Nm vs. CP
Last Updated: Apr 10 2017 08:23, Started by
lawrence38
, Feb 12 2011 16:36
·
0
#145
Posted 11 March 2016 - 14:28
Cuplul este cel care "te baga in scaun" cand accelerezi. Ca si confort eu personal prefer un diesel supraalimentat care livreaza cuplul jos in turatii. Aici e chestie de cum prefera fiecare sa conduca nu stiu daca e mai bine asa sau invers. Probabil iesi mai economic pe diesel la consum dar pierzi la intretinere si service...
|
#146
Posted 08 April 2017 - 14:21
Buna ziua tuturor, va rog, lamuriti-ma si pe mine, (vreau sa trec de la diesel la benzina si ma intereseaza "zvacul" masinii)...... cu cat ai cuplul mai mare cu atat masina e mai fasneata ??? EX: La un G6, 1,4 TSI (dupa specificatiile Google), are 200 Nm /1500-4000 rot/min, adica "viata" masinii pleaca de la 1500 rpm pana la max. 4000 rpm ?? La un diesel 1,6 TDI, cuplul este de 250 Nm /1500-2500 rot/min.......aici ma pierd. Care e mai fasneata din astea 2 ?? Normal ar fi benzinarul dar are cuplul mai mic ca diesel-ul.......Multumesc anticipat.
Edited by floryn-dof, 08 April 2017 - 14:22. |
#147
Posted 08 April 2017 - 23:33
in cazul acesta benzinarul ii da fum la diesel. plus, la benzinar e si mai distractiv si fortos dupa 4000rpm .
|
#148
Posted 10 April 2017 - 08:23
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users