Vodafone.ro - probleme tehnice
Last Updated: Feb 08 2020 21:10, Started by
bello1
, May 09 2011 00:43
·
0
#19
Posted 09 May 2011 - 11:37
Don't panic:
Quote inbunatatim serviciile Momentan lucram la imbunatatirea sistemelor tehnice si de aceea nu se pot face modificari in contul tau. Daca vrei sa te anuntam cand toate sistemele sunt disponibile, lasa-ne adresa de e-mail! Macar de data asta au bunul simt sa spuna ca nu merge (sau i-a stresat lumea prea mult si au pus in final anuntul). |
#20
Posted 09 May 2011 - 12:27
bello1, on 9th May 2011, 01:43, said: Am tot incercat de cateva saptamani sa-mi recuperez parola unui cont Vodafone pe site dar degeaba. Am atasat si eroare pe care o primesc atunci cand incerc sa-mi resetez parola. Chiar nu rezolva nimeni aceasta problema ? La ce tarife are Vodafone si fiind "cea mai tare retea" , cum este posibil asa ceva ? Pentru ce platesc atatia bani cand primesc asa servicii proaste ? Salut, În primul rând ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate de serviciul MyVodafone. Dacă ai folosit atât opțiunea "clear cache", cât și un alt browser, dar primești în continuare aceeași eroarea, lasă-ne un mesaj privat cu numărul tău de telefon și vom face o verificare amănunțită a situației. Mulțumim. |
#21
Posted 09 May 2011 - 12:36
Vodafone, on 9th May 2011, 13:27, said: Salut, În primul rând ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate de serviciul MyVodafone. Dacă ai folosit atât opțiunea "clear cache", cât și un alt browser, dar primești în continuare aceeași eroarea, lasă-ne un mesaj privat cu numărul tău de telefon și vom face o verificare amănunțită a situației. Mulțumim. Am incercat pe toate browserele posibile, nu functioneaza. Nu stiu numarul de telefon, este un modem de date..... Oricum o sa reziliez acest abonament dupa aceasta problema, chiar nu merita sa-mi bat capul. |
#22
Posted 09 May 2011 - 13:44
bello1, on 9th May 2011, 13:36, said: Am incercat pe toate browserele posibile, nu functioneaza. Nu stiu numarul de telefon, este un modem de date..... Oricum o sa reziliez acest abonament dupa aceasta problema, chiar nu merita sa-mi bat capul. Dacă nu știi numărul, ne poți trimite seria cartelei SIM și vom încerca să rezolvăm problema. Edited by Vodafone, 09 May 2011 - 13:45. |
#24
Posted 09 May 2011 - 15:31
Nah, nu e de la reziliere, parca erau si pe aici useri care nu reuseau sa ia la prelungire nici macar ceva acceptabil din oferta curenta (si mie personal nu au vrut sa imi ia banii de multe ori in multe feluri, incepind chiar cu myvodafone pentru reincarcarea prepay-ului cu credit card). Userul Vodafone avea in plan ceva timp si pentru noi si e cit de cit liniste in birou si s-a gindit sa ajute. Nici o problema, multumim.
|
#25
Posted 09 May 2011 - 16:43
#26
Posted 09 May 2011 - 18:34
#27
Posted 09 May 2011 - 22:11
Pentru că lucrăm la imbunătățirea sistemelor tehnice in următoarele zile poți doar sa vezi serviciile active din contul tău fără a le putea modifica. Lasă-ne aici adresa ta de e-mail si te vom anunța cand vei putea face modificări.
Dar eu nu am putut niciodata sa modific ceva in Myvodafone.. La voi cum e? |
#28
Posted 11 May 2011 - 23:28
de 3 zile este asa : https://www.vodafone...ra-si-servicii/ ...bataie de joc.
Pentru ce platim abonamentele ? Au nevoie de 3 zile sa faca un nenorocit de deploy la o aplicatie ? |
|
#29
Posted 12 May 2011 - 00:41
bello1, on 12th May 2011, 00:28, said: de 3 zile este asa : https://www.vodafone...ra-si-servicii/ ...bataie de joc. Pentru ce platim abonamentele ? Au nevoie de 3 zile sa faca un nenorocit de deploy la o aplicatie ? intra in cea mai tare retea pun pariu ca nici acum nu o sa faca rahatul praf au incercat dar niciodata nu le a iesit in 14 ani |
#30
Posted 12 May 2011 - 08:27
In clasa a doua te invata sa formezi propozitii, semne de punctuatie, etc.
Tu ai sarit-o sau nu ai ajuns pana acolo? |
#31
Posted 12 May 2011 - 11:58
#32
Posted 12 May 2011 - 11:58
Acum da, insa in Myvodafone nu intra. De la acces cont client, apar imaginilea alea cu refresh, loading,si nimic.
|
#33
Posted 12 May 2011 - 12:10
Ne cerem scuze pentru problemele pe care le-ați întâmpinat, dar momentan lucrăm la îmbunătățirea sistemelor tehnice.
|
|
#34
Posted 12 May 2011 - 12:11
#35
Posted 12 May 2011 - 12:14
Gata cu scuzele, voi nu acceptati scuze ca plata.
Ma las pagubas, o sa incerc maine. Cu alt browser mi-a inchis pluginul de la flash player, si nu pot accesa contul de client. Edited by iustaa, 12 May 2011 - 12:15. |
#36
Posted 12 May 2011 - 12:14
Vodafone, on 12th May 2011, 13:10, said: Ne cerem scuze pentru problemele pe care le-ați întâmpinat, dar momentan lucrăm la îmbunătățirea sistemelor tehnice. Pai si atunci de ce-ai mai spus bai frate acum 5 minute ca SITE-U E PERFECT FUNCTIONAL????? Chiar iti bati joc de noi?... vezi ca deocamdata mananci din banii nostrii. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users