Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font
 Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 

Reintegrarea copiilor in scolile romanesti dupa ce au invatat afara

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Catalin__Ro

Catalin__Ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 08.10.2009
Lucrez ca expat in Vienna si vreau sa-mi iau copilul de la scoala din Romania pentru 2-3 ani cat am contract aici.
Eu am stat deja 6 luni si m-am integrat perfect.
In vara vreau sa-mi aduc si familia.
Compania plateste o scoala internationala de limba engleza pentru copil.

Exista insa o clauza in contract ca dupa aceasta perioada trebuie sa ma intorc la firma mama in Ro.

Ma intereseaza o parere avizata despre cat de greu ii va fi copilului sa se reintegreze si daca il pot inscrie la ce liceu vreau.

El acum termina clasa a sasea. O sa faca aici clasele 7, 8 si 9 sa zicem.
Eu o sa vreau sa-l inscriu in clasa a zecea la un liceu bun in Bucuresti.

#2
Jaqueline

Jaqueline

    HyperActive Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,834
  • Înscris: 08.09.2005
Cred ca cel mai usor pentru copilul tau ar fi sa-l inscrii la intoarcere tot la un liceu international din Buc.

#3
Catalin__Ro

Catalin__Ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 08.10.2009

View PostJaqueline, on 29th May 2011, 18:58, said:

Cred ca cel mai usor pentru copilul tau ar fi sa-l inscrii la intoarcere tot la un liceu international din Buc.

Nu am idee care ar fi costul in Buc.