Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Numai aici despre decodor R.C.S.
Last Updated: Jan 21 2019 16:43, Started by
Kidu
, Mar 08 2011 12:46
·
0
#55
Posted 24 March 2011 - 15:40
dkro, on 24th March 2011, 12:27, said: Daca ai bifat optiune de digital ar trebui sa se poata rezilia. Daca e doar pe analogic atunci cred ca nu. Credeam ca rolul unor rds-isti pe acest forum este acela de a "netezi" relatia dintre rds si clienti, si nu de a apara fara nici un argument rds-ul. Ai putea sa precizezi @catalinman de ce nu se poate? De ce eu ca un client de buna credinta, vin la tine rds sa-ti dau bani, inchei un contract cu tine, la momentul incheierii contractului ma asiguri (verbal e adevarat, dar foarte ferm) ca in max. 2 saptamani voi intra in posesia receptorului, si constat ca m-ai mintit?????? Mai mult, angajatii rds nu sunt in stare (nu li se da voie) sa-ti transmita nici macar cu aproximatie cand sa te astepti sa primesti acel receptor.Toate vizitele mele la casierii sau convorbirile telefonice se incheie cu invariabilul" Va asiguram ca va vom contacta cat mai curand posibil pentru a va furniza receptorul" In alta ordine de idei eu cand m-am dus la rds am cerut un digi cablu DIGITAL si asa a fost bifat in contract.Domnisoara de la contracte a bifat si analogicul, ca "oricum e gratuit si poate mai aveti prin casa si un alt TV".Desi am precizat ca nu am si nu voi avea un alt TV, l-a lasat bifat.Tarziu m-am prins ca de fapt asta este o smecherie prin care ei se considera acoperiti, ca vezi doamne ti-au furnizat serviciul. Sincer, rds-ul trage teapa cu o astfel de atitudine, ascunzand faptul ca nu poate oferi serviciile contractate.Daca erau corecti, iti spuneau la semnarea contractului ca nu au receptoarele necesare, ca te vor inscrie pe un tabel, la numarul cutare, si ai de asteptat intre... si...... zile . E adevarat ca sunt trecute 90 de zile in contract, dar tot adevarat este si ca verbal esti asigurat ferm ca nu se pune problema celor 90 de zile si in max. 2 saptamani totul se rezolva. Deci maestre @catalinman, mai respectati-va clientii...... P.S. Daca am inteles gresit ca ai fi un rds-ist, scuze..... |
#57
Posted 24 March 2011 - 17:07
cretu22, on 24th March 2011, 15:40, said: Credeam ca rolul unor rds-isti pe acest forum este acela de a "netezi" relatia dintre rds si clienti, si nu de a apara fara nici un argument rds-ul. Ai putea sa precizezi @catalinman de ce nu se poate? De ce eu ca un client de buna credinta, vin la tine rds sa-ti dau bani, inchei un contract cu tine, la momentul incheierii contractului ma asiguri (verbal e adevarat, dar foarte ferm) ca in max. 2 saptamani voi intra in posesia receptorului, si constat ca m-ai mintit?????? Mai mult, angajatii rds nu sunt in stare (nu li se da voie) sa-ti transmita nici macar cu aproximatie cand sa te astepti sa primesti acel receptor.Toate vizitele mele la casierii sau convorbirile telefonice se incheie cu invariabilul" Va asiguram ca va vom contacta cat mai curand posibil pentru a va furniza receptorul" In alta ordine de idei eu cand m-am dus la rds am cerut un digi cablu DIGITAL si asa a fost bifat in contract.Domnisoara de la contracte a bifat si analogicul, ca "oricum e gratuit si poate mai aveti prin casa si un alt TV".Desi am precizat ca nu am si nu voi avea un alt TV, l-a lasat bifat.Tarziu m-am prins ca de fapt asta este o smecherie prin care ei se considera acoperiti, ca vezi doamne ti-au furnizat serviciul. Sincer, rds-ul trage teapa cu o astfel de atitudine, ascunzand faptul ca nu poate oferi serviciile contractate.Daca erau corecti, iti spuneau la semnarea contractului ca nu au receptoarele necesare, ca te vor inscrie pe un tabel, la numarul cutare, si ai de asteptat intre... si...... zile . E adevarat ca sunt trecute 90 de zile in contract, dar tot adevarat este si ca verbal esti asigurat ferm ca nu se pune problema celor 90 de zile si in max. 2 saptamani totul se rezolva. Deci maestre @catalinman, mai respectati-va clientii...... P.S. Daca am inteles gresit ca ai fi un rds-ist, scuze..... Pentru receptia programelor in format HD ai nevoie de un echipament pe care ti-l oferim in doua variante: Chirie = 10 lei/lunar (inclusiv TVA) Achizitie = 350 lei (inclusiv TVA) Daca esti deja abonat al serviciilor Digi TV prin cablu analog (Baza, Baza Special si Extra) sau digital (Baza Digital, Baza Special Digital si Extra Digital), poti trece la formatul HD, fara sa platesti nimic in plus la abonament. Ai urmatoarele optiuni pentru achizitionarea/inchirierea decodorului:, si mai departe ar trebui adaugat fara sa fie o minciuna din partea lor,ci purul adevar...,va rugam sa sunati sau sa veniti personal la cea mai apropiat casierie sa va informati cand si daca veti intra in posesia unui receptor hd.... si apoi sa puna tabelul cu modalitatile de achitionare sau inchiriere si ce minciuni mai sunt pe acea pagina. |
#58
Posted 24 March 2011 - 17:23
cretu22, on 24th March 2011, 15:40, said: Credeam ca rolul unor rds-isti pe acest forum este acela de a "netezi" relatia dintre rds si clienti, si nu de a apara fara nici un argument rds-ul. Ai putea sa precizezi @catalinman de ce nu se poate? De ce eu ca un client de buna credinta, vin la tine rds sa-ti dau bani, inchei un contract cu tine, la momentul incheierii contractului ma asiguri (verbal e adevarat, dar foarte ferm) ca in max. 2 saptamani voi intra in posesia receptorului, si constat ca m-ai mintit?????? Mai mult, angajatii rds nu sunt in stare (nu li se da voie) sa-ti transmita nici macar cu aproximatie cand sa te astepti sa primesti acel receptor.Toate vizitele mele la casierii sau convorbirile telefonice se incheie cu invariabilul" Va asiguram ca va vom contacta cat mai curand posibil pentru a va furniza receptorul" In alta ordine de idei eu cand m-am dus la rds am cerut un digi cablu DIGITAL si asa a fost bifat in contract.Domnisoara de la contracte a bifat si analogicul, ca "oricum e gratuit si poate mai aveti prin casa si un alt TV".Desi am precizat ca nu am si nu voi avea un alt TV, l-a lasat bifat.Tarziu m-am prins ca de fapt asta este o smecherie prin care ei se considera acoperiti, ca vezi doamne ti-au furnizat serviciul. Sincer, rds-ul trage teapa cu o astfel de atitudine, ascunzand faptul ca nu poate oferi serviciile contractate.Daca erau corecti, iti spuneau la semnarea contractului ca nu au receptoarele necesare, ca te vor inscrie pe un tabel, la numarul cutare, si ai de asteptat intre... si...... zile . E adevarat ca sunt trecute 90 de zile in contract, dar tot adevarat este si ca verbal esti asigurat ferm ca nu se pune problema celor 90 de zile si in max. 2 saptamani totul se rezolva. Deci maestre @catalinman, mai respectati-va clientii...... P.S. Daca am inteles gresit ca ai fi un rds-ist, scuze..... Serviciul digital este funcțional! Dacă faci scandal (evident după 90 zile) chiar și la ANPC, RDS îți va spune că trebuie să ai receptor TV care să prindă DVB-C și ei nu sunt obligați să-ți dea și STB (pt. care eventual să plătești chirie). Probabil scrie așa ceva și în contract. Ei sunt acoperiți "beton". Asta evident cît timp programele digitale sunt emise la "liber". Cînd vor fi codate atunci se schimbă complet datele problemei. Pînă atunci stai cu ochii în patru să prinzi un STB, eventual chiar HD! Baftă! PS: Eu nu aș fi semnat contractul decît odată cu primirea STB. |
#59
Posted 24 March 2011 - 19:11
cretu22, on 24th March 2011, 15:40, said: Credeam ca rolul unor rds-isti pe acest forum este acela de a "netezi" relatia dintre rds si clienti, si nu de a apara fara nici un argument rds-ul. Ai putea sa precizezi @catalinman de ce nu se poate? De ce eu ca un client de buna credinta, vin la tine rds sa-ti dau bani, inchei un contract cu tine, la momentul incheierii contractului ma asiguri (verbal e adevarat, dar foarte ferm) ca in max. 2 saptamani voi intra in posesia receptorului, si constat ca m-ai mintit?????? Mai mult, angajatii rds nu sunt in stare (nu li se da voie) sa-ti transmita nici macar cu aproximatie cand sa te astepti sa primesti acel receptor.Toate vizitele mele la casierii sau convorbirile telefonice se incheie cu invariabilul" Va asiguram ca va vom contacta cat mai curand posibil pentru a va furniza receptorul" In alta ordine de idei eu cand m-am dus la rds am cerut un digi cablu DIGITAL si asa a fost bifat in contract.Domnisoara de la contracte a bifat si analogicul, ca "oricum e gratuit si poate mai aveti prin casa si un alt TV".Desi am precizat ca nu am si nu voi avea un alt TV, l-a lasat bifat.Tarziu m-am prins ca de fapt asta este o smecherie prin care ei se considera acoperiti, ca vezi doamne ti-au furnizat serviciul. Sincer, rds-ul trage teapa cu o astfel de atitudine, ascunzand faptul ca nu poate oferi serviciile contractate.Daca erau corecti, iti spuneau la semnarea contractului ca nu au receptoarele necesare, ca te vor inscrie pe un tabel, la numarul cutare, si ai de asteptat intre... si...... zile . E adevarat ca sunt trecute 90 de zile in contract, dar tot adevarat este si ca verbal esti asigurat ferm ca nu se pune problema celor 90 de zile si in max. 2 saptamani totul se rezolva. Deci maestre @catalinman, mai respectati-va clientii...... P.S. Daca am inteles gresit ca ai fi un rds-ist, scuze..... nu o sa-ti faca nimeni, din nici o casierie reziliere a contractului pe motivul invocat de tine si nu te poate ajuta nici mama ANPC-ului asa ca te-ai suparat degeaba pe mine, din punct de vedere contractual RCS este acoperit !!! inca ceva, in loc sa te certi cu mine pe forum mai bine sunai la 031.400.44.01 ai fi vazut ca ieri au adus 100 de decodoare SD in casieria din Libertatii, azi la ora 14:00 mai erau in jur de 35 ! |
#60
Posted 24 March 2011 - 19:42
Ok,
Si conform contract cum poti prinde digital daca nu iti da conserva? Sau asta nu este stipulat in contract? Sau scrie ca trebuie sa ai neaparat tv cu DVB-C ca sa prinzi programele..... Hm..... PS. E nashpa sa faci vizite zilnice/saptamanale in casierii sau telefoane la greu.....ca sa primesti de fapt...... Edited by feribalint, 24 March 2011 - 19:44. |
#61
Posted 24 March 2011 - 19:52
Mai bine ar distribui carduri separat pentru televizoarele care au aceasta functie sau compatibile si cu alte decodoare.
|
#62
Posted 24 March 2011 - 22:32
alexa32, on 24th March 2011, 19:52, said: Mai bine ar distribui carduri separat pentru televizoarele care au aceasta functie sau compatibile si cu alte decodoare. P.S. Uite ce a găsit azi sor-mea, draga de ea. A auzit că mă tot plângeam de baza cu 44 canale. Attached FilesEdited by ParapantaFlavia, 24 March 2011 - 22:32. |
#63
Posted 24 March 2011 - 22:33
in Libertatii nu ?
la ora inchiderii mai erau 25 de stb-uri SD, aviz amatorilor |
#64
Posted 24 March 2011 - 22:59
Libertatii....din Bucuresti....sau Ploiesti?
Pt ca @cretu22 este din.......Ploiesti |
|
#65
Posted 24 March 2011 - 23:19
o_p_2005, on 24th March 2011, 17:23, said: Dacă faci scandal (evident după 90 zile) chiar și la ANPC, RDS îți va spune că trebuie să ai receptor TV care să prindă DVB-C ... Asta evident cît timp programele digitale sunt emise la "liber". |
#66
Posted 24 March 2011 - 23:53
E o solutie mai eleganta dar ft. putini provideri de tv din UE se incurca deocamdata cu CAM-uri !
In plus acesta nu reprezinta o rezolvare a problemei decat pt. o minoritate care si-a cumparat tv-uri dupa 2009 cu tuner DVB-C si care prin urmare receptioneaza deja o buna parte din grila digitala care nu este codata. Sa asigure intai un stoc suficient de receivere DVB-C HD,SD si apoi sa treaca la receivere IPTV si eventual CAM-uri si alte experimente ! Edited by MD, 24 March 2011 - 23:57. |
#67
Posted 25 March 2011 - 08:26
catalinman, on 24th March 2011, 19:11, said: eu ti-am dat raspunsul pe care o sa-l primesti in casierie, daca vrei sa te mint frumos spune-mi nu o sa-ti faca nimeni, din nici o casierie reziliere a contractului pe motivul invocat de tine si nu te poate ajuta nici mama ANPC-ului asa ca te-ai suparat degeaba pe mine, din punct de vedere contractual RCS este acoperit !!! inca ceva, in loc sa te certi cu mine pe forum mai bine sunai la 031.400.44.01 ai fi vazut ca ieri au adus 100 de decodoare SD in casieria din Libertatii, azi la ora 14:00 mai erau in jur de 35 ! Pentru informarea ta am sunat la rds ieri si mi s-a confirmat ca au decodoare dar nu imi vor da decat atunci cand imi va veni randul...Dracul stie cand va fi asta..... Degeaba ma duc in casierie ca nu imi dau.Pricepi? |
#68
Posted 25 March 2011 - 10:13
Serviciul digital este funcțional!
Dacă faci scandal (evident după 90 zile) chiar și la ANPC, RDS îți va spune că trebuie să ai receptor TV care să prindă DVB-C și ei nu sunt obligați să-ți dea și STB (pt. care eventual să plătești chirie). Probabil scrie așa ceva și în contract. Ei sunt acoperiți "beton". Asta evident cît timp programele digitale sunt emise la "liber". Cînd vor fi codate atunci se schimbă complet datele problemei. Pînă atunci stai cu ochii în patru să prinzi un STB, eventual chiar HD! Baftă! Cum demonstrezi ca serviciul digital este functional? RDS nu are cum sa spuna ca iti trebuie receptor cu DVB-C deoarece in contract este bifata optiunea de echipament de receptie in custodie.Simplu, nu? Cunosti vreun operator la care in momentul in care ai semnat contractul ti se da stb-ul?Zi-mi ca acum ma duc la el..... catalinman, on 24th March 2011, 22:33, said: in Libertatii nu ? la ora inchiderii mai erau 25 de stb-uri SD, aviz amatorilor Tot nu pricepi ca desi sunt amatori destui aceste stb-uri nu se dau celor care vin in casierie sa ceara ?????? Cu parere de rau constat ca nu ajuti deloc clientii rds. Si am o curiozitate legata de persoana dumitale: Inteleg ca esti angajat rds.Poti preciza daca job-ul dumitale la rds prevede sarcina de a activa pe diverse forumuri in scopul apararii imaginii rds? Sau activitatea dumitale pe acest forum o desfasori in timpul liber ca un hobby?In acest caz esti mandatat sa exprimi diverse opinii in numele rds? Multumesc pentru raspunsuri. |
#69
Posted 25 March 2011 - 10:17
[/quote]
Cunosti vreun operator la care in momentul in care ai semnat contractul ti se da stb-ul?Zi-mi ca acum ma duc la el..... [/quote] Se numeste UPC . |
|
#70
Posted 25 March 2011 - 10:30
Yonutx, on 25th March 2011, 10:17, said: Cunosti vreun operator la care in momentul in care ai semnat contractul ti se da stb-ul?Zi-mi ca acum ma duc la el..... Se numeste UPC . Gresit, cand am incheiat contractul cu UPC au venit dupa vreo 2-3 zile sa instaleze serviciul, dar si astia alti inteligenti, nu aveau cu ei decodorul HD, pe motiv ca "Decodoarele astea HD nu ni le dau noua echipelor de teren, vi le da doar dvs. in casierie, ca sunt mai pretentioase"???? De asta ce zici? A trebuit sa ma duc eu a doua zi in casierie, sa explic, sa cheme doamna de la ghiseu pe cineva din spate, care a fost mirat de cele povestite, dar a "incalcat" putin o regula si mi-a pus la dispozitie pe loc un decodor HD. Nu e cazul sa fie laudati nici UPC-istii, nu sunt cu mult mai breji decat rds-istii. @.... si nu te poate ajuta nici mama ANPC-ului asa ca te-ai suparat degeaba pe mine, din punct de vedere contractual RCS este acoperit !!! Desi nu sunt jurist, m-am uitat un pic prin legile astea despre obligatiile furnizorilor si drepturile cumparatorilor si ghice ce: Legea 296/2004 republicata, spune: Art. 79 O clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul va fi considerata abuziva daca, prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract, creeaza, in detrimentul consumatorului si contrar cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor. Art. 80 O clauza contractuala va fi considerata ca nefiind negociata direct cu consumatorul, daca aceasta a fost stabilita fara a da posibilitatea consumatorului sa influenteze natura ei, cum ar fi contractele preformulate sau conditiile generale de vanzare practicate de comercianti pe piata produsului sau serviciului respectiv. Art. 82 Contractul trebuie sa stipuleze, cu caractere mari si in imediata vecinatate a locului rezervat pentru semnatura consumatorului, clauza expresa despre dreptul de denuntare unilaterala a contractului, dupa caz, precum si numele si adresa comerciantului fata de care consumatorul poate sa isi exercite acest drept, conform dispozitiilor legale. Clauza cu cele 90 de zile se regaseste in documentul "Conditii generale pentru furnizarea serviciilor de comunicatii electronice" la art. 4.1.1., deci dupa parerea mea, poate fi incadrata lejer la CLAUZE ABUZIVE. Fii convins ca daca programele pe care rds le furnizeaza le gaseam si la un alt comerciant, reziliam ieri fara absolut nici o penalitate....... |
#71
Posted 25 March 2011 - 10:31
cretu22, on 25th March 2011, 10:22, said: Gresit, cand am incheiat contractul cu UPC au venit dupa vreo 2-3 zile sa instaleze serviciul, dar si astia alti inteligenti, nu aveau cu ei decodorul HD, pe motiv ca "Decodoarele astea HD nu ni le dau noua echipelor de teren, vi le da doar dvs. in casierie, ca sunt mai pretentioase"???? De asta ce zici? A trebuit sa ma duc eu a doua zi in casierie, sa explic, sa cheme doamna de la ghiseu pe cineva din spate, care a fost mirat de cele povestite, dar a "incalcat" putin o regula si mi-a pus la dispozitie pe loc un decodor HD. Nu e cazul sa fie laudati nici UPC-istii, nu sunt cu mult mai breji decat rds-istii. Nu ma intelege gresit . Nu i-am laudat. Ti-am raspuns la intrebare . Eu am primit STB la casierie in momentul semnarii contractului si am observat ca asa au procedat si cu altii . In alta ordine de idei tu ai spus ca "ti se da stb-ul" nu de STB HD. |
#72
Posted 25 March 2011 - 10:34
La UPC ai doua variante de a intra in posesia STB:
1.Il poti lua cand semnezi contractul direct de la caserie si il montezi tu(cu conditia sa ai deja cablu de la UPC) 2.In cazul in care nu esti cablat...trebuie sa astepti cateva zile(in principiu2-3zile)ca sa-ti traga cablu si tot cu acea ocazie iti aduce si STB. In cazul meu cum aveam cablu de la ei....mi-am luat conserva si l-am montat singur.Activarea cartelei s-a facut destul de repede.....adica timpul cat am ajuns acasa de la casierie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users