Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?
 Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 

motorul pe aer comprimat (Air Car,Free Energy)

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#55
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018

View Postclasique, on 20 martie 2018 - 21:10, said:

Totuși, alea cu aer condiționat sunt mai bune!

Când faci sandwich uri din ele sunt mai gustoase sau cum ?

#56
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,626
  • Înscris: 21.06.2016
Bai voi chiar pretindeti ca ati trecut prin liceu?
Cum se face ca e atit de plina aria asta de idiotenii intr-o tara in care invatamintul era obligatoriu pina prina clasa a 10a sau a 12a?
Exista motoare si masini cu aer comprimat, de exemplu prin India, dar sint de rahat pentru ca randamentul e destul de scazut. Motivul este simplu: cind iese gazul din rezervor se raceste si nu se mai poate expanda! Iar cind il bagi in rezervor se incinge si e greu de comprimat. Se poate calcula si cu numere daca ai trecut prin clasa a 10a.

#57
Infinitty

Infinitty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,401
  • Înscris: 14.12.2008

View Postvrajitoruldinoz, on 21 martie 2018 - 03:45, said:

Bai voi chiar pretindeti ca ati trecut prin liceu?
Cum se face ca e atit de plina aria asta de idiotenii intr-o tara in care invatamintul era obligatoriu pina prina clasa a 10a sau a 12a?
Exista motoare si masini cu aer comprimat, de exemplu prin India, dar sint de rahat pentru ca randamentul e destul de scazut. Motivul este simplu: cind iese gazul din rezervor se raceste si nu se mai poate expanda! Iar cind il bagi in rezervor se incinge si e greu de comprimat. Se poate calcula si cu numere daca ai trecut prin clasa a 10a.

Ai dreptate, dar conteza despre ce motor discutam. Intr-adevar tot ceea ce s-a impins pe piata au fost replici modificate ale autovehicolelor cu ardere interna si cele hibride si cele electrice, adica discutam in mare despre aceleasi vehicole grele de tonaj cu aceleasi sisteme la modul general.

Autovehicolul pe aer comprimat asa ca atare nu are de ce sa arate precum un vehicul cu ardere, dupa cum primele vehicole electrice nu semanau aproape deloc cu ceea ce a aparut azi pe piata, erau usoare, cu baterii mai simple, mai putine, cu panou solar incorporat, samd.

Motorul cu aer comprimat asa de la mama lui este un angrenaj similar unei surubelnite pe aer comprimat, deci nu prea are legatura cu racirea ori incalzirea si teoretic sistemul se raceste din mers, adica nu se uzeaza datorita supraincalzirii precum motoarele cu ardere ori motoarele electrice.

#58
redbotos

redbotos

    Productiv

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,141
  • Înscris: 01.03.2015
Dar totusi , autonomia e foarte redusa, si realimentarea greoaie.
Nu e cum ai pune gpl .

#59
Infinitty

Infinitty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,401
  • Înscris: 14.12.2008
Autonomia este discutabila, iar alimentarea foarte usoara similara cu gpl.

#60
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,626
  • Înscris: 21.06.2016

View PostInfinitty, on 21 martie 2018 - 09:53, said:

Ai dreptate, dar conteza despre ce motor discutam. I

Daca crezi asta, e clar ca nu intelegi absolut nimic.
Nu conteaza absolut deloc despre ce motor discutam. Toate motoarele folosesc energia inmagazinata in rezervor prin comprimarea aerului, indiferent de detaliile prin care o transforma in miscare de rotatie.
Ciclul comprimare/destindere nu este eficient. Nu motorul. Motorul e irelevant.

View PostInfinitty, on 21 martie 2018 - 15:25, said:

Autonomia este discutabila, iar alimentarea foarte usoara similara cu gpl.

Serios? Ce presiuni are GPL-ul? Ai vazut brichete de plastic vreodata?
Acum calculeaza cam cit volum si cita presiune iti trebuie pentru 100km... hai ca se poate, fizica de a 10a.

#61
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009
Mai copii, mergeti inapoi la scoala, daca nu ca sa  aveti vreodata o slujba mai buna, macar sa nu va faceti de ras cu postari din astea.
Sau, daca chiar va intereseaza subiectul, intrati macar pe net si incercati sa cititi ceva, poate aveti norocul sa pricepeti.

Va vand eu un pont: "nu poti sa faci din rahat bici, care sa si pocneasca."

#62
Infinitty

Infinitty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,401
  • Înscris: 14.12.2008

View Postvrajitoruldinoz, on 22 martie 2018 - 00:49, said:

Daca crezi asta, e clar ca nu intelegi absolut nimic.
Nu conteaza absolut deloc despre ce motor discutam. Toate motoarele folosesc energia inmagazinata in rezervor prin comprimarea aerului, indiferent de detaliile prin care o transforma in miscare de rotatie.
Ciclul comprimare/destindere nu este eficient. Nu motorul. Motorul e irelevant.
Serios? Ce presiuni are GPL-ul? Ai vazut brichete de plastic vreodata?
Acum calculeaza cam cit volum si cita presiune iti trebuie pentru 100km... hai ca se poate, fizica de a 10a.



Maşina care merge cu aer. Se încarcă în 90 de secunde, consumă un euro la 200 km şi se conduce fără permis


MDI AirPod este o bubulină cu trei roţi, oferind până la 4 locuri într-o configuraţie ciudată: şoferul în faţă, iar ceilalţi pasageri după acesta, cu spatele la sensul de mers. Motorul cu aer comprimat dezvoltă maximum 4 kW (5,5 CP), aşa încât MDI AirPod poate fi condus şi fără permis. Rezervorul pentru aer comprimat are 175 de litri, iar autonomia maximă în ciclu urban este de 220 km, în condiţiile în care "alimentarea" durează doar 1,5 minute.

Când se utilizează doar motorul cu aer comprimat, MDI OneFlowAir promite o autonomie maximă de 100 km în regim urban şi de 50 km în regim extraurban, iar când se utilizează sistemul hibrid în formulă "dual-energy", autonomia poate ajunge la un maximum de 900 km, cu un consum de combustibil de numai 1,7 litri/100 km, respectiv emisii CO2 de 35 g/km.

Ca performanţe, MDI OneFlowAir se bazează pe o putere maximă de 15 CP în versiunea "mono-energy" (doar cu motorul cu aer comprimat) şi atinge o viteză maximă de 90 km/h, iar în versiunea "dual-enegy" puterea maximă este de 25 CP, viteza maximă cifrându-se la 110 km/h, ceea ce recomandă maşina şi pentru drumurile scurte interurbane.

http://www.promotor....sii-co2-9760928

https://www.cromo.co...igentes-n518049

http://ww3.onvacatio...ir-powered-car/

Edited by Infinitty, 22 March 2018 - 08:19.


#63
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,626
  • Înscris: 21.06.2016
Ti-a zis cineva ca nu exista? ti-am spus ca sint in India o multime. Dar sint niste masinute sau scutere cu cabina cu randament slab. Si in India merge mai bine ca e cald. Ia imagineaza-ti cum se destinde aerul comprimat la -20C.
Avantajul lor ar fi ca nu polueaza local si sint ieftine (fara baterii). Dar au utilitate limitata.

#64
redbotos

redbotos

    Productiv

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,141
  • Înscris: 01.03.2015
stiti de ce ma intereseaza , pt ca eu am 30 de km de facut naveta pe zi.
am o apa curgatoare acasa pe care o pot folosii sa i-mi incarce butelia prin un sistem.
atat doar . dar ca asta in alta viata.

#65
Infinitty

Infinitty

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,401
  • Înscris: 14.12.2008

View Postvrajitoruldinoz, on 22 martie 2018 - 08:26, said:

Ti-a zis cineva ca nu exista? ti-am spus ca sint in India o multime. Dar sint niste masinute sau scutere cu cabina cu randament slab. Si in India merge mai bine ca e cald. Ia imagineaza-ti cum se destinde aerul comprimat la -20C.
Avantajul lor ar fi ca nu polueaza local si sint ieftine (fara baterii). Dar au utilitate limitata.

Imi par ok in orase si pe distante intrajudetene pentru familii.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate