Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

HYUNDAI HiE-S400VG, monocristalin...

Înca are utilitate

Romanii si masinile de spalat vase
 Functionare anormala combina frig...

Probleme cu front speaker-ul

Tár (2022)

modificare setari implicite camer...
 Unde gasesc whiskey Macallan 12 a...

Cana filtranta

Concret: Cat ai platit pt rca? 2022

Convertirea religioasa.
 Transformator electric

Intrerupator cap scara si cap cru...

Watcher (2022) - film despre Roma...

Centrala lemn cu puffer si centra...
 

aveti mare grija cu cel.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#37
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Din nou gresit. Cand este vorba despre un produs foarte scump si cand te intelegi clar cu vanzatorul ca vei verifica de fata cu curierul produsul acesta va ramane. Daca nu doreste sa ramana n-ai decat sa-i pui coletul in brate si sa-l faca retur. Firme de curierat sunt multe astfel ca magazinul nu-si va permite sa piarda clientii din cauza curierului.
Eu am scris ceea ce am facut eu. Daca tu nu crezi e problema ta. Deocamdata nu ai raspuns nimic cu privire la pozele facute in data de 05.02.2011 si nu ai prezentat niciuna din cele trimise OPC-ului in luna decembrie. Asa ca nu stiu care din noi doi e mincinosul.

Edited by daddy, 10 February 2011 - 23:29.


#38
kolerik

kolerik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 15.02.2007

View Postanca_daniela, on 10th February 2011, 23:09, said:

si inca ceva. curierul nu are timp sa stea la cafele si alte povesti. astia au masina plina de colete si tot timpul sunt pe fuga.


In luna ianuarie am comandat 2 perechi de pantofi de la o firma, mentionand ca livrarea sa o faca la firma dupa ora 11:00. Bineinteles ca m-a sunat curierul la 10:20 sa imi spuna ca a ajuns, si n-am avut ce face si am rugat un coleg sa plateasca pana ajung eu. Cand am ajuns eu, din cauza traficului din Buc., curierul era dus de 20 min. si am avut surpriza sa constat ca in colet se afla doar o pereche de pantofi, iar colegu nu a verificat pentru ca nu l-a lasat. Asa ca nu a desfacut coletul decat cand ajuns eu.
Dupa ce am sunat curierul si l-am rugat sa se uite, poate cu bunavointa descopera si a 2a pereche, care bineinteles ca nu erau in masina,  am sunat si la magazinul online de unde am comandat.
Dupa 3 ore m-au sunat inapoi cei de la magazinul online si mi-au comunicat ca o pereche s-au pierdut in tranzit de la Cluj la Buc.
In urmatoarea zi am avut o pereche identica livrata de urgenta prin aceeasi firma de curierat, prin amabilitatea magazinului online, urmand ca ei sa se descurce cu  firma de curierat.

Concluzia: Daca vrei sa ai clienti, poti rezolva orice problema.

@anca_daniela: multa bafta in continuare si sper sa o rezolvi, si sa ai taria sa faci fata si la cei cu mult prea mult timp liber pe mana intre timp.

#39
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View Postkolerik, on 10th February 2011, 23:29, said:

Concluzia: Daca vrei sa ai clienti, poti rezolva orice problema.
Corect, dar nu in luna februarie pentru un produs cumparat in decembrie.

#40
amenajari_buc

amenajari_buc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 05.12.2007

View Postdaddy, on 10th February 2011, 23:34, said:

Corect, dar nu in luna februarie pentru un produs cumparat in decembrie.
Da dar la sf. decembrie cel.ro are concediu. Deci e inchis pana pe la aprox jumatea lui ianuarie. Ca si firmele de curierat, opc samd...
Chiar daca teoretic lucreaza, sigur sunt mahmuri sau inexistenti.

Edited by amenajari_buc, 10 February 2011 - 23:45.


#41
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Man, nu asta e important. Asta e o facatura clara a unei concurente (nici nu ma intereseaza care). Tu chiar nu iti pui niciun semn de intrebare de ce din decembrie pana acum nu a postat nimic? Tu nu vezi ca la cat de colerica este si pe cate topicuri tot pune mereu acelasi link era imposibil sa se fi abtinut doua luni sa nu posteze nimic? De ce toti cand au probleme de genul asta posteaza destul de repede opinia lor referitoare la serviciul/produsul/firma de care nu au fost multumiti si ei ( ca-s mai multi-dar de fapt unul singur) au asteptat doua luni?
Vreau si eu sa vad pozele pe care le-a trimis la opc, vreau sa vad un print screen al emailului pe care l-a trimis la opc, vreau sa vad raspunsul celor de la opc, numele inspectorului care i-a dat raspunsul respectiv, datele cand au fost trimise si cand a primit raspunsul.
De denigrat e foarte simplu, cum spunea si courage, iar noi trebuie sa punem botul si sa credem tot ce se scrie. Probabil (mii de scuze daca nu e asa-ma iau dupa nikname) te ocupi cu amenajarile. Tie ti-ar conveni ca un oarecare sub protectia anonimatului si fara nicio dovada sa te faca harcea parcea pe cel mai vizitat site/forum din tara?

Edited by daddy, 10 February 2011 - 23:53.


#42
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,261
  • Înscris: 21.04.2004
absolut, threadul ar trebui ascuns pina se face dovada ca e pe bune. DAR, ipotetic vorbind, nu cred c-am auzit cazuri de magazin online care sa primeasca inpoi un produs bushit. asa si scrie acolo, se returneaza in 10 zile cu conditia sa fie totul intact

pe de alta parte, daca ar fi fost facatura, ma indoiesc ca ar fi zis ca l-a cumparat in decembrie. poate pina acum a incercat sa rezolve amiabil. cit dureaza pina se sesizeaza opc & shit? :D

#43
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Poate pentru ca in decembrie in acea perioada vanzarile sunt imense. Le-ar fi mult mai greu celor de la cell sa caute sa vada cui si cate laptopuri au vandut atunci. Daca spunea ca l-a cumparat acum era mult mai simplu pentru ei sa constate ca de fapt nu au trimis niciun laptop in Iasi la familia respectiva in ziua respectiva.
Sa fim bine intelesi, pe celalalt topic "cell vs emag vs..." primul mesaj era in favoarea respectivilor. Dovezile ulterioare nu ma por duce decat in partea cealalta. Nu suntin ca sigur este asa, dar nu pot crede altceva din moment ce nu aduce nicio dovada ca asa stau lucrurile.
Si totusi de ce se incapataneaza sa nu arate nimci concret in afara de un filmulet prost facut din care nu se distinge mare lucru si din care nu putem trage concluzia ca "s-a ocupat de problema" in astea doua luni?

Edited by daddy, 11 February 2011 - 00:21.


#44
trid_ovi

trid_ovi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 10.10.2005

View Postamenajari_buc, on 10th February 2011, 21:17, said:

Unde ati mai vazut voi curier in Romania care sa-ti permita sa verifici coletul inainte de a plati ?
Eu stiu ca nu se mai poate asa ceva de vreun an, la nici o firma de curierat.

Pai daca nu acepta pleaca cu tot cu colet inapoi. Si oricum daca e vreo problema tot trebuie transmis cu acelasi curier inapoi coletul.
uite ce scrie pe cel : http://www.cel.ro/la...livrare#livrare

"- Va rugam verificati integritatea fizica a produselor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca integritatea produselor a fost afectata. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

#45
Kaskadoru

Kaskadoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 758
  • Înscris: 20.02.2010
Asta este teoretic, tot mai astept sa povesteasca cineva ca a refuzat un colet dupa ce l-a desfacut fara sa plateasca.

Si oricum, nu cred ca accepta sa verifici inainte de a plati. Dupa ce ai platit, sigur ca poti sa faci proces verbal. Si sunt curios ce se mai intampla :)

Edited by Kaskadoru, 11 February 2011 - 02:52.


#46
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Unde vezi tu desfacut inainte sa plateasca?
Scrie foarte clar "Va rugam verificati integritatea fizica a produselor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca integritatea produselor a fost afectata. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare". Nu scrie nicaieri ca-l verifici inainte de plata.
Dupa ce il platesti se intampla un lucru foarte simplu. Il faci pachet si il trimiti inapoi ei urmand sa-ti trimita alt produs. Este exact ca la magazin cand iti aduce un produs sigilat din spate, la desigilare sau la probe se constatata ca e defect  si iti aduce altul (daca au mai multe produse in stoc).

#47
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,935
  • Înscris: 07.10.2005
Am vazut aici cateva pareri legate de faptul ca nu poti verifica un colet inainte de a-l plati. Se poate, cel putin in cazul Urgent Curier, am primit mai multe colete prin ei si asa stau lucrurile. Asa ca in loc sa primesc coletul prin intermediul unui curier care nu imi permite verificarea coletului inainte de a plati solicit expedierea lui printr-un curier care ma lasa sa-i verific continutul, in felul asta nu am niciun risc.

Nu mai preluati colete fara sa le verificati chiar si dupa ce ati platit!


#48
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postkolerik, on 10th February 2011, 23:29, said:

In luna ianuarie am comandat 2 perechi de pantofi de la o firma, mentionand ca livrarea sa o faca la firma dupa ora 11:00. Bineinteles ca m-a sunat curierul la 10:20 sa imi spuna ca a ajuns, si n-am avut ce face si am rugat un coleg sa plateasca pana ajung eu. Cand am ajuns eu, din cauza traficului din Buc., curierul era dus de 20 min. si am avut surpriza sa constat ca in colet se afla doar o pereche de pantofi, iar colegu nu a verificat pentru ca nu l-a lasat. Asa ca nu a desfacut coletul decat cand ajuns eu.
Dupa ce am sunat curierul si l-am rugat sa se uite, poate cu bunavointa descopera si a 2a pereche, care bineinteles ca nu erau in masina,  am sunat si la magazinul online de unde am comandat.
Dupa 3 ore m-au sunat inapoi cei de la magazinul online si mi-au comunicat ca o pereche s-au pierdut in tranzit de la Cluj la Buc.
In urmatoarea zi am avut o pereche identica livrata de urgenta prin aceeasi firma de curierat, prin amabilitatea magazinului online, urmand ca ei sa se descurce cu  firma de curierat.

Concluzia: Daca vrei sa ai clienti, poti rezolva orice problema.

@anca_daniela: multa bafta in continuare si sper sa o rezolvi, si sa ai taria sa faci fata si la cei cu mult prea mult timp liber pe mana intre timp.
multumesc de incurajari. ma bucur sa aflu ca mai sunt si firme serioase

View Postdaddy, on 11th February 2011, 00:19, said:

Poate pentru ca in decembrie in acea perioada vanzarile sunt imense. Le-ar fi mult mai greu celor de la cell sa caute sa vada cui si cate laptopuri au vandut atunci. Daca spunea ca l-a cumparat acum era mult mai simplu pentru ei sa constate ca de fapt nu au trimis niciun laptop in Iasi la familia respectiva in ziua respectiva.
Sa fim bine intelesi, pe celalalt topic "cell vs emag vs..." primul mesaj era in favoarea respectivilor. Dovezile ulterioare nu ma por duce decat in partea cealalta. Nu suntin ca sigur este asa, dar nu pot crede altceva din moment ce nu aduce nicio dovada ca asa stau lucrurile.
Si totusi de ce se incapataneaza sa nu arate nimci concret in afara de un filmulet prost facut din care nu se distinge mare lucru si din care nu putem trage concluzia ca "s-a ocupat de problema" in astea doua luni?

ma bucura sa aud ca este si un client multumit. nu in fata ta trebuie sa ma justific. am gresit incergand sa rezolv cu ei, cu OPC (care oricum mai au o sesizare si au refuzat sa se uite la laptop pe motiv ca el doar inregistraza cereri.....). oricum, am pastrat corespondenta cu ei si alte dovezi care imi vor fi folositoare in urmatoarea etapa.
e un forum, e normal sa fie mai multe pareri.

View PostMosotti, on 11th February 2011, 00:14, said:

absolut, threadul ar trebui ascuns pina se face dovada ca e pe bune. DAR, ipotetic vorbind, nu cred c-am auzit cazuri de magazin online care sa primeasca inpoi un produs bushit. asa si scrie acolo, se returneaza in 10 zile cu conditia sa fie totul intact

pe de alta parte, daca ar fi fost facatura, ma indoiesc ca ar fi zis ca l-a cumparat in decembrie. poate pina acum a incercat sa rezolve amiabil. cit dureaza pina se sesizeaza opc & shit? :D
asa si este. dar a fost inutil si timp pierdut.
nu as consuma atata energie cu o minciuna.

#49
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,261
  • Înscris: 21.04.2004

View Postdaddy, on 11th February 2011, 00:19, said:

Poate pentru ca in decembrie in acea perioada vanzarile sunt imense. Le-ar fi mult mai greu celor de la cell sa caute sa vada cui si cate laptopuri au vandut atunci.

probabil ca glumesti. exceptind cazul in care cel vinde laptopuri la negru, le-ar lua cam 10 secunde sa gaseasca cui si cind si daca au vindut vreun laptop

#50
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 10th February 2011, 23:50, said:

Man, nu asta e important. Asta e o facatura clara a unei concurente (nici nu ma intereseaza care). Tu chiar nu iti pui niciun semn de intrebare de ce din decembrie pana acum nu a postat nimic? Tu nu vezi ca la cat de colerica este si pe cate topicuri tot pune mereu acelasi link era imposibil sa se fi abtinut doua luni sa nu posteze nimic? De ce toti cand au probleme de genul asta posteaza destul de repede opinia lor referitoare la serviciul/produsul/firma de care nu au fost multumiti si ei ( ca-s mai multi-dar de fapt unul singur) au asteptat doua luni?
Vreau si eu sa vad pozele pe care le-a trimis la opc, vreau sa vad un print screen al emailului pe care l-a trimis la opc, vreau sa vad raspunsul celor de la opc, numele inspectorului care i-a dat raspunsul respectiv, datele cand au fost trimise si cand a primit raspunsul.
De denigrat e foarte simplu, cum spunea si courage, iar noi trebuie sa punem botul si sa credem tot ce se scrie. Probabil (mii de scuze daca nu e asa-ma iau dupa nikname) te ocupi cu amenajarile. Tie ti-ar conveni ca un oarecare sub protectia anonimatului si fara nicio dovada sa te faca harcea parcea pe cel mai vizitat site/forum din tara?
vrei dovezi? poftim, citeste. din motive lesne de inteles nu am lasat datele personale.
se pare ca esti un client foarte multumit. ma bucur ca au unul.
si vroiai pozele din ziua respectiva. aceste poze le au si cei de la cel, OPC si ASUS.
priveste si pozele de atunci. in rest, consider ca ti-am dat suficiente explicatii. iti doresc succes la cumparaturi!


***************************************
18 12 2009 ora 17 30

From: rusu robert
View Contact

Sat, December 18, 2010 5:31:49 PM
laptop livrat deteriorat - URGENT
From: rusu robert
View Contact
To: [email protected]; [email protected]

6 Files  View Slideshow  Download All
rrd laptop fact.pdf (5473KB); Imag005.jpg (47KB); Imag006.jpg (34KB); Imag007.jpg (41KB); Imag008.jpg (35KB); Imag009.jpg (44KB)
________________________________________

  
Buna ziua.

Astazi,18.12.2010, a sosit comanda mea, respectiv un laptop si un rucsac, dar pe cat de bucuros am fost cand am auzit ca a ajuns, pe atat de furios am fost dupa aia, cand am constatat ca are plasticul de pe display spart foarte tare, desi cutia lui este intreaga, de aici concluzia ca cineva de la expeditii la aranjat si la trimis asa ca poate da peste un fraier.
Curierul a spus ca nu il poate trimite inapoi fara sa iau legatura cu dvs. Astept ca pana luni la ora 12 AM sa gasiti o solutie, altfel o sa fac, pe langa denunt la Parchet pentru inselaciune, actiune in instanta in care voi cere si daune morale (si am destule modele de astfel de actiuni care s-au incheiat foarte prost pentru cei reclamati). Deasemeni voi trimite toate fotografiile cu laptopul in tipla crapat la ziare, ca de-abia asteapta sa faca astfel de articole, mai mult voi posta si pe diverse forumuri cele intamplate, inclusiv pe site-ul dvs, la toate produsele din aceasta categorie, fotografii si detalii cu cele intamplate.
Considerati acest mesaj ca pe o instiintare oficiala asupra celor intamplate, si singura incercare de rezolvare pe cale amiabila a situatiei prezentate mai sus.
Solicit inlocuirea laptopului pana joi (cel tarziu joi sa ajunga in Iasi), sau restituirea sumei achitate, respectiv 2749,01 lei, precum si trimiterea dovezii scrise ca persoana vinovata a fost sanctionata corespunzator. In caz de restituire,  suma de 2749,01 poate fi virata cu OP in contul RO......,
Precizez ca laptopul a ramas in tipla, nu avea rost sa vad daca functioneaza intrucat defectiunea este majora, nu doar o simpla zgarietura.
Aveti atasate documentele de livrare si cateva fotografii cu defectiunea prezentata mai sus.






**************************************
________________________________________
From: mihaela vlad <[email protected]>
To: rusu robert <
Sent: Mon, December 20, 2010 12:12:56 PM
Subject: Re: laptop livrat deteriorat - URGENT

Buna ziua
Dvs ati spus ca produsul era sigilat, in concluzie, ceea ce spuneti ca cineva ar fi sschimbat produsul ca sa il trimitem spart la dvs este putin probabil, in primul rand  ptr ca nu obisnuim sa pacalim pe nimeni si in al doilea rand ptr ca s-ar fi cunoscut ca a fost desigilat inainte.
Am sa va rog  sa-mi trimiteti fotografii cu cutia produsului, ptr ca daca laptop-ul a fost avariat, este imposibil sa nu ramana urme si pe cutie.
Astept fotografiile ptr a analiza si noi situatia si va putea oferi o solutie.
O zi buna

corsar online srl Mihaela Vlad
Ernest Juvara 18 , Sector 6 , Bucuresti
+telefon (021) 311.93.08/09 0733.949.504
+web http://www.cel.ro



**************************************
21 12 2009
Tue, December 21, 2010 10:44:19 AM
Re: laptop livrat deteriorat - URGENT
From: rusu robert
View Contact
To: mihaela vlad <[email protected]>
________________________________________
Buna ziua.
    Dupa cum am spus, cutia era sigilata si nu prezinta urme de agresiune, iar pentru defectiunea respectiva, cutia ar fi trebuit sa fie sifonata rau. Am facut alte poze, si am acordat o atentie sporita ambalajelor. Am prezentat toate fotografiile si am cerut parea cuiva care face expetize de genul asta, nu va zic concluzia ca probabil o sa va dati seama din poze, desi mi s-ar parea normal ca produsele sa fie verificate inainte de livrare.
    Din fotografii o sa observati ca ambalajul interior, respectiv cofrajul dar si husa, prezinta o deteriorare mecanica, ca si cum ar fi fost stransa cu ceva, evident nu cu mana ca nu se rupe astfel un laptop daca e strans cu mana. dfectiunea este o rupere mecanica si nu este urmarea unei loviri (scapare sau izbire de un alt corp sau podea).
    Dar astfel de investigatii nu sunt treaba mea, si ma intreb, un cumparator obisnuit care nu poate beneficia de sfaturile unui specialist, cum este el tratat de astfel de firme, fiind datoria firmelor sa verifice produsele inainte de livrare si nu sa le trimita precum cartofii. Astfel de scapari, va pot aduce si amenzi destul de mari, intrucat este incalcata grav legislatia in domeniu.
    Astept raspuns urgent.




21 12 2009

  Nu am zis eu ca ar fi schimbat cineva laptopul, e logic ca fiecare are serie, am primit multe echipamente pe Phare la serviciu si stiu sa citesc o serie, am crezut ca va dati seama si din poze, laptopul a fost deteriorat la ambalare, la producator, probabil de masina ce il ambaleaza si nu om, vina dvs este ca nu verificati produsele inainte de trimitere, si e treaba dvs. sa rezolvati cu producatorii astfel de probleme.
    NU MAI TRAGETI DE TIMP, timpul costa bani.

RUSU ROBERT DUMITRU,

**************************************
________________________________________
From: mihaela vlad <[email protected]>
To: rusu robert <
Sent: Tue, December 21, 2010 1:11:32 PM
Subject: Re: laptop livrat deteriorat - URGENT

Buna ziua
Trecand peste opiniile dvs, faptul ca cineva ar schimbat laptop-ul dvs cu un altul  defect iese din discutie, ptr ca nu ne avantajeaza in nici un caz sa avem probleme nici cu clientii si cu atat mai mult , cu inspectorii de la OPC sau alte organisme legislative.
Mai mult decat atat, ca sa verificam spusele dvs, seria de pe cutie, ar trebui sa coincida cu seria de pe laptop.
Puteti verifca va rog acest aspect?

corsar online srl Mihaela Vlad
Ernest Juvara 18 , Sector 6 , Bucuresti
+telefon (021) 311.93.08/09 0733.949.504

**************************************

21 12 2009
Spuneti-mi pe ce adresa sa va trimit laptopul, daca sa trimit si geanta si rucsacul, intrucat maine as vrea sa il trimit, eu voiam sa il am de Craciun(in eventualitatea unei actiuni in instanta, acesta va fi unul din motivele pentru daunele morale ce le voi cere), sau daca nu, sa il trimit la OPC pentru verificari, urmand apoi sa demarez actiunea in instanta.
RUSU ROBERT DUMITRU,
**************************************
22 12 2009
Buna ziua.
Nu e vorba de Dell, ci de Assus.
Daca il scapam eu trebuia sa aiba si alte urme inafara de crapatura respectiva, sau daca era lovit cu un obiect , la fel, dar el are o crapatura in urma unei actiuni mecanice bruste, nu are nici o alta zgarietura, tasare, dar astea probabil se vor stabili la expertiza ce se va face dupa demararea actiunii in instanta. Si chiar credeti ca imediat ce l-am primit l-am si aranjat astfel, ca nici bateria nu am atasat-o, si nici tipla nu am scos-o?
Trebuia sa spuneti de la inceput ca sa nu mai pierd timpul.
Deci voi face ce trebuia sa fac din prima zi, intrucat in Romania firmele vor doar sa insele clientii.
O sa incep cu sesizarea institutiilor de control, cu publicitatea negativa in presa, apoi cu actiunea in instanta.
La revedere.
RUSU ROBERT DUMITRU,
**************************************

Attached Files



#51
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View Postanca_daniela, on 11th February 2011, 12:33, said:

ma bucura sa aud ca este si un client multumit. nu in fata ta trebuie sa ma justific. am gresit incergand sa rezolv cu ei, cu OPC (care oricum mai au o sesizare si au refuzat sa se uite la laptop pe motiv ca el doar inregistraza cereri.....). oricum, am pastrat corespondenta cu ei si alte dovezi care imi vor fi folositoare in urmatoarea etapa.
e un forum, e normal sa fie mai multe pareri.
Aici nu esti la o bere cu amicii care te cunosc. Aici postezi sub protectia anonimatului si nu te justifici in fata unuia sau altuia ci in fata tuturor daca vrei sa existe o discutie obiectiva si sa fii crezuta. Daca te incalzeste cu ceva ca unul sau altul nu pune nicio intrebare si te mangaie parinteste pe crestet e foare bine, dar repet, oricine poate posta un filmulet si niste poze si poate spune orice despre oricine. Mie nu mi se pare normal.
Nu am inteles cum adica ai gresit cand ai incercat sa rezolvi cu ei si cu OPC. Ce ar fi trebuit sa faci, sa te duci sa le dai in cap?
Din pacate nu prea vad sa mai poti face ceva intr-o etapa urmatoare. Ei s-au scos prin: "Va rugam verificati integritatea fizica a produselor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca integritatea produselor a fost afectata. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. ". Ai semnat si nu ai verificat atunci e de bun. Returnarea se face cand produsul este intact, cu ambalajul original si cu toate accesoriile. Legal, nimeni nu poate sti ca in urmatoarele 5 minute sau pana ai contactat firma si/sau opc nu ai stricat tu laptopul.
Nu iti ramane decat sa repari laptopul pe cheltuiala ta, poate ai bafta si nu te va costa foarte mult.

Edited by daddy, 11 February 2011 - 13:03.


#52
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Vad ca ai editat postul precedent si ai pus acele emailuri. Bun, eu te cred, dar din pacate cei de la cel.ro nu sunt obligati sa te creada pe cuvant. Chestia cu strangere mecanica si imposibilitatea lovirii cu un obiect sau scaparii e foarte interesanta. Mie din poze nu mi se pare a fi chiar atat de imposibil, dar, repet, te cred pe cuvant.
Neverificand insa produsul la primire nu ai dovezi ca nu l-ai adus tu in starea respectiva si nu prea ai mari sanse decat cu foarte multa bunavointa din pareta lor.

#53
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 11th February 2011, 00:19, said:

Poate pentru ca in decembrie in acea perioada vanzarile sunt imense. Le-ar fi mult mai greu celor de la cell sa caute sa vada cui si cate laptopuri au vandut atunci. Daca spunea ca l-a cumparat acum era mult mai simplu pentru ei sa constate ca de fapt nu au trimis niciun laptop in Iasi la familia respectiva in ziua respectiva.
Sa fim bine intelesi, pe celalalt topic "cell vs emag vs..." primul mesaj era in favoarea respectivilor. Dovezile ulterioare nu ma por duce decat in partea cealalta. Nu suntin ca sigur este asa, dar nu pot crede altceva din moment ce nu aduce nicio dovada ca asa stau lucrurile.
Si totusi de ce se incapataneaza sa nu arate nimci concret in afara de un filmulet prost facut din care nu se distinge mare lucru si din care nu putem trage concluzia ca "s-a ocupat de problema" in astea doua luni?


e filmat cu telefonul. daca stiam ce imi trimit ma pregateam si-mi comandam si o camera foto (poate o primeam intreaga).
PS, poate obtii o marire de salar. prietenii stiu de ce.

View Postdaddy, on 11th February 2011, 13:02, said:

Aici nu esti la o bere cu amicii care te cunosc. Aici postezi sub protectia anonimatului si nu te justifici in fata unuia sau altuia ci in fata tuturor daca vrei sa existe o discutie obiectiva si sa fii crezuta. Daca te incalzeste cu ceva ca unul sau altul nu pune nicio intrebare si te mangaie parinteste pe crestet e foare bine, dar repet, oricine poate posta un filmulet si niste poze si poate spune orice despre oricine. Mie nu mi se pare normal.
Nu am inteles cum adica ai gresit cand ai incercat sa rezolvi cu ei si cu OPC. Ce ar fi trebuit sa faci, sa te duci sa le dai in cap?
Din pacate nu prea vad sa mai poti face ceva intr-o etapa urmatoare. Ei s-au scos prin: "Va rugam verificati integritatea fizica a produselor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca integritatea produselor a fost afectata. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. ". Ai semnat si nu ai verificat atunci e de bun. Returnarea se face cand produsul este intact, cu ambalajul original si cu toate accesoriile. Legal, nimeni nu poate sti ca in urmatoarele 5 minute sau pana ai contactat firma si/sau opc nu ai stricat tu laptopul.
Nu iti ramane decat sa repari laptopul pe cheltuiala ta, poate ai bafta si nu te va costa foarte mult.

vezi, de asta isi pierimit unii sa-si bata joc de clienti. pentru ca multi merg pe ideia ca mie nu mi se poate intampla, nu ma intereseaza. Si nu ma refer doar la a cumpara ceva. asa in generel. de asta România nu reuseste sa evolueze.

View Postdaddy, on 11th February 2011, 13:33, said:

Vad ca ai editat postul precedent si ai pus acele emailuri. Bun, eu te cred, dar din pacate cei de la cel.ro nu sunt obligati sa te creada pe cuvant. Chestia cu strangere mecanica si imposibilitatea lovirii cu un obiect sau scaparii e foarte interesanta. Mie din poze nu mi se pare a fi chiar atat de imposibil, dar, repet, te cred pe cuvant.
Neverificand insa produsul la primire nu ai dovezi ca nu l-ai adus tu in starea respectiva si nu prea ai mari sanse decat cu foarte multa bunavointa din pareta lor.
vad ca urmaresti mesajele mai ceva ca mine. daca nu esti de la ei inseamna ca acest caz chiar ti-a atras atentie si ai destul timp liber ca sa-l urmaresti. si cred ca o sa devii foarte precaut, astfel o sa eviti situatiile de genul acesta. totusi, sa fi primit tu asa un produs, chiar nu faceai nimic?
te resemnai si-l duceai la reparat?  trebuie sa invatam ca avem niste drepturi si sa ne asiguram ca sunt respectate. un astfel de caz ii afecteaza si pe cei corecti. nu e normal sa se intample asa.
sincer, mie imi trebuie laptopul la servici, nu l-am luat asa sa fie acolo. acum nu am nici laptop, am dat si banii si trebuie sa-mi cumpar altul. pe ala nu-l folosesc, e crapat, cine ma asigura ca o sa mearga? daca apare o alta problema, il primeste la garantie? daca vroiam unul cu asa de multe semne de intrebare imi luam la mana a doua.

#54
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Cred ca o iei razna, dar te inteleg, e din cauza nervilor. Pai pe ideea ca "mie nu mi se poate intampla nimic" ati mers voi ridicand produsul intr-o parcare si neverificandu-l. Corect, de asta Romania nu evolueaza pentru ca sunt multi prosti creduli care apoi asteapta sa li se faca dreptate crezuti pe cuvant.
Cred ca am mai scris destul de clar ca mie nu mi se poate intampla asa ceva si nu mi s-a intamplat pentru ca nu sunt atat de tont sa nu verific ce cumpar. Asa ca nu tot insista ca "am sa devin foarte precaut sa evit o astfel de situatie". Da, daca pateam asa ceva nu-mi aratam prostia pe forum si inghiteam in sec ducandu-l la reparat. Drepturile tale de consumator sunt reglementate clar. In cazul tau nu e vorba despre asa ceva. ce vrei, sa fii iertata si crezuta pe cuvant ca asa l-ai primit? Sa fii scuzata ca l-ai ridicat dintr-o parcare si nu l-ai verificat? Daca ei pe site scriu clar ca "trebuie sa-l verifici altfel nu-si asuma raspunderea pentru reclamatiile ulterioare" tu ce astepti acum, sa fii  o exceptie? poate vei fi, daca vor fi ei binevoitori, dar legal nu ai ce sa le faci.

Quote

PS, poate obtii o marire de salar. prietenii stiu de ce.
Cu asta chiar ai dat prin gropi. Exact cu asta incepusem discutia, cu faptul ca ma vei acuza ca lucrez la cel. Patetic si scarbos totdata.
Nici nu mai are rost daca te cred sau nu (am spus ca te cred), important este ca integritatea fizica a produsului se verifica la cumparare, nu dupa aceea cand produsul poate pati fel de fel de chestii si in decurs de 1 minut nu neaparat zile sau luni. Cine risca aiurea (mai sunt foarte multi care cumpara si din magazin si nu verifica produsul nedesfacandu-l din cutie) n-are decat sa sufere. Sufera pe prostia lui si dupa aia o face pe-a desteptul dand vina pe "Romania si romani".
Asta e tot, eu inchei aici, sa ramana doar bocitoarele de profesie care te fac sa te simti bine. Din pacate comportamentul tau e demn de ospiciu nu de un forum.

Edited by daddy, 11 February 2011 - 14:17.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate