Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

motorul pe aer comprimat (Air Car,Free Energy)

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#1
piticbike

piticbike

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 19.10.2010
AM SA INCEP CU UN FILMULET DE PE YOUTUBE CARE SPUNE TOTUL,http://www.youtube.com/watch?v=jjSOvbsE460
DACA VA GANDITI DOAR LA MASINI NU FACE NIMIC E OK DOAR CA PE MINE M AR INTERESA MAI MULT CA UN MOTOR CARE SA ACTIONEZE UN GENERATOR ELECTRIC ,  
ORI CUM AS VREA SA VA GANDITI BINE LA CE POSIBILITATI ARE ACEST TIP DE ENERGIE SI ACEST TIP DE MOTOR

#2
iulik17d

iulik17d

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,626
  • Înscris: 25.04.2009
pana nu se va epuiza petrolul nu vom vedea asa ceva. nu e spre interesul mariilor companii petroliere.
sau daca vom vedea vor fi foarte scumpe. valabil si pt motoare electrice, cu hidrogen sau pe baza de apa.

#3
asyx

asyx

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,059
  • Înscris: 14.06.2008
este vorba de inginerul Di Pietro care are si un site cu acest motor performant.singura problema e ca firma este in Australia.si pe mine m-ar fi interesat acest tip de motor.dar mai interesant este acest site care modifica motoarele normale de pe benzina pe aer

http://www.air4zero.com/

Edited by asyx, 10 March 2011 - 19:27.


#4
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005
vezi ca linkul pus mai sus are probleme il mai pun eu odata
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jjSOvbsE460?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
in fine masinuta cu aer comprimat are performante asemanatoare sa zicem cu o masina electrica, eu totusi as zice ca este preferabil modul electric din mai multe motive
o sa le pun comparativ
inmagazinarea energiei sub forma mecanica (aer comprimat) as zice ca pune probleme de siguranta suplimentare, rezervoare de presiune care trebuie studiate si din punctul de vedere al unui accident si al rezistentei la impact, bateriile au evoluat foarte mult si au un randament superior si un raport putere/greutate superior
la tractiunea electrica exista posibilitatea de control al tractiunii si al optimizarii cuplului la roata mult mai bun, si deasemenea se poate folosii franarea dinamica care poate recupera energia electrica.
fiabilitate mult mai ridicata a motorului electric fata de un motor mecanic care are piese cu uzura specifica mult mai mare
Cat despre motorul rotativ prezentat, as zice ca seamana foarte mult cu motorul Wankel,
http://en.wikipedia....i/Wankel_engine
Motorul respectiv a facut furori prin anii 60 avea un randament foarte bun, raport putere greutate superior dar in vremea respectiva stiinta rezistentei materialelor nu a putut oferii o solutie durabila pentru lamelele de etansare, si motorul respectiv avea nevoie de operatia de inlocuire a lamelelor (asemanatoare segmentarii la motoarele clasice) cam la fiecare 20000 km, deci sa renuntat la el datorita problemelor de fiabilitate.

#5
asyx

asyx

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,059
  • Înscris: 14.06.2008
inca bateriile sunt scumpe.eu unul as investi in motrul Di Pietro

#6
accelerator

accelerator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,146
  • Înscris: 20.03.2007
Ma gandeam ziele trecute la un motor cu azot lichid. La trecerea azotului din stare lichida in stare gazoasa acesta isi mareste volumul de circa 1000 ori, deci poate produce lucru mecanic. Prin '96 stiu ca a aparut un asemenea motor, dar nu stiu daca cercetarile au mai continuat.

#7
korsar

korsar

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.07.2007
nimic nou sub soare.. motoare cu aer comprimat, exista "de cand lumea",  chiar si un motor cu aburi, e tot un motor cu aer comprimat, de zeci de ani se folosesc utilaje actionate pneumatic si pe la noi, de regula in industria minera, unde exista pericol de explozie si scanteile de la contactele electrice nu-s recomandate.  avantajul fata de actionarea electrica+baterii, ar fi ca acele rezervoare se pot umple cu aer comprimat mult mai repede, decat se incarca o baterie. deci, pt o "trotineta" ce se deplaseaza intr-un spatiu limitat, ( hala industriala, aeroport etc), ar fi ok, dar sa pui rezervoarele pe o masina ce circula pe un drum public, mi se pare mult prea periculos in caz de accident.

#8
asterix1

asterix1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,357
  • Înscris: 21.09.2010

View Postkorsar, on 10th March 2011, 21:07, said:

nimic nou sub soare.. motoare cu aer comprimat, exista "de cand lumea",  chiar si un motor cu aburi, e tot un motor cu aer comprimat, de zeci de ani se folosesc utilaje actionate pneumatic si pe la noi, de regula in industria minera, unde exista pericol de explozie si scanteile de la contactele electrice nu-s recomandate.  avantajul fata de actionarea electrica+baterii, ar fi ca acele rezervoare se pot umple cu aer comprimat mult mai repede, decat se incarca o baterie. deci, pt o "trotineta" ce se deplaseaza intr-un spatiu limitat, ( hala industriala, aeroport etc), ar fi ok, dar sa pui rezervoarele pe o masina ce circula pe un drum public, mi se pare mult prea periculos in caz de accident.
Nimeni nu vorbeste de randamentul compresorului de incarcare si al motorului.Randamentul lor global este mai mic decat randamentul incarcarii bateriei+motorul electric.Nimeni cand aude de o noutate nu se gandeste si la randamentul global de utilizare.Toate aceste noutati au randamente globale inferioare sistemelor actionate termic sau electric.De aceea nu prea se folosesc.Nu este nicio conspiratie a marilor firme din domeniu.

Edited by asterix1, 11 March 2011 - 02:16.


#9
piticbike

piticbike

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 19.10.2010
e ok ce spuneti voi aici ,EU VREAU DOAR SA MAI ADAUG CA DEJA EXISTA MASINI IN CIRCULATIE PE ACEST SISTEM ,IAR SIGURANTA BUTELIILOR A FOST REZOLVATA     O ASTFEL DE MASINA SE POATE ACHIZITIONA FACAND COMANDA  LA   ,,MDI,,  http://www.mdi.lu   ,MASINA ARE TOATE APROBARILE SI ESTE DEJA IN PRODUCTIE , SI PT O SUMA DESTUL DE  MICA ZIC EU

CAT DESPRE RANDAMENT ,PAREREA MEA PERSONALA E CA IMI CONVINE ,110 KM/H   200 KM CU UN PLIN

View Postasterix1, on 11th March 2011, 01:15, said:

Nimeni nu vorbeste de randamentul compresorului de incarcare si al motorului.Randamentul lor global este mai mic decat randamentul incarcarii bateriei+motorul electric.Nimeni cand aude de o noutate nu se gandeste si la randamentul global de utilizare.Toate aceste noutati au randamente globale inferioare sistemelor actionate termic sau electric.De aceea nu prea se folosesc.Nu este nicio conspiratie a marilor firme din domeniu.


cred ca te inseli ,mai studiaza problema

#10
asterix1

asterix1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,357
  • Înscris: 21.09.2010

View Postpiticbike, on 11th March 2011, 11:41, said:

e ok ce spuneti voi aici ,EU VREAU DOAR SA MAI ADAUG CA DEJA EXISTA MASINI IN CIRCULATIE PE ACEST SISTEM ,IAR SIGURANTA BUTELIILOR A FOST REZOLVATA     O ASTFEL DE MASINA SE POATE ACHIZITIONA FACAND COMANDA  LA   ,,MDI,,  http://www.mdi.lu   ,MASINA ARE TOATE APROBARILE SI ESTE DEJA IN PRODUCTIE , SI PT O SUMA DESTUL DE  MICA ZIC EU

CAT DESPRE RANDAMENT ,PAREREA MEA PERSONALA E CA IMI CONVINE ,110 KM/H   200 KM CU UN PLIN




cred ca te inseli ,mai studiaza problema
Nu ma insel deloc.Randamentul unui redresor electric este in jur de 92%.Un compresor de inalta presiune doar 75%.
Un motor electric de putere medie in jur de 85%.Un motor cu aer comprimat vreo 50%.
Daca faci calculul randamentului global:redresor+baterie+motor electric=0.92*0.8*0.85=0.62 deci 62%.
La un sistem cu aer comprimat randamentul global:compresor+motor aer comprimat=0.75*0.5=0.37 deci 37%.

Edited by asterix1, 11 March 2011 - 19:16.


#11
Argv

Argv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,473
  • Înscris: 25.10.2007

View Posteugeniusro, on 10th March 2011, 18:35, said:

in fine masinuta cu aer comprimat are performante asemanatoare sa zicem cu o masina electrica, eu totusi as zice ca este preferabil modul electric din mai multe motive

Nu are nici masina electrica doar avantage.. Va trebui sa producem bateriile, sa le incarcam si sa le reciclam cand nu vor mai functiona. Toate aceste operatii polueaza

#12
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005
sistemul cu aer compresor este bun prin priviinta reducerii poluarii sa zicem, si as mentiona si o aplicatie militara faptul ca sunt imune la EMP (impulsuri electromagnetice cauzate de o explozie nucleara de ex) evident ca stau mai prost din punctul de vedere al randamentului fiindca o mare parte din energia compresorului se transforma in caldura (compresie exoterma) iar la transformarea presiunii inapoi in energie mecanica motorul lucreaza pe principiul transferarii unui fluid de la o sursa cu presiune mare la alta cu presiune scazuta (mediul inconjurator) ceva asemanator motorului termic care lucreaza cu doua surse de caldura si se supune randamentului Carnot

#13
piticbike

piticbike

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 19.10.2010

View Postasterix1, on 11th March 2011, 18:15, said:

Nu ma insel deloc.Randamentul unui redresor electric este in jur de 92%.Un compresor de inalta presiune doar 75%.
Un motor electric de putere medie in jur de 85%.Un motor cu aer comprimat vreo 50%.
Daca faci calculul randamentului global:redresor+baterie+motor electric=0.92*0.8*0.85=0.62 deci 62%.
La un sistem cu aer comprimat randamentul global:compresor+motor aer comprimat=0.75*0.5=0.37 deci 37%.


ok,fdelicitari ,vad ca te pricepi f bine ,mai convins ,nu prea inteleg eu f bine ce vrei sa spui tu ,dar dupa cum am spus pe mine nu ma intereseaza f mult masina in sine ,ci ma intereseaza  un motor care sa imi invarta un generator electric ,care sa nu polueze,si partea interesanta ar fi sa se auto alimenteze ,NU STIU CAT DE CORECT E CE SPUN ACUM CA INCA NU AM STUDIAT BINE PROBLEMA ,DAR O PREZINT SI POATE ALTI VIN CU PARERI SAU ESPLICATII CLARE

UN GENERATOR ELECTRIC PUS IN MISCARE DE UN MOTOR PE AER COMPRIMAT,GENERATORUL ALIMENTEAZA COMPRESORUL SI MAI PRODUCE SI CEVA CURENT IN PLUS ,STOCAT IN BATERII AR PUTEA ALIMNTA O LOCUINTA ????????????????

#14
asyx

asyx

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,059
  • Înscris: 14.06.2008
ceea ce vrei tu este un perpetum mobile.nu se poate

#15
piticbike

piticbike

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 19.10.2010

View Postasyx, on 13th March 2011, 12:07, said:

ceea ce vrei tu este un perpetum mobile.nu se poate

IL POTI NUMI SI ASA ,DAR ASTA NU INSEAMNA CA NU SE POATE ,EU NU AM IN VOCABULAR CUVINTELE ASTEA ,,NU SE POATE,,
AR MAI FI CATECEVA DE ADAUGAT ,ACEST DISPOZITIV NU AR TREBUI SA FUNCTIONEZE CONTINU,EL AR PUTEA FACE SI PAUZE,NU STIU DACA MA INTELEGI,

Edited by piticbike, 14 March 2011 - 11:43.


#16
asyx

asyx

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,059
  • Înscris: 14.06.2008
eu iti urez succes

#17
m3th0dman

m3th0dman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,269
  • Înscris: 03.01.2007
@piticbike: Nu mai scrie cu litere mari!

#18
popescu_pope

popescu_pope

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 17.11.2008
eu cred ca se pot realiza masini care sa functioneze cu aer comprimat cu un randament mult ridicat fata de cele prezentate mai sus si chiar am mai multe ideei in acest sens pe care voi incerca sa le brevetez in scurt timp

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate