Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange România - Orange TV Connect (ex-TelekomTV.ro).
Last Updated: Apr 16 2023 23:21, Started by
vierme
, Feb 25 2011 00:50
·
16
#1531
Posted 09 October 2017 - 12:28
ramurel, on 23 septembrie 2017 - 13:35, said:
Mi-am formatat tableta şi am reinstalat Telekom TV, insă la logare primesc mesajul că am atins nr maxim de dispozitive [ ? ] , am intrat in setari, am şters telefonul mobil de acolo, insă aplicatia de pe tabletă tot nu vrea sa se deschidă, incerc sa intru la Canale TV si imi scrie că "acest disp nu este inregistrat" Imi prind urechile, imi da cineva un pont ce as putea face ? In timp am folosit aplicatia pe tableta si pe acel telefon mobil doar, insă văd că, desi am sters telefonul mobil de la dispozitive, nu pot folosi app pe tableta PS : am rezolvat intre timp la 1234 ! mersi |
#1532
Posted 09 October 2017 - 12:31
Hai te rugăm, toți cei ce au probleme cu aplicația, adică 98% din cei de aici, ajută-ne să fim ca tine , 100% fericiți cu aplicația... Ajută-ne să dăm click-ul ideal, ce deget să folosim pentru activarea mobile a aplicației... Sau doar dacă ai fttb 100 ai șansa fericirii maxime cu telekomtv? Luminează-ne
|
#1533
Posted 09 October 2017 - 12:40
Te iei dupa toti care vorbesc ca sa nu adoarma? )) In alta ordine de idei, aplicatia functioneaza ok. Dar la ultimele meciuri de UCL, nu mai retin exact etapa, au fost momente cand au picat cu totul streamurile...Si cand se aglomereaza se vede ca se pierde si din calitate. Amatori...
Edited by Silviudeep, 09 October 2017 - 12:40. |
#1534
Posted 09 October 2017 - 12:42
Din cate știu, maxim 5 dispozitive funcționează, 2 telefoane, o tableta și 2 pc-uri sau laptop-uri.
Pt a șterge un dispozitiv, se intra pe site-ul telekomtv.ro, nu în site-ul Telekom.ro. Posibil sa dureze ceva timp pana se elimina un dispozitiv din sistem. |
#1535
Posted 09 October 2017 - 13:47
Eu am intrat pe site-ul www.telekomtv.ro [ initial intrasem pe telkom.ro, de aia nu găseam ], te autentifici , in dreapta sus [ "autentificare cu Telekom"] , dupa care, tot de acolo [ apare "Bună numele tău " ] dai click pe "Profilul meu" !
Şi vei intra in profilul tău şi vei vedea un tabel unde apare "Administrare dispozitive" ! De acolo elimini dispozitivele [ pe toate chiar, pt ca formatarea redenumeşte dispozitivul, cumva ], iar apoi te loghezi de pe device şi gata ! Baftă ! Cam aici : Attached Files |
#1536
Posted 15 October 2017 - 15:09
Are cineva idee de ce nu merge vizionarea si pe aplicatia Chrome pe Android? Dau play si nu face nimic. Ma intereseaza sa pot da cast pe TV.
|
#1537
Posted 15 October 2017 - 15:27
Pe android ai aplicația dedicata, nu cred sa meargă din Chrome.
|
#1538
Posted 15 October 2017 - 15:41
Inainte, mai exact acum cateva luni mergea si din Chrome. Nu am niciun fel de posibilitate sa folosesc Chromecast se pare...
|
#1539
Posted 18 October 2017 - 18:17
am observat acum...un pic funny...mi-a expirat abonamentul la pachetul cu sport si cu toate astea, imi merg toate cele 8 dolce-uri...am testat ieri cand a fost UCL.
e normal ? ) |
#1540
Posted 18 October 2017 - 18:32
Pe telekomtv.ro canalele FOTBAL ONLINE au fost denumite TELEKOM SPORT 7, TELEKOM SPORT 8, TELEKOM SPORT 9, TELEKOM SPORT 10.
|
|
#1542
Posted 20 October 2017 - 23:17
La voi mai merge telekom tv pe web? La mine nu, am incercat de pe calculatoare diferite, nici in internet explorer nici in chrome.
|
#1543
Posted 20 October 2017 - 23:34
#1544
Posted 22 October 2017 - 15:01
Mie imi da eroare incontinuu plugin-ul. Dupa 2-3 imi zice "stopped working" si trebuie sa dau refresh... (Chrome, Windows 10)
|
#1545
Posted 23 October 2017 - 09:50
si la mine pe chrome dupa aprox 5 min se opreste, in schimb merge perfect pe Internet Explorer...
|
|
#1546
Posted 23 October 2017 - 10:45
Da, oricum nu prea îmi place și nu îmi e comod să urmăresc televiziune prin internet, mai ales ca nu pot face cast pe TV nici de pe telefon, pentru că nu există opțiunea, nici de pe laptop, pentru că se întrerupe mereu; așa că am achiziționat un pachet de televiziune, deci, dacă cumva asta au urmărit, și-au atins scopul. Rămân la părerea că dacă vrei tot ce e de văzut, combinația Telekom - Digi trebuie să fie prezentă...
|
#1547
Posted 23 October 2017 - 12:23
Dacă ai digi, la ce ai mai făcut abonament la ăștia?
|
#1548
Posted 23 October 2017 - 12:49
@wb626ek Pentru canalele de sport în principal, plus alte câteva canale care nu sunt pe Digi. Cele două grile se cam completează una pe alta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users