Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Despre Casa Rusu magazin de mobila

- - - - -
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#19
marius2689

marius2689

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 141
  • Înscris: 27.10.2014
Ce salariul are un consilier la casa rusu?

#20
Anonim_11

Anonim_11

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 14.12.2014
Mare minciuna si inselaciune la Casa Rusu!
Am cumparat de Black Friday o biblioteca, care 'parea' ca are reducere.
Cu tot cu reducere a costat mai mult decat are momentan pretul fara reducere.
Doar au umflat preturile ca sa para ca fac reduceri!
Asa inseala clientii si le iau banii, mintind.

#21
rocsz123

rocsz123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.06.2014
Nu numai ca mint dar angajatii sunt neinstruiti , habar nu au ce vand.
Produse de proasta calitate. Am cumparat o bucatarie NOVA care nu numai ca nu a venit completa a ajuns cu 2 dulapuri pe alta culoare. A durat 3 saptamani sa remedieze problema cu oamenii trimisi pe acasa care sa constate ( dupa ce am trimis e-mail cu poze atasate - la care apropo nu raspund).
Niste hoti neprofesionisti.. care vand mobila de mana 2.

#22
OZie

OZie

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 25.01.2013
Am cumparat si eu un sistem modular NOVA de la ei.

Angajati prost instruiti, nu stiau nici macar ce vindeau si ce fel de balamale contin corpurile respective, cand a fost vorba sa isi faca schita doamna respectiva s-a incurcat asa ca a folosit de amaraciunea de schita cu care venisem pe motiv ca, v-ati descurcat foarte bine cand ati desenat, mai mult de atat, a folosit chiar preturile scrise de mine pe schema.

Trecand peste astea..  mi s-a spus ca mobila o sa fie livrata in 3 saptamani, cel mult 4 daca nu o au pe stoc si trebuie fabricata.
In final mobila a sosit dupa o luna jumatate si multe telefoane, fix in ziua dinainte de Paste cand sunau disperati sa ma duc sa platesc diferenta.

Cu livrarea alta poveste, am avut o tentativa de a ajunge la o intelegere privind ora livrarii, comunicandu-le ca as prefera sa fie livrata pana in ora 12:00, raspunsul lor a fost, "Haide domne, asa devreme?", mobila a ajuns dupa ora 16:00. Baietii respectivi ori s-au incurcat in numaratoare ori asta patesc de obicei, dar cand am asamblat mobila am ajuns la concluzia ca am cu 2 usi mai putin.

Cu asamblarea mobilei alta poveste.. schitele proaste, unele printate de o imprimanta cu cartusul pe terminate pentru ca nu se intelegea nimic. Gauri care nu se potrivesc, gauri strambe, chin.. gauri prea mari, blatul care vine pe corpurile de jos avea burta. Atentie daca luati si corp de cuptor, acesta este un pic mai mare decat cuptoarele electrice din comert si daca cuptorul are sistem de prindere cu suruburi in marginea corpului acesta n-o sa se incadreze sa fie prinse ambele suruburi in marginea corpului.

Concluzie, nu recomand, usile corpurilor sunt lucrate frumos, dar restul corpului este lucrat cam neglijent. Serviciul lor de relatii cu clientii este jalnic, cand am sunat pentru usile lipsa m-au tinut 2 zile pe telefoane si de fiecare data am fost nevoit sa o iau de la capat cu explicatiile pentru ca acolo colegii nu vorbesc intre ei. Raspunsul lor, va sunam noi in 5minute cu un raspuns, iar de fiecare data a trebuit sa revin eu cu un telefon dupa mai bine de 2 ore sa vad ce s-a intamplat.

#23
Drasque

Drasque

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 16.07.2011
Fix mobila Nova voiam sa cumpar. Ma bucur ca am citit inainte :)

#24
beavis03

beavis03

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,426
  • Înscris: 10.04.2009
la cata reclama le fac @ Visuri la cheie... ar trebui sa fie mai ok in relatia cu clientii

#25
Gaby2016

Gaby2016

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.03.2016
In cursul lunii ianuarie 2016 am cumparat de la Casa Rusu un coltar Benelux - pe comanda si mi-a fost gresita comanda in sansul ca am solicitat o combinatie de material si piele precizand ca nu doresc si sezutul din piele, schimband actuala canapea tocmai ca era din piele si nu se putea dormi pe ea. La livrare am constatat ca spatarul care devenea sezut era din piele, motiv pentru care am solicitat schimbarea sau remedierea problemei. Am depus si o sesizare scrisa insa nu am primit nici un raspuns timp de 30 de zile. Singura varianta oferita a fost sa suport toate costurile, inclusiv cel de transport. Am ramas foarte dezamagit de atitudinea acestora in conditiile in care nu a fost singurul produs achizitionat. Mai mult una din perne avea defect la cusaturi. Pacat ca au uitat de propria reclama "din respect pentru...", nu au nici un pic de respect pentru clienti. Daca ai achitat integral esti o victima sigura in cazul aparitiei unei probleme.

Am uitat sa precizez ca am cumparat produsele de la magazinul din Vitan. Bucuresti

In cursul lunii ianuarie 2016 am cumparat de la Casa Rusu un coltar Benelux - pe comanda si mi-a fost gresita comanda in sansul ca am solicitat o combinatie de material si piele precizand ca nu doresc si sezutul din piele, schimband actuala canapea tocmai ca era din piele si nu se putea dormi pe ea. La livrare am constatat ca spatarul care devenea sezut era din piele, motiv pentru care am solicitat schimbarea sau remedierea problemei. Am depus si o sesizare scrisa insa nu am primit nici un raspuns timp de 30 de zile. Singura varianta oferita a fost sa suport toate costurile, inclusiv cel de transport. Am ramas foarte dezamagit de atitudinea acestora in conditiile in care nu a fost singurul produs achizitionat. Mai mult una din perne avea defect la cusaturi. Pacat ca au uitat de propria reclama "din respect pentru...", nu au nici un pic de respect pentru clienti. Daca ai achitat integral esti o victima sigura in cazul aparitiei unei probleme.

#26
Gaby2016

Gaby2016

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.03.2016
Rusine managerilor Casa Rusu. Nu am primit nici un raspuns la sesizarea inregistrata. Nu am primit nici un raspuns nici la mail-ul pe care l-am inregistrat pe site la rubrica sesizari, fapt ce demonstreaza ca toate acestea sunt doar de fatada in realitate odata ce ai dat banii nu mai esti bagat in seama. Nu-i intereseaza decat sa vanda. Nemultumirile clientilor sunt toate plasate in sarcina acestora, vina pentru orice gresala fiind exclusiv a lor. RUSINE. Nu o sa mai cumpar de la ei nimic.Oricum produsele realizate in perioada reducerilor sunt mai slabe calitativ. Ex. Urmariti cusaturile la materialul canapelelor. Eu mi-am luat teapa. Nu fiti voi urmatorii.

#27
abcabca

abcabca

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 14.04.2016

 Gaby2016, on 17 martie 2016 - 22:55, said:

Rusine managerilor Casa Rusu. Nu am primit nici un raspuns la sesizarea inregistrata. Nu am primit nici un raspuns nici la mail-ul pe care l-am inregistrat pe site la rubrica sesizari, fapt ce demonstreaza ca toate acestea sunt doar de fatada in realitate odata ce ai dat banii nu mai esti bagat in seama. Nu-i intereseaza decat sa vanda. Nemultumirile clientilor sunt toate plasate in sarcina acestora, vina pentru orice gresala fiind exclusiv a lor. RUSINE. Nu o sa mai cumpar de la ei nimic.Oricum produsele realizate in perioada reducerilor sunt mai slabe calitativ. Ex. Urmariti cusaturile la materialul canapelelor. Eu mi-am luat teapa. Nu fiti voi urmatorii.

Sfatul meu e sa apelezi la Protectia Consumatorului......n-are rost sa-ti bati capul cu toti nesimtitii......

#28
ftagirta

ftagirta

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 05.10.2016
Am achizitionat un mobilier de bucatarie sistem NOVA de la Casa Rusu si comanda a ajuns la data convenita initial. La montaj a venit o echipa formata din 3 domni, pe care ii rugasem in dimineata respectiva sa vina la prima ora, ceea ce au respectat. Domnii au fost profesionisti, au montat corpurile rapid, fronturile au fost invelite in folie pentru a nu fi zgariate si au ramas in folie si pe durata montajului. Singura problema a fost faptul ca nu mi-au montat blatul, deoarece in serviciile dumnealor intra doar "decupajul chiuvetei/plitei", nu si ajustarea in lateral. In mod normal blatul vine din fabrica la lungimea totala a corpurilor inferioare, dar eu am comandat un blat mai mare pentru a ajunge din perete in perete si mai trebuia decupat in lateral in dreptul unui stalp. Am comandat si un pat tapitat din piele ecologica care a venit ambalat in 3 straturi: folie, panza apoi carton. Au lipsit in schimb niste dublaje pentru bucatarie pe care le pusesem pe schita impreuna cu doamna care a scris comanda, dar pe care a uitat sa le puna pe factura. M-am dus in magazin pentru a semnala problema si cu toate ca ma temeam sa mai astept inca o luna dupa acele piese, doamna Silvia, o doamna extraordinara a dat peste 5 telefoane pentru ca piesele sa fie incarcate in primul tir si vina la Bucuresti in doar cateva zile. De asemenea, mi-a obtinut reducerea de care beneficiasem in ziua in care plasasem comanda initiala. In concluzie, am fost placut surprinsa de serviciile companiei, contrar a ceea ce citisem in majoritatea review-urilor.

#29
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Sigur.
Contul ti l-ai facut special ca sa ne spui cu multe cuvinte cit de minunata este aceasta firma, pe care toti ceilalti o injura?



#30
ftagirta

ftagirta

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 05.10.2016
Da, contul l-am facut special pentru a posta comentariul, deoarece aici citisem acele pareri negative despre care vorbeam mai devreme, chiar inainte de a se face livrarea cu montajul. Am postat acelasi comentariu si pe pagina lor de facebook. Cine considera comentariul fals, sa il ignore.
Intre timp am primit si mobilierul comandat la Kika care a venit lovit in partea laterala. Pentru acesta problema, am facut un proces verbal de reclamatie prin care am obtinut inlocuirea partii respective. In rest, dressingul arata foarte bine. O problema ar fi faptul ca in magazin usile erau prevazute cu opritori, iar la livrare nu le-am primit pentru ca nu erau incluse, iar de lucrul acesta nu am fost informata.
Inainte sa comand la Casa Rusu si la Kika, am achizitionat un mobilier facut la comanda. In cateva cuvinte, materialele nu erau cele pe care le alesesem, accesoriile erau de o calitate mult mai slaba decat au promis, dar pretul era pentru calitate premium, sertare sparte, placi gaurite de cuie la montaj. Initial nu au vrut sa returneze banii, apoi am facut plangere la OPC si o notificare oficiala cu termenul de rezolvare si cu cerintele privind calitatea mobilierului, pe care am trimis-o prin executor judecatoresc. Intr-un final, firma a ales sa returneze toata suma. Ofiterul ANPC s-a ocupat de caz la aproape o luna de la data depunerii plangerii, apoi a mai durat o luna pana am primit banii. Am atasat si poze cu mobilierul facut la comanda la firma MobKraft.
In concluzie, a durat 3 luni pentru a imi mobila un dormitor si bucataria.

Attached Files



#31
arual_titi

arual_titi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.10.2017
Buna,
Nu va cumparati mobila de la Casa Rusu, livreaza alte produse decat cele comandate si vazute in magazin (am comandat un birou si un scaun si am cerut transport acasa) si nu au politica de retur desi e ilegal.

#32
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Eu am cumpărat pat si canapea de la ei si au venit cand au trebuit si le-au si montat cum trebuie,le-au urcat pe scări(etajul 3),pentru asta a m plătit inainte cand am cumparat,dar erau deja pe stoc si mi-au venit in 2 zile dupa ce am plătit.
Am cumparat de la Vitantis.

Eu personal am fost multumit pentru ca am gasit pe stoc,am mers prin tot bucurestiul si nimeni nu are pe stoc,toata lumea ca se face numai la comanda,se uitau si urât cand întrebăm de stoc,personal nu o sa stau niciodată 4-6 saptamani pt o canapea normală sau un pat,trebuie sa suferi un pic de masochism sa astepti pe la altii un pat normal la vreo 2000 de lei vreo 6 saptamani,asta e doar parerea mea,o sa mai cumpăr de la ei până o sa imi faca si mie figuri si dupa ma bag la ikea ca si de acolo le iau imediat!

#33
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,019
  • Înscris: 09.01.2007

 arual_titi, on 20 octombrie 2017 - 09:05, said:

Buna,
Nu va cumparati mobila de la Casa Rusu, livreaza alte produse decat cele comandate si vazute in magazin (am comandat un birou si un scaun si am cerut transport acasa) si nu au politica de retur desi e ilegal.

Asta se rezolva usor cu ANPC.

#34
noasgard

noasgard

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 10.09.2007
Patania mea cu Casa Rusu:

Am fost in magazinul Vitantis cautand un coltar. Magazin impecabil, multe modele si intr-un final am horatat sa aleg unul pe la vreo 4000 lei. Am vorbit cu un reprezentant al magazinului care mi-a explicat ca nu au pe stoc acel model (cel pe care il vazusem era deja vandut). Acela era produs in Polonia iar daca intr-adevar il vroiam puteam face comanda care ar fi ajuns intre 2 si 3 luni. Ok zic, hai sa facem asa. Semnez o hartie de precomanda, nu am platit nici un avans urmand a plati in momentul in care coltarul ar fi ajuns in magazin. Totul ok, 3 luni trec repede. Aste se intampla pe 25 martie.
Sun prin iunie la ei, la vreo 2 luni jumate de la precomanda. Imi raspunde o doamna, ii explic cine sunt si o rog sa-mi spuna care e starea comenzii (pe unde e coltarul si cam in cat timp ajunge - in capul meu maxim 2 saptmani). Nu a putut sa-mi dea un raspuns in vreo 2-3 minute si zice ca revine ea cu un telefon. Perfect, raspund, astept. Ma suna relativ repede si zice ca mi-a gasit comanda, a fost inregistrata, sa nu-mi fac probleme ca ajunge pana la finalul lunii si o sa fiu contactat de ei la momentul respectiv.
Mai trec 3 saptamani, deja termenul dat de ei maxim 3 luni, a fost depasit cu vreo 3-4 zile. Sun iar. Raspunde un domn semi-plictisit. Ii explic care e problema, ca a fost depasit timpul de comanda si ca vreau sa stiu care e starea comenzii. Nu a putut sa-mi dea un raspuns coerent (zicea ca a aparea comanda inregistrata in sistem si ca de el atat tine). Insist si ii zic ca vreau un raspuns clar in acea zi, sa ia legatura cu cei din Polonia sau cu cine e responsabil si sa-mi zica clar cat mai dureaza pana vine comanda. Nici o problema, zice, va contactez  eu in cateva minute. Trec 3 ore. Sun iar. Tot domnul plictisit. Imi raspunde ca de el nu tine mai mult si ca sefa de magazin ma va suna in aceea zi pentru a clarifica problema. Bun si asa, zic, astept in continuare. Mai trec 3 ore. Sun iar, devine rendundant, acelasi raspuns, sa stau fara griji ca ma suna in acea zi sefa de magazin. Inchid si trece ziua, nici un telefon. Sun a doua zi, acelasi personaj la telefon, incep sa imi pierd rabdarea cu el si insist sa vorbesc cu sefa lui. Raspunsul lui a fost ca e plecata sefa prin magazin dar revine repede si ma suna ea. Inchid, astept telefonul respectivei. Nici vorba de asa ceva.
Mai trece o zi, sun iarasi de vreo 3 ori, nu a raspuns nimeni. Sun de pe alt numar de telefon, hopa, raspunde. Am aceasi discutie tampita cu acel domn si deja nu mai aveam nervi pentru el, vroiam sa vorbesc cu sefa lui. Dupa vreo cateva minute se indura si imi da la telefon pe sefa de magazin.
Aflu ca o cheama Gabriela Paduret si ii explic situatia. Aceasi raspuns, a cautat ceva pe calculator si zice e inregistrata comanda,ce sa faca ea mai mult? Argumentul ei era ca eu nu am platit nici un avans (asa ca ce atat graba pe mine, ce sunt asa nerabdator), de parca asta era problema? Canapeaua costa 4000 lei (nu e chiar cea mai ieftina), timpul estimat fusese depasit, nimeni nu putea sa-mi dea un raspuns clar la ce dracu se intampla si de ce trebuie eu sa-mi pierd timpul cu toti plictisitii prin telefon! Nu mai aveam nervi de stat la telefon, eu intrebam ceva ea habar n-avea sa raspunda la obiect. Inchid telefonul.
Mai am o tentativa, ultima de a rezolva ceva (chiar imi placuse canapeaua). Sun a 4-a zi la rand in Vitantis. Nici un raspuns. Sun de pe numarul de telefon de ziua precedenta. Nici un raspuns. Suna prietena mea de pe al treilea telefon. Raspunde primul domn. Cere direct cu doamna Gabriela Patrulet. Cred ca s-a panicat putin doamna sefa "sefa de magazin" pentru ca a fost foarte prompta, si destul de hotarata in a rezolva problema. Pe scurt, a zis ca ziua urmatoare va fi sunata prietena mea cu un raspuns.
A 5-a zi la rand. Ce e drept, a sunat doamna "sefa de magazin" si a explicat ca de fapt nu mai aveau materiale cei din Polonia pentru culorile canapelei (ce e drept alesesem un verde) si ca daca vrem acum inregistreaza iar comanda care, cel mai probabil va ajunge intre 2-3 luni. Nu mai am nervi de asa ceva, mi se pare o gluma proasta toata situatia.

Concluzia mea: Nu vrea sa generalizez la restul magazinelor Casa Rusu (eu cu cel din Vitan am avut probleme), dar serviciile sunt jalnice, oamenii plictisiti, cred ca mai avea putin si se rastea la mine atat personajul semi plictisit cat si doamna "sefa de magazin"- ce tot insist atat cu comanda mea, mai sunt si alti oameni, nu doar eu! Am incercat sa fac o reclamatie la numarul afisat pe site - evident ca nu raspunde nimeni. Mi se pare incredibil ca nu a putut sa mi se ofere un rapuns clar- Da ba, vine intr-o saptmana sau - Nu ba, nu e gata. O gargara doar, va sunam lasati asa. Argumentul suprem, ca nu am platit avans, deci ce atat tam-tam mi se pare stupid. Comanda nu necesita avans, altfel as fi platit, iar timpul de 3 luni e hilar. Aparent, dupa 3 luni, o saptamana si cateva zeci de telefoane raspunsul a fost: Facem boss, acum dam comanda, dar vine in 2-3 luni. Daca as fi fost crestin as fi zis ca Barbosul a creat lumea in 6 zile iar astia abia au putut sa-mi dea un raspuns (negativ, ce e drept).

#35
tavico

tavico

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 29.03.2013
Am comandat de ca casa rusu doar din necesitate.toti tamplarii la care am apelat aveau de lucru si imi puteau face comanda peste 4,5 luni.cel putin mie mi se pare aiurea sa mergi intr un magazin de mobila si sa primesti mobila dupa 1 luna.am platit produsele,intr un final ma suna cineva de la magazin sa mi spuna ca sunt programat peste o saptamana sa mi aduca mobila dar fiind asa organizati ma intreaba daca am platit transportul(100ron) la o valoare a mobilei destul de mare le mai trebuie 100 ron.le spun ca am platit integral mobila +transportul.dupa o lsaptamana ma suna si imi spun sa ma duc sa mi ridic mobila ca n am platit transportul,ma duc cu facturile si le arat ca am platit,timp,nervi,prostie...,mobila facuta la marea economie ,bine pentru ei rau pentru client.comandati doar daca e musai altfel.... eu unul m am fript desi n am fost prea multumit de ce am vazut in magazin dar am fost nevoit.daca vreti sa nu va para rau de banii vostrii aveti  rabdare daca aveti cine sa va faca mobila chiar daca asteptati decat sa regretati.

#36
MariusVaciu

MariusVaciu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.07.2019
Astăzi am primit livrarea mobilerului pentru copii de la Casa Rusu si am platit si montajul.
Soția a fost acasa la montaj.
La sifonier am avut usile cu print  p9 iar ei l au montat cu susul în jos.
O bila foarte neagră de la mine.
Astept sa le înlocuiască deoarece dacă le ar foto sa le puna corect ar trebui să dea alte găuri pentru mânere.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate