Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
2012 Jaguar XF
Last Updated: Oct 17 2018 19:06, Started by
mihaimilk
, Apr 20 2011 22:34
·
0
#55
Posted 25 April 2011 - 22:25
Kunzite, on 25th April 2011, 21:58, said: Ba merge foarte bine cu presupusul: cand nu stiam ce masina/motor ai mataluta a trebuit sa presupun ca ai turbo cu geometrie fixa. Chiar eu ți-am zis că nu are turbosuflantă cu geometrie variabilă, în același post în care ți-am pus prima oară pozele. Kunzite, on 25th April 2011, 21:58, said: imi trantesti niste poze cu turbine si cica sa le descriu[/b] (ce beep sa scriu despre ele? Principiul de functionare? Specificatii tehnice? Ce-i ala wastegate si alte informatii ce pot fi gasite in 5 secunde pe wiki?). Ce îți vine în minte. Ți-am zis că nu mă interesează coduri, producător. Doar ce observații ești în stare să faci. Kunzite, on 25th April 2011, 21:58, said: Ma deranjeaza pentru ca, in loc sa discuti pe marginea afirmatiei in sine incerci sa-mi ataci credibilitatea. Care credibilitate? Kunzite, on 25th April 2011, 21:58, said: Daca nu-ti e de ajuns faptul ca le-am putut deosebi, oricat as explica tot n-o sa-ti ajunga - asa ca nici n-o sa-mi bat capul, mai ales ca discutia e off-topic. Si apropo, domoleste-ti tonul ca nu dai tu ordine pe-aici. Ai deosebit pe naiba. Habar n-ai. Kunzite, on 25th April 2011, 21:58, said: Tragand linie, ai incercat sa arati ca nu-mi pot da seama care e turbina, am spus care e si de ce: ai pierdut. Impaca-te cu asta. Trăgând linie, n-ai fost în stare să zici nimic despre ele. Ai îngăimat la întâmplare ceva legat de wastegate. Tot o firmitură auzită de vreundeva. Kunzite, on 25th April 2011, 21:58, said: Continuand arati doar ca nu stii sa pierzi. Da, să știi că am pierdut. Acum permite-mi să te școlesc un pic. Uite aici o turbosuflantă de DW10TD. [ http://img216.imageshack.us/img216/7475/turbo2lf0.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img216.imageshack.us/img216/3949/turbo1jy2.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Turbosuflantă cu wastegate. Observă că tija care acționează wastegate-ul este paralelă cu axul turbosuflantei. Turbosuflanta asta este autopilotată. Adică actuatorul pneumatic este calibrat să înceapă să deschidă wastegate-ul (împingând tija care rotește pârghia respectivă) pe la un bar de boost relativ (peste presiunea atmosferică). Adicătelea când în toroidul compresorului presiunea este cu un bar peste presiunea atmosferică, forța pe care o exercită asupra membranei interne a actuatorului pneumatic este suficientă să învingă rezistența arcului de cealaltă parte a acestei membrane și să împingă tija. Bine, acum presupun că știi ce e un actuator pneumatic sau vacuumatic. Dar nu-i problemă, afli acum: [ http://img38.imageshack.us/img38/1737/picswingvalve.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] În poza asta vedem furtunul pneumatic ce conectează toroidul compresorului de actuatorul pneumatic: [ http://img713.imageshack.us/img713/6737/00940488.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cealaltă turbosuflantă nu are nici un furtun. Celalată turbosuflantă este cu geometrie variabilă. Primul lucru care ar fi trebuit să îți sară în ochi e faptul că actuatorul, vacuumatic în cazul acesta: [ http://img571.imageshack.us/img571/6205/picvacuumactuator.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] este dispus transversal față de axul tubosuflantei [ http://img38.imageshack.us/img38/4767/00950800.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] pentru că învârte vanele din toroidul cald, nu deschide un wastegate: [ http://s1.postimage.org/7vsujie04/VGT.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Al doilea lucru care trebuia să îți sară în ochi este că nu are furtun pneumatic. Ștuțul de pe actuator e liber. Pe el vine un furtun de vacuum la montarea turbosuflantei. Nu e autopilotată, ca cea de mai sus, care se găsește pe motorul meu. Acționarea vanelor este comandată de ECU unei electrovane ca aceasta: [ http://s1.postimage.org/sonew03f/00130648.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] conectată la actuatorul vacuumatic al turbosuflantei prin intermediul unui furtun de vid care vine pe ștuțul liber al acestuia. Electrovana însăși are 2 ștuțuri, unul pe care vine furtunul de la turbosuflantă și unul pe care vine un furtun de la o sursă de vacuum (pompa de vid, tulumba de servofrână, un alt rezervor de vid, whatever). La comanda ECU-ului, electrovana (o valvă cu solenoid, practic) conectează actuatorul vacuumatic al turbosuflantei la sursa de vid sau îl represurizează cu aer atmosferic din compartimentul motor, filtrat de un filtru micuț din corpul electrovanei. Cam ce ai zis tu din toate astea să îmi insufli încredere în afirmațiile tale? Să mă convingi că știi despre ce vorbești? Era suficient să îmi spui care are wastegate și care are geometrie variabilă și cum ți-ai dat seama. Pa, pa. P. S.: A doua turbosuflantă este pt. 1.6 HDi 110 PS, fără FAP. Edited by SonyAD, 25 April 2011 - 22:34. |
#56
Posted 25 April 2011 - 23:06
SonyAD, on 25th April 2011, 23:25, said: Era suficient să îmi spui care are wastegate și care are geometrie variabilă și cum ți-ai dat seama. Cum spuneam, nu stii sa pierzi. And on that bombshell, inchei aici off-topicul (sorry, aalinne!) - cu precizarea ca unii, unul mai exact va mai continua vreo doua saptamani. Pentru ca nu stie sa piarda. |
#57
Posted 26 April 2011 - 00:14
Cutzu, on 25th April 2011, 14:38, said: Adica tot la fel se imbacseste uleiul cand mergi bara la bara. Un ulei sintetic scump te ajuta la turatii mari cand vascozitatea scade foarte mult, la mers subturat unde arderea este mai incompleta decat in ture multe, ce rahat face un ulei scump? Nu tot la fel se innegreste? Isi strica propietatile? La mine la caruta spune clar, daca se merge preponderent in oras la relanti schimbul se face la 7500km. |
#58
Posted 26 April 2011 - 08:28
fastcarjunkie, on 26th April 2011, 01:14, said: Cred ca recomandarea provine de la faptul ca la presiuni mici in camera de ardere (ex. relanti) segmentii nu etanseaza corespunzator, uleiul fiind contaminat mult mai usor in acest fel. Exact explicația asta am citit-o undeva oferită ca motiv pentru mers subturat. |
#59
Posted 26 April 2011 - 09:19
Nu mai vorbiti aiurea "un golf 5 face Jaguar xf'' . Nu te pune nimeni sa iti cumperi versiunea de 2.2d jaguar are pt modelul xf motoare V8 supraalimentate de 510 cp care fac suta in 4.5 sec asa ca nu mai vb de golfuri ca sunt varza . vau luat la toti mintile golfurile. Si sa nu uitam de comfortul oferit de jaguar pe langa un amarat de golf
Edited by Cristi4cs, 26 April 2011 - 09:21. |
#60
Posted 26 April 2011 - 10:53
#61
Posted 12 October 2013 - 11:43
Una dintre masinile mele preferate.
Jaguar s-a reinventat cu noua linie de modele. |
#63
Posted 12 October 2013 - 13:40
Vreo 6 masini, cea mai scumpa costa 70.000 de euro, iar cea mai ieftina habr nu am' era o Dacie 1310 pe care am facut scoala acum 6 ani dar deja o dam in offtopic.
|
#65
Posted 13 October 2013 - 09:08
Daca ai ceva de spus pe subiect spune, aici nu suntem la interviu cu un "vampir".
Edited by Papillon_, 13 October 2013 - 09:08. |
#66
Posted 16 October 2013 - 12:02
Jaguar XF Supercharged 2012 Test Drive
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JravaKXjhZ8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#70
Posted 02 January 2018 - 22:37
din cauza aceasta am schimbat uleiul si filtrul la cutie doar ca nu am fost prezent cind sa facut schimbul acum nici nu stiu daca au schimbat ceva locuesc in Belgia si aici mecanicii mai fac si din acestea.
nici nu stiu de unde sa o incep iar |
#71
Posted 03 January 2018 - 19:13
Poti incepe prin cautarea unui service care-ti permite sa vezi ce fac ei acolo, adica sa vezi cu ochii tai, nu pe monitor.
Daca si dupa schimbul ala, pe care il poti confirma, ajungi la acelasi rezultat... Tu ce crezi? |
#72
Posted 03 January 2018 - 22:52
ma gindesc sa o ridic sa o las vrio 24 de ore sa se raceasca uleiul si sa i verific eu nivelul la ulei daca nu o sa mi convina ceva am cautat si am gasit un garaj ZF pentru cutie
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users