Centrala termica immergas

Atentiune, atentiune aici comunicat important

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

Gobi

Gobi

• Grup: Members
Se pare ca avem de profitat de pe urma confuziei creeata de distrowatch.com cand au confundat freespire ca fiind o varianta free de la Linspire Inc.

Freespire nu a avut legatura cu compania iar din cauza confuziei creeate de distrowatch (si alte site-uri) autorul a decis sa schimbe numele in beneficiul ambelor parti

Linspire Inc.  vrea ca acei useri care au incercat freespire sa incerce pentru un timp limitat adevaratul "freespre"

Deci daca vreti sa testati sau sa incercati adresa este acesta  :photo:

http://info.linspire...pire/index.html

totul e acolo. luati produsul de 49 de deloari, dati cu cuponul si luati prin Bit Torrent fisierul

Parere personala: :notangel:
Desi nu sunt fan acestui OS (Mandrake rulz) are o interfata frumoasa  :OK:. Acum eu cred ca acest FREE de fapt este o modalitate de creste popularitatea si asa scazuta a acestui distro. Dar daca-i free..... :naughty:

Merita download-ul. Mai lasati DC-ul :D

Screen shots de pe situl lor
Attached File  ss_CNR_800.jpg   119.23K   82 downloadsAttached File  ss_Linspire50_640.jpg   39.34K   68 downloadsAttached File  ss_Linspire50all_800.jpg   172.33K   59 downloadshment]Attached File  ss_office640_big.jpg   105.07K   32 downloadsAttached File  ss_Lphoto2_800.jpg   97.59K   34 downloads[attachment=5028
:attachment]Attached File  ss_Lsuite_640.jpg   70.13K   28 downloadsAttached File  ss_tabbed_640.jpg   170.83K   43 downloads

Ia utie mai si acuma am luat ala de pe DC dehaba si acuma il dau pe gratis. Pthiu, fir-ar sa fie. :lol:

Attached Files

Edited by Gobi, 02 September 2005 - 02:14.

Gobi

Gobi

IMPORTANT NOTICE

The freespire project is changing its name, as it is creating confusion and misunderstanding. The new name is under discussion and you can have your input on the subject here. (A temporary codename of 'squiggle' has been assigned to the project.)

"freespire" was the term I gave to a private project I had been working on. The project was comprised of various open source components, taken from the freely available source repository for the Linspire operating system. Somehow my project got submitted to distrowatch.com as a bona-fide Linux distribution. I can only assume whoever did this had good intentions, unfortunately it was done without my consent.

Subsequent widespread distribution of this project has led to much misunderstanding, based largely on the name. So to make it clear:
This project is not a free version of the Linspire operating system and is not made by Linspire Inc..

Some examples of the problems caused by the term 'freespire':

1. It confused some into thinking that if you just take out the proprietary licensed pieces of Linspire, you still have Linspire. This impression is false because the total Linspire experience relies on proprietary components, such as mp3, Java, Flash, Quick Time, Windows Media, Real, fonts, etc...
   2. I worried that many people would try 'freespire' and use this to judge the Linspire product. I have already read posts on the net that go something like this, "I have never tried Linspire because I didn't want to pay, so I was excited to finally try it when I saw Freespire. I downloaded it, and I wasn't impressed. I don't see what all the big deal is around Linspire. I didn't see anything very special there."
   3. I had heard from Linspire that their support department was getting calls and emails from users who thought Freespire was their product. As much as I tried to put disclaimers in to the contrary, some still were confused to this point. I'd even seen reviews for my project that said Linspire was the creator.

Linspire has expressed complete support to me with the project itself, as long as it didn't infringe on any 3rd-party licensing. But the name has caused problems for both parties so I decided to change it.

To help alleviate any confusion, I contacted Linspire and they made an extremely generous offer to us all. They want everyone who has been following my project to experience "the real" Linspire, FOR FREE!!! For a limited time, they are making available a coupon code called "FREESPIRE" that will give you a free digital copy of Linspire! Please visit http://linspire.com/freespire for details.

For those of you that are still interested in my project please visit the LinspireNetwork (after getting your FREE copy of Linspire I hope!)

Many thanks for you time, and don't forget to enjoy Linux

Andrew Betts

Cine stie cineva ceva depre acest distro sa ne posteze si noua aici ceva despre el cum este, cum se comporta, ce ar mai trebui, etc, etc.
:peacefingers:

Edited by Gobi, 02 September 2005 - 02:13.

mrproper

mrproper

10 ani de Softpedia...

• Grup: Senior Members
Sa vedem ce avem aici...

Gobi

Gobi

mrproper, on Sep 2 2005, 03:13, said:

Sa vedem ce avem aici...

<{POST_SNAPBACK}>

Ce avem aici este Twilight Zone or somethin' pentru ca acum o zi a fost Opera gratis.

numai ca asta tine 6 heheheh :D

What's next, Windows Xp PRO SP2 FREE ?????

Edited by Gobi, 02 September 2005 - 02:18.

mrproper

mrproper

10 ani de Softpedia...

Opera am si eu o licenta gratis :). Nu stiu cand o sa am timp sa o inregistrez... nu sunt fan Opera.
Download from Linspire.com. There are 344 people in line waiting.

Linspire

You have selected to download a copy of Linspire. If you are not installing Linspire on a "Linspire Certified" computer system, you could experience compatibility issues with certain peripherals or components. (Linspire Certified Computers come pre-installed, configured and tested with Linspire.)

Plus ca astept ceva OneCare gratis de la MS. Si poate un Vista...

Daca ma gandesc, poate o sa fac si un proiect interesant in ro...

Si cum se deosebeste o varianta piratata de una downloadata corect? Ce ma opreste pe mine sa distribui varianta asta? Am un serial ceva?

Before you install it, take a minute to visit http://support.linspire.com where you'll find valuable information on installing, along with helpful hints (such as what to do if the software should hang or freeze--press Ctrl-Alt-Backspace, which will reset the OS without having to completely reboot).  [credeam ca oricine stie ca acea combinatie restarteaza serveru X si nu altceva... :mellow: ]

Locul 324....

Edited by mrproper, 02 September 2005 - 02:29.

Gobi

Gobi

mrproper, on Sep 2 2005, 03:18, said:

Opera am si eu o licenta gratis :). Nu stiu cand o sa am timp sa o inregistrez... nu sunt fan Opera.

<{POST_SNAPBACK}>

Acum or fi vazut oamenii de acolo ca se da pe gratis licenta si or fi zis ca e reclama buna. :D  :D  :w00t:

ăăăăă da păi știi tu.....

Due to the popularity of this offer, our servers are being slammed! Please be patient with our servers, as they are running their little hearts out right now

Într-adevar dar macar ai torrent si nu altceva.

Edited by Gobi, 02 September 2005 - 02:24.

Gobi

Gobi

You have selected to download a copy of Linspire. If you are not installing Linspire on a "Linspire Certified" computer system, you could experience compatibility issues with certain peripherals or components. (Linspire Certified Computers come pre-installed, configured and tested with Linspire.)
Aici s-ar putea sa aiba dreptate. Am spus ca nu e foarte populara.

Ruleaza-l Live vezi cum iese. Daca nu vrei arzi CD-uri degaba si sa viii aici sa ma injuri ia de la un "amic" ;) VirtualPC 2004 si vezi cum mere.

Eu n-am vazut serial nicaieri ( ca ar fi chiar culmea m-aș șucări pe linux-iști la un SO .nix cu serial)

Edited by Gobi, 02 September 2005 - 02:35.

dixy

dixy

• Grup: Banned
știți care-i porcăria cu Linspire? După ce-l instalezi, pentru a descărca și instala soft free de pe situl lor, plătești nu știu câți $$$.

mrproper

mrproper

10 ani de Softpedia...

Virtual PC  :puke:
VMware  :wub:

Nu iti fa griji, am vazut mai multe osuri la viata mea decat ar fi trebuit sa vad... si Lindows 2.

Locul 289... de atunci deja luam un sfert pe bittorent.

mrproper

mrproper

10 ani de Softpedia...

dixy, on Sep 2 2005, 02:35, said:

știți care-i porcăria cu Linspire? După ce-l instalezi, pentru a descărca și instala soft free de pe situl lor, plătești nu știu câți $$$.

<{POST_SNAPBACK}>

Da, se cheama Click-N-Run... un sistem foarte bun.. nici un OS nu are atata putere de absorbtie a banului utilizatorului. Sa speram ca stie un RPM ceva pe acolo.

Gobi

Gobi

dixy, on Sep 2 2005, 03:35, said:

<{POST_SNAPBACK}>

Ai dreptate aici

Distrowatch said:

The Linspire 5.0 livecd does log one in as root to a KDE 3.3.2 desktop by way of an attractive splash screen. Given that this distro was released in March, one can overlook the "antiquated" KDE version. :D Also given the age, it uses a 2.6.10 kernel. GCC is not included, but this distro does have a large warehouse of binary applications available for a price or one can set up a Debian source, so I've heard. So, no points given or taken for these issues.

Review Linspire aici:
http://www.tuxmachines.org/node/2458

Mai, e free ?

Dar chiar e naspa. Daca vreau sa pun de ex MPlayer sau XMMS (pe aste le stiu :) ) ce ma fac ?

PS: @mrproper

Virtual PC  :puke:
VMware  :inlove:
desigur ca este parera ta si nu am nimic impotriva  :notangel:  :D
but VPC is still #1 to me  :naughty:

Edited by Gobi, 02 September 2005 - 02:48.

Gobi

Gobi

New screen shots.

Attached File  stuff.jpg   147.33K   41 downloadsAttached File  kplayer.jpg   92.87K   56 downloadsAttached File  chao.jpg   69.66K   41 downloadshment]

Chiar daca nu prea ai ce face cu el cel putin, daca il iei bineteles, incerci ceva nou.

Dupa asta treci pe Mandrake  :tomato:  :D

139 up / 310 down

Edited by Gobi, 02 September 2005 - 03:10.

mrproper

mrproper

10 ani de Softpedia...

:yes: pretty colors.... macar sa il adaug la colectia de cd-uri de arhiva...
Pe DC++ doar pe unu am gasit...

Gobi

Gobi

Am gasit alt review:

Check this out

http://www.xyzcomput...=1&limitstart=1

Mai pe scurt
- 2.6.10 Kernel
- KDE 3.3
- Reiser 4 "unbreakable" File System
- X.org 6.8.2

- 800 MHz or higher processor
- 128 MB of RAM (256 MB or higher recommended)
- 4 GB free space
- SVGA or higher resolution and monitor (3-D graphics accelerator card for some games, screen savers, etc.)
- CD-ROM or DVD drive, Keyboard & Mouse
- Linspire-compatible sound card and speakers or headphones?????? WTF  :huh:
- Linspire-compatible 56 Kbps hardware modem, cable modem, or DSL modem

- Ethernet card for Internet/LAN connectivity

Ce-au mai asta cu Linspire-compatible ??

La mine pe calculator scrie numai Made for Windows XP  :naughty: si Linux   :naughty:

mrproper

mrproper

10 ani de Softpedia...

Vreau si eu viteza mai mare... si disponibilitate mai mare... nici 50 de surse
20k down, 5k up

Gobi

Gobi

Am raspandit un pic zvonul si pe DC  :).

Chiar astept sa vad opiniile celor care stiu si nu stiu Linux.  :rolleyes:
Daca va place Linux si vreti ceva mai mult de la el atunci mai treceti pe la un forum -doua, un site de specialitate si alege-ti Linux-ul :coolspeak:

4 nau gud bai. :yawn:

@mrproper
Patience.

Edited by Gobi, 02 September 2005 - 03:39.

DarkDog

DarkDog

@Gobi pozele pe care le-ai postat arata doar un kde cosmetizat, mie nu-mi spun nimic despre distributie

Gobi

Gobi

DarkDog, on Sep 2 2005, 08:35, said:

@Gobi pozele pe care le-ai postat arata doar un kde cosmetizat, mie nu-mi spun nimic despre distributie

<{POST_SNAPBACK}>

STFW. :naughty:

Features

* Linux kernel 2.6.10
    * Reiser4 File System
    * KDE 3.3 desktop environment
    * Unique look and feel designed by Everaldo
    * Xorg 6.8.2 X window system
    * OpenOffice.org 1.1.3
    * Support for 802.11g wireless networking
    * Built-in bittorrent support
    * AOL Dialer (screenshot)
    * Spell checking for email, browser, and IM
    * Gaim instant messenger with support for VoIP
    * Hardware profiling for mobile/docked configurations
    * Windows Media support

mai multe

@all exista tutoriale despre cum scapi de CNR si poti sa updatezi OS-ul folosind pachete Debian.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate