Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alternativa la Paint pe Ubuntu

Recomandare WYSIWYG HTML Editors

Alegere aspersoare

Despre Japonia - tara pe care nu ...
 ICSee din sursa sigura sau echiva...

Exista vreo metoda sa pasez contu...

Acumulator 3.7v

Andaluzia sau Tara Bascilor
 reparatie camin vizitare put

Pragurile minime de raportare pen...

Anevrism de aorta ascendenta

Dovada adresei de resedinta
 Tulsa King (2022 - )

Tv box android fara "servicii...

Factura platita la Supercom si ne...

Nu mai primesc sms pentru locker ...
 

Culturismul dur (hard core).

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
334 replies to this topic

#19
Charger

Charger

    Viitor baștan

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,874
  • Înscris: 12.01.2011

View PostSE7EN, on 15th February 2011, 11:09, said:

:lol:  De unde le mai scoateti...poate baga etnobotanice. Si ca sa stii si tu, ficatul nu doare (decat in cazul tumorilor), durerea radiaza si vine de la alte organe. N-au nici o treaba suplimentele nutritive cu alcoolul.

Tu ai citit bine?
Eu doar am povestit ceva. Respectivul se plangea de dureri de ficat atunci cand combina pastilele (creatina, proteine - lua mai multe) cu alcoolul.
Si, nu, nu baga etnobotanice. :thumbdown:
Pe un produs de creatina (am luat si eu o perioada scurta) scria sa nu consumi alcool, altfel efectele creatinei se reduc.

Si ca sa stii si tu, ficatul te poate durea si de la altele, nu numai de la tumori.
Google it!

#20
Aether

Aether

    AirGod.

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,334
  • Înscris: 01.01.2011
Charger - Trebuie pile pentru armata, daca era pe bune eram de mult pe acolo, sa nu zic ca si la noi am vazut ca au anumite antrenamente în poligon, dar foarte rar, cred ca o data la 12 luni, când fac un fel de demonstratie pentru presa.
Si antrenamentele astea sunt utile ca te lovesti tot timpul de vreo situatie neprevazuta, sa îti povestesc doar un exemplu trait de mine: Am fost la plaja, ne-am distrat, tot tacâmul (consumat energie la greu), apoi când sa ne întoarcem unde stateam = au aparut probleme neprevazute, a trebuit sa ne întoarcem pe jos, am ajuns seara sleit de ultima putere, am adormit seara la 5-6-7(nu mai stiu nici cât era ceasul, am mâncat ceva repede), apoi m-am trezit la 5:30 seara urmatoare, eram nepregatit pentru efort fizic, aveam alcool la bord, si ne-am distrat pâna când nu am mai putut, nu ne-am gândit ca apare vreo problema, asta se întâmpla acuma 12/15 ani, batea un vânt de deabia mergeam pe drum, de atuncea am mai patit sa fac faze de genul asta, toate neintentionate.
edy_wheazel - Am observat ca si eu am probleme de genul asta, dar nu ca este durere mare, senzatia asta ciudata, corpul pare obosit, dar mintea este proaspata, eu ma scol si lucrez ceva pe calculator.
Suplimentele nu au nimica daca sunt luate cu bere, cu ceva ma tare nu recomand, te seaca de putere, eu beau un pahar de vin la masa (seara, mi-a fost recomandat de doctor), mi-a fost atrasa atentia sa iau doar vin natural, astea din comert sunt citronada: ori prea ieftine sa contina ceva sanatos, ori prea scumpe sa merite sa-ti faci o placere.
Subiectul: Alcool + ficat = nu prea bine, Alcool + suplimente (daca sunt de calitate) = teoretic O.K., nici nu s-au facut teste pentru toate astea care se gasesc pe piata, asa cum sunt anumite firme în care nu am încredere nici eu, de obicei cele care sunt prea bune sa fie adevarate (si prea ieftine).

Edited by Aether, 15 February 2011 - 12:57.


#21
Charger

Charger

    Viitor baștan

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,874
  • Înscris: 12.01.2011
Pana la urma legat de antrenamentul hardcore ce se poate intampla daca lucrezi grupele de mai multe ori pe zi?
Supraantrenament?
Intreb deoarece, acum 1 an, am incercat chestia asta la sala, timp de o luna. Faceam 6 zile pe saptamana si lucram cam toate grupele zilnic. Faceam 2-3 exercitii pe grupa, 2-3 serii. Si nu am avut parte de supraantrenament. Nu foloseam greutati mari, erau cam la 50% din potentialul maxim. Luam si creatina atunci.

#22
Aether

Aether

    AirGod.

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,334
  • Înscris: 01.01.2011
Si eu sunt putin curios despre "culturism hard core", sa fie vorba de antrenamentele pentru powerlifting, ca alte antrenamente rapide (dure, sa poti face de 2 ori pe zi) nu prea am vazut, antrenamente care se pot face în mai multe sedinte se gasesc, dar nimica din categoria asta frumos denumita "culturism hard core".

#23
mr_alexino

mr_alexino

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,090
  • Înscris: 20.09.2009
din acest culturism hard core se vor vedea progrese ??

#24
Chrisforever

Chrisforever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 25.12.2006

View PostCharger, on 15th February 2011, 16:35, said:

Pana la urma legat de antrenamentul hardcore ce se poate intampla daca lucrezi grupele de mai multe ori pe zi?
Supraantrenament?
Intreb deoarece, acum 1 an, am incercat chestia asta la sala, timp de o luna. Faceam 6 zile pe saptamana si lucram cam toate grupele zilnic. Faceam 2-3 exercitii pe grupa, 2-3 serii. Si nu am avut parte de supraantrenament. Nu foloseam greutati mari, erau cam la 50% din potentialul maxim. Luam si creatina atunci.
La inceput poti creste cu orice tip de antrenament. Pe urma dai in greu si ajungi la stangare si regrese.

#25
mr_alexino

mr_alexino

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,090
  • Înscris: 20.09.2009

View PostChrisforever, on 15th February 2011, 18:10, said:

La inceput poti creste cu orice tip de antrenament. Pe urma dai in greu si ajungi la stangare si regrese.


adica vrei sa spui ca daca sunt la inceput si lucrez de 2 ori pe saptamana grupele de muschi, cresterea se face mai rpd sau mai incet?

#26
Chrisforever

Chrisforever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 25.12.2006
Cresterea depinde de fiecare in parte, mai rapida sau mai lenta, dar aceasta crestere nu este tocmai ok.

#27
mr_alexino

mr_alexino

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,090
  • Înscris: 20.09.2009
ok, ms de raspuns :)

#28
Aether

Aether

    AirGod.

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,334
  • Înscris: 01.01.2011
Antrenamente hard core se practica de catre persoanele care fac un sport de performanta, nu prea au legatura cu cea ce se discuta în mod obisnuit pe aria asta, aici se discuta despre modelarea corpului, mai putin despre participarea la vreun concurs.
Antrenament de durata = trebuie compensat de odihna, sa aibe timp sa se refaca muschiul, sa creasca, ca asa poti sa obisnuiesti corpul sa execute zilnic un program, dar crestere musculara (obiectivul) = nu prea prezenta, se tonifica muschiul, poate mai si creste sa faca fata la efort, dar intra spre isometrice, nu mai se dezvolta muschiul frumos, sau simetric.
Eu sunt curios ce exemple are initiatorul, ca eu pot sa regasesc vorbele lui în exercitiile facute pentru pregatirea pentru vreun concurs, dar sigur nu are legatura lucrurile la care face el referire, asteptam sa vedem câteva exemple cu programul asta "hard core".
Omul obisnuit (omul care are ca obiectiv: modelarea corpului) nu face antrenamente hard core, astea sunt pentru persoanele care cauta în culturism o partea din alt sport.
Nu are rost sa scriu mai multe, sunt detaliate pe: http://en.wikipedia....rength_training
"Strength training differs from bodybuilding, weightlifting, powerlifting, and strongman, which are sports rather than forms of exercise, although training for them is inherently interconnected with strength training, as it is for shotput, discus, and Highland games. Many other sports use strength training as part of their training regimen, notably football, rugby, lacrosse, basketball, hockey, and track and field."

#29
mr_alexino

mr_alexino

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,090
  • Înscris: 20.09.2009
intrebarea mea este urmatoarea de luni am inceput sa lucrez pe grupe luni am avut piept + triceps, azi a fost zi de pauza, chestia este ca azi am avut la energie de ma invarteam prin casa.
ma gandeam sa trec la 4 antrenamente pe saptamana va dauna cumva?

#30
Charger

Charger

    Viitor baștan

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,874
  • Înscris: 12.01.2011
Daca tu crezi ca organismul tau e in stare, de ce nu?

#31
LILDEBUL

LILDEBUL

    MEMBRU BAGABONT

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,511
  • Înscris: 31.01.2011
Pina la urma nu prea am inteles (cu exemple concrete) la e bun acest tip de antrenament. Creste forta , creste vointa sau creste riscul unor accidentari ?
Cred ca topicul asta e aruncat , asa , la "prosteala".

#32
Aether

Aether

    AirGod.

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,334
  • Înscris: 01.01.2011
mr_alexino - Începe totul incet, rabdare, baga alergare în ziua libera, acuma nu pot sa scriu mai multe, Charger a scris ceva frumos.
LILDEBUL - Eu am vrut de aseara sa scriu mai multe (inclusiv sa raspund la mesajul lui mr_alexino), dar am zis sa astept sa vad ce scrie initiatorul, l-am vazut prezent de 2-3 ori pe forum (inclusiv pe subiectul asta), nu a postat nimica, se pare ca subiectul asta a ramas abandonat.
În schimb am apucat sa vad: http://forum.softped...p;#entry9469680
Initiatorul a venit: 2 Membri: Aether, crisstonne, dar nu a postat nimica.
"Coalitia" m-a amuzat, este un lucru de care ma simt putin mândru, este si motivul pentru care tot revin pe aria asta, tot timpul se gasesc destule persoane sa taxeze miturile (deci le împiedica propagarea catre terte persoane), taxeaza subiectele astea abandonate de catre initiator (dar nu înainte ca initiatorul sa îmi reclame colegii de forum).
Eu înca astept dupa initiator, sa detalieze antrenamentele astea "hard core".

Edited by Aether, 16 February 2011 - 15:20.


#33
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,627
  • Înscris: 13.01.2011
Postați cu incredere, nu este părăsit, puteți să dați sfaturi.

Nu doresc să monopolizez ca un bulibașe, eu sînt altă specie.

Am explicat și la inceput ce doresc și aștept fețe noi.

Succes.

#34
Radu_159

Radu_159

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 03.02.2010
Salut! Eu cred ca, daca vreti sa urmati un astfel de antrenament trebuie sa incepeti usor, sa nu fiti in primele luni de sala si sa va schimbati programul de la 3 zile pe saptamana la 6. Eu asa am facut, anu trecut (15 ani, 1.77cm, 63kg), in primele luni de sala am incercat un program de 5-6 zile pe saptamana, problema era ca aveam probleme destul de mari cu articulatiile. In fine, dupa 3 luni am incetat sa fac 5-6 zile pe saptamana si am redus la 3-4. Programul meu "hard core" era asa:
Luni: Piept
Marti: Picioare
Miercuri: Spate
Joi: Umeri
Vineri: Brate
Sambata: Alergari(banda)+abdomene

Parerea mea
este ca, pentru a putea sa te antrenezi asa dur, trebuie sa ai si o structura solida si eventual sa iei ceva suplimente (vorbesc la modul general).

Bafta tuturor!!!!!!!!!!

#35
LILDEBUL

LILDEBUL

    MEMBRU BAGABONT

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,511
  • Înscris: 31.01.2011
Pai , pina la urma , haidi nene pe santier , am vazut citeva exemplare care dadeau mare rusine culturistilor "hardcore" de pe aici , nu ca masa , ca forta. Si unu avea circa 50 de kile imbraact de iarna.

#36
Charger

Charger

    Viitor baștan

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,874
  • Înscris: 12.01.2011

View PostLILDEBUL, on 17th February 2011, 17:40, said:

Pai , pina la urma , haidi nene pe santier , am vazut citeva exemplare care dadeau mare rusine culturistilor "hardcore" de pe aici , nu ca masa , ca forta. Si unu avea circa 50 de kile imbraact de iarna.

L-ai vazut ridicand sacul de 50 de kile si gata? :naughty:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate