SEAT ALTEA 1.9 TDI
Last Updated: Aug 14 2019 16:17, Started by
December
, Apr 18 2011 05:22
·
0
#37
Posted 18 April 2011 - 18:09
daca sint admise de CIV, ar merge si unele de 15" dar scoase mai in afara, nu din distantier ci din ET, ca la mine
Speedo, on 18th April 2011, 18:33, said: Revin cu recomandarea de a citit cu VCDS-ul ECU pentru a afla km reali, |
#38
Posted 18 April 2011 - 20:13
felicitari pt masinuta.
legat de roti, mie nu imi par doar mai late ci si mai mari. probabil din cauza asta nu ai reusit sa treci de 165 pe ceas pt ca real aveai mai mult. si tot din cauza asta iti arata autonomie de 200 de km cu 1/3 din rezervor. km aia de fapt erau mai multi in realitate. 205/55 r16 e sfant. nu te incurca cu altceva mai mare. daca nu te stii vitezoman poti sa iei si 195/65 r15 care sunt mult mai ieftine. la pret de r16 mediu iti iei cele mai bune r15 de pe piata (r16 e mai scump cu 50% fata de r15). |
#39
Posted 18 April 2011 - 21:05
#40
Posted 18 April 2011 - 21:13
Si eu raman la parerea ca din cauziua gumelor nu ai trecuit de 165 pe ceas(interesant ar fi cu un gps sa vezi cum sta treaba la viteza aia ) .
Ceva impresii de pe drum ? Cum se misca masina la drum, cum sta pe curbe ? |
#41
Posted 18 April 2011 - 21:24
Felicitari pt. achizitie si multi km fara probleme. Ai putea sa postezi frumos o poza cu eticheta de pe langa roata de rezerva - aia pe care sunt scrise dotarile masinii si codul de culoare.
Jantele e cam mari, ai face bine sa treci pe 205/55 R16 si 195/65 R15 pt. iarna. |
#42
Posted 19 April 2011 - 05:58
undercoverbrother, on 18th April 2011, 21:13, said: tot din cauza asta iti arata autonomie de 200 de km cu 1/3 din rezervor. km aia de fapt erau mai multi in realitate. Nicu90, on 18th April 2011, 22:13, said: Si eu raman la parerea ca din cauziua gumelor nu ai trecuit de 165 pe ceas(interesant ar fi cu un gps sa vezi cum sta treaba la viteza aia ) . Marius3k, on 18th April 2011, 22:24, said: Felicitari pt. achizitie si multi km fara probleme. Ai putea sa postezi frumos o poza cu eticheta de pe langa roata de rezerva - aia pe care sunt scrise dotarile masinii si codul de culoare. Stephanatsea, multumesc pentru recomandari. O sa verificam rulmentii aia. Sper sa ajunga certificatul pana joi. Oare pot plati rovinieta doar cu dovada aia? Mi-i ca n-or baga masina in baza de date si ma sparg astia cu amenzile lor |
#43
Posted 19 April 2011 - 12:45
Sirenule, nu trebuia sa fie invers?! Din cate stiu eu (si fizica mea), treburile zice cam asa: daca circumferinta rotii este mai mare decat cea normala, atunci viteza afisata in bord va fi mai mica decat cea reala (ex. GPS).
|
#44
Posted 19 April 2011 - 12:58
Ca tot vorbiti de jante si pentru ca am observat ca exista un prieten cu VAS, deci acces la aplicatiile VAG prin PORO, daca verificati modelul respectiv de Altea (si la alta marca din grupul VAG) o sa aflati ca NU SE POT PUNE jante de 15, nici de 17, singurele acceptate sunt cele de 16 (daca din echiparea de fabrica au venit asa la 1,9TDI).
Problema vine de la ET-ul jantelor, faceti si voi calculele si verificati la PORO (puneti consultantul de la piese sa se uite in aplicatie, nu sa spuna din cap) |
#45
Posted 19 April 2011 - 17:21
VAS-u e scula de diagnoza
ETKA nu stie de jante de aliaj pe 15" ci 16"-18" Important e ce scrie in CIV la capitolul roti sau ce urmeaza sa scrie acolo cu o hirtie parafata si stampilata de un dealer (asta ca sa fie in regula in fata militistilor sau a asiguratorilor) December, on 19th April 2011, 06:58, said: Ma uitam la un moment dat la gps. Din cate imi aduc aminte, in bord aveam 140 si parca, repet parca, 123 pe gps. Tyby, on 19th April 2011, 13:45, said: Sirenule, nu trebuia sa fie invers?! Din cate stiu eu (si fizica mea), treburile zice cam asa: daca circumferinta rotii este mai mare decat cea normala, atunci viteza afisata in bord va fi mai mica decat cea reala (ex. GPS). a.JPG 65.79K 101 downloads si invers, cind vrei sa treci la roti mai mari: b.JPG 34.38K 65 downloads La 140 la ora in bord ar trebui sa ai pe gepeseu cam 135 PS: ce am uitat sa zic ca imi place: ceasurili de bord, mai ales cum stau acele la zero Edited by Evergreen, 19 April 2011 - 17:25. |
#46
Posted 19 April 2011 - 17:27
Masina e cumparata din Romania de noua sau e adusa din .de ?
Sa o stapanesti sanatos Edited by bossake, 19 April 2011 - 17:27. |
|
#47
Posted 19 April 2011 - 18:55
Am zis de VAS in ideea ca are un prieten cu acces la VAS, deci dealer oficial, deci si la aplicatiile VAG.
Daca ETKA ti-a facut filtrarea dupa VIN nu are cum sa-ti arate si jante de aliaj de 18 pentru seria respectiva. December, atentie, nu schimba ET-ul original, cred 50. Edited by Speedo, 19 April 2011 - 19:05. |
#48
Posted 19 April 2011 - 19:15
Directorul de la VW e prieten de-al meu. Asta mai putin conteaza. Conteaza ca dealerul meu de roti nu are pe 16 absolut nimic. Are doar 15 si 17. Probabil ca o sa pun 17. Sa vad maine ce jante are. Daca nu, va trebui sa astept doua saptamani deoarece pleaca dupa marfa a doua saptamana dupa Paste.
Bossake, masina-i luata din Ro. Speedo, ce sa nu-i schimb? |
#49
Posted 19 April 2011 - 19:21
daca mai facea filtrare dupa VIN stiam cu ce roti a iesit masina pe poarta fabricii; asa vad dimensiunile disponibile pentru un anumit model de janta; sau vrei printscreen ca sa te convingi?
in functie de janta, ET variaza December,ET e offsetul unei jante: http://en.wikipedia..../Offset_(wheel) |
#50
Posted 19 April 2011 - 19:22
December, lamureste-te ce e cu offset-ul (ET) si roaga-ti prietenul sa-ti scoata un sumar din ELSA dupa VIN-ul tau ca sa vezi cum a venit echipata din fabrica.
Edited by Speedo, 19 April 2011 - 19:23. |
#51
Posted 19 April 2011 - 19:32
ETKA ii zice dotarile masinii iar ELSA cum sa o repare...
|
|
#53
Posted 20 April 2011 - 11:27
Sirenule, vezi ca ai calculat invers!
Ideea era asa: vitezometrul masinii este calibrat pentru roti standard (16' de ex), care au o circumferinta mai mica decat cele pe 18' actuale (asta in mod normal). Deci: circumferinta c1 -> viteza v1 afisata care este (teoretic) si cea reala circumferinta c1+x% -> viteza v2 afisata, care este mai mica decat cea reala. De ce? pe d = 1 km parcurs, rotile se vor invarti de r1 ori cu c1, si de r2 cu c2. Daca c2 > c1 --> r2 < r1 (r=d/c). r2 mai mic -> viteza afisata in bord mai mica decat in cazul r1, daca raportezi la unitatea de timp. Si mai direct: intr-un minut, cu 60 km/h reali, vei face 1 km. Cu gume cu c1, bordul iti va arata 1 km. Cu gume cu c2, masina iti va arata mai putin de 1 km (mai putine rotatii la ax, distanta calculata mai mica). Concluzia: cu gume mai mari (cu circumferinta mai mare), bordul iti va arata o distanta mai mica parcursa in unitatea de timp, deci o viteza mai mica decat cea reala! PS: cred ca nu am luat-o inca pe aratura! |
#54
Posted 20 April 2011 - 12:27
o singura problema.
ce zici tu nu are nici o legatura cu diametrul jantei ci cu diametrul rotii. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users