Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VOCEA ROMÂNIEI - THE VOICE
#127
Posted 03 November 2013 - 18:46
Vocea României: Peste 2,5 milioane de români la ultimele audiții pe nevăzute Ediția de aseară a emisiunii Vocea României, care încheie seria audițiilor pe nevăzute, a fost urmărită, în medie, de peste 2,5 milioane de telespectatori din toată țara. Show-ul de talente de pe Pro TV a ocupat prima poziție pe toate targeturile de audiență (național, urban și comercial). La nivel național, emisiunea a fost urmărită de un public de peste trei ori mai mare decât cel de-al doilea post clasat, Antena 1. Și în cazul celorlalte două targeturi (urban și comercial) raportul a fost asemănător. Emisiunea Vocea României de aseară nu a atins însă performanța ediției trecute, când show-ul a ținut în fața televizoarelor mai bine de 2,8 milioane de români. Ediția din 27 octombrie a fost cea mai urmărită ediție de până acum, după cum Paginademedia.ro a scris aici. Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor din seara Vocea României. NAȚIONAL.Vocea României a fost urmărită de peste 2,5 milioane de români în fiecare minut. Audiența postului Pro TV a fost de trei ori mai mare față de următorul clasat, Antena 1, care a difuzat filmul de acțiune Curierul (20.30 – 22.30). Show-ul de talente de pe Pro TV s-a încheiat la ora 22.45. Național TV și Kanal D au fost aproape la egalitate. Național TV s-a poziționat pe locul trei cu reality-show-ul Iubire interzisă. A reușit să depășească postul Kanal D, dar la o distanță foarte mică, având în plus doar 2.000 de telespectatori. Postul deținut de trustul Dogan a avut pe intervalul Vocea României 30 de minute din emisiunea lui Mihai Ghiță, Asta-i România, și o oră și 45 de minute din serialul Feriha (în reluare). Minutul de aur la nivel NAȚIONAL: aproape 3 milioane de telespectatori, la 21.45 URBAN. Show-ul s-a menținut pe primul loc și la orașe. Peste 1,5 milioane de români din mediul urban au urmărit emisiunea de pe Pro TV. Vocea a fost la o distanță considerabilă de Antena 1, care a avut 523.000 de telespectatori. În mediul urban locul trei a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 334.000 de telespectatori. Național TV a căzut pe locul patru, la o distanță de 85.000 de telespectatori față de Kanal D. Minutul de aur la nivel URBAN: peste 1,8 milioane de telespectatori la 22.47. COMERCIAL. Emisiunea de pe Pro TV a atras un public tânăr: 882.000 de telespectatori pe minut între 18 și 49 de ani (15,8 rating pe targetul comercial). Audiența pe comercial a fost de aproape trei ori mai mare decât a Antenei 1, post la care se uitau 295.000 de persoane din acest segment (5,3 rating). Locul trei a fost ocupat de Prima TV cu 144.000 de telespectatori, în medie pe minut (2,6 rating). Canalul a difuzat, pe intervalul emisiunii Vocea României, comedia Alvin și Veverițele. Audiența posturilor TV sâmbătă, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL: Pro TV - 2.540.000 (13.4) Antena 1 - 831.000 (4.4) National TV - 683.000 (3.6) Kanal D - 681.000 (3.6) Prima TV - 481.000 (2.5) Audiența posturilor TV sâmbătă, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN: Pro TV - 1.514.000 14.4 Antena 1 - 523.000 5.0 Kanal D - 334.000 3.2 National TV - 249.000 2.4 Prima TV - 238.000 2.3 Sursa Edited by alin632, 03 November 2013 - 18:46. |
#128
Posted 25 November 2013 - 16:58
SÂMBĂTĂ. Vocea României a condus în audiențe. Național TV și-a adjudecat locul al treilea pe publicul național și comercial
Vocea României a fost urmărită de peste 2,3 milioane de telespectatori din întreaga țară. Surpriza de sâmbătă a fost Național TV care a ajuns pe locul trei, pe publicul național și cel comercial, depășind Kanal D. Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor de sâmbătă, pe intervalul show-ului muzical de la Pro TV. NAȚIONAL. Vocea României a fost urmărită pe Pro TV de 2,3 milioane de persoane din întreaga țară, în timp ce al doilea clasat, Antena 1 a avut puțin peste un milion de telespectatori pe minut. Național TV s-a plasat pe locul al treilea, cu o medie de 800.000 de telespectatori, la o distanță confortabil de Kanal D. Televiziunea fraților Micula a avut programat un reality show, Iubire interzisă. URBAN. Show-ul a ținut în fața televizoarelor 1,4 milioane de persoane de la orașe în fiecare minut de emisie. Al doilea loc a fost al Antenei 1, care a difuzat Întâlnire explozivă, un film de acțiune cu Rom Cruise și Cameron Diaz, urmărit de 509.000 de persoane. COMERCIAL. Pro TV a avut 853.000 de telespectatori cu vârste între 18 și 49 de ani, iar postul Antena 1 a înregistrat o medie de 312.000 de privitori. Și pe publicul comercial Național TV a fost pe locul al treilea, cu o medie de 131.000 de telespectatori. Audiența posturilor TV de sâmbătă, 23 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL Pro TV - 2.334.000 (12,3) Antena 1 - 1.018.000 (5,3) National TV - 800.000 (4,2) Kanal D - 639.000 (3,4) TVR 1 - 371.000 (1,9) Audiența posturilor TV de sâmbătă, 23 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel URBAN Pro TV - 1.408.000 (13,4) Antena 1 - 509.000 (4,9) Kanal D - 313.000 (3,0) National TV - 290.000 (2,8) Antena 3 - 230.000 (2,2) Sursa |
#129
Posted 17 December 2013 - 10:49
SÂMBĂTĂ. Vocea României, peste 1,6 milioane de telespectatori Show-ul Vocea României a atras o audiență de peste 1,6 milioane de telespectatori din întreaga țară, dublu față de cel de-al doilea clasat, Antena 1. Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor TV de sâmbătă, pe intervalul Vocea României. NAȚIONAL. Show-ul a înregistrat o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut, pe parcursul celor peste patru ore de emisiune. Pro TV a avut audiențe duble față de cel de-al doilea clasat, postul Antena 1, care a difuzat meciul Ceahlăul – Steaua și filmul Călătorie periculoasă. Pe intervalul show-ului muzical, Antena 1 a avut o medie națională de 888.000 de telespectatori în fiecare minut. URBAN. Vocea României a înregistrat, la orașe, puțin peste un milion de telespectatori, în timp ce Antena 1 avea 479.000 de privitori. Kanal D s-a aflat pe locul al treilea cu emisiunea Asta-i România și cu serialul Feriha, iar Prima TV a fost pe patru, cu o medie de 202.000 de telespectatori. COMERCIAL. Pe segmentul comercial, show-ul Vocea României a fost urmărit de aproape 600.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani, iar Antena 1 a avut o medie de 243.000 de telespectatori. Audiența Vocea României de sâmbătă, 14 decembrie, la nivel NAȚIONAL Pro TV - 1.622.000 (8,5) Antena 1 - 888.000 (4,7) Kanal D - 635.000 (3,3) National TV - 580.000 (3,1) Prima TV - 353.000 (1,9) Antena 3 - 283.000 (1,5) Romania TV - 259.000 (1,4) TVR 1 - 250.000 (1,3) Acasa - 195.000 (1) Audiența Vocea României de sâmbătă, 14 decembrie, la nivel URBAN Pro TV - 1.001.000 (9,5) Antena 1 - 479.000 (4,6) Kanal D - 316.000 (3) Prima TV - 202.000 (1,9) Antena 3 - 194.000 (1,9) National TV - 191.000 (1,8) Romania TV - 133.000 (1,3) TVR 1 - 124.000 (1,2) Acasa - 113.000 (1,1) Sursa Edited by alin632, 17 December 2013 - 10:50. |
#130
Posted 25 June 2014 - 19:12
Vocea României are o nouă echipă de producție: un om de la Vocea din Cehia și o producătoare de la Endemol Germania
Vocea României va avea o nouă echipă de producție, venită de peste hotare, care va fi formată din Peter Majesky şi Melanie Triebel, producători cu peste 15 ani de experienţă în Germania, Cehia şi Slovacia.
http://www.paginadem...#comment-120462 |
#131
Posted 25 June 2014 - 19:44
In acest filmulet de prezentare se poate observa schimbarile aduse stuioului
https://www.facebook...&type=3 |
#132
Posted 04 July 2014 - 12:54
Juratii viitorului sezon: Smiley, Loredana Groza, Marius Moga si Tudor Chirila. Am vazut informatia referitoare la cel de-al patrulea jurat, in aceasta dimineata, pe MTV.
|
#133
Posted 06 July 2017 - 09:46
Marius Moga inlocuit de Adrian Despot la Vocea Romaniei.
http://www.ziare.com...cuieste-1472208 ciudata decizie... Adi Detop nu prea se incadreaza in peisaj, puteau gasi alta persoana; un Călin Goia sau Cornel Ilie cred ca erau mai potriviti... |
#134
Posted 22 August 2017 - 10:20
Sezonul șapte Vocea României aduce noutăți în format! Basically, cred că au văzut la X Factor că proba scaunelor funcționează, adică it makes for good TV, și au implementat ceva similar. Deocamdată n-am găsit altă versiune la care se întâmplă asta. Edited by andreyyshore, 22 August 2017 - 10:21. |
#135
Posted 29 October 2017 - 13:54
Mecanismul a fost folosit și anul trecut, la olandezi.
|
#136
Posted 16 December 2017 - 08:01
Faptul că Jane a ajuns atât de departe în concurs înseamnă că ea reprezintă gusturile publicului din România. Asta contează, nu xenofobia patologică a unora. Dacă ar fi câștigat, ar fi fost pe merit. De asemenea, ea a arătat că este dispusă și își dorește să se integreze. În lunile astea, a învățat românește peste așteptări și a afișat o receptivitate extraordinară la tot ce i-a aruncat în față experiența acestui concurs. Spune-mi mie câți străini care vin în România reușesc să pronunțe consoane palatalizate în atâta frântură de timp.
Nu avem de ce să fim răutăcioși cu o persoană care vrea să fie una din noi. Eu am votat-o fiindcă a cântat cel mai bine aseară. Cu excepția semifinalei, ea a fost peste toți ceilalți de fiecare dată, după părerea mea. „Doar vocea contează!” Edited by andreyyshore, 16 December 2017 - 08:02. |
|
#137
Posted 20 December 2017 - 11:17
Comentariul la care am răspuns mai sus a fost șters. Ce drăguț.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users