Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monitor 2 blurry

Ce vrea sa zica autorul?

Blocuri drumul taberei

Dynamic Residence 2 Brasov
 Editari foto/video unice

BRICS

Cat sa fac gratarul din caramida?

Calculator de buget
 Cetatenie Romana copil nascut in ...

Ce imprimanta laser monocrom reco...

Fisuri planșeu beton

Placa de sunet usb
 Ce trebuie sa fac daca mi-am schi...

Plante fara irigatii, zona de cam...

Firma de prestari servicii a facu...

Reparare aplica LED

Visual Basic - Statistici Dial-Up Networking

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

puterfixer

puterfixer

New Member

• Grup: Members
Salut,

Cum aflu în VB dacă sunt conectat la Internet sau nu, și informații despre traficul efectuat? Am înțeles că e vorba de ceva apeluri API, dar sunt cam începător la așa ceva. Mi-ar prinde bine link-uri, bucăți de cod, sau chiar și numai niște cuvinte cheie pe care să le caut online. Mulțumesc.

denisb

denisb

Junior Member

• Grup: Members
traficul...ehe...cita munca e pina obtii asa ceva...
cit despre daca esti sau nu conectat pai poti incerca un ping in diferite IP-uri si daca macar unul dintre ele raspunde cred ca e evident raspunsul  ;)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept