Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Numai aici despre decodor R.C.S.
Last Updated: Jan 21 2019 16:43, Started by
Kidu
, Mar 08 2011 12:46
·
0
#73
Posted 25 March 2011 - 10:37
Norocul tău că au rămas cu schema veche înainte de scăderea aia dramatică a numărului de clienți. Pot să rezolve aproape instant pe oricine din cauza cererii slabe.
|
#74
Posted 25 March 2011 - 10:45
Digital am de la ei de prin 2007......si aveau inca destui clienti.....iar HD am de la lansarea acestui serviciu la UPC(octombrie 2009).
Si nu a trebuit sa fac zeci de drumuri la caserie pt conserva.Atat pe SD cat si pt HD am fost o singura data cand am semnat contractul(de fapt doar act aditional la contractul existent). Anul trecut am mai luat inca o conserva HD(tot un singur drum pana la casierie)......la ora actuala avand in dotare 2 conserve HD....si poate ma gandesc sa mai iau una tot HD(pot lua maxim3 conserve pe un abonament). |
#75
Posted 25 March 2011 - 10:49
Păi cererea tot mică era. Cine să ceară dacă numeri cartierele în care sunt prezenți pe degete. Cel puțin în București.
|
#76
Posted 25 March 2011 - 10:53
ParapantaFlavia, on 25th March 2011, 10:37, said: Norocul tău că au rămas cu schema veche înainte de scăderea aia dramatică a numărului de clienți. Pot să rezolve aproape instant pe oricine din cauza cererii slabe. Eu am primit acasă DVR STB SD cred că pe la începutul anului 2009 (nici nu mai țin minte; au trecut mai bine de doi ani) cînd încă nu se punea problema scăderii dramatice a numărului de clienți la UPC. STB DVR HD ce-i drept l-am luat de la casierie (pe la începutul lui 2010), în ziua în care am semnat contractul. Nu înțeleg de ce este așa de rău ca să-ți rezolve aproape instant o cerere. Cît timp UPC România există ca atare și asigură servicii conform contractului, totul este OK. Indiferent de numărul existent de clienți Cînd vor fi încălcate prevederile contractuale, sau cînd vor apărea disfuncționalități importante (ca de ex. întîrzieri mari în înlocuirea unui STB defect), atunci voi vedea ce și cum |
#77
Posted 25 March 2011 - 10:57
#78
Posted 25 March 2011 - 11:16
Io nu cred că stocurile sunt o glumă. Ai pe stoc deci nu e cerere.
|
#79
Posted 25 March 2011 - 14:49
cretu22, on 25th March 2011, 10:13, said: Cu parere de rau constat ca nu ajuti deloc clientii rds. Si am o curiozitate legata de persoana dumitale: Inteleg ca esti angajat rds.Poti preciza daca job-ul dumitale la rds prevede sarcina de a activa pe diverse forumuri in scopul apararii imaginii rds? Sau activitatea dumitale pe acest forum o desfasori in timpul liber ca un hobby?In acest caz esti mandatat sa exprimi diverse opinii in numele rds? Multumesc pentru raspunsuri. Iar eu ti-am raspuns clar si la subiect, ca nu te multumeste raspunsul meu e partea a doua ! Ia du-te tu in ce casierie din Ploiesti doresti si incearca sa reziliezi contractul pe motivul ca nu ai primit decodorul respectiv si o sa vezi daca am avut dreptate sau nu ! Eu unul consider ca te-am ajutat cu un raspuns clar si la subiect si ca ar trebui sa-mi fi recunoscator pentru asta, in fine mergi intr-o casierie si o sa vezi ce raspuns o sa primesti ! cretu22, on 23rd March 2011, 18:26, said: Intreb pe cei cu experienta:Se poate rezilia contractul la digi cablu digital pe motiv de lipsa decodoare?Fara nici o penalitate, bineinteles.... |
#80
Posted 25 March 2011 - 15:08
ParapantaFlavia, on 25th March 2011, 11:16, said: Io nu cred că stocurile sunt o glumă. Ai pe stoc deci nu e cerere. Evident că stocurile nu sunt o glumă. Dar, orice furnizor serios trebuie să aibă un stoc minimal (există multe materiale documentare atît teoretice cît și practice despre stocuri; ce sunt ele și cum se gestionează eficient) de materiale, dispozitive .. whatever, astfel încît să nu faci clienții să alerge ca disperații prin tot tîrgul bucureștilor |
#81
Posted 25 March 2011 - 16:27
Nu ai raspuns la intrebarea referitoare la activitatea dumitale aici, ca sa stim cum sa interpretam raspunsurile date.....
|
#82
Posted 25 March 2011 - 16:58
varianta 2
nu cred ca poate sa-mi interzica cineva sa postez pe acest forum sau sa ajut/ sa dau informatii din interior ! |
|
#83
Posted 25 March 2011 - 17:30
Multumesc
Daca vrei sa ajuti cu informatii din interior te rog sa afli si sa spui urmatoarele lucruri: 1. Pe tabelul de alocare a decodoarelor din Ploiesti la ce numar de ordine s-a ajuns. 2.Care este numarul mediu de decodoare ce se aduc la o transa. Astea vad eu informatii din interior care pot ajuta. Raspunsuri de genul nu se poate pentru ca asa intelegem noi rds sa ne respectam clientii nu ajuta..... Edited by cretu22, 25 March 2011 - 17:31. |
#84
Posted 25 March 2011 - 18:35
cretu22, on 25th March 2011, 17:30, said: Raspunsuri de genul nu se poate pentru ca asa intelegem noi rds sa ne respectam clientii nu ajuta..... dupa cum ii adresezi intrebari, in locul lui eu nu-ti mai raspundeam deloc. asta in cel mai fericit caz, in care imi pastram calmul. acest gen de raspunsuri il vei primi de la RDS si in general cam de peste tot, indiferent de firma si indiferent daca ajuta sau nu. ca sa te lamuresc, nu e treaba dumitale ce cauta domnia sa p-aici, daca i-a dat cineva voie sau nu sa ofere informatii care faciliteaza accesul membrilor acestui forum la anumite servicii sau produse, ori daca alege sa iti raspunda sau nu la anumite intrebari. atata timp cat nu ofera informatii confidentiale si spune doar pe unde se gasesc echipamente (lucru pe care il afli si de la relatii cu clientii daca are ala sau aia care iti preia apelul chef sa iti spuna), atata timp cat lamureste oamenii asupra unor aspecte legate de contracte si mai da si detalii tehnice cand le stie, sunt si eu curios la ce te agiti atat legat de el cu presupuneri si intrebari??? matale am inteles ca ai o durere legata de un STB. ca e SD sau HD, asta mai putin conteaza. ca ai gasit sau nu, ca esti pe o lista de asteptare, ca vrei sa reziliezi, ca s-a topit miezul rectorului numaru' 3 de la Fukushima sau ca s-a apropiat ieri-alaltaieri Luna de Pamant, e partea a 2-a. catalinman ti-a raspuns la intrebare, exact cum ti-ar fi raspuns si agentul de la comercial din casierie si cam atat. alte raspunsuri mai mult decat orice alt simplu angajat, nu-ti poate da, trust me. si chiar daca ar sti mai multe, dupa modul de adresare nu cred ca ai primi de la nimeni. vrei detalii tehnice? stocuri precise? sa stii daca fac si home delivery? intreaba-l pe Teszari!!! PS: ca sa nu-mi pui si mie aceleasi intrebari... 1: nu iau apararea nimanui. 2: sunt doar client RDS. 3: nu am postat la bataie la joc. cine are cap sa priceapa, pricepe de ce am postat. Edited by dygey, 25 March 2011 - 18:44. |
#85
Posted 25 March 2011 - 20:37
Stimabile
Te invit sa citesti cu calm de la pagina 3 incoace toate posturile mele si "ajutorul" dlui catalinman.Cu ocazia asta ai vedea ca sunt mai multi oameni cu aceeasi parere proasta despre modul in care rds gestioneaza treaba cu decodoarele Daca n-ai inteles ceva spune si te lamuresc.... Eu intrebasem pe cei cu experienta..... Nu ma asteptam la un alt raspuns din partea unui angajat rds.Care angajat nu aduce argumente pentru pozitia sa, in timp ce eu i-am prezentat cadrul legal care, cel putin teoretic, mi-ar da dreptul sa reziliez fara sa clipesc...Si nu am absolut nimic personal cu el...... Chiar nu vrei sa pricepi ca informatia ca sunt decodoare intr-o casierie oarecare nu ajuta cu nimic, pentru ca la rds nu se aplica principul primul venit primul servit? Ca exista o lista si nu te poti "strecura"? @vrei detalii tehnice? stocuri precise? sa stii daca fac si home delivery? intreaba-l pe Teszari!!! Nu am cerut nici un detaliu tehnic, si nici cand or sa mai aduca decodoare...RDS se ofera si insista ca doar prin home delivery voi intra in posesia decodorului, nu le-am cerut eu asta Hai pa |
#86
Posted 25 March 2011 - 21:07
Mai cinstit era sa se aduca la cunostinta celor care se aboneaza la serviciul digital RCS despre situatia(lipsa) acestor STB-uri SD.....ca de HD nici vorba....
Asa m-au mintit si pe mine agentii de vanzari RCS.....cand au fost la poarta casei mele.....ca sunt STB-uri..etc,etc. Noroc cu softpedia...si cu acest forum.....ca altfel luam teapa.......... In acest caz un "-12" pt RCS |
#87
Posted 27 March 2011 - 00:24
Ce mi plac angajatii si fani RDS (care au apucat sa-si ia un receiver) cum incerca ei sa ne convinga ca lipsa receiverelor la RDS de cand au lansat digitalul reprezinta normalitatea si la UPC defapt e situatia anormala unde ai putut sa-ti iei oricand 3 receivere de cand au lansat digitalul (si 3 HD-uri de cand au si HD).
Asta e Romania de asta are RDS atatia clienti, firma romaneasca cu mentalitati romanesti asta meritam, asta o sa avem cu totii ! Edited by MD, 27 March 2011 - 00:43. |
|
#88
Posted 27 March 2011 - 10:15
In situatia in care vrei sa inchei contract cu RCS-RDS pentru serviciul Extra digital, sa zicem, si vrei si HBO - aici intra si chiria STB HD, oferita gratuit pt acest abonament, conform ofertei, si,pentru moment, nu sunt decodoare pe stoc, iar tu nu ai posibilitatea sa receptionezi canalele din Extra digital(decat daca ai contractat serviciul in anumite localitati unde se ofera acest abonament la pretul abonamentului de baza, presupun), si nici pachetul HBO, fara STB, care este situatia? Vei semna doar cand vei primi decodorul?
|
#89
Posted 27 March 2011 - 10:55
Daca nu ai alte alternative......trebuie sa semnezi...ca altfel nici analogic nu o sa ai.
Singura ta sansa este sa ai un TV cu DVB-C ca sa prinzi digital... |
#90
Posted 27 March 2011 - 10:59
pentru stb-ul HD se plateste 10 lei, se ofera in custodie doar stb-ul SD
legat de HD indiferent ca sunt pe stoc decodoare HD sau ca nu sunt ele nu se aduc la instalare, dupa ce ti s-a instalat serviciul de CATV (analogic sau digital SD) se merge in casierie si se incheie un act de modificare prin care se adauga si pachetul HD, tot atunci iti ridici si decodorul HD ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users