Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
motorul pe aer comprimat (Air Car,Free Energy)
Last Updated: Mar 22 2018 13:08, Started by
piticbike
, Mar 10 2011 19:06
·
0
#1
Posted 10 March 2011 - 19:06
AM SA INCEP CU UN FILMULET DE PE YOUTUBE CARE SPUNE TOTUL,http://www.youtube.com/watch?v=jjSOvbsE460
DACA VA GANDITI DOAR LA MASINI NU FACE NIMIC E OK DOAR CA PE MINE M AR INTERESA MAI MULT CA UN MOTOR CARE SA ACTIONEZE UN GENERATOR ELECTRIC , ORI CUM AS VREA SA VA GANDITI BINE LA CE POSIBILITATI ARE ACEST TIP DE ENERGIE SI ACEST TIP DE MOTOR |
#2
Posted 10 March 2011 - 19:22
pana nu se va epuiza petrolul nu vom vedea asa ceva. nu e spre interesul mariilor companii petroliere.
sau daca vom vedea vor fi foarte scumpe. valabil si pt motoare electrice, cu hidrogen sau pe baza de apa. |
#3
Posted 10 March 2011 - 19:27
este vorba de inginerul Di Pietro care are si un site cu acest motor performant.singura problema e ca firma este in Australia.si pe mine m-ar fi interesat acest tip de motor.dar mai interesant este acest site care modifica motoarele normale de pe benzina pe aer
http://www.air4zero.com/ Edited by asyx, 10 March 2011 - 19:27. |
#4
Posted 10 March 2011 - 19:35
vezi ca linkul pus mai sus are probleme il mai pun eu odata
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jjSOvbsE460?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] in fine masinuta cu aer comprimat are performante asemanatoare sa zicem cu o masina electrica, eu totusi as zice ca este preferabil modul electric din mai multe motive o sa le pun comparativ inmagazinarea energiei sub forma mecanica (aer comprimat) as zice ca pune probleme de siguranta suplimentare, rezervoare de presiune care trebuie studiate si din punctul de vedere al unui accident si al rezistentei la impact, bateriile au evoluat foarte mult si au un randament superior si un raport putere/greutate superior la tractiunea electrica exista posibilitatea de control al tractiunii si al optimizarii cuplului la roata mult mai bun, si deasemenea se poate folosii franarea dinamica care poate recupera energia electrica. fiabilitate mult mai ridicata a motorului electric fata de un motor mecanic care are piese cu uzura specifica mult mai mare Cat despre motorul rotativ prezentat, as zice ca seamana foarte mult cu motorul Wankel, http://en.wikipedia....i/Wankel_engine Motorul respectiv a facut furori prin anii 60 avea un randament foarte bun, raport putere greutate superior dar in vremea respectiva stiinta rezistentei materialelor nu a putut oferii o solutie durabila pentru lamelele de etansare, si motorul respectiv avea nevoie de operatia de inlocuire a lamelelor (asemanatoare segmentarii la motoarele clasice) cam la fiecare 20000 km, deci sa renuntat la el datorita problemelor de fiabilitate. |
#5
Posted 10 March 2011 - 19:43
inca bateriile sunt scumpe.eu unul as investi in motrul Di Pietro
|
#6
Posted 10 March 2011 - 20:12
Ma gandeam ziele trecute la un motor cu azot lichid. La trecerea azotului din stare lichida in stare gazoasa acesta isi mareste volumul de circa 1000 ori, deci poate produce lucru mecanic. Prin '96 stiu ca a aparut un asemenea motor, dar nu stiu daca cercetarile au mai continuat.
|
#7
Posted 10 March 2011 - 21:07
nimic nou sub soare.. motoare cu aer comprimat, exista "de cand lumea", chiar si un motor cu aburi, e tot un motor cu aer comprimat, de zeci de ani se folosesc utilaje actionate pneumatic si pe la noi, de regula in industria minera, unde exista pericol de explozie si scanteile de la contactele electrice nu-s recomandate. avantajul fata de actionarea electrica+baterii, ar fi ca acele rezervoare se pot umple cu aer comprimat mult mai repede, decat se incarca o baterie. deci, pt o "trotineta" ce se deplaseaza intr-un spatiu limitat, ( hala industriala, aeroport etc), ar fi ok, dar sa pui rezervoarele pe o masina ce circula pe un drum public, mi se pare mult prea periculos in caz de accident.
|
#8
Posted 11 March 2011 - 02:15
korsar, on 10th March 2011, 21:07, said: nimic nou sub soare.. motoare cu aer comprimat, exista "de cand lumea", chiar si un motor cu aburi, e tot un motor cu aer comprimat, de zeci de ani se folosesc utilaje actionate pneumatic si pe la noi, de regula in industria minera, unde exista pericol de explozie si scanteile de la contactele electrice nu-s recomandate. avantajul fata de actionarea electrica+baterii, ar fi ca acele rezervoare se pot umple cu aer comprimat mult mai repede, decat se incarca o baterie. deci, pt o "trotineta" ce se deplaseaza intr-un spatiu limitat, ( hala industriala, aeroport etc), ar fi ok, dar sa pui rezervoarele pe o masina ce circula pe un drum public, mi se pare mult prea periculos in caz de accident. Edited by asterix1, 11 March 2011 - 02:16. |
#9
Posted 11 March 2011 - 11:41
e ok ce spuneti voi aici ,EU VREAU DOAR SA MAI ADAUG CA DEJA EXISTA MASINI IN CIRCULATIE PE ACEST SISTEM ,IAR SIGURANTA BUTELIILOR A FOST REZOLVATA O ASTFEL DE MASINA SE POATE ACHIZITIONA FACAND COMANDA LA ,,MDI,, http://www.mdi.lu ,MASINA ARE TOATE APROBARILE SI ESTE DEJA IN PRODUCTIE , SI PT O SUMA DESTUL DE MICA ZIC EU
CAT DESPRE RANDAMENT ,PAREREA MEA PERSONALA E CA IMI CONVINE ,110 KM/H 200 KM CU UN PLIN asterix1, on 11th March 2011, 01:15, said: Nimeni nu vorbeste de randamentul compresorului de incarcare si al motorului.Randamentul lor global este mai mic decat randamentul incarcarii bateriei+motorul electric.Nimeni cand aude de o noutate nu se gandeste si la randamentul global de utilizare.Toate aceste noutati au randamente globale inferioare sistemelor actionate termic sau electric.De aceea nu prea se folosesc.Nu este nicio conspiratie a marilor firme din domeniu. cred ca te inseli ,mai studiaza problema |
#10
Posted 11 March 2011 - 19:15
piticbike, on 11th March 2011, 11:41, said: e ok ce spuneti voi aici ,EU VREAU DOAR SA MAI ADAUG CA DEJA EXISTA MASINI IN CIRCULATIE PE ACEST SISTEM ,IAR SIGURANTA BUTELIILOR A FOST REZOLVATA O ASTFEL DE MASINA SE POATE ACHIZITIONA FACAND COMANDA LA ,,MDI,, http://www.mdi.lu ,MASINA ARE TOATE APROBARILE SI ESTE DEJA IN PRODUCTIE , SI PT O SUMA DESTUL DE MICA ZIC EU CAT DESPRE RANDAMENT ,PAREREA MEA PERSONALA E CA IMI CONVINE ,110 KM/H 200 KM CU UN PLIN cred ca te inseli ,mai studiaza problema Un motor electric de putere medie in jur de 85%.Un motor cu aer comprimat vreo 50%. Daca faci calculul randamentului global:redresor+baterie+motor electric=0.92*0.8*0.85=0.62 deci 62%. La un sistem cu aer comprimat randamentul global:compresor+motor aer comprimat=0.75*0.5=0.37 deci 37%. Edited by asterix1, 11 March 2011 - 19:16. |
|
#11
Posted 11 March 2011 - 19:29
eugeniusro, on 10th March 2011, 18:35, said: in fine masinuta cu aer comprimat are performante asemanatoare sa zicem cu o masina electrica, eu totusi as zice ca este preferabil modul electric din mai multe motive Nu are nici masina electrica doar avantage.. Va trebui sa producem bateriile, sa le incarcam si sa le reciclam cand nu vor mai functiona. Toate aceste operatii polueaza |
#12
Posted 12 March 2011 - 11:56
sistemul cu aer compresor este bun prin priviinta reducerii poluarii sa zicem, si as mentiona si o aplicatie militara faptul ca sunt imune la EMP (impulsuri electromagnetice cauzate de o explozie nucleara de ex) evident ca stau mai prost din punctul de vedere al randamentului fiindca o mare parte din energia compresorului se transforma in caldura (compresie exoterma) iar la transformarea presiunii inapoi in energie mecanica motorul lucreaza pe principiul transferarii unui fluid de la o sursa cu presiune mare la alta cu presiune scazuta (mediul inconjurator) ceva asemanator motorului termic care lucreaza cu doua surse de caldura si se supune randamentului Carnot
|
#13
Posted 13 March 2011 - 11:49
asterix1, on 11th March 2011, 18:15, said: Nu ma insel deloc.Randamentul unui redresor electric este in jur de 92%.Un compresor de inalta presiune doar 75%. Un motor electric de putere medie in jur de 85%.Un motor cu aer comprimat vreo 50%. Daca faci calculul randamentului global:redresor+baterie+motor electric=0.92*0.8*0.85=0.62 deci 62%. La un sistem cu aer comprimat randamentul global:compresor+motor aer comprimat=0.75*0.5=0.37 deci 37%. ok,fdelicitari ,vad ca te pricepi f bine ,mai convins ,nu prea inteleg eu f bine ce vrei sa spui tu ,dar dupa cum am spus pe mine nu ma intereseaza f mult masina in sine ,ci ma intereseaza un motor care sa imi invarta un generator electric ,care sa nu polueze,si partea interesanta ar fi sa se auto alimenteze ,NU STIU CAT DE CORECT E CE SPUN ACUM CA INCA NU AM STUDIAT BINE PROBLEMA ,DAR O PREZINT SI POATE ALTI VIN CU PARERI SAU ESPLICATII CLARE UN GENERATOR ELECTRIC PUS IN MISCARE DE UN MOTOR PE AER COMPRIMAT,GENERATORUL ALIMENTEAZA COMPRESORUL SI MAI PRODUCE SI CEVA CURENT IN PLUS ,STOCAT IN BATERII AR PUTEA ALIMNTA O LOCUINTA ???????????????? |
#15
Posted 14 March 2011 - 11:41
asyx, on 13th March 2011, 12:07, said: ceea ce vrei tu este un perpetum mobile.nu se poate IL POTI NUMI SI ASA ,DAR ASTA NU INSEAMNA CA NU SE POATE ,EU NU AM IN VOCABULAR CUVINTELE ASTEA ,,NU SE POATE,, AR MAI FI CATECEVA DE ADAUGAT ,ACEST DISPOZITIV NU AR TREBUI SA FUNCTIONEZE CONTINU,EL AR PUTEA FACE SI PAUZE,NU STIU DACA MA INTELEGI, Edited by piticbike, 14 March 2011 - 11:43. |
|
#18
Posted 15 March 2011 - 08:27
eu cred ca se pot realiza masini care sa functioneze cu aer comprimat cu un randament mult ridicat fata de cele prezentate mai sus si chiar am mai multe ideei in acest sens pe care voi incerca sa le brevetez in scurt timp
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users