Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Vodafone.ro - probleme tehnice

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#1
bello1

bello1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 793
  • Înscris: 29.11.2009
Am tot incercat de cateva saptamani sa-mi recuperez parola unui cont Vodafone pe site dar degeaba.

Am atasat si eroare pe care o primesc atunci cand incerc sa-mi resetez parola.
Chiar nu rezolva nimeni aceasta problema ? La ce tarife are Vodafone si fiind "cea mai tare retea" , cum este posibil asa ceva ?


Pentru ce platesc atatia bani cand primesc asa servicii proaste ?

Attached Files



#2
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Acum exact 1 minut mi-am schimat parola cu succes,deci merge,DECI E DE LA TINE !
Incearca alt browser sau alt calc.

PS: lasa tatismele astea ca te faci de ras,mai ramane sa-ti postezi facturile.

Edited by cristian0007, 09 May 2011 - 01:00.


#3
w3room

w3room

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,085
  • Înscris: 22.09.2010
Eu am depistat o problema asemanatoare. Pur si simplu nu mai mergea sa-si creezi nimeni cont pe vodafone. I-am sunat si au rezolvat problema in 2 zile (din cate imi aduc aminte). Sa sti ca daca le sesizezi problema, ei vor face sesizare la departamentul care se ocupa de site si se va rezolva repede. Dupa ce au rezolvat problema, pe mine m-au sunat si mi-au iziis sa vad daca mai am erori ceva. Cert e, ca orice firma (si daca e renumita), poate avea probleme. Important e cum raspund la ele ;)

#4
bello1

bello1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 793
  • Înscris: 29.11.2009

View Postcristian0007, on 9th May 2011, 01:59, said:

Acum exact 1 minut mi-am schimat parola cu succes,deci merge,DECI E DE LA TINE !
Incearca alt browser sau alt calc.

PS: lasa tatismele astea ca te faci de ras,mai ramane sa-ti postezi facturile.

Asta e eroare locala ?

Eu am spus ca apare atunci cand vrei sa recuperezi parola.

Inteleg ca esti eterneul aparator al "celei mai tari retele" dar din cate observ este o retea unde cel putin online-ul este de mana a-II-a

#5
cristian0007

cristian0007

    Be a real Viber !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,304
  • Înscris: 01.01.2007
Da,pe prima pagina: Ti-ai uitat parola? »    fara sa fiu deja logat.....

#6
cristi_6303

cristi_6303

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,101
  • Înscris: 30.07.2010
merge,acum am intrat in my vodafone
browser chrome
noapte buna/servici usor pt 007 ;)

#7
t0rrent

t0rrent

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 13.01.2007
Daca serviciile pe care le platesti se rezuma la MyVodafone atunci ai o problema. Plus ca MyVodafone nu tin minte sa fie serviciu contractual. E ceva ce ti se ofera ca asa vor ei. Daca ai sti cati ca tine isi dau pumni in cap cand schimba operatorul (de exemplu catre Cosmote) si isi dau seama cat de bine le era acolo unde erau inainte.
Sa inteleg ca esti un d-ala care-si uita PIN-ul dupa ce tocmai si l-a schimbat...of lipsa asta de lecitina...Daca nu iti uitai parola nu ajungeai in situatia asta...parerea mea.
Puteai sa suni la ei sau sa le trimiti un mail sa se verifice...asta bineinteles dupa ce ai incercat eventual sa schimbi browser-ul.

Edited by t0rrent, 09 May 2011 - 07:56.


#8
starpom

starpom

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,953
  • Înscris: 06.09.2006

View Postcristian0007, on 9th May 2011, 01:59, said:

Acum exact 1 minut mi-am schimat parola cu succes,deci merge,DECI E DE LA TINE !
Incearca alt browser sau alt calc.

PS: lasa tatismele astea ca te faci de ras,mai ramane sa-ti postezi facturile.

vad ce te pricepi la java. ramane sa-ti postezi lucrarile facute in java  :coolspeak:

#9
RICARDO

RICARDO

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 769
  • Înscris: 02.05.2004

View Poststarpom, on 9th May 2011, 08:58, said:

vad ce te pricepi la java. ramane sa-ti postezi lucrarile facute in java  :coolspeak:
...au trebuit sa imi stearga contul definitiv pentru ca nu imi afisa corect informatiile ...si...am facut altul...am observat ca la conturile noi te obliga sa ai ca user numaruul tau de mobil!...nu te mai lasa sa pui un user anonim...cred ca asta e ideea ,sa ne fie frica sa scriem comentarii negative la diverse produse VODAFONE...M-am si trezit cu cateva telefoane referitor la unele comentarii facute de mine pe site...nu cred ca acest lucru este normal...

#10
copjob2000

copjob2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,813
  • Înscris: 26.11.2006
Daca iti uiti parola, poti sa o resetezi...
Am mai patit-o si eu... de pe firefox...

#11
bello1

bello1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 793
  • Înscris: 29.11.2009

View Postt0rrent, on 9th May 2011, 08:55, said:

Daca serviciile pe care le platesti se rezuma la MyVodafone atunci ai o problema. Plus ca MyVodafone nu tin minte sa fie serviciu contractual. E ceva ce ti se ofera ca asa vor ei. Daca ai sti cati ca tine isi dau pumni in cap cand schimba operatorul (de exemplu catre Cosmote) si isi dau seama cat de bine le era acolo unde erau inainte.
Sa inteleg ca esti un d-ala care-si uita PIN-ul dupa ce tocmai si l-a schimbat...of lipsa asta de lecitina...Daca nu iti uitai parola nu ajungeai in situatia asta...parerea mea.
Puteai sa suni la ei sau sa le trimiti un mail sa se verifice...asta bineinteles dupa ce ai incercat eventual sa schimbi browser-ul.

Sunt client Orange, Romtelecom, Cosmote si RDS. Aceste companii nu mi-au de cateva ori prin sms-uri sau la TV ca sunt cea mai tare retea implicit nu am asa pretentii.

Sa nu mai spun ca folosesc la toate aceste companii toate canalele alternative si nu am avut probleme, doar la Vodafone.
O alta problema este ca atunci cand vreau sa-mi activez o anumita optiune imi spune ca nu sunt eligibil. Culmea acea optiune am activat-o prin apel la  *222.

De ce la Orange nu am probleme si la Vodafone am ? Nu este cea mai tare retea ?

View Postcopjob2000, on 9th May 2011, 09:53, said:

Daca iti uiti parola, poti sa o resetezi...
Am mai patit-o si eu... de pe firefox...

Deci nu sunt singura persoana cu aceasta problema.

Edited by bello1, 09 May 2011 - 09:29.


#12
emillian

emillian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,041
  • Înscris: 06.11.2006
@bello1   Arata-mi te rog o aplicatie perfecta! In orice limbaj de programare, aplicatie web sau desktop, nu conteaza asta. Doar numeste-o. Sunt sigur ca nu exista nici una!  Sper ca ai inteles ceea ce vreau sa spun.

Edited by emillian, 09 May 2011 - 09:40.


#13
add2005

add2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,046
  • Înscris: 28.05.2006
Am si eu aceleasi probleme cu situ de la vodafone. De vreo saptamana m-am trezit ca nu ma mai pot loga, desi eu aveam salvata parola in browser.
Recuperarea de parola canch....

Mi-am facut alt cont, de unde trebuie sa cer access. Nici un formular de cerere access nu merge :) Greu am reusit sa dau de serviciul clienti. Urmeaza sa le trimit datele pe mail ca sa rezolve problema in DB.
Situ ala o fost scris de niste copii. Gauri de securitate la greu. Ii poate cea mai proasta applicatie pe care am vazut-o in ultimii cativa ani.

Edited by add2005, 09 May 2011 - 09:42.


#14
bello1

bello1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 793
  • Înscris: 29.11.2009

View Postemillian, on 9th May 2011, 10:39, said:

@bello1   Arata-mi te rog o aplicatie perfecta! In orice limbaj de programare, aplicatie web sau desktop, nu conteaza asta. Doar numeste-o. Sunt sigur ca nu exista nici una!  Sper ca ai inteles ceea ce vreau sa spun.

Nu exista aplicatie perfecta, ai dreptate.

Dar cand esti cea mai tare retea nu au voie sa apara astfel de probleme.

View Postadd2005, on 9th May 2011, 10:42, said:

Am si eu aceleasi probleme cu situ de la vodafone. De vreo saptamana m-am trezit ca nu ma mai pot loga, desi eu aveam salvata parola in browser.
Recuperarea de parola canch....

Mi-am facut alt cont, de unde trebuie sa cer access. Nici un formular de cerere access nu merge :) Greu am reusit sa dau de serviciul clienti. Urmeaza sa le trimit datele pe mail ca sa rezolve problema in DB.
Situ ala o fost scris de niste copii. Gauri de securitate la greu. Ii poate cea mai proasta applicatie pe care am vazut-o in ultimii cativa ani.

Exact, asa s-a intamplat si la mine. Imi mergea sa ma loghez, acum nu mai merge. Nici recuperarea parolei nu functioneaza.

#15
emillian

emillian

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,041
  • Înscris: 06.11.2006
Pai da fiecare isi face reclama dupa cum pofteste. Asta nu inseamna ca tu trebuie sa crezi ca e cea mai tare retea.

Probleme cu contul de vodafone am avut si eu, dar s-a rezolvat cu un apel la relatii clienti. Eu nu puteam cumpara de pe site-ul lor (ajungeam pana la un punct de unde nu mai puteam avansa sa trimit comanda la ei), insa mi-au rezolvat in cateva minute problema.

#16
mister_rf

mister_rf

    freelancer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,889
  • Înscris: 22.10.2002
@bello1
Din ce ai atasat tu acolo ca dovada, rezulta ca problema era la tine in calculator.
Si faptul ca un user isi uita parola, nu e o problema de sistem. B)

Eu credeam ca ai  avut o problema similara cu cea mentionata de add2005.
Probabil ca la Vodafone au fost  sterse ceva informatii din baza de date, ca aceeasi problema am intampinat-o si eu acum doua saptamani, parola subit nefunctionala, incercat o recuperare, dar descoperit ulterior ca de fapt  userul era inexistent. :rolleyes:

Solutia: am creat alt user si gata.
Ce sa fac, am discutat cu ei, au ridicat din umeri, am lasat-o balta, cred ca nu merita sa pierd timpul, mai avem si alte lucruri mai importante de facut. B)

#17
iustaa

iustaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 15.11.2010

View Postadd2005, on 9th May 2011, 09:42, said:

Am si eu aceleasi probleme cu situ de la vodafone. De vreo saptamana m-am trezit ca nu ma mai pot loga, desi eu aveam salvata parola in browser.
Recuperarea de parola canch....

Mi-am facut alt cont, de unde trebuie sa cer access. Nici un formular de cerere access nu merge :) Greu am reusit sa dau de serviciul clienti. Urmeaza sa le trimit datele pe mail ca sa rezolve problema in DB.
Situ ala o fost scris de niste copii. Gauri de securitate la greu. Ii poate cea mai proasta applicatie pe care am vazut-o in ultimii cativa ani.


Si are si greseli gramaticale siteul Vodafone :coolspeak:

#18
bello1

bello1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 793
  • Înscris: 29.11.2009

View Postmister_rf, on 9th May 2011, 11:03, said:

@bello1
Din ce ai atasat tu acolo ca dovada, rezulta ca problema era la tine in calculator.
Si faptul ca un user isi uita parola, nu e o problema de sistem. B)

Eu credeam ca ai  avut o problema similara cu cea mentionata de add2005.
Probabil ca la Vodafone au fost  sterse ceva informatii din baza de date, ca aceeasi problema am intampinat-o si eu acum doua saptamani, parola subit nefunctionala, incercat o recuperare, dar descoperit ulterior ca de fapt  userul era inexistent. :rolleyes:

Solutia: am creat alt user si gata.
Ce sa fac, am discutat cu ei, au ridicat din umeri, am lasat-o balta, cred ca nu merita sa pierd timpul, mai avem si alte lucruri mai importante de facut. B)

Serios ? Ce am atasat eu este problema de calculator ?
Fara sa fiu ..... care este nivelul tau de JAVA ?

Userul este prost, poate uita o parola, sistemul "celei mai tari retele" trebuie sa-i permita recuparerea.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate