Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dezastru pentru Dacia Duster la crash test EURONCAP
Last Updated: Apr 29 2011 09:43, Started by
porphyrogenitus
, Feb 23 2011 12:26
·
0
#217
Posted 03 March 2011 - 00:24
Nu tin neaparat sa te contrazic, dar loganul n-a iesit chiar asa bine la treaba asta. Asta ma face sa cred ca si directiile fortelor exercitate sunt destul de importante.
|
#218
Posted 03 March 2011 - 01:18
dezastru sau nu, vanzarile sunt la fel de mari, restu` sunt detalii, ca mori in chinuri, ca mori imediat la un impact mai violent la o viteza mai mare
odata mori |
#219
Posted 03 March 2011 - 01:25
vanitty, on 2nd March 2011, 19:50, said: saracul nu cred ca stie ca dusterul 4x4 are suspensie independenta pe spate * - un argument in plus pentru "offroader-ul veritabil". |
#220
Posted 12 April 2011 - 20:26
Din intamplare am gasit asta: http://en.drugasmuga...sche_19263.html
|
#221
Posted 12 April 2011 - 20:54
Ce ai vrea? Rezultatul unui impact dintre un autoturism și un cocomobil din categoria tanc rutier.
Quote Scopul mașinilor de interlop de genul ăsta e să scapi cu viață sau chiar teafăr din accidente cu vehicule mai ușoare sau fragile. Să nu plătești la fel de mult pt. inconștiența sau incompetența la volan. |
#223
Posted 14 April 2011 - 06:34
SonyAD, on 12th April 2011, 21:54, said: Ce ai vrea? Rezultatul unui impact dintre un autoturism ?i un cocomobil din categoria tanc rutier. Scopul ma?inilor de interlop de genul ăsta e să scapi cu via?ă sau chiar teafăr din accidente cu vehicule mai u?oare sau fragile. Să nu plăte?ti la fel de mult pt. incon?tien?a sau incompeten?a la volan. totusi, mai bun un s-class, mai sigur. marimea nu conteaza. Edited by Hardstyle1, 14 April 2011 - 06:34. |
#224
Posted 15 April 2011 - 00:45
Marimea conteaza, dar in caz de acident frontal la viteze mari ajuta sa conduci un tanc, inertia a 50 de tone te va ajuta sa treci peste evenimen...
in caz de masina obisnuite, fortele de deceleratie exercitate asupra corpului tau iti vor face rau chiar daca masina nuse deformeaza un milimetru. |
#225
Posted 16 April 2011 - 05:30
pai tone are si s-class, poate chiar mai multe decat unele jepuri.
o limuzina bine-facuta e mai sigura decat un "jep", doar la impact lateral cu o masina normala(sa nu fie tot jep sau mai mare) l-ar lovi mai jos si ar fi probabil mai bine. |
#226
Posted 29 April 2011 - 09:43
Dar in poza a5a de ce sunt manechine pe jos? Sau doar mie mi se pare?
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users