Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Call Center cu 8 operatori
Last Updated: May 22 2018 21:33, Started by
danuttz08
, Mar 14 2011 18:48
·
0
#1
Posted 14 March 2011 - 18:48
Salut,
Locuiesc intr-un apartament in Timpuri Noi si in vara intentionez sa ma mut undeva la marginea Bucurestiului. Initial ma gandeam sa inchiriez apartamentul, insa mi-a venit ideea sa deschid o afacere prin infintarea unei firme mici de tip Call Center cu maxim 8 operatori. Va rog frumos, daca puteti si aveti bunavointa , sa ma ajutati in a-mi imbunatati cunostiintele generale in acest domeniu. Ma intereseaza dotarile (sisteme PC, centrala telefonica, aparate de telefonie, SOFTWARE etc) pe care trebuie sa le aiba un Call Center si un pret aproximativ pentru fiecare articol. Va multumesc anticipat! |
#2
Posted 14 March 2011 - 19:12
Pai si la ce intrebari sa raspunda operatori???????Trebuie sa ai si un domeniu de activitate pe cre sa te axezi gen vodafone si serviciul lor de relati cu clienti care raspund la intrebari despre telefoane si retea
|
#3
Posted 14 March 2011 - 20:27
poti sa platesti pentru o solutie la cheie sau sa segmentezi, platind pentru pc-uri, service, centrala, software samd separat.
sisteme PC -> google cauti cel mai bun pret daca stii sa faci un sistem, sau platesti pe altii centrala telefonica -> asterix (gratis) sau cumperi siemens s.a. aparate de telefonie -> voip cu casti SOFTWARE -> otrs.org (gratis) sau altceva service pc -> google, adica ti-l asiguri sau platesti la astea mai vanzari, contabilitate si legal. tu stii mai bine ce poti face tu/familia si ce trebuie sa externalizezi. cat ai un buget alocat? |
#4
Posted 15 March 2011 - 13:47
salut,
mult succes cu poriectul tau - mai jos cateva hinturi. 1. la ce tip de call center te gandesti? a. daca este de tip incoming => ca software iti sugerez asterisk + frePBX (care sunt incluse in distributii de genul TrixBox, Elastix, AsteriskNow, etc) b. daca este de tip mix => ca software iti sugerez asterisk + vicidial (incluse in disctibutii de genul vicibox sau goautodial) 2. ti-as sugera sa iei o conexiune buna la net si sa te orientezi catre un provider de telefonie VoIP - asta ca sa nu investesti in placi analogice si sa eviti problemele care apar de obicei pe acest tip de linii (ca de ex. deconectari aleatoare, busy tone detection, etc). 3. ca si echipamente - depinde doar de tine cat de redundant vrei sa construiesti centrala - in mod normal un PC cu 2GB de memorie si un procesor cat de cat mai modern la 2 GHZ face fata la ce vrei tu sa faci. Daca vrei sa inregistrezi si convorbirile mai trebuie un pic sa umbli la specificatii. De asemenea ti-as recomanda sa rulezi cu 2 HDD in sistem RAID1. 4. telefoane - versus - softphone. Ti-as recomanda sa mergi pe varianta de softphone dar inseamna sa ai pentru fiecare cate un PC (cu linux de ex.). Daca nu ai buget - atunci poti sa iei ori telefoane VoIP ori sa iei telefoane normale + adaptoar/adaptoare VoIP cu porturi FXS. Oricare varianta ai alege ar trebui sa te gandesti la conformtul operatorilor si sa alegi echipamente care permit conectarea unor casti cu microfon. 5. nu uita ca la partea de software trebuie sa cauti si un modul de raportare - altfel scapi call center-ul din maini si nu poti analiza performantele per total/per operator. cele 2 variante (FreePBX si vicidial) permit raportari minimale Pe tema asta e mult de discutat - sunt sigur ca mai sunt si altii care o pot face - daca mai ai intrebari nu ezita sa le pui si sper sa primesti informatiile dorite. Toate bune, nini |
#5
Posted 12 August 2013 - 14:39
danuttz08, on 14 martie 2011 - 18:48, said:
Salut, Locuiesc intr-un apartament in Timpuri Noi si in vara intentionez sa ma mut undeva la marginea Bucurestiului. Initial ma gandeam sa inchiriez apartamentul, insa mi-a venit ideea sa deschid o afacere prin infintarea unei firme mici de tip Call Center cu maxim 8 operatori. Va rog frumos, daca puteti si aveti bunavointa , sa ma ajutati in a-mi imbunatati cunostiintele generale in acest domeniu. Ma intereseaza dotarile (sisteme PC, centrala telefonica, aparate de telefonie, SOFTWARE etc) pe care trebuie sa le aiba un Call Center si un pret aproximativ pentru fiecare articol. Va multumesc anticipat! O solutie este descrisa ca arhitectura aici: http://www.dect.ro/v...-crm-p-161.html In principiu: - se poate folosi orice centrala telefonica compatibila TAPI - software-ul se poate instala pe un PC de uz general - aparatele telefoanice pot fi orice model compatibile cu centrala telefonica (inclusiv analogice) + casca Costuri: incepand de la 100 Euro / operator (agent) |
#6
Posted 22 May 2018 - 21:33
Buna, am nevoie de o solutie foarte simpla de call center. Un singur operator, apel in asteptare si sa imi stie cateva reguli. astfel incat pana cand operatorul va prelua apelul sa aibe deja informatiile de baza.
Cum credeti ca pot realiza asa ceva cel mai simplu/eficient si ieftin ! ma puteti ajuta, va rog ? multumesc mult. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users