Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

aveti mare grija cu cel.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#19
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postroua, on 10th February 2011, 10:38, said:

Anul trecut mi-am cumparat un laptop Toshiba prin intermediul lor. N-am avut niciun fel de problema ba mai mult m-a surprins placut profesionalismul lor.
ai avut noroc. da, au vorbit politicos,  dar asta cu ce ma ajuta?
doar nu am platit sa ma minta frumos.

View Posthoratziu, on 10th February 2011, 00:15, said:

Din cate am vazut in filmuletul ala, e crapat si polistirenul, deci e clar ca a fost scapat pe jos, cel mai probabil de curier.
daca il scapa curierul trebuia sa fie distrus cutia exterioara, ori aia nu are nimic. asa a fost pus acolo.

View PostKaskadoru, on 10th February 2011, 00:04, said:

Eu te inteleg, dar problema este ca produsul s-a crapat undeva pe lantul de distributie, care incepe la fabrica.

Cineva trebuie sa suporte o paguba de cateva mii de lei. Tu nu vrei asta, nici transportatorul, nici vanzatorul, nici importatorul. Nu stiu care ar fi solutia juridica, dar mi se pare imposibil de stabilit cine este responsabil.

Tu cand l-ai primit, avea ambalajul era deteriorat in vreun fel ?

Pe viitor, cred ca cel mai bun lucru de facut este sa desfaci produsul in prezenta curierului si a unor martori. Daca este stricat, notifici vanzatorul ca ajuns stricat (dead on arrival) si il trimiti imediat inapoi. De asemenea vei avea dovezi in ipoteza unui proces.
e clar ca nu o sa mai cumpa niciodata ceva pe incredere. dar ei nu pierdeau nimic daca rezolvau problema imediat. da, s-a intamplat sa se sparga la ambalare. toti gresim. dar ei isi recuperau paguba de la importator/producator si castigau un client multumit. nu era asa normal? degeaba avem pretentii ca suntem in UE. la noi nu ai nici un drept.

View PostCutzu, on 10th February 2011, 00:59, said:

nu stiu daca e vorba de raspundere, cat de faptul ca sunt niste bani pierduti, daca vor sa trimita laptopul inapoi la producator nu se aleg cu nimic, decat cu paguba. Ce motiv ar avea sa ii dea altul nou clientului? plus de asta au platit un serviciu de curierat sa le transporte produsul, ce vina are firma? pe criza asta o paguba de valoarea unui laptop e destul de mult, profitul pe 10 laptopuri vandute.
Cel mai bine e sa se puna de acord clientul cu cel.ro si sa scoata banul de la firma de curierat, altfel nu vad rezolvata problema.
firma de curierat, in acest caz, nu are nici o vina. cutia era OK. asa a fost pus acolo. era de datoria lor sa verifice marfa livrata, sau macar sa-l schimbe imediat. m-au dus cu vorba asteptand sa ma plictisesc. eu vorbeam cu ei, ei se faceau ca asculta. la un mail mi-a raspuns ceva de laptopul meu DEL. e clar ca nu stiau despre ce vorbesc si nici nu s-au obosit s afle. dept dovata la o saptamana dupa ce am primit produsul si am vorbbit cu ei de cateva ori m-a sunat una sa ma intrebe daca sunt multumita de laptot. deci sa inteleg ca au angajat un scrib sa raspunda la mail-uri.

View PostCourage, on 10th February 2011, 01:07, said:

Si totusi, acest gen de posturi fac f. rau unui magazin, care pana la urma e un intermediar.
Eu cumpar in general de la cel.ro cam toate electronicele, pana si "plasmele", dar nu am avut probleme.

Inainte de a arunca cu cataroiul, ar trebuie sa intelegeti urmatorul lant al slabiciunilor (care se aplica oricarui magazin online):
1. putine produse sunt real pe stoc la magazin.
2. Cand comanzi ceva, sunt mari sanse ca produsul sa plece direct de la importator catre client, fara sa treaca pe la magazin (chestie de optimizare a logisticii).
3. Toti ne dorim ca produsele sa fie sigilate, prin urmare, nu dorim sa fie inspectate la livrare.
4. Accidente se intampla fie de la transportul din China, fie in Romania, fie inainte de a suna curierul la usa ta, de aceea casca ochii cand primesti ceva si daca nu e in regula contacteaza imediat magazinul online.
Nu primi pachetul daca arata semne de brutalizare.

Ce dovada exista ca nu esti chiar tu acela care a scapat pachetul? Pe bune acum, cine este cel care va suporta pierderea?
Magazinele online au un adaos de cca 5%, deci nu iti fa iluzii ca sunt niste giganti.

P.S. La cat e de crapat acel plastic de la LCD, mie imi sugereaza faptul ca a fost scapat pe jos fara a fi in cutie, altfel cutia de carton ar fi trebuit sa arate semne serioase de storcire.
P.S.2 Avand in vedere ca laptopul a facut juma de Romanie pana sa ajunga la tine, sunt multi factori implicati.
crezi ca l-am scapat eu? atunci de ce are runt cartonul de protectie, husa? si am facut toate astea imediat ce l-am primit? am luat legatura atunci cu firma, cu cei de la curierat, OPC. Normal ca daca era rupta cutia exterioara nu-l mai plateam. Nu a fost scapat, a fost spart la ambalare. asta nu le face cinste nici lor nici producatorului. si nu sunt singura care pateste asa. ai aici un caz similar. http://www.piticu.ro...-la-cel-ro.html regret ca nu l-am citit inainte de a comanda.
ps.dupa ce am sesizat OPC-ul si-au amintit de mine, dar dupa "ancheta" (declaratia lor ca nu au nici o vina) nu m-au mai contacta, asta desi urma sa-mi dea un raspuns si sa rezolvam cumva. daca erau asa de nevinovati nu aveau de ce sa se agite, nu?

#20
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Da' chiar trebuie sa-ti faci mai multe conturi ca sa spui aceeasi poveste?
Vad ca acelasi clip este postat pe youtube in mesajul scris aici. Aoleo, si nu numai acolo ci si contul ala a fost creat pentru a umple forumul cu povestea ta. Pana la urma esti interventii_pc, anca_daniela sau rusurobertdumitru (pe youtube)?
Rapunsul pe care ti l-am dat acolo seamana foarte mult cu cel dat de Courage astazi, fapt ce arata ca nu sunt singurul cu o gandire obiectiva oricat de frustrant ar putea fi pentru cel care, pana la urma a pierdut niste bani aiurea.

Modul tau coleric (si insistent) de a-ti expune problema, si asta dupa 2 luni de la evenimentele intamplate, ma face insa sa am retineri mai mari decat aveam ieri cu privire la "vina ta vs vina lor". Ba chiar imi pute foarte urat cum de abia dupa 2 luni de la primirea acelui laptop in halul ala ai facut filmuletul si l-ai pus pe youtube iar apoi ai umplut forumul asta (si cred ca nu doar asta)?!

Edited by daddy, 10 February 2011 - 18:29.


#21
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 10th February 2011, 18:17, said:

Da' chiar trebuie sa-ti faci mai multe conturi ca sa spui aceeasi poveste?
Vad ca acelasi clip este postat pe youtube in mesajul scris aici. Aoleo, si nu numai acolo ci si contul ala a fost creat pentru a umple forumul cu povestea ta. Pana la urma esti interventii_pc, anca_daniela sau rusurobertdumitru (pe youtube)?
Rapunsul pe care ti l-am dat acolo seamana foarte mult cu cel dat de Courage astazi, fapt ce arata ca nu sunt singurul cu o gandire obiectiva oricat de frustrant ar putea fi pentru cel care, pana la urma a pierdut niste bani aiurea.

Modul tau coleric (si insistent) de a-ti expune problema, si asta dupa 2 luni de la evenimentele intamplate, ma face insa sa am retineri mai mari decat aveam ieri cu privire la "vina ta vs vina lor". Ba chiar imi pute foarte urat cum de abia dupa 2 luni de la primirea acelui laptop in halul ala ai facut filmuletul si l-ai pus pe youtube iar apoi ai umplut forumul asta (si cred ca nu doar asta)?!
fiecare e liber sa creada ce vrea. leptopul e cumparat de noi (din coincidenta de nume iti poti da seama ca e vorba de ceeasi familie, nu?). 2 luni am incercat sa-mi rezolv problema pe cai normale intr-o alta lune (cu ei direct, cu OPC-ul care raspune intr-o luna). acum am ramas fara idei si cu o pierdere destul de mare, fara laptopul de care chiar aveam nevoie.... tu ce ai fi facut? te resemnai si iti spuneai ~asta e, traim in tara celorlalti~? acum macar o sa inveti din greselele mele si o sa stii cum sa te feresti de surprize neplacute, sau sa-ti incerci norocul cu ei.

#22
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Gresit, acele intrebari pe care ti le-am pus pe acel topic sunt normale si evidente pentru oricine nu vrea sa pateasca ca voi, astfel ca eu nu am facut si nu am sa fac niciodata aceeasi greseala.. Asadar voi sunteti cei care trebuie sa invatati din propriile greseli.
Pana si plasma acum 2 ani tot de pe net mi-am luat-o. Cand a ajuns curierul m-a sunat, am coborat sa-l ajut ca era singur, am urcat amandoi plasma in casa, l-am pus pe canapea, i-am servit o cafea si a asteptat omul pana am desfacut plasma, i-am montat piciorul, am asezat-o la locul ei si am probat-o. Ba chiar a fost atat de incantat incat in ziua aia a si-a facut si el comanda de la mine de acasa de aceeasi plasma.
Asadar eu ti-am spus ce as fi facut. dar trebuia facut inainte. Acum e tardiv si eu cred ca nu poti rezolva nimic doar cu mai mult decat foarte multa bunavointa din partea lor.

Edited by daddy, 10 February 2011 - 20:06.


#23
amenajari_buc

amenajari_buc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 05.12.2007

View PostCourage, on 10th February 2011, 01:07, said:

Si totusi, acest gen de posturi fac f. rau unui magazin, care pana la urma e un intermediar.
Eu cumpar in general de la cel.ro cam toate electronicele, pana si "plasmele", dar nu am avut probleme.
Crede-ma ca toate magazinele online te pupa-n fund atunci cand vor sa-ti vanda marea cu sarea, chiar si magazinele on-line mici de garsoniera/apartament. Daca produsul e ok, atunci toata lumea e fericita pana la adanci batraneti.
Calitatea/seriozitatea/increderea unui magazin online se vede atunci cand ai probleme cu acel produs cumparat de la ei: cat de rapizi sunt in preluarea produsului in service, cat de rapida este reparatia, inlocuirea produsului sau despagubirea clientului.

Vorba proverbului "Prietenul la nevoie se cunoaste". Ca o traducere: Magazinul on-line de calitate, la o problema (aici laptop spart) se cunoaste.

(Doar) Sa vanda stie si tanti Maria din Cuca Macaii.....

Edited by amenajari_buc, 10 February 2011 - 20:38.


#24
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postdaddy, on 10th February 2011, 20:04, said:

Gresit, acele intrebari pe care ti le-am pus pe acel topic sunt normale si evidente pentru oricine nu vrea sa pateasca ca voi, astfel ca eu nu am facut si nu am sa fac niciodata aceeasi greseala.. Asadar voi sunteti cei care trebuie sa invatati din propriile greseli.
Pana si plasma acum 2 ani tot de pe net mi-am luat-o. Cand a ajuns curierul m-a sunat, am coborat sa-l ajut ca era singur, am urcat amandoi plasma in casa, l-am pus pe canapea, i-am servit o cafea si a asteptat omul pana am desfacut plasma, i-am montat piciorul, am asezat-o la locul ei si am probat-o. Ba chiar a fost atat de incantat incat in ziua aia a si-a facut si el comanda de la mine de acasa de aceeasi plasma.
Asadar eu ti-am spus ce as fi facut. dar trebuia facut inainte. Acum e tardiv si eu cred ca nu poti rezolva nimic doar cu mai mult decat foarte multa bunavointa din partea lor.

poate daca ma gasea acasa cand a venit as fi procedat la fel. din nefericire sotul s-a intalnit cel de la firma de curierat undeva prin oras si afara ningea. nu a dorit sa se ude laptopul mai ales ca pe cutie nu existau semne de lovire. din pacate era deja stricat.
daca gaseam putina bunavointa la ei, eram un client multumit (sau 2, cum vrei ca era al nostru) si nu mai era nevoie sa caut solutii. increderea in ei ne-a costat  2650 lei. cam scump. nu spun ca toti sunt asa, ca nu e prima data cand luam online, dar din cauza unora ca ei scade increderea consumatorului in astfel de servicii, mai ales cand vezi ca-i reclami degeaba.

#25
amenajari_buc

amenajari_buc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 05.12.2007
Unde ati mai vazut voi curier in Romania care sa-ti permita sa verifici coletul inainte de a plati ?
Eu stiu ca nu se mai poate asa ceva de vreun an, la nici o firma de curierat.

#26
Kaskadoru

Kaskadoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 758
  • Înscris: 20.02.2010
Logic vorbind, destinatarul poate deschide coletul doar dupa ce l-a receptionat si a platit. Sigur ca daca baiatul e intelegator, se mai aranjeaza.

Asta e logica notiunii de curier: curierul este responsabil pentru transport, nu pentru continut. Pana ce pachetul nu a fost livrat, nimeni nu are voie sa puna mana pe el, nici destinatarul.

Daca cineva pune mana, exista riscul sa se produca stricaciuni, si atunci cine plateste ? Expeditorul ar avea tot dreptul sa faca scandal la firma de curierat.

Are cineva un exemplu concret cand a obtinut permisiunea sa desfaca produsul, a constatat o neregula si a refuzat cu succes primirea, dupa ce produsul a fost desfacut?

Dupa ce a fost livrat/semnat de primire/platit, e proprietatea destinatarului si poate face ce vrea cu el. Dar pana atunci ...

Sigur ca si eu mi-as dori sa desfac si sa probez produsele cumparate, dar inteleg foarte bine ca asta nu este o pretentie rezonabila.

Si nu mai dati vina pe cumparator, oameni buni ... Daca ti se fura portmoneul, hotul e de vina.

Edited by Kaskadoru, 10 February 2011 - 21:44.


#27
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postamenajari_buc, on 10th February 2011, 21:17, said:

Unde ati mai vazut voi curier in Romania care sa-ti permita sa verifici coletul inainte de a plati ?
Eu stiu ca nu se mai poate asa ceva de vreun an, la nici o firma de curierat.
curierul nu raspunde de continutul coletului daca pe cutie su sunt semne de lovire, deschidere. nu e prima data candcumpar de pe ner sau primesc ceva prin curierat. dar e prima data si ultima cand cumpar de la cel. din imagini se vede si de ce. am primit un laptop spart, intr-o cutie buna. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y1Ni7HqVE5I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postanca_daniela, on 10th February 2011, 21:13, said:

poate daca ma gasea acasa cand a venit as fi procedat la fel. din nefericire sotul s-a intalnit cel de la firma de curierat undeva prin oras si afara ningea. nu a dorit sa se ude laptopul mai ales ca pe cutie nu existau semne de lovire. din pacate era deja stricat.
daca gaseam putina bunavointa la ei, eram un client multumit (sau 2, cum vrei ca era al nostru) si nu mai era nevoie sa caut solutii. increderea in ei ne-a costat  2650 lei. cam scump. nu spun ca toti sunt asa, ca nu e prima data cand luam online, dar din cauza unora ca ei scade increderea consumatorului in astfel de servicii, mai ales cand vezi ca-i reclami degeaba.

apropo, tocmai am citit ce ai postata pe http://forum.softped...t97283-200.html.
esti sigur ca nu esti de la cel????
ca un simplu client multumit, ca or fi si din astia, nu sta sa scrie asa multe povesti si sa vaneze tot ce se scrie despre cel.
si asta tot  intentionat si-a distrus GPS-ul? http://www.piticu.ro...-la-cel-ro.html, sau asta? http://dragan.me/201...i-de-la-cel-ro/
si mai sunt `multumiti` ca ei.

#28
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004

View Postamenajari_buc, on 10th February 2011, 21:17, said:

Unde ati mai vazut voi curier in Romania care sa-ti permita sa verifici coletul inainte de a plati ?
Eu stiu ca nu se mai poate asa ceva de vreun an, la nici o firma de curierat.
Citesti franturi sau scriu prea dificil pentru tine? Am scris clar ca curierul poate fi oprit pentru verificarea produslui, astfel ca, daca se constata defectiuni intocmeste un proces verbal pe care il ai ca proba tocmai pentru a nu exista astfel de cazuri ca cel expus aici.
Asadar nu vad nicaieri sa fi scris ca verifici inainte de a-l plati. Nicio firma de curierat nu mai face asta si am explicat logic (nelucrand nici la vreo firma de curierat) pe alt topic de ce nu se mai poate asta.

#29
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006
Ce curier sta dupa tine sa-ti verifici produsul?
Aia sunt mereu pe fuga, unii nici macar nu mai vin la usa, te cheama afara.

#30
amenajari_buc

amenajari_buc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 05.12.2007

View Postdaddy, on 10th February 2011, 22:18, said:

Citesti franturi sau scriu prea dificil pentru tine? Am scris clar ca curierul poate fi oprit pentru verificarea produslui, astfel ca, daca se constata defectiuni intocmeste un proces verbal pe care il ai ca proba tocmai pentru a nu exista astfel de cazuri ca cel expus aici.
Asadar nu vad nicaieri sa fi scris ca verifici inainte de a-l plati. Nicio firma de curierat nu mai face asta si am explicat logic (nelucrand nici la vreo firma de curierat) pe alt topic de ce nu se mai poate asta.
Scrii prea dificil pentru tine cred.
Iti spun un lucru sigur din proprie experienta: Nu se poate verifica nimic de la nici un curier inainte de a plati coletul !!!

#31
Mocebon

Mocebon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,625
  • Înscris: 06.10.2006
El se referea ca dupa ce platesti coletul sa il desfaci in fata curierului si daca sunt probleme ai un martor.

#32
amenajari_buc

amenajari_buc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 05.12.2007

View PostMocebon, on 10th February 2011, 22:35, said:

El se referea ca dupa ce platesti coletul sa il desfaci in fata curierului si daca sunt probleme ai un martor.
Da dar nici aceasta metoda nu are vreo acoperire legala.
Asa ii dai curierului 5 lei de-o bere si gata ai rezolvat problema scurt.
Deci NU SE POATE verifica sub nici o forma coletul !!! Chestia cu procesul verbal este o fantasmagorie.

Edited by amenajari_buc, 10 February 2011 - 22:42.


#33
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Ba ai o acoperire foarte legala. Ai un martor si un proces verbal foarte clar. Curierul este cel care practic iti aduce produsul finit la tine ca si cumparator. la fel cum magazinul este intermediarul dintre producator/importator si client/firma de curierat. Din cate stiu chiar se stipuleaza posibilitatea unei astfel de proceduri in contractul dintre magazin si firma de curierat. Pana la urma e si logic sa fie asa, fiind singura posibilitate de a nu primi caramizi au de a nu fi in extrema cealalta, dupa cum cred ca e cazul acum.
Mai intereseaza-te. Mergi la orice firma de curierat si spune-le ca nu ai incredere ca nu primesti coletul gol sau cu caramizi in el. Vei vedea ca iti vor spune ca il poti verifica dupa ce il platesti si in caz de nereguli se intocmeste un proces verbal. Fantasmagorie este in mintea unora care gandesc ca pot tepui cum vor "muschii lor". Cum spuneam mie povestea asta mis e pare cusuta cu ata neagra, nu alba.

Edited by daddy, 10 February 2011 - 22:57.


#34
amenajari_buc

amenajari_buc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 05.12.2007
Ca o concluzie personala:

Daca vrei sa cumperi ceva online cu o valoare relativ mica - sa zicem pana in 400-600 lei - atunci e ok sa-l comanzi acasa.
Dar atunci cand iti cumperi un laptop, o plasma, un PC, o masina, o casa, o femeie, chiar nu te poti deplasa pana la sediul lor ca sa probezi/testezi/mirosi/mangai produsul inainte de a oferi banu ? Chiar daca sediul magazinului ar fi cam departe, atunci cand platesti 3.000 - 5.000 ron pe un laptop/lcd tv, ce mai conteaza 50-100 ron benzina consumata pana acolo ?
Asa procedez eu, poate gresesc poate nu. Dar atunci cand mi-am cumparat laptop-ul si tv-ul lcd am fost sa le ridc personal cu proba inainte (de la emag).
Si nu mi-am pus problema ca nu mi-as recupera banii daca ar fi stricate ci mi-am pus problema de un eventual timp pierdut la service, foi, birocratie etc... Stiu ca astea dureaza o "eternitate".

Quote

ce-i in mana nu-i minciuna

Edited by amenajari_buc, 10 February 2011 - 23:02.


#35
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
daca cel.ro ar fi atit de minunati ar fi primit inapoi minunea si ar fi rezolvat cu asus. apoi ar fi trimis altul, cu multe scuze. ma indoiesc ca "nu se putea", mai ales daca aia sint "asus gold partner". ca sa nu mai zic ca ar trebui sa fie transportul oricum asigurat, pentru ca aia care duc pachetele numai genii ale blindetzii nu sint :lol:

probabilitatea ca cineva sa scape un laptop pe jos cind il scoate din cutie este atit de infima... chiar daca unu din 1000 ar fi  betivan emotionat si si-ar scapa produsul pe jos si l-ar indoi / crapa tot ar merita sa faci jmecheria. se mai poate repara si de ei si repus in vinzare ca produs cu ambalajul desfacut etc etc etc

de-aia nu cumpar niciodata chestii din-astea de pe net, mai bine le iau de la un magazin de cartier de renume mondial si stiu ca in juma de ora sint cu el inapoi daca nu se comporta corespunzator, plus ca-l vad acolo ca e intreg. pierd la afacere 1 milion la ceva de 20 de milioane, dar cred ca merita sa nu am batai de cap cu emailuri, telefoane si opeceuri

#36
anca_daniela

anca_daniela

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 09.02.2011

View Postanca_daniela, on 10th February 2011, 22:06, said:

curierul nu raspunde de continutul coletului daca pe cutie su sunt semne de lovire, deschidere. nu e prima data candcumpar de pe ner sau primesc ceva prin curierat. dar e prima data si ultima cand cumpar de la cel. din imagini se vede si de ce. am primit un laptop spart, intr-o cutie buna. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y1Ni7HqVE5I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



apropo, tocmai am citit ce ai postata pe http://forum.softped...t97283-200.html.
esti sigur ca nu esti de la cel????
ca un simplu client multumit, ca or fi si din astia, nu sta sa scrie asa multe povesti si sa vaneze tot ce se scrie despre cel.
si asta tot  intentionat si-a distrus GPS-ul? http://www.piticu.ro...-la-cel-ro.html, sau asta? http://dragan.me/201...i-de-la-cel-ro/
si mai sunt `multumiti` ca ei.
si inca ceva. curierul nu are timp sa stea la cafele si alte povesti. astia au masina plina de colete si tot timpul sunt pe fuga.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate