Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
controler 350w ,24 V
Last Updated: Jul 25 2018 11:29, Started by
angelo74
, Apr 10 2011 11:41
·
0
#1
Posted 10 April 2011 - 11:41
Salutare ,am si eu nevoie de o schema de controler 350 W la 24 V regleaza turatia motorulu electric de la un scuter electric,oschema , o sugestie ,o idee ceva...????? :console:
|
#2
Posted 10 April 2011 - 11:43
am una care tocmai am incercat-o pe scuterul meu modificat pe electric dar nu stiu ce anume vrei ,una originala sau una facuta? si pentru ce fel de motor,cu perii sau fara?
Edited by mister_rf, 10 April 2011 - 13:01.
|
#3
Posted 26 June 2018 - 14:52
Ca sa nu mai deschid topicuri aiurea, la controlerul meu de pe scuterul meu electric se poate modifica ceva ca sa maresc viteza maxima a scuterului care acum e 36 km/h in mers, iar in gol ajunge pana la 43 de km/h. Pe mine ma intereseaza in mers sa ajung pana in 45 km/h maxim. Adica o crestere de la 36 la 45. Mersi
Attached FilesEdited by notimportant, 26 June 2018 - 14:52. |
#4
Posted 26 June 2018 - 15:10
Ai nevoie de motor mai puternic, baterie mai mare şi transmisie mai solidă. Pe scurt, alt scuter.
|
#5
Posted 26 June 2018 - 15:14
#6
Posted 26 June 2018 - 15:20
Credeam că e cu curea sau lanţ...
500W nu e suficient pt. viteza aia. Pt. 45km/h ai nevoie de cel puţin 1,5cp, mai degrabă 2cp, care înseamnă peste 1kW. Poţi încerca cu o baterie de tensiune mai mare, dar există riscul să prăjeşti motorul şi controllerul. Edited by mihaicozac, 26 June 2018 - 15:20. |
#7
Posted 26 June 2018 - 15:29
mihaicozac, on 26 iunie 2018 - 15:20, said:
Credeam că e cu curea sau lanţ... 500W nu e suficient pt. viteza aia. Pt. 45km/h ai nevoie de cel puţin 1,5cp, mai degrabă 2cp, care înseamnă peste 1kW. Poţi încerca cu o baterie de tensiune mai mare, dar există riscul să prăjeşti motorul şi controllerul. Ma gandeam sa iau inca o baterie de 12 V si 20 Ah, si sa incerc asa. Teoretic la 60 V ar trebui sa mearga mai rapid. teoretic. Si am mai observat cand il incarc si este incarcat maxim, dar mai e conectat incarcatorul, pe displayul scuterului imi arata 58 V. Si de aici m-am gandit ca ar suporta 60 V. Oare stiu bine ca incarcarea merge direct in baterie prin BMS si nu trece prin controller? Edited by notimportant, 26 June 2018 - 15:34. |
#8
Posted 26 June 2018 - 15:37
E normal să ai tensiune mai mare în gol sau la încărcare. Cât priveşte tensiunea maximă a controllerului, ar fi bine să vezi mai degrabă cât suportă motorul.
|
#9
Posted 05 July 2018 - 15:04
mihaicozac, on 26 iunie 2018 - 15:37, said:
E normal să ai tensiune mai mare în gol sau la încărcare. Cât priveşte tensiunea maximă a controllerului, ar fi bine să vezi mai degrabă cât suportă motorul. Deci numai controlerul imi sta in cale. Si nu stiu daca ar rezista la 60V. Mai bine iau un controler de pe ebay. Am si gasit unul care pare sa-mi fie pe plac din toate punctele de vedere : https://www.ebay.com...119.m1438.l2649 Mai ramane sa iau acest incarcator de 60V si 20Ah. Si vedem dupa. |
#10
Posted 25 July 2018 - 11:29
Am nevoie de ajutorul vostru de a identifica firele de pe un controller, ca sa stiu cum sa le adaptez scuterului meu. AM primit controlerul dar asa sec, fara nici o descriere la fire nimic.Atasez linkul cu pozele la controller poate cineva ma ajuta sa identific firele. Si contracost daca e cazul.
Multumesc in avans Attached FilesEdited by notimportant, 25 July 2018 - 11:47. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users