Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

controler 350w ,24 V

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
angelo74

angelo74

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 23.02.2011
Salutare ,am si eu nevoie de o schema de controler 350 W la 24 V regleaza turatia motorulu electric de la un scuter electric,oschema , o sugestie ,o idee ceva...????? :console:

#2
asyx

asyx

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,059
  • Înscris: 14.06.2008
am una care tocmai am incercat-o pe scuterul meu modificat pe electric dar nu stiu ce anume vrei ,una originala sau una facuta? si pentru ce fel de motor,cu perii sau fara?

Edited by mister_rf, 10 April 2011 - 13:01.
Evita citarea inutila a textului anterior!!!


#3
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010
Ca sa nu mai deschid topicuri aiurea, la controlerul meu de pe scuterul meu electric se poate modifica ceva ca sa maresc viteza maxima a scuterului care acum e 36 km/h in mers, iar in gol ajunge pana la 43 de km/h. Pe mine ma intereseaza in mers sa ajung pana in 45 km/h maxim. Adica o crestere de la 36 la 45. Mersi

Attached Files


Edited by notimportant, 26 June 2018 - 14:52.


#4
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Ai nevoie de motor mai puternic, baterie mai mare şi transmisie mai solidă. Pe scurt, alt scuter.

#5
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010

 mihaicozac, on 26 iunie 2018 - 15:10, said:

Ai nevoie de motor mai puternic, baterie mai mare şi transmisie mai solidă. Pe scurt, alt scuter.
Motorul e de 500 W, bateria e de 20 Ah. Transmisie? Posted Image Motorul e incorporat in roata

#6
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Credeam că e cu curea sau lanţ...
500W nu e suficient pt. viteza aia. Pt. 45km/h ai nevoie de cel puţin 1,5cp, mai degrabă 2cp, care înseamnă peste 1kW.
Poţi încerca cu o baterie de tensiune mai mare, dar există riscul să prăjeşti motorul şi controllerul.

Edited by mihaicozac, 26 June 2018 - 15:20.


#7
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010

 mihaicozac, on 26 iunie 2018 - 15:20, said:

Credeam că e cu curea sau lanţ...
500W nu e suficient pt. viteza aia. Pt. 45km/h ai nevoie de cel puţin 1,5cp, mai degrabă 2cp, care înseamnă peste 1kW.
Poţi încerca cu o baterie de tensiune mai mare, dar există riscul să prăjeşti motorul şi controllerul.
Deci exact asta cu tensiunea vroiam sa spun ca studiind pe net am observat ca controlere acestea sunt in plaja 48V/60V. cel putin pe aliexpress din cate am vazut.
Ma gandeam sa iau inca o baterie de 12 V si 20 Ah, si sa incerc asa. Teoretic la 60 V ar trebui sa mearga mai rapid. teoretic.

Si am mai observat cand il incarc si este incarcat maxim, dar mai e conectat incarcatorul, pe displayul scuterului imi arata 58 V. Si de aici m-am gandit ca ar suporta 60 V.

Oare stiu bine ca incarcarea merge direct in baterie prin BMS si nu trece prin controller?

Edited by notimportant, 26 June 2018 - 15:34.


#8
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
E normal să ai tensiune mai mare în gol sau la încărcare. Cât priveşte tensiunea maximă a controllerului, ar fi bine să vezi mai degrabă cât suportă motorul.

#9
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010

 mihaicozac, on 26 iunie 2018 - 15:37, said:

E normal să ai tensiune mai mare în gol sau la încărcare. Cât priveşte tensiunea maximă a controllerului, ar fi bine să vezi mai degrabă cât suportă motorul.
M-am interesat la producator si mi-au zis ca motorul duce lejer 60 de volti, fiind construit in plaja de 48-60V de aici rezulta si inscrisul de pe motor 250W-500W.

Deci numai controlerul imi sta in cale. Si nu stiu daca ar rezista la 60V. Mai bine iau un controler de pe ebay.

Am si gasit unul care pare sa-mi fie pe plac din toate punctele de vedere : https://www.ebay.com...119.m1438.l2649

Mai ramane sa iau acest incarcator de 60V si 20Ah.

Si vedem dupa.

#10
notimportant

notimportant

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.03.2010
Am nevoie de ajutorul vostru de a identifica firele de pe un controller, ca sa stiu cum sa le adaptez scuterului meu. AM primit controlerul dar asa sec, fara nici o descriere la fire nimic.Atasez linkul cu pozele la controller poate cineva ma ajuta sa identific firele. Si contracost daca e cazul.
Multumesc in avans

Attached Files


Edited by notimportant, 25 July 2018 - 11:47.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate