Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ATV 125cc sau Dirt Bike 125cc
Last Updated: Feb 25 2019 08:54, Started by
florian09ful
, Apr 05 2011 14:18
·
0
#1
Posted 05 April 2011 - 14:18
Salut. Am si eu o intrebare care ma streseaza foarte tare. Ce ar trebui sa imi cumpar? Un ATV Bashan 125cc (pret:600euro) sau un Dirt Bike Loncin 125cc (pret:450-500euro)? Faza e ca eu stau la bloc. Pretul la cele 2 nu ma deranjeaza, dar nici nu pot sa le cumpar pe ambele.
Avantaje si dezavantaje: Avantaj ATV: iarna nu pot sa cad cu el Dezavantaj ATV: nu am unde sa il leg ca pana la parter trebuie sa mai urc 3 scari Trick-uri: Wheelie pe rotile din spate, Wheelie pe rotile laterale, burnout, cercuri, drifting Avantaj Dirt Bike: e mai mic Dezavantaj Dirt Bike: iarna pot sa cad Trick-uri: Wheelie pe roata din spate, cercuri dar cu piciorul pe jos(ceea ce e naspa), burnout, drifting ATV: [ http://www.bikeshop.ro/uploads/file_261905_php0tR8Yr.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dirt Bike: [ http://media.bestbike.ro/large/20101231/1030/ac9052b3e61b1150ec85b88aec4b5a55/loncin-Dirt-Bike-125cc-1789880.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] P.S. Daca am postat pe forumul gresit, scuze abia m-am inregistrat si inca invat cum e cu el |
#2
Posted 05 April 2011 - 14:25
Eu as alege atv-ul. Dirt bike-ul ala mi se pare cam de jucarie...
|
#4
Posted 05 April 2011 - 18:35
#5
Posted 05 April 2011 - 19:47
Daca ii pui lumini , semnale si oglinzi , POATE ai o sansa.
Chiar , unde vrei sa te dai cu motorasu' ala ? Ca daca il bagi pe 50 cc si nu ai carnet , la prima chestie mai nasoala , esti halit. Edited by LILDEBUL, 05 April 2011 - 19:50. |
#6
Posted 06 April 2011 - 07:25
LILDEBUL, on 5th April 2011, 20:47, said: Daca ii pui lumini , semnale si oglinzi , POATE ai o sansa. Chiar , unde vrei sa te dai cu motorasu' ala ? Ca daca il bagi pe 50 cc si nu ai carnet , la prima chestie mai nasoala , esti halit. Orice mi-as lua il voi inscrie pe 49cc. In prima faza as dori sa ma plimb prin oras. Apoi nu stiu poate il duc la tara. Cum am spus, vorbeac in general, despre amundoua. Daca mi-as lua Dirt Bike-ul as vrea sa ma plimb mai mult prin oras. Daca mi-as lua ATV-ul cred ca ma voi plimba mai intai prin oras oleaca, dupa care ar cam trebui sa il duc pa tara, ca la bloc nu am unde sa il tin si la tara ma duc mai rar. |
#7
Posted 06 April 2011 - 08:35
Cu motorasu' ala te poti plimba mai bine pe la tara , pe cimp. Chiar , ce stii despre mersul pe motor , ca vad ca nu zici nimica despre cum o sa-i pui tu semnale si lumini ???
Tu faci cum vrei , dar daca il bagi pe 50cc e fapta penala si daca nu-i pui lumini e fapta mortala. Te ia unu' in bot de nu te vezi si culmea , nici macar nu-i devina. Da' cum ziceam , faci cum vrei. Nu cumva ai 15-16 ani ? |
#8
Posted 06 April 2011 - 09:23
LILDEBUL, on 6th April 2011, 09:35, said: Cu motorasu' ala te poti plimba mai bine pe la tara , pe cimp. Chiar , ce stii despre mersul pe motor , ca vad ca nu zici nimica despre cum o sa-i pui tu semnale si lumini ??? Tu faci cum vrei , dar daca il bagi pe 50cc e fapta penala si daca nu-i pui lumini e fapta mortala. Te ia unu' in bot de nu te vezi si culmea , nici macar nu-i devina. Da' cum ziceam , faci cum vrei. Nu cumva ai 15-16 ani ? Am 17 ani, iar cu actele nu am treaba sunt facute sa fie inscrise pe 49cc si nu imi spune-ti ca mai am un an si dau de carnet ca de ala dau pe la 20 de ani. Iar la faza cu luminile si oglinzile, doar nu merg seara |
#10
Posted 06 April 2011 - 12:05
|
#11
Posted 06 April 2011 - 13:17
"frate"....daca nu stii mecanica, nu-ti cumpara porcarii din astea, ca-ti rogi moartea cu ele. Crezi ca de prost te-am intrebat?
|
#12
Posted 06 April 2011 - 14:38
florian09ful, on 6th April 2011, 13:05, said: Lasati-ma fratilor cu lumninile si mecanica etc. Eu v-am cerut parerea. Macar casca ai de gind sa porti , sau si aia e in plus ? |
#13
Posted 06 April 2011 - 18:18
LILDEBUL, on 6th April 2011, 15:38, said: Mai prietene , esti asa cum banuiam , un copil. Daca vrei sa asculti , bine , daca nu , nu. Tu prin lumini intelegi FAR ? E si ala , dar de stop de frina si semnale ai auzit ? Daca eu sint cu balena in spatele tau si nu-mi dau seama ca ai pus frina ? Ma urc pe tine ca-n copac , te fac pilaf. La fel cu semnalul , fa tu dreapta/stinga fara semnal , sa vezi cum iti sta in gips pina la git. Fata de tine am A-ul din 2000 , asa ca poti presupune ca am ceva experienta. Mi-e mila de tineretea ta si de lacrimile parintilor , in rest eu nu am ce sa patesc daca ti-o trag , esti devina in intregime. Macar casca ai de gind sa porti , sau si aia e in plus ? Casca da cadou la amundoua, dar nu conteaza; imi iau ATV-ul. Ala are faruri, casca, stop. semnalizare nu cred ca are. Imi poti da tu niste site-uri de unde pot cumpara un kit de semnalizare? NIci chiar foarte scump. |
#14
Posted 06 April 2011 - 19:14
Mergi in tirg , in Vitan , daca esti din Bucuresti. Mergi duminica , cei cu scutere sint mai in spate. Intreaba pe acolo , dar vezi ca trebuie si montat , adica , comanda electrica , releul si 4 bucati semnal. Daca nu le ai , intreaba si tu pe cineva care stie.
Auzi , dar un scuter de ce nu-ti iei , e mult mai practic. Eu nu am incredere in atv-ul ala , am auzit chestii nasoale despre atv-uri chinezesti , poate al tau este ok , dar in general , sint varza. Ma scuzi daca sint bosorog enervant , dar am vazut tot felul de chestii in viata. Am uitat de site , ca sa intrebi , cauta si tu pe acolo , vezi ce zice lumea : http://www.pro-bike.ro/forums/ Sint senil , am uitat sa-ti spun ca daca chiar vrei , cazi si cu atv-ul de nu te vezi. Si daca nu vrei , tot ai sanse. Plus ca nu te bagi printre masini la semafor , ca e cam lat. In general , prefer motorul , daca tot vreau adrenalina. Daca nu , masina , desi inca nu este cazul tau. Asfalt uscat. Edited by LILDEBUL, 06 April 2011 - 19:20. |
#15
Posted 06 April 2011 - 20:15
LILDEBUL, on 6th April 2011, 20:14, said: Mergi in tirg , in Vitan , daca esti din Bucuresti. Mergi duminica , cei cu scutere sint mai in spate. Intreaba pe acolo , dar vezi ca trebuie si montat , adica , comanda electrica , releul si 4 bucati semnal. Daca nu le ai , intreaba si tu pe cineva care stie. Auzi , dar un scuter de ce nu-ti iei , e mult mai practic. Eu nu am incredere in atv-ul ala , am auzit chestii nasoale despre atv-uri chinezesti , poate al tau este ok , dar in general , sint varza. Ma scuzi daca sint bosorog enervant , dar am vazut tot felul de chestii in viata. Am uitat de site , ca sa intrebi , cauta si tu pe acolo , vezi ce zice lumea : http://www.pro-bike.ro/forums/ Sint senil , am uitat sa-ti spun ca daca chiar vrei , cazi si cu atv-ul de nu te vezi. Si daca nu vrei , tot ai sanse. Plus ca nu te bagi printre masini la semafor , ca e cam lat. In general , prefer motorul , daca tot vreau adrenalina. Daca nu , masina , desi inca nu este cazul tau. Asfalt uscat. Din pacate sunt din Focsani. Imi poti spune si mie ce ai auzit despre ATV-urile chinezesti? Sa stiu si eu la ce probleme sa ma astept dacae cazul |
|
#16
Posted 07 April 2011 - 07:15
Eu am avut un scuter chinezesc , de 110 cc (inscris , ca am carnet). MOtorasul a mers bine , dar in rest , au cam picat toate , inclusiv s-a rupt rezervorul unde vine balamaua care tine saua. Pierdeam benzina pe sosea si nu stiam ce are , noroc ca eram aproape de casa si m-am intors reepde , ca luam foc. Plasticele au crapat si alea. Instalatia electrica facea figuri. Sint multe , nici eu nu mai stiu.
Referitor la atv , avea un prieten , a vrut sa importe si a comandat 1 sau 2 de proba. Nu a mai importat , ca erau varza. Nu mai stiu ce zicea , niste suruburi pe la roti , si alte chestii. Deci , cam asta am avut de zis. Daca prietenul meu a avut probleme , nu inseamna ca o sa ai si tu. Dar tot e bine sa ai oarece indeminare , ca nu se stie ce cade la el. Probabil nu motorul , mici rahatisuri care iti fac viata amara. Dute si fa un test la el , ia un prieten mai priceput cu tine. Poate ai noroc si te tine toata viata (dar sa nu traiesti mult). Ai garantie la atv ? Macar ala nu are plastice multe , e bine , am vazut ca e 600 de euro , daca il iei nou , nu-i chiar mult , desi si 600de euro sint bani. Hai ca parca nu-i dreacu chiar asa de negru, Edited by LILDEBUL, 07 April 2011 - 07:20. |
#17
Posted 07 April 2011 - 15:51
Eu inca n-am auzit de ATV chinezesc de genul Bashan , care sa nu faca probleme. De-aia l-am si intrebat pe om daca stie mecanica.
Noi nu acceptam ATV-uri chinezesti cu noi la iesiri, tocmai din cauza asta: vrem sa ne dam, nu sa facem mecanica . Tot timpul pica la ele cate ceva. |
#18
Posted 07 April 2011 - 16:23
LILDEBUL, on 7th April 2011, 08:15, said: Eu am avut un scuter chinezesc , de 110 cc (inscris , ca am carnet). MOtorasul a mers bine , dar in rest , au cam picat toate , inclusiv s-a rupt rezervorul unde vine balamaua care tine saua. Pierdeam benzina pe sosea si nu stiam ce are , noroc ca eram aproape de casa si m-am intors reepde , ca luam foc. Plasticele au crapat si alea. Instalatia electrica facea figuri. Sint multe , nici eu nu mai stiu. Referitor la atv , avea un prieten , a vrut sa importe si a comandat 1 sau 2 de proba. Nu a mai importat , ca erau varza. Nu mai stiu ce zicea , niste suruburi pe la roti , si alte chestii. Deci , cam asta am avut de zis. Daca prietenul meu a avut probleme , nu inseamna ca o sa ai si tu. Dar tot e bine sa ai oarece indeminare , ca nu se stie ce cade la el. Probabil nu motorul , mici rahatisuri care iti fac viata amara. Dute si fa un test la el , ia un prieten mai priceput cu tine. Poate ai noroc si te tine toata viata (dar sa nu traiesti mult). Ai garantie la atv ? Macar ala nu are plastice multe , e bine , am vazut ca e 600 de euro , daca il iei nou , nu-i chiar mult , desi si 600de euro sint bani. Hai ca parca nu-i dreacu chiar asa de negru, Pai nu cred ca va cadea cv pe drum (cu toate ca il voi duce la tara), pt ca deja mi-am facut planul: inainte sa plec ii vac niste verificari "pretioase" gen ii verific suruburile de la roti si alte suruburi mai importante, verific sa vad daca are scurgeri de benzina sau ulei, verific cantitatile de benzina, ulei , lichid de frana. Astea le fac sigur chiar daca vor dura 10 min prefer sa merg in siguranta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users