Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 

Case IH 5140

* * * * - 1 votes
  • Please log in to reply
449 replies to this topic

#91
miticaSV

miticaSV

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 28.10.2012
ancearca sa-l aerisesti an toate trei punctele ca mai ai aer pe instalatie deoarece ai lucrat cu el cu uleiul an diferential la nivel minim si cand lai anclinat pe o panta tia bagat bule de aer pe conducta care duce in fata la racitorul de ulei / conducta de unde se alimenteaza bazinul la pompa de frana/pe furtunul care alimenteaza bazinul vezi ca ai o sita intrudusa an el la partea de sus la aproximativ 5 cm/nu ancerca sa o scoti ca o sa o spargi ,doar suflo pe sens invers cum circula uleiul/pentru a aerisi complet se obtureaza furtunul care pleaca din bazin de jos si intra an diferential pentru a se ancarca sistemul de franare cu ulei /se desfac aerisitoarele de pe trompe 1tura se monteaza pe capul lor 2 furtune transparente care se introduc in diferential pe la gaura de umplere se ridica turatia motorului la 1500 rotatii /nu se calca pedalele/se vor anchide aerisitoarele cand nu mai este aer/la modelul de case care are sistem de franare pentru remorca cu ulei atentie ca mai are si al treilea aerisitor pe o supapa de comanda /se afla linga planetara dreapta,jos /se va aerisi obligatoriu si aici /la fel ca si celelalte aerisitoare              0744408629 tel

#92
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013
Ma-m gindit sa modific bazinul de la pompele de frina, sa il fac sa ramina ulei in el cam jumatate ,dar pentru asta trebui sa caut o teava ficsa so introduc in bazin pe retur pina la jumatatea bazinului si sa o lipesc cu ceva .Dar asta dupa ce mai termin cu reparatia la ocombina claas dominator 96 care am achizitionato in decembrie si a trebuit sa scimb mai multe piese ,colegul de la care am luato a stiut doar sa o conduca nu sa si o repare . Va scriu daca da rezultate .

Multumesc do-n. mitica  am inteles .

#93
miticaSV

miticaSV

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 28.10.2012
chiar asa este prevazut deja din fabricatie,acel bazin are deja acea teava introdusa pe retur care asigura cam permanent trei sferturi cu ulei asta an cazul an care nu a smulso cineva prin partea de jos,se poate ridica nivelul ampingando an sus,spor la treaba

#94
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013
multumesc, nu are teava si bazinul ramne gol .

#95
sweetboy_ro

sweetboy_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 27.06.2013
VINDE`L k alea sunt pline de probleme ...

#96
pavelnicu

pavelnicu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 07.09.2012
de curand am desfacut un case 5140 si am schimbat un sincron pentru ca nu mergea treapta a 3-a viteze toate bune si frumoase pana cand am terminat de  montat.l-am pornit si am verificat  sa vad data cupleaza  treapta a3-a dar nici un succes.care e  problema?

#97
miticaSV

miticaSV

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 28.10.2012
explica la care a3 ai lucrat /pe mecanic sau powershift 0744408629

#98
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013

View PostmiticaSV, on 18 martie 2014 - 20:08, said:

explica la care a3 ai lucrat /pe mecanic sau powershift 0744408629

Dupa cite inteleg el a scimbat un sincron, e vorba de cutia mecanica caci acolo are sincroane deci e vorba de a-3-ia la mare .

View Postpavelnicu, on 18 martie 2014 - 16:05, said:

de curand am desfacut un case 5140 si am schimbat un sincron pentru ca nu mergea treapta a 3-a viteze toate bune si frumoase pana cand am terminat de  montat.l-am pornit si am verificat  sa vad data cupleaza  treapta a3-a dar nici un succes.care e  problema?

- Dane mai multe explicatii ? .nu intra in viteza ,sare ,cirie.

#99
pavelnicu

pavelnicu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 07.09.2012
e vorma de cutia mecanica treapta a3-a.mai exact sare din viteza, dar nu caraie.cand l-am desfacut pinioanele nu prezentau urma de uzura

cam asa arata vechiul sincron.

Attached Files


Edited by pavelnicu, 19 March 2014 - 23:37.


#100
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013

View Postpavelnicu, on 19 martie 2014 - 23:52, said:

e vorma de cutia mecanica treapta a3-a.mai exact sare din viteza, dar nu caraie.cand l-am desfacut pinioanele nu prezentau urma de uzura

cam asa arata vechiul sincron.

Furca sincronului este ficsata pe o tija pe care are niste canale unde actioneaza o bila sub bila e un arc care preseaza bila ,daca arcul sa rupt atunci nu mai tine si sare sau canalul sa uzat (sa alungit), daca o tii cu mina sta in viteza incearca sau mai lungeste tija care vine de la maneta sar-putea ca bolturile sau urechile de la bolturi sa fie alungite,
Mai e ovarianta desfai tija de la maneta din bolt si actioneazo cu mina de jos de la levieru care intea in cutie apoi pornesti si incerci daca sta in viteza ,daca sare atunci e din interior daca nu sare e tija de la maneta ,presupun ca ai incercato si la rece cind ai montato sa nu fie si furca uzata .

#101
valicool93

valicool93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 27.05.2014
salut.am si eu o intrebare.de curand sunt posesorul unui case ih 5140.in momentu knd apas pe butonul care cupleaza fata  se invart amandoua rotile de  pe puntea fata knd apas pe decuplare tot se invarte una..asa e normal sau nu fac yo cv bine?cu alte cuvinte tractiunea e integrala si trage o roata pe fata si una pe spate? si in momentu knd apas pe butonul de cuplare se invart toate 4?...precizez k alt buton de cuplare nu este pe bord...e cv defect?

#102
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,498
  • Înscris: 28.03.2011
tu cuplezi fata sau satelitii in diferential? daca e a doua variant atunci este un defect mare...

#103
valicool93

valicool93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 27.05.2014
in momentu cand cuplez 4x4..are un singur buton de cuplare-decuplare(nu are un buton separat de cuplare fata-decuplare fata si unu pentru sateliti sau vreo alta maneta) trag amandoua rotile pe fata,ca si cum ar avea sateliti..am directie perfecta,merge perfect,..cand dau pe decuplare imi trage doar o roata pe fata si m-am gandit ca e tractiune integrala...mi se pare ciudat k nu decupleaza fata in totalitate..mecanicul de la reprezentanta mi-a zis k nu prea stie:)),dar mi-a zis k ori cupleaza,ori nu decupleaza..adik ori se invart amandoua roti,ori nu se invart deloc...acum nu stiu dak e normal sa traga mereu si o roata pe fata si una pe spate...si daca sunt cuplate nu-mi afecteaza directia,imi vireaza foarte bine...modelul case international 5140 110 cai.

#104
sandusandel

sandusandel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 30.11.2013

View Postvalicool93, on 28 mai 2014 - 16:29, said:

in momentu cand cuplez 4x4..are un singur buton de cuplare-decuplare(nu are un buton separat de cuplare fata-decuplare fata si unu pentru sateliti sau vreo alta maneta) trag amandoua rotile pe fata,ca si cum ar avea sateliti..am directie perfecta,merge perfect,..cand dau pe decuplare imi trage doar o roata pe fata si m-am gandit ca e tractiune integrala...mi se pare ciudat k nu decupleaza fata in totalitate..mecanicul de la reprezentanta mi-a zis k nu prea stie:)),dar mi-a zis k ori cupleaza,ori nu decupleaza..adik ori se invart amandoua roti,ori nu se invart deloc...acum nu stiu dak e normal sa traga mereu si o roata pe fata si una pe spate...si daca sunt cuplate nu-mi afecteaza directia,imi vireaza foarte bine...modelul case international 5140 110 cai.

   Suspendal  cu cricu in fata la rota care zici ca trage  porneste decupleaza si vezi daca rotile raman decuplte, invarte de rota ''in acelas timp se invrte si cardanul liber daca opune rezistenta nu mai decupleaza incearcal si cuplat sa vezi diferenta ,fa aceias proba si cu cealalta roata fata ,sa nu fie ceva blocat. BAFTA...

#105
miticaSV

miticaSV

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 28.10.2012
tractiune case functioneaza astfel 1/pui contactul,electrovalva cuplare fata are curent deci sta pe deschis iar uleiul care trebuie sa comprime discurile de la MFD nu este cu presiune/  2/apesi butonul de cuplare fata ,se aprinde becul verde an el,atenție Butonul întrerupe curentul de la electrovalvă se încarca sistemul MFD cu o presiune de 18 bar comprimand discurile si se realizeaza tractiunea fata,3/apesi butonul pe pozitia decuplat ,se descarca presiunea de ulei ,discurile sinterizate sant libere dar fata nu se va decupla niciodata complet datorita faptului ca tractorul este echipat cu un sistem care echilibreaza transmisia punte spate cu punte fata pentru a nu aparea diferente mari între raportul de transmisie atunci cand cuplam fata sau cand franam la modelul 5150 care cupleaza si frîneaza si fata automat cand actionam franele.an puntea din fata tractiunea se face prin pinion coroana sateliti iar pentru a o proteja de socuri puternice este prevazuta cu ansamblu cu discuri umede montat an puntea fata.deci totul functioneaza normal

#106
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
la 1056 xl se cupleaza fata luandu-se presiune de ulei de pe discuri

#107
miticaSV

miticaSV

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 28.10.2012
nu

#108
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
stiu sigur ca atunci cand baga ulei se despart discurile

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate