Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
"Industria muzicală e pe moarte. Steve Jobs a omorât-o" - Bon Jovi
Last Updated: Apr 07 2011 18:05, Started by
zildjian
, Mar 15 2011 13:52
·
0
#19
Posted 16 March 2011 - 16:29
si sunt convins ca o cautare pe Google produce mult mai putin CO2 decat o deplasare pana la biblioteca orasului, nemaivorbind de relevanta, eficienta si viteza.
|
#20
Posted 16 March 2011 - 19:43
Quote Nu poti spune care-i mai sigur ecologic ca nici unul din cazuri nu e. un reader poate tine citeva mii de carti. ca sa le ai alea fizic ar trebui sa tai niste copaci, sa produci caramizi, ciment etc sa faci o camera mare mare. sa o tencuiesti, sa mai tai niste copaci ca sa faci rafturi. ca sa nu mai zic cit de usor e sa vrei sa asculti melodia x pe un ipod, in loc sa te gindesti "unde pastele ma-sii am pus cd-ul ala?". sau daca mergi undeva, nu mai trebuie sa te gindesti "oare ce o sa ascult", ci o sa te doara la banana, ai muzica cit china pe un rahatel care intra in buzunar etc etc etc |
#21
Posted 16 March 2011 - 20:53
Bon Jovi a pus punctul pe i. Nu e vorba despre bani
Reiau:"Copiii din ziua de azi pierd toata emoția descoperirii unui nou album. Emoția de a-si pune castile, de a seta volumul la 10, ținând în mână carcasa, de a închide ochii și de a se lăsa pierduți în album. Și frumusețea de a-ți cheltui alocația pe un album, bazându-te doar pe coperta de pe carcasă, fără să știi cum sună de fapt. Erau niște vremuri frumoase." Pentru unii muzicieni un album reprezinta o poveste, un episod din viata lui, emotiile pe care le-a trait. A cumpara doar melodie dintr-un album e ca si cum ai ti-ai cumpara bilet doar pentru actul 2 a piesei O scrisoare pierduta. Sau cu alte cuvinte iti achizitionezi de pe net misiunile 2,5,8 din Starcraft! |
#22
Posted 16 March 2011 - 23:06
Copiii nu au pierdut nici o emotie ci nu au avut-o si nu ar fi avut-o niciodata. E vorba de un scenariu care (daca) s-a intimplat numai in capul lui cu descoperirea unui album. In practica copiii (si orice amator de muzica) daca nu vroiau sa asculte ce e in Top X trebuiau sa se multumeasca cu ceva vag apropiat gusturilor lor si disponibil in cele citeva magazine la care aveau acces. Si dupa ce repetau de ceva zeci de ori experienta cu chestii cumparate pe linga gusturile lor aveau experienta de a stoca, desprafui, etc toata colectia lor meseriasa de CD-uri. Oamenii "normali" nu cumparau cd-uri fizice pentru ca aveau nu stiu ce experiente ci pentru ca nu aveau de ales, normal cind au avut de ales au ales altceva. Cei care vor experienta o pot in continuare avea, CD-urile o sa mai existe pentru un timp destul de indelungat, nu-i nici o problema.
|
#23
Posted 16 March 2011 - 23:43
Chestia e ca omenirea evolueaza din toate punctele de vedere.
Am trecut de la trasuri la avioane supersonice, de la mesaj in sticla la e-mail, de la arc cu sageti la bombe atomice, de la pesteri si bordeie la zgarie-nori etc.... Bon Jovi trebuie sa inteleaga asta, fie ca e de rau sau de bine. Pentru nostalgici exista si albume pe cd in magazine. Edited by Hamutovski, 16 March 2011 - 23:45. |
#24
Posted 17 March 2011 - 11:09
De asemenea trebuie punctata putina istorie, nu e vorba de o etapa care a fost de 100 (sau 2000) de ani incoace, e ceva care a aparut acum 30 de ani si a disparut acum 10 si nu a afectat aproape pe nimeni in afara de Bon Jovi - asta chiar pentru cei care traiau in timpul respectiv si aveau virsta potrivita:
1979 - primul walkman (caseta) ... clone, etc ... discman (CD) ... clone, etc ... mp3 playere 2001 - iPod Deci toata povestea cu castile in urechi si carcasa in mina se intinde pe max 22 ani. Din care pentru o buna parte vorbim de casete care erau intr-un cuvint naspa (si diferenta intre casete si orice suport digital din ziua de azi e ENORMA nu e asa cum sint acum discutiile ca mp3 160kbps versus 128 sau mp3 versus CD sau FLAC, etc - astea sint prostii fata de diferenta caseta vs orice modern). Nu vorbim de o chestie care e "de cind lumea". Nu avea nimeni experienta asta pe vreamea Beatles-ilor sau pe vremea lu' Elvis. |
#25
Posted 17 March 2011 - 13:15
@f300, sunt hotarat, nici cd-urile nici mp3 cumparate de pe net nu sunt 100% ecologice, nici macar 80-90%, bun?
As vrea o lamurire: detin card visa electron cu care am facut plati online in lei doar in Ro. E posibil sa cumpar de pe Amazon cu el? ca nu am reusit fiindca nu-mi accepta regiunea. |
#26
Posted 07 April 2011 - 09:12
#27
Posted 07 April 2011 - 09:28
tinerii nu mai pot simti senzatia cumpararii unui album prost, de pe care pot asculta numai o melodie. oh, that motherfucking jobs, ne-a facut sa nu mai putem vinde toate gherlele si umpluturile decit fanilor inraiti
|
#28
Posted 07 April 2011 - 11:34
S-ar putea sa scada calitatea muzicii daca artistii trebuie sa faca si diverse munci intre concerte ca sa aiba din ce trai.
Kempes care era la Cargo acuma e zugrav in Australia, mi-l inchipui cum fredoneaza "nu mai am tigari, nu mai am tigari" cand da cu bidineaua. |
|
#29
Posted 07 April 2011 - 12:33
Centris, on 7th April 2011, 10:12, said:
amin, frate! mare dreptate are omul. eu sunt genul care asculta albume intregi, si ascult in general genuri de muzica pentru care povestea se spune de-a lungul intregului album. Din punctul asta de vedere, conceptul de "shuffle" imi este complet strain (si, de cand am pus accent pe calitatea tehnica a muzicii pe care o ascult, si conceptul de iPod mi-a devenit strain). Am mai scris, conceptul de "shuffle" mi se pare cu adevarat distructiv dpdv cultural. Omenirea a devenit prea simpla la minte ca sa mai poata receptiona mesaje complexe, totul este fragmentat la maxim si consumam orice continut ca pe o portie de mancare alandala, gen sunca cu dulceata. Pentru mine shuffle = superficialitate. Asta nu inseamna ca nu se vinde bine Oare cum or fi sunand Pink Floyd, Marillion, Camel pe shuffle? |
#30
Posted 07 April 2011 - 12:43
io nu-s de ce am impresia ca industria muzicala in intregul ei e mai dezvoltata ca niciodata... enspe mii de trupe, enspe mii de bogatani, enspe sute/mii(?) de studiouri, videoclipuri scumpe, foarte multa muzica aiurea, de umplutura... ah, am impresia ca durerea lui bon jovi e alta... ca lumea a inceput sa cumpere multe alte chestii in loc sa se rezume la cataretii care chipurile canta doar muzica "de calitate"... si ca lumea pote selecta sa cumpere cate o piesa si nu albume intregi, unde de multe ori 2-3 piese sunt bune si restul varza...
Edited by gtk, 07 April 2011 - 12:45. |
#31
Posted 07 April 2011 - 18:05
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users