Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal de bord Toyota Avensis 1.8vvt-i
#37
Posted 30 May 2011 - 14:23
No gata bre, daca nu vrea sa spuna, nu spune, ce atata scandal. E secretos omu,poate le ia de undeva la juma de pret si nu vrea sa ne aprovizionam si noi.
(am mai auzit de unii care le luau de la executari silite si dupa le gaseau facute varza in parcare de fostii proprietari) Edited by 46doc, 30 May 2011 - 14:26. |
#38
Posted 30 May 2011 - 14:41
cristi.r, on 30th May 2011, 14:56, said: Mistori putem face cu totii ... 46doc, on 30th May 2011, 15:23, said: (am mai auzit de unii care le luau de la executari silite si dupa le gaseau facute varza in parcare de fostii proprietari) in loc de CD, nu ii pui o unitate cu navigatie? pozele 13 si 14: http://www.autobild....097.html#bild13 |
#39
Posted 31 May 2011 - 11:23
undercoverbrother, on 30th May 2011, 13:58, said: adevarul este ca oricat nu-mi plac mie cutiile lungi, unele masini cu asa ceva au niste consumuri ff bune. offtopic. sa vedeti loganurile pe benzina cu a5a de diesel ce consumuri au in afara la mers constant. se schimba foarte usor rotile dintate, fara a da jos cutia. intamplator, cu pinion de diesel, au la fel ~3300 la 130 la ora. Singura problema din punctul meu de vedere la cutia avensisului ar fi gaura dintre tr. 2 si tr. 3 (1000rpm daca schimb din 2 in 3 la 3000rpm). Insa, acest lucru este compensat de motor care are destul de mult cuplu si, mai important, il are de la ture mici si bine distribuit. cristi.r, on 30th May 2011, 14:48, said: Sper ca vorbesti doar de alea de 1.6. Ca mi-e greu sa cred ca mai poti face o depasire cu unul de 1.4 si pinion de diesel. Insa nu intotdeauna cutia lunga este o treaba buna. In oras cam stai si plangi langa ea sa se accelereze. Iar imi aduc aminte de octavia 1.6 tdi si ma enervez ... Insa avensisul are rapoartele destul de bine socotite astfel incat sa ajute si la demaraj, dar si la consum. Chiar si la aia de 1.6/110cp. Am inteles, deci ai dat undeva in jur de 8-9000 de euro pe ea, daca nu chiar mai mult. Stai linistit, is banii tai, iar la suma asta si kilometrajul pe care zici ca-l are, prefer oricand asa ceva, in locul unui BMW. Asta era si scopul intrebarii mele. Ce mai la deal, la vale, ti-ai luat masina noua. Inca ar mai trebui sa miroasa in ea a plastic nou. Nu, am dat "ceva" mai mult de atat. Cand o sa spun pretul o sa explic si de ce l-am tinut "secret". Kilometrii sunt 100% reali, masina fiind in garantie. Evergreen, on 30th May 2011, 14:54, said: eu vreau sa stiu daca s-a platit impozit pe banii dati fostului proprietar si bineinteles cuantumul lui. 46doc, on 30th May 2011, 15:23, said: No gata bre, daca nu vrea sa spuna, nu spune, ce atata scandal. E secretos omu,poate le ia de undeva la juma de pret si nu vrea sa ne aprovizionam si noi. (am mai auzit de unii care le luau de la executari silite si dupa le gaseau facute varza in parcare de fostii proprietari) Daaa, clar, am gasit un "izvor" de asemenea chilipiruri. Nu, nu e luata de la executari silite. Evergreen, on 30th May 2011, 15:41, said: crezi?!? aia de obicei le distrugeau/descompletau inainte de a ramine fara ele , desi la ce spui tu nu prea cred ca se poate decit intr-un procent foarte mic in loc de CD, nu ii pui o unitate cu navigatie? pozele 13 si 14: http://www.autobild....097.html#bild13 Din cate am studiat eu, unitatea nu stiu daca ar trebui inlocuita(desi s-ar putea sa ii trebuiasca unitatea cu CD Changer integrat). Asta montata pe masina are un buton Navi care nu face nimic. Ce trebuie clar este modulul de Navi care se monteaza in locul spatiului de depozitare de pe bord. In pozele puse de tine este unitatea audio este cea de la generatia pre face-lift (combina CD+Cass+Radio care nu stie MP3). Problema este pretul aberant de mare al unitatilor cumparate de noi. Stiu ca unitatea audio varianta pre face-lift costa noua undeva la ~4500 ron, asta neincluzand montajul. Mi-e cam frica sa ma gandesc cat ar costa unitatea navi sau cat costa unitatea audio pentru varianta face-lift care are si CD changer integrat. Edited by closchkutza, 31 May 2011 - 11:26. |
#41
Posted 31 May 2011 - 13:25
Aftermarket, anyone?
[ http://www.navigatie-dedicata.ro/26-84-thickbox/navigatie-toyota-avensis.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#42
Posted 31 May 2011 - 13:28
i-as fi recomandat si eu o chinezarie, dar e complicat cu rama adaptoare (cred ca mai greu gasesti pe argintiu)
pe de alta parte, navigatia OEM poate nu are harti pt romanica...dar da bine in masina |
#43
Posted 31 May 2011 - 13:48
Aftermarket nu ma tenteaza. Stiu ca exista sisteme insa nu-mi place absolut deloc cum arata in bord. Partea din fata a climei si a unitatii audio este dintr-un plastic placat cu o foita destul de groasa de metal(aluminiu sau ce dracu e ala), nu e plastic chior vopsit. Nu am de unde sa gasesc ceva facut din acelasi material(ma refer la rama adaptoare) si mie imi place super-mult cum arata consola.
In plus, instalatia audio(de fabricatie Panasonic din cate stiu) se aude super-fain si nu am de gand sa o schimb pentru o chinezarie, chiar daca ofera suport pentru TV, DVD, Navi, etc. Poza de mai jos este de la modelul nou, varianta cea mai de baza de echipare(singura ce are consola pe negru). Intr-adevar, solutia de navi originala arata cel mai bine in masina. Edited by closchkutza, 31 May 2011 - 14:06. |
#44
Posted 31 May 2011 - 15:41
Evergreen, on 30th May 2011, 15:41, said: in loc de CD, nu ii pui o unitate cu navigatie? closchkutzo, las-o asa cum ii ea acum, ca arata tare bine ! Quote dar da bine in masina |
#45
Posted 31 May 2011 - 17:30
offtopic: ca pasionat de butoane:D mi-as fi montat o navi origi sau clona daaaar eu iubesc tare mult golul ala; in afara de asta de-asupra am suportul de pahare ce acopera golul cind e utilizat
citesti si tu pe diagonala???? tot o chestie originala am indicat si eu sa ia |
#46
Posted 31 May 2011 - 19:13
Tocmai ce-ai dat dovada ca tu citesti pe diagonala Dar sa zicem ca n-ai fost atent
Pentru pasionatii de butoane recomandam noile generatii de Opel (new astra, insignia). Nu cred ca ai cum sa te plistisesti consola aia de Boeing. Edited by cristi.r, 31 May 2011 - 19:14. |
|
#47
Posted 07 June 2011 - 11:37
Sarit de 1000km cu masina de cand este la mine, toate bune si frumoase. Imi place suuuuper-mult, imi da o stare de bine(bucurie, liniste) de fiecare data cand ma urc in ea. Urmeaza saptamana asta sau cea viitoare un drum mai lung, de vreo 500km pe care abia il astept(in ultima vreme orice pretext de drum este bun ).
Intre timp am facut si plinul, restetat CB-u(acum vreo 150km se intampla asta) si momentan arata 9.3l/100km pe parcurs exclusiv urban, fara mers in week-end. Inca nu am poze, sper sa gasesc timp sa o spal, ceruiesc si pozez in we viitor. Edited by closchkutza, 07 June 2011 - 11:38. |
#48
Posted 17 June 2011 - 17:30
Cateva poze proaspete, de azi (mai putin ultima care este de ieri):
DSC_0082___Copy.JPG 989.58K 225 downloads DSC_0083_resized.jpg 639.19K 222 downloads DSC_0084_resized.jpg 707.56K 229 downloads DSC_0085_resized.jpg 650.2K 297 downloads In stanga este trip-ul ce arata cat am mers de cand am alimentat+resetat consum. Consumul este exclusiv urban IMAGE_382.jpg 461.97K 445 downloads |
#50
Posted 21 June 2011 - 23:43
Ce "L" mic oribil. Bun consumul pt oras, am inteles de ici-colo ca vvt-i au acum cam cel mai bun consum printre benzinare aspirate.
Edited by Loox, 21 June 2011 - 23:44. |
#51
Posted 22 June 2011 - 17:43
"L"-ul ala arata un pic mai bine in realitate decat in poza .
Consumul intr-adevar este foarte bun, nu stiu daca este cel mai bun de pe piata la motoare aspirate insa eu sunt foarte multumit si foarte placut surpins de el. Ieri am facut plinul balenei. In momentul in care am tras la pompa CB-ul imi arata 8.4l/100km, dupa un parcurs de 623km de la alimentare. In rezervor au intrat 52.3l benzina care la un calcul rapid mi-a dat un consum de 8.39l/100km ~ 8.4l/100km. Cu asta am raspuns si la intrebarea (mea cel putin) asupra corectitudinii calculului facut de CB. Parcursul de 623km a fost format din 200km extraurban si 423km urban(Buc). Acum, sa raspund si la o intrebare legata de pretul masinii, intrebare la care am refuzat sa raspund pana acum. Masina a fost 11.000 euro platiti in lei la cursul BNR din ziua platii. Edited by closchkutza, 22 June 2011 - 17:43. |
|
#52
Posted 22 June 2011 - 17:52
closchkutza, on 22nd June 2011, 18:43, said: Acum, sa raspund si la o intrebare legata de pretul masinii, intrebare la care am refuzat sa raspund pana acum. Masina a fost 11.000 euro platiti in lei la cursul BNR din ziua platii. |
#53
Posted 22 June 2011 - 20:14
Nu, nu, nuuuu, intai comentariile. Hai, care se baga in seama ca a fost scumpa ?
Si, da, 1.8-ul vvti de 129 cp de la Toyota este unul dintre cele mai economice motoare aspirate pe benzina care merg prin Romanica. L-ul ala este ceva kinky de la modelul asta. Si-a atins scopul daca a atras atentia . Ramane de vazut cum rezista fiabilitatea japoneza la gropile romanesti. Adica poate ne tii la curent cu ce schimbi la ea de-a lungul timpului pe parte de suspensie/directie/etc. A, mi-am adus aminte: "faruri cu aprindere automata" inseamna DRL pe faza lunga sau faza scurta automata ? Edited by cristi.r, 22 June 2011 - 20:19. |
#54
Posted 22 June 2011 - 21:52
strabun_backup_2, on 22nd June 2011, 18:52, said: Curiozitatea legata de suma a disparut. Ramane in continuare curiozitatea legata de faptul ca ai pastrat pretul secret pana acum. Se poate spune acum de ce? cristi.r, on 22nd June 2011, 21:14, said: Nu, nu, nuuuu, intai comentariile. Hai, care se baga in seama ca a fost scumpa ? Si, da, 1.8-ul vvti de 129 cp de la Toyota este unul dintre cele mai economice motoare aspirate pe benzina care merg prin Romanica. L-ul ala este ceva kinky de la modelul asta. Si-a atins scopul daca a atras atentia . Ramane de vazut cum rezista fiabilitatea japoneza la gropile romanesti. Adica poate ne tii la curent cu ce schimbi la ea de-a lungul timpului pe parte de suspensie/directie/etc. A, mi-am adus aminte: "faruri cu aprindere automata" inseamna DRL pe faza lunga sau faza scurta automata ? "Faruri cu aprindere automata" se refera la faza scurta automata(se aprinde si stinge singura, impreuna cu pozitiile in functie de conditiile de luminozitate). Masina nu are DRL insa am vazut azi ca in farul pentru faza lunga mai este un slot liber, in care ar putea fi cuplat un bec(nu cred ca este si fasung+instalatie). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users