Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Case IH 5140
Last Updated: Apr 10 2023 20:40, Started by
adii_35
, May 25 2011 18:05
·
0
#91
Posted 11 February 2014 - 22:25
ancearca sa-l aerisesti an toate trei punctele ca mai ai aer pe instalatie deoarece ai lucrat cu el cu uleiul an diferential la nivel minim si cand lai anclinat pe o panta tia bagat bule de aer pe conducta care duce in fata la racitorul de ulei / conducta de unde se alimenteaza bazinul la pompa de frana/pe furtunul care alimenteaza bazinul vezi ca ai o sita intrudusa an el la partea de sus la aproximativ 5 cm/nu ancerca sa o scoti ca o sa o spargi ,doar suflo pe sens invers cum circula uleiul/pentru a aerisi complet se obtureaza furtunul care pleaca din bazin de jos si intra an diferential pentru a se ancarca sistemul de franare cu ulei /se desfac aerisitoarele de pe trompe 1tura se monteaza pe capul lor 2 furtune transparente care se introduc in diferential pe la gaura de umplere se ridica turatia motorului la 1500 rotatii /nu se calca pedalele/se vor anchide aerisitoarele cand nu mai este aer/la modelul de case care are sistem de franare pentru remorca cu ulei atentie ca mai are si al treilea aerisitor pe o supapa de comanda /se afla linga planetara dreapta,jos /se va aerisi obligatoriu si aici /la fel ca si celelalte aerisitoare 0744408629 tel
|
#92
Posted 15 February 2014 - 21:08
Ma-m gindit sa modific bazinul de la pompele de frina, sa il fac sa ramina ulei in el cam jumatate ,dar pentru asta trebui sa caut o teava ficsa so introduc in bazin pe retur pina la jumatatea bazinului si sa o lipesc cu ceva .Dar asta dupa ce mai termin cu reparatia la ocombina claas dominator 96 care am achizitionato in decembrie si a trebuit sa scimb mai multe piese ,colegul de la care am luato a stiut doar sa o conduca nu sa si o repare . Va scriu daca da rezultate .
Multumesc do-n. mitica am inteles . |
#93
Posted 15 February 2014 - 22:07
chiar asa este prevazut deja din fabricatie,acel bazin are deja acea teava introdusa pe retur care asigura cam permanent trei sferturi cu ulei asta an cazul an care nu a smulso cineva prin partea de jos,se poate ridica nivelul ampingando an sus,spor la treaba
|
#96
Posted 18 March 2014 - 16:05
de curand am desfacut un case 5140 si am schimbat un sincron pentru ca nu mergea treapta a 3-a viteze toate bune si frumoase pana cand am terminat de montat.l-am pornit si am verificat sa vad data cupleaza treapta a3-a dar nici un succes.care e problema?
|
#97
Posted 18 March 2014 - 20:08
explica la care a3 ai lucrat /pe mecanic sau powershift 0744408629
|
#98
Posted 18 March 2014 - 20:31
miticaSV, on 18 martie 2014 - 20:08, said:
explica la care a3 ai lucrat /pe mecanic sau powershift 0744408629 Dupa cite inteleg el a scimbat un sincron, e vorba de cutia mecanica caci acolo are sincroane deci e vorba de a-3-ia la mare . pavelnicu, on 18 martie 2014 - 16:05, said:
de curand am desfacut un case 5140 si am schimbat un sincron pentru ca nu mergea treapta a 3-a viteze toate bune si frumoase pana cand am terminat de montat.l-am pornit si am verificat sa vad data cupleaza treapta a3-a dar nici un succes.care e problema? - Dane mai multe explicatii ? .nu intra in viteza ,sare ,cirie. |
#99
Posted 19 March 2014 - 23:52
e vorma de cutia mecanica treapta a3-a.mai exact sare din viteza, dar nu caraie.cand l-am desfacut pinioanele nu prezentau urma de uzura
cam asa arata vechiul sincron. Attached FilesEdited by pavelnicu, 19 March 2014 - 23:37. |
#100
Posted 20 March 2014 - 21:16
pavelnicu, on 19 martie 2014 - 23:52, said:
e vorma de cutia mecanica treapta a3-a.mai exact sare din viteza, dar nu caraie.cand l-am desfacut pinioanele nu prezentau urma de uzura cam asa arata vechiul sincron. Furca sincronului este ficsata pe o tija pe care are niste canale unde actioneaza o bila sub bila e un arc care preseaza bila ,daca arcul sa rupt atunci nu mai tine si sare sau canalul sa uzat (sa alungit), daca o tii cu mina sta in viteza incearca sau mai lungeste tija care vine de la maneta sar-putea ca bolturile sau urechile de la bolturi sa fie alungite, Mai e ovarianta desfai tija de la maneta din bolt si actioneazo cu mina de jos de la levieru care intea in cutie apoi pornesti si incerci daca sta in viteza ,daca sare atunci e din interior daca nu sare e tija de la maneta ,presupun ca ai incercato si la rece cind ai montato sa nu fie si furca uzata . |
|
#101
Posted 27 May 2014 - 23:05
salut.am si eu o intrebare.de curand sunt posesorul unui case ih 5140.in momentu knd apas pe butonul care cupleaza fata se invart amandoua rotile de pe puntea fata knd apas pe decuplare tot se invarte una..asa e normal sau nu fac yo cv bine?cu alte cuvinte tractiunea e integrala si trage o roata pe fata si una pe spate? si in momentu knd apas pe butonul de cuplare se invart toate 4?...precizez k alt buton de cuplare nu este pe bord...e cv defect?
|
#102
Posted 28 May 2014 - 12:27
tu cuplezi fata sau satelitii in diferential? daca e a doua variant atunci este un defect mare...
|
#103
Posted 28 May 2014 - 16:29
in momentu cand cuplez 4x4..are un singur buton de cuplare-decuplare(nu are un buton separat de cuplare fata-decuplare fata si unu pentru sateliti sau vreo alta maneta) trag amandoua rotile pe fata,ca si cum ar avea sateliti..am directie perfecta,merge perfect,..cand dau pe decuplare imi trage doar o roata pe fata si m-am gandit ca e tractiune integrala...mi se pare ciudat k nu decupleaza fata in totalitate..mecanicul de la reprezentanta mi-a zis k nu prea stie:)),dar mi-a zis k ori cupleaza,ori nu decupleaza..adik ori se invart amandoua roti,ori nu se invart deloc...acum nu stiu dak e normal sa traga mereu si o roata pe fata si una pe spate...si daca sunt cuplate nu-mi afecteaza directia,imi vireaza foarte bine...modelul case international 5140 110 cai.
|
#104
Posted 29 May 2014 - 21:14
valicool93, on 28 mai 2014 - 16:29, said:
in momentu cand cuplez 4x4..are un singur buton de cuplare-decuplare(nu are un buton separat de cuplare fata-decuplare fata si unu pentru sateliti sau vreo alta maneta) trag amandoua rotile pe fata,ca si cum ar avea sateliti..am directie perfecta,merge perfect,..cand dau pe decuplare imi trage doar o roata pe fata si m-am gandit ca e tractiune integrala...mi se pare ciudat k nu decupleaza fata in totalitate..mecanicul de la reprezentanta mi-a zis k nu prea stie:)),dar mi-a zis k ori cupleaza,ori nu decupleaza..adik ori se invart amandoua roti,ori nu se invart deloc...acum nu stiu dak e normal sa traga mereu si o roata pe fata si una pe spate...si daca sunt cuplate nu-mi afecteaza directia,imi vireaza foarte bine...modelul case international 5140 110 cai. Suspendal cu cricu in fata la rota care zici ca trage porneste decupleaza si vezi daca rotile raman decuplte, invarte de rota ''in acelas timp se invrte si cardanul liber daca opune rezistenta nu mai decupleaza incearcal si cuplat sa vezi diferenta ,fa aceias proba si cu cealalta roata fata ,sa nu fie ceva blocat. BAFTA... |
#105
Posted 30 May 2014 - 09:56
tractiune case functioneaza astfel 1/pui contactul,electrovalva cuplare fata are curent deci sta pe deschis iar uleiul care trebuie sa comprime discurile de la MFD nu este cu presiune/ 2/apesi butonul de cuplare fata ,se aprinde becul verde an el,atenție Butonul întrerupe curentul de la electrovalvă se încarca sistemul MFD cu o presiune de 18 bar comprimand discurile si se realizeaza tractiunea fata,3/apesi butonul pe pozitia decuplat ,se descarca presiunea de ulei ,discurile sinterizate sant libere dar fata nu se va decupla niciodata complet datorita faptului ca tractorul este echipat cu un sistem care echilibreaza transmisia punte spate cu punte fata pentru a nu aparea diferente mari între raportul de transmisie atunci cand cuplam fata sau cand franam la modelul 5150 care cupleaza si frîneaza si fata automat cand actionam franele.an puntea din fata tractiunea se face prin pinion coroana sateliti iar pentru a o proteja de socuri puternice este prevazuta cu ansamblu cu discuri umede montat an puntea fata.deci totul functioneaza normal
|
|
#106
Posted 30 May 2014 - 11:08
la 1056 xl se cupleaza fata luandu-se presiune de ulei de pe discuri
|
#108
Posted 30 May 2014 - 20:06
stiu sigur ca atunci cand baga ulei se despart discurile
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users