Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Vodafone.ro - probleme tehnice

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#19
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Don't panic:

Quote

inbunatatim serviciile

Momentan lucram la imbunatatirea sistemelor tehnice si de aceea nu se pot face modificari in contul tau.
Daca vrei sa te anuntam cand toate sistemele sunt disponibile, lasa-ne adresa de e-mail!

Macar de data asta au bunul simt sa spuna ca nu merge (sau i-a stresat lumea prea mult si au pus in final anuntul).

#20
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postbello1, on 9th May 2011, 01:43, said:

Am tot incercat de cateva saptamani sa-mi recuperez parola unui cont Vodafone pe site dar degeaba.

Am atasat si eroare pe care o primesc atunci cand incerc sa-mi resetez parola.
Chiar nu rezolva nimeni aceasta problema ? La ce tarife are Vodafone si fiind "cea mai tare retea" , cum este posibil asa ceva ?


Pentru ce platesc atatia bani cand primesc asa servicii proaste ?

Salut,

În primul rând ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate de serviciul MyVodafone. Dacă ai folosit atât opțiunea "clear cache", cât și un alt browser, dar primești în continuare aceeași eroarea, lasă-ne un mesaj privat cu numărul tău de telefon și vom face o verificare amănunțită a situației. Mulțumim.

#21
bello1

bello1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 793
  • Înscris: 29.11.2009

View PostVodafone, on 9th May 2011, 13:27, said:

Salut,

În primul rând ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate de serviciul MyVodafone. Dacă ai folosit atât opțiunea "clear cache", cât și un alt browser, dar primești în continuare aceeași eroarea, lasă-ne un mesaj privat cu numărul tău de telefon și vom face o verificare amănunțită a situației. Mulțumim.


Am incercat pe toate browserele posibile, nu functioneaza. Nu stiu numarul de telefon, este un modem de date.....

Oricum o sa reziliez acest abonament dupa aceasta problema, chiar nu merita sa-mi bat capul.

#22
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postbello1, on 9th May 2011, 13:36, said:

Am incercat pe toate browserele posibile, nu functioneaza. Nu stiu numarul de telefon, este un modem de date.....

Oricum o sa reziliez acest abonament dupa aceasta problema, chiar nu merita sa-mi bat capul.

Dacă nu știi numărul, ne poți trimite seria cartelei SIM și vom încerca să rezolvăm problema.

Edited by Vodafone, 09 May 2011 - 13:45.


#23
iustaa

iustaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 15.11.2010
eh, cand aud de reziliere te ajuta :lol:

#24
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Nah, nu e de la reziliere, parca erau si pe aici useri care nu reuseau sa ia la prelungire nici macar ceva acceptabil din oferta curenta (si mie personal nu au vrut sa imi ia banii de multe ori in multe feluri, incepind chiar cu myvodafone pentru reincarcarea prepay-ului cu credit card). Userul Vodafone avea in plan ceva timp si pentru noi si e cit de cit liniste in birou si s-a gindit sa ajute. Nici o problema, multumim.

#25
Cosminutzx

Cosminutzx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 01.10.2007

View PostVodafone, on 9th May 2011, 14:44, said:

Dacă nu știi numărul, ne poți trimite seria cartelei SIM și vom încerca să rezolvăm problema.
  Peste cat timp isi revine cost c ?

#26
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007

View Postbello1, on 9th May 2011, 13:36, said:

Oricum o sa reziliez acest abonament dupa aceasta problema, chiar nu merita sa-mi bat capul.

:wave:

#27
iustaa

iustaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 15.11.2010
Pentru că lucrăm la imbunătățirea sistemelor tehnice in următoarele zile poți doar sa vezi serviciile active din contul tău fără a le putea modifica. Lasă-ne aici adresa ta de e-mail si te vom anunța cand vei putea face modificări.

Dar eu nu am putut niciodata sa modific ceva in Myvodafone.. La voi cum e?

#28
bello1

bello1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 793
  • Înscris: 29.11.2009
de 3 zile este asa : https://www.vodafone...ra-si-servicii/   ...bataie de joc.

Pentru ce platim abonamentele ? Au nevoie de 3 zile sa faca un nenorocit de deploy la o aplicatie ?

#29
cristi_6303

cristi_6303

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,101
  • Înscris: 30.07.2010

View Postbello1, on 12th May 2011, 00:28, said:

de 3 zile este asa : https://www.vodafone...ra-si-servicii/   ...bataie de joc.

Pentru ce platim abonamentele ? Au nevoie de 3 zile sa faca un nenorocit de deploy la o aplicatie ?
nici cost controlul nu mai merge
intra in cea mai tare retea
pun pariu ca nici acum nu o sa faca rahatul praf au incercat
dar niciodata nu le a iesit in 14 ani  :thumbdown:

#30
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
In clasa a doua te invata sa formezi propozitii, semne de punctuatie, etc.
Tu ai sarit-o sau nu ai ajuns pana acolo?

#31
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postiustaa, on 12th May 2011, 12:52, said:

du-te, asa e corect.

A reusit cineva sa vada siteul Vodafone?

Eu nu-l pot accesa, pagina alba!

Site-ul nostru este complet funcțional. Încearcă să folosești un alt browser pentru accesarea acestuia.

#32
iustaa

iustaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 15.11.2010
Acum da, insa in Myvodafone nu intra. De la acces cont client, apar imaginilea alea cu refresh, loading,si nimic.

#33
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Ne cerem scuze pentru problemele pe care le-ați întâmpinat, dar momentan lucrăm la îmbunătățirea sistemelor tehnice.

#34
DonGiulliano

DonGiulliano

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,327
  • Înscris: 08.09.2010

View PostVodafone, on 12th May 2011, 12:58, said:

Site-ul nostru este complet funcțional. Încearcă să folosești un alt browser pentru accesarea acestuia.

  Ori chiar Vodafone isi bate joc de noi, ori eu sunt tampit.
  Uite ce apare in MyVodafone

Attached Files



#35
iustaa

iustaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 15.11.2010
Gata cu scuzele, voi nu acceptati scuze ca plata.



Ma las pagubas, o sa incerc maine.

Cu alt browser mi-a inchis pluginul de la flash player, si nu pot accesa contul de client.

Edited by iustaa, 12 May 2011 - 12:15.


#36
DonGiulliano

DonGiulliano

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,327
  • Înscris: 08.09.2010

View PostVodafone, on 12th May 2011, 13:10, said:

Ne cerem scuze pentru problemele pe care le-ați întâmpinat, dar momentan lucrăm la îmbunătățirea sistemelor tehnice.


    Pai si atunci de ce-ai mai spus bai frate acum 5 minute ca SITE-U E PERFECT FUNCTIONAL?????
   Chiar iti bati joc de noi?... vezi ca deocamdata mananci din banii nostrii.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate