Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Evisitor -putin ajutor va rog

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
alexmircea6556

alexmircea6556

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 22.10.2010
Am aplicat pt evisitor acum cateva zile .am primit mail de la ei am tot ce imi trebuie extrase si invitatie din Au,problema e ca imi cer actele de studiu,iar eu inca sunt student la zi ,nu sunt in vacanta.

· a certificate from your educational institution stating what course you are studying, the period
of study, and whether you are a full-time or part-time student


cum sa fac ??am o mare nedumerire..cine stie va rog ajutati ma .As vrea sa plec in martie ,nu e nici o vacanta,dar ma gandeam sa le trimit doar adeverinta de student si ca sunt la zi si la ce curs si ca e o facultate de 3 ani si sunt in ultimul an.Dar ma gandesc ca o sa mi ceara daca sunt in vacanta sau nu..

ori pot pune ca plec in aprilie cand e o vacanta micuta si sa pun pe cei de la facultate sa teaca structura anului scolar sa vada ca chiar am o vancata atunci.

As vrea sa plec in timpul facultatii pt o luna abia a incceput anul si nu patesc mare lucru daca lipsesc o luna.

A mai plecat cineva student cat inca era pe cursuri?va rog ajutor cu un sfat .multumesc

#2
beastie

beastie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 748
  • Înscris: 08.12.2004

 alexmircea6556, on 23rd February 2011, 18:46, said:

[...] ma gandesc ca o sa mi ceara daca sunt in vacanta sau nu..