Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PPC Energy

Chefi de la Antena 1 s-au intors ...

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 

Tahograf VDO DTCO 1381

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,906
  • Înscris: 09.12.2004
Un Iveco a venit echipata de fabrica cu acest tahograf :)
Toate bune si frumoase pina cind a ramas fara baterii o perioada buna de vreme si a sechestrat cardul aflat in el, chiar daca dupa acea perioada avea tensiunea necesara tot blocat a ramas.
Masina a fost dusa la tot felul de mesteri pt eliberarea cardului si repararea aparatului dar toti au zis ca trebuie altul iar eliberarea cardului se face prin distrugerea tahografului  :confuzzled: .
A venit vremea cind omul nostru s-a dus spre o lume mai buna :D (dpdv salarial :lol: ) si a fost nevoit sa isi recupereze cardul; evident ca a apelat la mine si am reusit sa ii scot cardul dupa o  procedura  de pe net (senq Calin - ma mir ca astia ce invirt tahografe toata ziua nu au stiut despre metoda...)

In fine, cind am montat pe masina aparatul am constatat ca nu mai apare nimic pe display si  problema ar fi din cauza faptului ca o fi decedat bateria de backup, baterie ce ar fi trebuit schimbata la verificarea de doi ani a aparatului.

Evident ca nici dealerul de masini nu a spus nimic despre faptul ca bateria se inlocuieste preventiv, la acea vreme aparatul fiind relativ o noutate din cite am inteles...

Ei si din cite am inteles mi se pare prea curveasca metoda asta: nu mai ai alimentare din varii motive, sa arunci aparatul iar daca e sa cumperi altul primesti un discount nesimtit de mic daca il dai fabricantului....

Am inteles ca ar fi cineva pe la Cluj ce are stiinta despre repararea lor; are cineva detalii????

#2
leobango

leobango

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 21.09.2006
Nu se mai poate face nimic, am incercat diferite metode, sunt tensiunile de alimentare bune in interior dar in momentul in care nu mai ai tensiune de alimentare si nici back-up se "strica" ceva pe logica/soft.Din pacate nu gasesti nicaieri fisierele de soft "virgine".Nici Tachonan-ul nu se complica sa repare asa ceva si ,din cate am inteles, nici reprezentanta din Germania.

#3
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,906
  • Înscris: 09.12.2004
si asa face porcu' si magaru' ???? nu se mai aprinde nimic pe el de zici ca e ars ?!?

#4
TachonanServiceArad

TachonanServiceArad

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.05.2011

 Evergreen, on 28th March 2011, 15:32, said:

Un Iveco a venit echipata de fabrica cu acest tahograf :)
Toate bune si frumoase pina cind a ramas fara baterii o perioada buna de vreme si a sechestrat cardul aflat in el, chiar daca dupa acea perioada avea tensiunea necesara tot blocat a ramas.
Masina a fost dusa la tot felul de mesteri pt eliberarea cardului si repararea aparatului dar toti au zis ca trebuie altul iar eliberarea cardului se face prin distrugerea tahografului  :confuzzled: .
A venit vremea cind omul nostru s-a dus spre o lume mai buna :D (dpdv salarial :lol: ) si a fost nevoit sa isi recupereze cardul; evident ca a apelat la mine si am reusit sa ii scot cardul dupa o  procedura  de pe net (senq Calin - ma mir ca astia ce invirt tahografe toata ziua nu au stiut despre metoda...)

In fine, cind am montat pe masina aparatul am constatat ca nu mai apare nimic pe display si  problema ar fi din cauza faptului ca o fi decedat bateria de backup, baterie ce ar fi trebuit schimbata la verificarea de doi ani a aparatului.

Evident ca nici dealerul de masini nu a spus nimic despre faptul ca bateria se inlocuieste preventiv, la acea vreme aparatul fiind relativ o noutate din cite am inteles...

Ei si din cite am inteles mi se pare prea curveasca metoda asta: nu mai ai alimentare din varii motive, sa arunci aparatul iar daca e sa cumperi altul primesti un discount nesimtit de mic daca il dai fabricantului....

Am inteles ca ar fi cineva pe la Cluj ce are stiinta despre repararea lor; are cineva detalii????
  Buna ziua... ca sa v-a raspund cat mai concret la problema dvs...Aparatul digital DTCO 1381 are in spate o baterie de "back-up" care trebuie schimbata odata la 2 ani cand mergeti la verificare. Ex: iarna nu ati pornit masina o perioada de timp...si cand incercati sa porniti masina constatati faptul ca nu porneste (din cauza bateriilor )si bateria aparatului DTCO nu a fost schimbata si a "murit" si bateria aparatului DTCO ...nu se mai poate face nimic din pacate.Sunt concepute sa se "autodistruga" si nu se pot repara absolut deloc. O zi buna

#5
Dek

Dek

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 04.01.2009

 leobango, on 29 martie 2011 - 07:40, said:

Nu se mai poate face nimic, am incercat diferite metode, sunt tensiunile de alimentare bune in interior dar in momentul in care nu mai ai tensiune de alimentare si nici back-up se "strica" ceva pe logica/soft.Din pacate nu gasesti nicaieri fisierele de soft "virgine".Nici Tachonan-ul nu se complica sa repare asa ceva si ,din cate am inteles, nici reprezentanta din Germania.
Desi postul este vechi totusi este de actualitate.Se pare ca prin mufa D cu ajutorul unei interfete se poate repara.Este un CI 9241A care este vinovat de blocarea tahografului.Am vazut pe la site-urile rusesti o intefata care activa acest tahograf.Revin cand am amanunte

#6
P1gl3t

P1gl3t

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 07.04.2007

 Dek, on 14 martie 2016 - 13:27, said:

Desi postul este vechi totusi este de actualitate.Se pare ca prin mufa D cu ajutorul unei interfete se poate repara.Este un CI 9241A care este vinovat de blocarea tahografului.Am vazut pe la site-urile rusesti o intefata care activa acest tahograf.Revin cand am amanunte

Salut,
9241A de care zici ar trebui sa fie driver de k-line (iso9141), folosit la diagnoza. Din ce am vazut, dtco 1381 pare sa aiba k-line, deci probabil ca se poate cumva comunica cu el.
Am unul facut bucati pe undeva si unul intreg. As putea sa incerc sa initiez o sesiune de kwp2000 pe linia k. Cum nu stiu id-ul la care raspunde, ar trebui sa le incerc pe toate 255, dar nu e o problema.
Poti sa pui linkul catre siteul rusesc de care spuneai?
Multe multumiri

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate