![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Diferenta intre redresor si robot pornire auto
Last Updated: May 23 2015 06:59, Started by
paala
, Feb 17 2011 09:01
·
0

#1
Posted 17 February 2011 - 09:01

Am mai multe nelamuriri in domeniul bateriilor auto.
Am o masina care cu bateria mea nu mai porneste. Cu o baterie noua de la service porneste impecabil. Trebuie sa incarc bateria. 1. Care este diferenta intre redresor si robot pornire auto? 2. In cazul in care redresorul este un fel de incarcator de baterii auto cat este durata de incarcare a unei baterii. 3. Daca va fi cazul sa imi iau o bateri noua, exista mai multe tipuri? Am vazut ca sunt cu polaritate pe drepta, pe stangatipul bazei, etc. Oricum mi-a fost recomandata o bateri cu peste 65A Multumesc pentru ajutor. |
#2
Posted 17 February 2011 - 09:24

Cu redresorul incarci bateria , pe cand cu robotul pornesti masina daca nu mai ai baterie.
Legat de polaritate , cumperi exact aceasi baterie cum e cea de pe masina, ca daca are polaritate inversa s-ar putea sa nu iti ajunga cablurile. Daca bateria de pe masina e cea din fabrica cumperi alta cu acelasi amperaj. |
#3
Posted 17 February 2011 - 09:24

Cu redresorul incarci acumulatorul la parametri optimi.
Cu acumulatorul pornesti motorul Cu robotul, e ca si cum ai trage fire de la alta masina. Iti da un impuls, porneste motorul, iar acesta invarte altrnatorul si incarca treptat bateria. * e mai greucde pornit un disel, pt ca nu are scanteie, da rodata pornit, nu mai ai probleme. ** e mai usor de pornit un motor pe benzina, dar daca bateria e moarta, atunci motorul moare repede (altenatorul nu incarca destul de repede). |
#4
Posted 17 February 2011 - 10:04

Cu adaugarea ca toti robotii de pornire pe care i-am vazut eu aveau si functie de redresor.
|
#5
Posted 17 February 2011 - 10:12

solutia la tine nu-i un redresor sau un robot de pornire ci o baterie buna. cu bateria asta ai sa ajungi sa nu poti opri masina cand mergi la un magazin fiindca atunci cand iesi cu cumparaturile nu mai ai curent sa pornesti, iar in cazul asta redresorul sau robotul de pornire nu-s o solutie. e jenibil sa intri cu capatul prelungitorului in magazin si sa-i rogi sa te lase sa-l bagi in priza sa alimentezi robotul de pornire.
|
#6
Posted 17 February 2011 - 10:40

Am vazut si roboti care au un acumulator , dar tot stupid, pana la urma singura solutie e bateria noua (asta daca nu tii neaparat sa strici altele, gen alternator).
Se poate lua o baterie al carui amperaj sa fie cu pana la maxim 20% mai mare! |
#7
Posted 17 February 2011 - 11:04

melcu79, on 17th February 2011, 10:40, said: Am vazut si roboti care au un acumulator , dar tot stupid, pana la urma singura solutie e bateria noua (asta daca nu tii neaparat sa strici altele, gen alternator). Se poate lua o baterie al carui amperaj sa fie cu pana la maxim 20% mai mare! Masina mea e folosita de 4-5 ori pe an, si am auzit ca iarna mai ales bateriile nefolosite au tendinta tampita de a se descarca singure. |
#8
Posted 17 February 2011 - 11:27

instalatia de incarcare a bateriei e si ea calibrata pt capacitatea bateriei specificata de producatorul masinii. o baterie de capacitate mult mai mare nu va fi incarcata corect. in mod normal nici nu primesti garantie la baterie daca nu e de capacitatea specificata de producator, sau macar pe aproape. in plus nu stiu cat te rezolva de problema descarcarii de la sine.
Edited by Fane, 17 February 2011 - 11:28. |
#9
Posted 17 February 2011 - 12:38

Courage, on 17th February 2011, 09:24, said: ** e mai usor de pornit un motor pe benzina, dar daca bateria e moarta, atunci motorul moare repede (altenatorul nu incarca destul de repede). Cand am pus bateria moarta la loc si am pus bornele a fost un moment in care motorul era sa se opreasca insa a revenit (probabil daca mai era cineva care s-o tina putin turata nici nu s-ar fi intamplat asta). Dupa cateva zeci de km in care am mers cu masina respectiva am putut s-o opresc si s-o pornesc din nou fara probleme. Edited by fastcarjunkie, 17 February 2011 - 12:41. |
#10
Posted 01 March 2011 - 17:35

Mi-am cumparat si eu un robot de pornire...
In manual zice asa: Determinati daca autovehicolul are terminalul negativ (sistem cu masa negativa) sau cel pozitiv (sistem cu masa pozitiva) conectat la masa. Ce inseamna asta??? Masina este un Logan 1.4 benzina, cu bateria din fabrica. Instructiuni pt. sistem cu masa negativa: a. Conectati crocodilul pozitiv la terminalul pozitiv al bateriei b. Conectati crocodilul negativ la sasiul masinii sau orice parte metalica conectata la masa masinii. NU CONECTATI DIRECT LA TERMINALUL NEGATIV AL BATERIEI. <<< De ce???? Instructiuni pt. sistem cu masa pozitiva: a.Conectati ferm crocodilul negativ la terminaul negativ, neconectat la masa, al bateriei masinii. b. Coectati crocodilul pozitiv la sasiul masinii sau orice parte metalica conectata la masa masinii. NU CONECTATI DIRECT LA TERMINALUL NEGATIV AL BATERIEI. De ce nu se conecteaza + la plus si minus la minus pe baterie ? Pentru Logan, ce fel de varianta de coectare se foloseste ? |
|
#11
Posted 01 March 2011 - 18:54

Tu ai borna negativa a bateriei legata la masa.
Ca sa pornesti cu ajutorul robotului, pui cablul rosu (pozitiv) la borna "+" a bateriei, iar cel negru, la orice parte metalica a masinii, conectata la masa. |
#12
Posted 01 March 2011 - 21:18

ok, am inteles. Dar de ce nu se poate lega cel negru (-) la borna de minus a bateriei? Sau ce se intampla in cazul in care o fac ?
|
#13
Posted 01 March 2011 - 22:19

In cazuri extrem de rare (dar au existat) se acumuleaza gaze scapate din acumulator si la conectarea ultimei borne apare o scinteie care le poate aprinde. Asa ca ideea e sa faci scinteia aia in alte parte, nu in zona acumulatorului.
Chiar am citit la un moment dat povestea unui tip care a patit-o. |
#14
Posted 02 March 2011 - 09:53

Quote 1. Care este diferenta intre redresor si robot pornire auto? Quote 2. In cazul in care redresorul este un fel de incarcator de baterii auto cat este durata de incarcare a unei baterii. Quote 3. Daca va fi cazul sa imi iau o bateri noua, exista mai multe tipuri? Am vazut ca sunt cu polaritate pe drepta, pe stangatipul bazei, etc. Oricum mi-a fost recomandata o bateri cu peste 65A Edited by cristi.r, 02 March 2011 - 09:56. |
#15
Posted 09 March 2011 - 21:09

|
#16
Posted 11 March 2011 - 00:54

Eu ma refeream la dimensiune fizica !
Nu cred ca exista acumulator auto in clasa "consumer" care sa aiba asa, vreo juma de metru inaltime, ca sa nu poti inchide capota. |
#17
Posted 06 July 2012 - 07:55

Am si eu o intrebare de noob: pot incarca o baterie auto mai mare (de vreo 85Ah) cu un robot de pornire pe care scrie 12V, 7 A ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users