel de t...
 

Jurnal Grim - help pls

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
2 replies to this topic

#1
Grimred

Grimred

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.08.2008
Salut baieti.
Am aproximativ 1,86 m si 69 de kg (slab, stiu..). Cam de o luna si jumatate m-am apucat de sala si am observat rezultate destul de bune, pana in momentul de fata. In primul rand, am crescut 4 kg (de la 65 la 69), m-am latit putin in umeri si au inceput sa mi se contureze, cat de cat, muschii (mai ales la piept).

Am inceput prin a lucra toate grupele de muschi in aceeasi zi de sala, timp de vreo trei saptamani, de 4-5 ori pe saptamana (mi s-a spus ca asa este indicat la inceput, pentru a prinde forta), iar acum lucrez pe grupe de muschi, 4 zile pe saptamana (luni, marti, miercuri pauza, joi si vineri).

In prima saptamana nu am luat nici un supliment nutritiv, dar in schimb am inceput sa mananc mult mai mult. Dupa prima saptamana, am inceput sa iau Total Mass 4200, galeata de 3 kg, doua portii pe zi. Una dupa masa de seara (mancat imediat dupa ce am ajuns acasa de la sala) si una ori dimineata dupa micul dejun, ori inainte de sala. In total, am luat 3 kg, in doua saptamani.

Dupa ce am terminat acea galeata, am cumparat GainFast, deoarece am inteles ca este foarte bun pentru pus kilograme. Nu pot spune ca m-a impresionat foarte mult, dar nici nu l-am luat asa cum scriu ei pe cutie (ei spun ca trebuie toate 1-3 portii pe zi, a cate 5 cupe fiecare, or daca as pune asa, l-as manca cu lingurita, s-ar face coca, nu lichid ce poate fi baut.. in schimb, am luat 2 portii pe zi a cate 3 cupe fiecare). In total am castigat 1 kilogram in decursul a aproximativ 2 saptamani.

Intrebarile mele sunt urmatoarele:
- ce fel de suplimente imi recomandati? Sa continui cu weightgainers? sa mai iau si altceva pe deasupra, cum ar fi Creatina? Sa schimb pe Whey Protein (am observat ca am facut burta, fara indoiala wg au avut un rol de jucat aici) + altceva?
- Am observat ca atunci cand lucrez spatele si pieptul, umerii imi obosesc foarte repede, mult mai repede decat muschiul pe care intentionez sa-l lucrez.. Trebuie sa lucrez mai intens umerii decat celelalte grupe de muschi pentru a prinde mai multa forta?
- Cateodata febra musculara ma tine si cate 3 zile.. am inteles ca nu este semn bun, insemnand ca am solicitat prea mult acei muschi, ceea ce este contra-productiv. Este adevarat?
- Dupa cum am zis la inceput, sambata si duminica iau pauza, dar observ, ca muschii scad vizibil de la o zi la alta. Este normal? Ar trebui sa lucrez si in aceste doua zile?

Multumesc anticipat,
Marius

#2
Chrisforever

Chrisforever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 25.12.2006

View PostGrimred, on 8th June 2011, 10:58, said:

- ce fel de suplimente imi recomandati? Sa continui cu weightgainers? sa mai iau si altceva pe deasupra, cum ar fi Creatina? Sa schimb pe Whey Protein (am observat ca am facut burta, fara indoiala wg au avut un rol de jucat aici) + altceva?
- Am observat ca atunci cand lucrez spatele si pieptul, umerii imi obosesc foarte repede, mult mai repede decat muschiul pe care intentionez sa-l lucrez.. Trebuie sa lucrez mai intens umerii decat celelalte grupe de muschi pentru a prinde mai multa forta?
- Cateodata febra musculara ma tine si cate 3 zile.. am inteles ca nu este semn bun, insemnand ca am solicitat prea mult acei muschi, ceea ce este contra-productiv. Este adevarat?
- Dupa cum am zis la inceput, sambata si duminica iau pauza, dar observ, ca muschii scad vizibil de la o zi la alta. Este normal? Ar trebui sa lucrez si in aceste doua zile?
1. Ai putea sa continui si cu wg, dar sa le iei dimineata si dupa antrenament. Creatina trebuie sa-i stii efectele, daca nu ai de gand sa continui cu sala si/sau cu suplimetarea acesteia, o iei degeaba. Proteina de zer e foarte buna dupa antrenament, dar nu pentru slabit, daca asta ai vrut sa spui. Cand cresti in masa musculara, cresti si in grasime.
2. Cred ca ar trebui sa descrii impartirea pe grupe si exercitiile.
3. O febra prea puternica poate indica supraantremanent.
4. Cum observi tu ca scad de la o zi la alta? Cred ca te uiti prea mult in oglinda dupa antrenament. :)

#3
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,722
  • Înscris: 29.01.2008
Subiectul se inchide pe motiv ca exista topics dedicate.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate