Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Jurnal de bord Toyota Avensis 1.8vvt-i

- - - - -
  • Please log in to reply
1151 replies to this topic

#883
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View Postcloschkutza, on 01 iunie 2017 - 15:40, said:

Odo: 175.010km.
Probleme: nici una - plictiseala maxima in acest domeniu, drumuri sa fie, cat mai multe.
Nu prea am multe update-uri de facut, probleme nu's, consuma in continuare doar benzina si aia destul de putina (consum mediu 6.5l/100km) si imi face placere in continuare sa o conduc, chiar daca, la fel ca in orice relatie, a mai intervenit si rutina.

La inceputul lunii mai masina a fost un pic pe la Ovidiu pentru pregatirea de vara, cum am facut in fiecare an, foarte multumit de rezultate, ca in fiecare an - multumesc Ovidiu!
Am gasit o interfata cu bluetooth pentru sistemul audio despre care lumea vorbeste de bine si nu e chinezarie si luna viitoare cred ca-mi iau si eu. In felul asta as avea in plus fata de acum USB, audio in, streaming bluetooth + bluetooth handsfree (prin boxele masinii+microfon dedicat) si as scapa de kitul Nokia care este instalat de la achizitia masinii si care este o reala "placere" in utilizare.

Promisesem acum ceva vreme niste poze cu masina + jantele revopsite. Adaug mai jos 2 poze facute la repezeala acum cateva zile cat asteptam pe cineva. Zilele urmatoare vreau sa si o spal si o sa revin cu mai multe poze dupa, daca nu uit Posted Image.

Attachment IMG_1364.jpgAttachment IMG_1365.jpg
Nu cred ca alea sunt revopsite . ! !!!   par absolut noi. Ai avut și ceva julituri la ele care sa fie umplute cumva????? Buna treaba!

#884
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Pai vezi? Cine te-a pus sa-ti iei japoneza. Mori de plictiseala cu ea, domn'ne! Nu bagi bani in ea? Nu sunt consumabile? Si nu ma refer la ulei si filtre. :D

#885
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006

View Postm6d, on 02 iunie 2017 - 06:59, said:

Nu cred ca alea sunt revopsite . ! !!!   par absolut noi. Ai avut și ceva julituri la ele care sa fie umplute cumva????? Buna treaba!
Am avut julituri fine, in sensul ca erau in fapt ciupituri / zgarieturi in stratul de vopsea / trecute de stratul de vopsea, fie de la pietre, fie de la "specialistii" de la vulcanizari. Asta a fost si motivul reconditionarii, nu am avut lovituri in care materialul jantei sa fi fost afectat in vreun fel.Vopseaua initiala a fost data jos pana la metal.

View PostLauCalin, on 02 iunie 2017 - 21:48, said:

Pai vezi? Cine te-a pus sa-ti iei japoneza. Mori de plictiseala cu ea, domn'ne! Nu bagi bani in ea? Nu sunt consumabile? Si nu ma refer la ulei si filtre. Posted Image
As face-o din nou fara sa stau pe ganduri Posted Image si desi am cochetat cu ideea ca urmasul avensis-ului sa fie o masina de alta natie decat japoneza in final cred ca tot la o japoneza voi ajunge. Pe langa fiabilitate, sunt multe chichite si multi pitici personali satisfacuti in acest fel, mai ales de o marca japoneza in special.
La ce consumabile te referi?

Ieri am facut un drum Corbeanca - Breaza - Corbeanca. Pentru ca nu ma grabeam iar starea de spirit ma ajuta, am mers foarte calm (95km/h - destul de constant, cu vreo 3-4 varfuri de 110km/h pentru depasiri mai din scurt de coloane), motiv pentru care am consumat doar 11 litri benzina, rezultand un consum de 5.4 litrii/100km.

Asa cum am promis acum cateva zile, revin cu poze mai proaspete:

la finalul operatiunii de spalare - dupa ce terminasem de sters masina de apa Attached File  IMG_9861.JPG   337.74K   63 downloads

Vreo cateva poze in soare:
Attached File  IMG_6066.JPG   340.6K   67 downloadsAttached File  IMG_6004.JPG   358.43K   38 downloads

Cateva poze in umbra:
Attached File  IMG_2698.jpg   348.13K   61 downloadsAttached File  IMG_4085.JPG   385.96K   57 downloads
Attached File  IMG_4160.JPG   321.34K   46 downloadsAttached File  IMG_0703.jpg   360.25K   49 downloads

Cateva imagini directe cu jantele:
- in lumina artificiala (neon): Attached File  IMG_0644.JPG   266.62K   55 downloads
- lumina naturala insa la umbra: Attached File  IMG_2096.JPG   254.55K   58 downloads
- in soare: Attached File  IMG_6004.JPG   358.43K   38 downloads

Cateva reflexii interesante la ceas de seara:
Attached File  IMG_1363.JPG   423.35K   58 downloadsAttached File  IMG_1617.JPG   358.72K   49 downloads

Edited by closchkutza, 05 June 2017 - 13:59.


#886
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Odo : 178.2xx km. Ne-am pregatit de plecat intr-o mica plimbare, vreo 5000 km in concediul care incepe in curand. Asta insemnand facut revizie (ulei si filtre aer) si schimbat conurile de etansare de la evacuare (incepusera sa scartaie la ralanti, le tot auzeam de vreo luna cand eram afara cu motorul pornit). Din punct de vedere tehnic, toate bune, nici o problema.
Am vazut si capatul primului catalizatorului (partea de iesire), sita curata-curata, nici un fel de depunere.
La urmatoarea revizie (probabil peste 2-3 luni) se vor schimba discurile + placute fata + lichid frana si poate si airbag-ul pasager pe rechemare.
Ca si chestie funny, am ajuns la ultima fila cu intrari de revizii din caietul de service. Am rugat-o pe doamna de la receptie sa-mi faca niste copii xerox inainte sa completeze, sa mai adaug niste file.
Altfel, singura duda este ca am luat o "pietricica" de vreo 2 cm in bara fata, fix deasupra emblemei si acum am o zgarietura de toata frumusetea pe care o tot vad. Tot e bine ca nu a fost in capota. Parbrizul tot nu am ajuns sa-l schimb..poate pana la iarna imi fac curaj, si asa vreau sa pun cu incalzire la stergatoare.

Edited by closchkutza, 09 August 2017 - 22:26.


#887
genutzu

genutzu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 29.07.2010

View Postcloschkutza, on 24 martie 2017 - 08:19, said:

Daca ai cutie manuala in 5 trepte, da, altfel trebuie 75LV.
Din experienta nu as pune altceva in cutie decat uleiul OE.
Daca nu ma inseala memoria intra fix 2 litri. Oricum, vad azi ca sunt in drum spre revizie si o sa schimb si uleiul in cutie.


Sunt atat de interesat de subiectul asta incat n-am mai resetat consumul mediu de vreo 20.000km..poate mai mult. Plus ca nu merg la consum..ci la viteza medie..cat mai mare Posted Image . Ca idee, consumul afisat e de 6.7 l/100 km.

Salutare! Cum se poate "face" sa nu se mai reseteze consumul mediu? Multumesc!
De o luna sunt posesor de Avensis 1.8 2004, 90000 km. E ceva de vis pentru mine, am avut o Vectra B 1996...
Am fost la reprezentanta Focsani si au schimbat ax volan si airbag pasager, prin rechemare. Am mai schimbat cureaua de accesorii si o rola, in rest e ok. Consum exterior 5,8-6 l/100km. Inca nu imi dau seama in oras.

#888
alexmanu

alexmanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 08.08.2009
De schimbatu-l airbag-ului am citit acum ceva vreme, dar pt. ax volan este vorba tot de campanie de rechemare?
Apropo, este termen limita pt. a a solicita aceste servicii in reprez. Toyota?

#889
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006

View Postgenutzu, on 26 august 2017 - 14:49, said:

Salutare! Cum se poate "face" sa nu se mai reseteze consumul mediu? Multumesc!

La versiunea initiala nu se poate face nimic, se reseteaza la fiecare alimentare. La facelift (odata cu mutarea computerului de bord in interiorul ceasurilor) s-a modificat si consumul mediu se reseteaza doar manual, de catre utilizator (nu se mai reseteaza automat).

View Postalexmanu, on 27 august 2017 - 10:49, said:

De schimbatu-l airbag-ului am citit acum ceva vreme, dar pt. ax volan este vorba tot de campanie de rechemare?
Pentru ax campania este mai veche, cred ca are vreo 2 ani, daca nu mai mult. La masinile fara facelift de obicei s-a schimbat axul volanului, la cele mai noi (cum e si a mea) axul nu prezenta uzura si s-au schimbat doar niste suruburi de prindere.

View Postalexmanu, on 27 august 2017 - 10:49, said:

Apropo, este termen limita pt. a a solicita aceste servicii in reprez. Toyota?
Cred ca cel mai bine de la ei aflii. Da-le un tel si vezi ce zic.

In alta ordine de idei, sambata noapte m-am intors din plimbarea de 5000 si cateva sute de km. Masina s-a comportat ireprosabil desi a avut "viata grea" pe drum (motor pornit continuu cate 14 ore pe zi in zilele de calatorie), caldura (37-39 grade in Italia si Ungaria), circulat destul de haotic pe autostrazi la italieni, mers cu viteze peste 150km/h ore in sir (cu "pauze" de radare fixe), etc). De asemenea, datorita celor insirate mai inainte este prima data de cand am masina cand am observat ca motorul a consumat ulei, nu foarte mult, 300ml, insa este prima data cand vad nivelul de ulei pe joja sub maxim.
Desi intial aveam de gand sa ma invart si cu masina prin zona unde am stat am sfarsit prin a lasa masina parcata in mare parte a timpului datorita faptului ca drumurile erau incredibil de inguste, foarte greu de circulat (si cu peripetii cand te intalneai cu un autocar) si locuri de parcare inexistente sau foarte inghesuite, daca gaseai. Italienii conduc fara nici o noima si asta se vede si pe masinile lor, cu greu gasesti masini care sa nu fie lovite pe undeva, nu au grija nici de masinile lor nici de cele din jurul lor.
Nu am resetat trip-ul la plecare asa ca nu stiu ce consum mediu a avut pe excursia asta insa clar peste 6.6l/100km, avand in vedere ca am plecat cu o medie de 6.6 si m-am intors cu 6.7l/100km.
1 mentiune negativa privitoare la masina as avea, mai precis faptul ca ar fi fost foarte utila treapta a 6-a. Pana la 140km/h (~3500rpm) nu motorul nu se aude insa peste viteza asa incepe sa se auda, nu tare (muzica se auzea ok la volum de 6-7) insa se aude si la niste ore merse in continuu, ti-ai dori sa nu se mai auda, mai ales ca in rest nu sunt multe zgomote ce vin in cabina.

Edited by closchkutza, 29 August 2017 - 12:20.


#890
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Ai fost cumva mai sud de napoli? Sorrento-Coasta Amalfi-Capri? Eu acolo am facut concediul anul asta si am inchiriat un Fiat Panda. Pana si cu masinuta asta am avut o tona de emotii pe serpentine cu scuteristi si autocare.

#891
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Exact acolo Posted Image, Amalfi. In seara cand am ajuns (Duminica seara) am facut 1h si 40 de minute de la Vietri Sul Mare pana in Amalfi in centru. Cred ca sunt vreo 30 km Posted Image. Este prima data cand am simtit ca masina e prea mare pentru contextul in care se afla..iar santimentul pe care il ai cand vezi ca de dupa o curba oarba, pe un drum de abia incap 2 fiaturi 500 apare un autocar este priceless Posted Image. Adrenalina pura! Posted Image)

Despre ca scuteristi..roiau ca mustele, sinucigasi nu altceva. Partea buna este ca masina a scapat intreaga, doar 2-3 zgarieturi fine pe sticla semnalizarii de pe oglinda dreapta dupa ce am atins cu ea de stanca incercand sa fac loc unui autocar (care a trecut la 2 cm (nu exagerez!) de toata laterala stanga a masinii, oglinzile fiind pliate).

Edited by closchkutza, 29 August 2017 - 13:32.


#892
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Un Avensis e clar prea mare pentru drumurile alea. La cazari am luat AirBnb si aveau oamenii casele cocotate pe niste culmi cu drumurile foarte abrupte si stramte. Ne-au zis clar sa venim cu masina mica si puternica si sa claxonam inainte de fiecare viraj ca sa nu facem accident cu cineva care coboara.

Ma rog, am deviat. Sper ca ti-a priit concediul.

#893
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Consumul de ulei este datorat mersului pe autostrada in condițiile expuse de tine, adică temperaturi ridicate si turații înalte pentru o perioada de timp îndelungată. Motorul nu are nimic, in condiții "normale" nu o sa mai consume.

Sa nu care cumva sa schimbi marca/vascozitatea uleiului doar din cauza asta !

De curiozitate, ce turație aveai in regim de croaziera la 150 km/h ?

#894
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Stiu ca de la conditiile de trafic se trage, in nici un caz nu ma gandeam sa renunt la uleiul folosit / crescut vascozitatea, asta in mod clar. Vascozitate mai mare decat cea recomandata nu e niciodata o rezolvare. Uleiul in speta are si un dezavantaj, o rata de evaporare destul de maricica si banuiala mea este ca parte din el a fost consumat sub forma de vapori prin sistemul PCV. Nu m-am mai uitat la ulei dupa ce am completat insa sunt sigur ca nu o sa mai scada. Pana acum a fost cel mai greu regim in care a mers masina dpdv combinatie de factori: turatie, temperatura, durata tinut pornit, etc.

La 150km/h are 3900 rpm si am mers in intervalul 150-160 in general (3900-4200rpm) cu varfuri de 180km/h (4700rpm).

Pentru viitor ma gandesc la o masina.."cu picioare mai lungi", un 180km/h la 3000rpm (in ultima treapta) ar fi ideal Posted Image. Benzina, evident, sa nu ne gandim la tractoare.

Edited by closchkutza, 11 September 2017 - 15:38.


#895
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Odo: 187.800km.
Facut revizia sambata, ca de obicei tot la Focsani. Nu s-a identificat nici o problema, s-au facut doar schimburile planificate.

S-au schimbat:
- discuri frana fata;
- placute frana fata;
- lichid frana (dot 5.1), inclusiv cel de pe circuit ambreiaj;
- gresat axele glisoare fata (cu vaselina dedicata);
- ulei motor + filtru ulei;
- filtre aer (motor + cabina);
- capsa pirotehnica airbag frontal pasager - pe recall;
Toate reperele OEM Toyota.

Total de plata: ~2650 RON.

Pentru revizia urmatoare vor fi necesare placutele frana spate, se pare ca discurile mai duc un set (uzura la ~0.8mm).

In alta ordine de idei, in sfarsit am achizitionat niste tuburi de ceara anticoroziva de cavitati (aveam de mult ideea). Am mers pe Bilt Hamber Dynax S50 si vreau sa aplic pe partea inferioara a masinii (aripi spate sub protectiile de mocheta, zona din jurul lonjeroanelor, zona din jurul prinderilor pe caroserie a bratelor puntii spate / cadru motor fata, podea, contra-aripi fata, etc). Am profitat de faptul ca masina a stat cocotata pe rampa si am facut o inspectie temeinica a podelei, totul arata super ok. Am gasit cateva ciupituri in protectiile de teroson din spatele rotilor fata insa am avut inspiratia sa iau la mine tubul de teroson si am corectat la fata locului tot.
Sper weekendul care vine sa reusesc s-o spal si s-o aplic.

Edited by closchkutza, 13 November 2017 - 10:48.


#896
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 13.11.2012
A costat ceva servisarea asta.
Ai tinut o evidență a cheltuielilor cu revizii și reparații pentru cei 150k km parcurși? Exclus benzină și asigurări.

#897
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,432
  • Înscris: 08.12.2006
Pai cred ca daca rasfoiesti pe aici gasesti toate preturile de la toate reviziile. Nu, nu am tinut insa am toate facturile in dosarul masinii.

Ah, ca o completare, apropo de postul de mai sus (#894), in ultimii 5000km facuti in tara nu s-a mai atins de gram de ulei, acest lucru confirmand ca de la condiitiile de drum i s-a tras consumul respectiv.

Edited by closchkutza, 13 November 2017 - 11:46.


#898
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Si mie mi se pare cam scumpa revizia aia. Ce discuri si placute ai ales?

#899
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Pai a zis omul ca toate au fost OEM.

#900
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Asa e. Imi cer scuze.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate