Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
viata din anii '90-2000
Last Updated: Apr 25 2024 11:42, Started by
neicanimeni
, Feb 04 2011 06:15
·
118
#5977
Posted 12 July 2018 - 09:21
Pe A.M. (M.A.) nu mai existau şi alte posturi de stat? Prin Tulcea parcă Pro F.M. a avut un emiţător în ... A.M. Mă apucasem eu să scriu un roman unde exista un post de radio Pro A.M. ,,, am nimerit-o parţial fără să ştiu!
Visam să am 2 posturi telefonice fixe. Asta prin 1995-1996. Că atunci când mă duceam la meditaţii la matematică mă duceam într-un loc unde proprietarii uniseră 2 apartamente deci erau 2 posturi telefonice (cred că ambele erau de la centrala telefonică Est (Dimitrov), dar nu am dat de persoana respectivă într-o agendă). Acum am tot un număr de fix, dar am 2 numere de mobil... cine mai foloseşte aşa de mult fixul în zilele noastre? Dacă i-ar apuca pe oameni reconectatul, în Bucureşti, teoretic cred că s-ar putea ajunge şi la 1.000.000 de abonaţi la Scoici "Telekom" * (de asta s-a făcut trecerea la numere cu 7 cifre, apoi din alte motive toţi operatorii au 10 cifre), asta dacă ai mai avea unde să bagi centrale, că unele dintre clădiri ai fost vândute total sau parţial Tot pe atunci doream să mă fac arhitect. Nu mai ştiu dacă aşa mi-a venit mie (fiind pasionat de clădiri vechi) sau pentru că fiul doamnei cu care făceam meditaţii la matematică era student la arhitectură. Dar nu am talent la desen şi nu aş vrea să fiu arhitect în harababura de azi Tot pe atunci. * "Telekom" sună ca naiba plus că mie îmi plăcea "RomTelecom". |
#5978
Posted 12 July 2018 - 10:13
@djl, la Tulcea, Radio 21 (actualul Virgin Radio) avea emițător în A.M.
|
#5979
Posted 12 July 2018 - 10:50
Mă gândesc că probabil acea zonă era mai greu de acoprerit d.p.d.v. al emisiei. Oricum, pe vremea aia ce ştiam eu ce e aia A.M. Nu mai ţin minte dacă am încercat să recepţionez în A.M. (M.A.) vreun post de radio înainte de 1999-2000. F.M.-ul era baza. În Bucureşti nu cred că aş fi reuşit să recepţionez mare lucru, dar la ţară, în Prahova poate mi-aş mai fi făcut cultură muzicală. Şi nici nu ştiam că există bandă F.M. 65-73 M.Hz. ... eu ştiam numai de 88-108. Dar visam să existe radio pe lămpi cu F.M. şi ulterior am aflat că existe. Ce-i drept, în Europa sunt foarte puţine cele care au 88-108... multe au 88-100, unele 88-104 şi mai puţine 88-105. Dacă gândeam mai mult pe atunci, poate aveam o anumită cultură tehnică şi măcar mă distram şi eu mai mult.
Ce mişto era să poţi da deidcaţie la radio. Cu scrisorile era una, dar când prindeai linie telefonică şi dădeai în direct, era Nu am făcut decât o dată, la un radio pirat (la telefon, dar nu cred că a fost în direct). |
#5980
Posted 12 July 2018 - 11:23
alin632, on 12 iulie 2018 - 10:13, said:
@djl, la Tulcea, Radio 21 (actualul Virgin Radio) avea emițător în A.M. Info Pro-Ai Auzit? Apoi cand era pe moarte/vanzare Muzica e noua stire. Acum Digi FM-Ca sa Stii. Imi place insa playlistul Digi FM, piesele mai vechi sunt super alese. |
#5981
Posted 12 July 2018 - 18:42
Mai devreme eram pe stradă şi văd într-o cutie C.D.-uri. În carcasă! Le-am luat pe toate. E inclusiv unul cu Dr. Alban, altul cu muzică din 2002 (cred că erau 2 iniţial), 2 cu muzică din 2005. Şi am avut baftă... că erau lângă o staţie de tramvai.
Ioi, am mai multe casete şi C.D.-uri decât în anii '90. Dacă le-aş fi avut atunci. Dar ne doream telefoane, C.D.-uri, casete, aparate şi pe atunci nu le (prea) aveam Unii oameni uită de unde am plecat... Edited by djl, 12 July 2018 - 18:45. |
#5983
Posted 13 July 2018 - 21:10
Neaceasca85, on 12 iulie 2018 - 11:23, said: Citeam asa ceva in ziare la reteaua Radio 21 si nu-mi venea sa cred. In anii '90 si pana prin 2005-2006 FM-ul era doar radio de bloc de oras, din 2005 Info Pro (actual Digi FM) a deschis seria urcarii emitatoarelor FM pe releele RADIOCOM de pe munti, 99,6 Costila prima receptionata de mine, apoi 99,2 Kiss FM Cozia, 100,7 Info Pro Ranca. Pana in 2000 cand a aparut Europa FM Neaceasca85, on 11 iulie 2018 - 17:01, said:
Iarasi sunt surprins ca era cover. Killing Me Softly parca era in aceeasi perioada cu Misterious Girl-Peter Andre? Pe asta am vazut-o direct cu clip cu tot de prima data, eram la Caciulata si se uitau altii, cunostinte de-ale noastre, pe MTV. Caciulata avea televizoare in camerele de hotel chiar si in 1994, Mamaia sau Eforiile abia din 2001 am vazut TV in camera. Acum pretentia este sa fie Wi-Fi in camera, TV si frigider sunt by default la orice hotel. Tie ar trebui sa-ti acorde aia de la Caciulata titlul de cetatean de onoare. |
#5984
Posted 14 July 2018 - 00:38
Europa FM nu am avut in Slatina pana in martie 2006. Si nici Pitestiul pana prin 2007 cand s-a urcat 107,5 Ploiesti pe Costila. 104,5 Craiova cam tot pe atunci s-a mutat din oras pe releul de la Simnic, acum Europa se aude in Slatina pe 98,8 de aici, 104,5 Simnic si 107,1 Ranca.
Acum in Slatina in loc sa avem un Magic FM si/sau un Radio ZU, avem niste mizerii sinistre care irosesc vreo 3 licente: 90,3 Galaxy (al deputatului Nicolicea de Severin); 96,7 Vocea Adventistilor (cum sunt multi afaceristi adventisti pe aici, nu ma mira, inainte pe 96,7 a emis Minisat Targoviste, alta tentativa esuata de radio); 92,4 Total Sport (abia se aude ceva si emite de la Priseaca). 107,4 National FM-format de cacealma, intretinut artificial in viata, muzica varza ziua si populara noaptea. Trustul fratilor Micula e mort practic de prin 2008. Dar il tin ca sa-si faca reclama la carbogazoase. In martie 2006 cand am prins prima oara Europa FM, era Ioanitoaia in direct. Da, Ovidiu Ioanitoaia Protestul Etapei, cel care injura casca la PRO TV. In prima faza era scris gresit R.D.S.-ul la 98,8-zicea EUROPAF M, asa m-am prins cu intarziere ca Europa FM sosise si la Slatina in al 6-lea an de emisie. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YMrTIzzR8fw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Neaceasca85, 14 July 2018 - 00:40. |
#5985
Posted 14 July 2018 - 11:56
Euroa F.M. a fost ieri la "We love retro". Cel mai mult mi-au plăcut Masterboy. Ce-i drept, la 2 nopatea plecaseră mulţi şi am fost mai aproape de scenă. Dar a fost ciudat să-i vă aşa de bătrâni... ani au trecut de când erau în vogă... păcat că nu a venit şi Linda Rocco (care care a cântat cu ei la un moment dat). Însă a fost interesant că cel care a salutat în Română a vorbit chiar bine Română, plus că pierduseră avionul cu care trebuiau să vină de dimineaţă! (4 ore de blocaje pe autostradă; ce probleme am avut şi eu cu luat biletului...) Au zis să ridicăm berea, dar nu mai aveam aşa ceva, căci 0,5 l de bere = 0,5 l de apă = 9 Lei... aşa e când ai exclusivitate, poţi să jecmăneşti omul ca să nu se simtă bine I-am văzut şi pe Dr. Alban, cei de 2 de la Snap! plus pe cei de la 2 Unlimited. La N & D (Nick and Delia) puteam să mă duc fără problemă la ultima piesă, nu pierdeam nimic, dar credeam că nu ai voie să intri după orele 21.
Şi ce frumos e să fii "afumat" în aer liber. Un lucru care-mi place la Bucureştiul din perioadă mai recentă: liniile de noapte ale R.A.T.B.-ului. Păcat că în anii '90 când le-au reînfiinţat nu le-au lăsat mai mult timp... Tot aporpos de transportul în comun: scaunele din arenă mi-au amintit de alte vremuri ale transportului în comun, căci erau scaune care au fost pe tramvaiele V2A şi V3A. Eu îndrăznesc să visez la un festitval mai mare cu anii '90: concerte, proitecţii de filme, emisiuni la tv, târguri cu obiecte de atunci, vehicule ce circulau pe atunci (inclusiv mijloace de transport în comun). La concert apărea un slogan "90's is the future". Oare chiar să fie viitorul anii '90? Până la un mare festival, cei de la Masterboy au lansat o nouă piesă. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XxcsAs_vLb0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 14 July 2018 - 12:22. |
#5986
Posted 21 July 2018 - 02:13
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NPJX8Io1Nxg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#5987
Posted 21 July 2018 - 15:22
În poză apare un camion de epocă. Doream şi eu să postez ceva cu maşini, dar înainte de asta am să postez ceva cu I.T. şi telecomdunicaţii, nu înainte de a menţiona (dacă tot suntem la pagina 333) că nu ştiu ce i-a apucat pe cei de la R.A.T.B. în jurul anului 1993 să schimbe indicativul liniei 333 în 335, deşi aveau acelaşi traseu.
La pg. 13 a unei cărticele de prezentare a "Stockley Park Heathrow 1 The Square" din Londra, parc de birouri care a câştigat premiul pentru cel mai bun parc de birouri din Europa în anul 1991, şi care, d.p.d.v. al designului ar trebui să fie sursă de inspiraţie dacă vrei ceva mai simplu (ceva poze pe aici) se găseşte o poză cu un birou unde putem veda ceva tehnică modernă a acelor vremuri. Frumos laptopul şi nici tanti erau rele. Mi-ar plăcea un birou din ăla şi să am şi tehnică audio-video veche (afară de proiectorul digital, care să fie nou) Stockley Park Heathrow 1 the Square pg. 13 birou.jpg 342.33K 13 downloads După o zi la birou, dacă nu aveai restricţii la alcool te puteai bucura de o votcă "Rasputin". "Auto Pro" (revisă editată de "Motor Presse International" şi "Media Pro") nr. 1 Iunie 1994, pg. 21 (21, vârsta la care poţi să cumperi alcool într-o ţară bigotă pe numele S.U.A.) Auto Pro nr. 1 Iunie 1994 pg. 21 reclama vodka Rasputin.jpg 272.13K 11 downloads Dacă ieşeai pe afară şi aveai bani, beneficai de ultimul răcnet în materie de telefonie mobilă (celulară). "Auto Pro" nr. 10/1995 (Oct. 1995) pg. 63, dar am văztu-o şi în alt număr. În revista "Autoturism" din Dec. 2001 am găsit un articol despre "Mercedes" Pulmann. Şi alea clasice, şi alea moderne (pe atunci) derivate din clasa C. Ăla modern avea modem de 43 k.b.p.s. (da' pe atunci era ceva viteza aia la purtător), cică destul de rapid încât să poţi citi bursa (cineva în trecut, care nu dorea mobil "eh, ăia care citesc bursa au nevoie de mobil"; şi-a luat omul mobil până la urmă; nu sunt eu, că eu îmi doream din anii '90 telefon mobil (celular) ). Auto Pro nr. 10 pe 1995 Octombrie 1995 pg. 63 reclama la Benefon Class Ultra.jpg 129.78K 12 downloads O poză so '90's: tot nr. 10, pg. 8 - parte a articolului "Prezenatare - Nissan Almera - Un japonez în Europa" pg. 6-8, articol semnat de Engelbert Manner (şi mai mult ca sigur tradus din Lb. Germană) Auto Pro nr. 10 pe 1995 Octombrie 1995 pg. 8 Prezentare - un Japonez in Europa Nissan Almera.jpg 356.95K 13 downloads La pădure oare mergea să mergi cu un "Ford"? (nr. 1 Iunie 1994, pg. 4) Auto Pro nr. 1 Iunie 1994 pg. 4 reclama Ford.jpg 314.25K 14 downloads În numărul 1 (Iunie 1994) al revistei găsim la pg. 5 Editorial - "Auto Pro - revista pe care o aşteptaţi", semnat de Dan Vardie. Prima dată mă miram cum de are Poşta Redacţiei dacă era numărul 1 (m-am gândit că au fost mai multe tiraje şi după ce au scos 1-2 tiraje l-au scos şi pe cel cu Poşta Redacţiei) dar uite că a existat un număr master. Poate îl găsesc şi pe ăla. Numerele astea 2 şi cărtitica cu birourile le-am găsit din întâmplare la un anticariat când am fost să ridic ceva. La "Poşta Redacţiei" revista este foarte lăudată. În ceea ce priveşte grafica, laudele erau pe bune - pentru vremea aia calitatea tipăriturilor era la ani lumină faţă de alte reviste de la noi. Unii copiau articole, titluri din revistă (în nr. 10/1995 e un editorial pe tema asta). Auto Pro nr. 1 Iunie 1994 pg. 5 Auto Pro - revista pe care o asteptati + Posta redactiei.jpg 300.55K 10 downloads Ce îmi plăcea la revistele din România, din perioada comunistă şi de după: nu erau pline de reclame. Alea capitaliste te stresau cu reclamele. 1/3-1/2 din revistă erau reclamele. În reviste nu ştiu cum e acuma, dar la televizor a ajuns stresant cu reclamele, faţă de cum era acum 18 ani. Plus că oamenii păreau dedicaţi. Revistele auto şi cele de comunicaţii + I.T. cred că erau singurele reviste tehnice din România (pe "Arhitectura" post 1989 nu m-am uitat) care erau destinate publicului larg. "Revista Căilor Ferte" era prea pentru cei de la C.F.R. (deşi unele coperţi conţin imagini cu trenurile de altădată, ca să-ţi aminteşti şi azi cum era pe vremuri transportul feoviar în România ). Pe parte de transport urban a existat vreo revistă în anii '90? În alte ţări comuniste partea de reviste tehnice cred că era mult mai dezvoltată... Reviste consumer, cu electronice şi electrocasnice vechi şi noi au existat la noi în perioada 1990-2002? Nr. 1 Preţuri auto noi (pg. 41) şi second-hand (pg. 42 + 43) + reclamă "B.M.W." seria 3 (pg. 43). Nu-i de mirare că nu prea erau maşini noi în România pe atunci, la ce preţuri aveau (preţurile erau fără taxe) şi ce salarii aveam noi. Apropos de taxe, cum de unele maşini nu aveau taxă vamală? Că se menţionat că "Nissan" Micra era scutit de taxele vamale! Auto Pro nr. 1 Iunie 1994 pg. 41 preturi auto masini noi.jpg 304.58K 6 downloads Auto Pro nr. 1 Iunie 1994 pg. 42 + 43 rpreturi auto second-hand + pg. 43 reclama B.M.W..jpg 711.31K 4 downloads Injecţia combustibilului devenea deja populară. Nr. 1 Pg. 40 Utile - "Muşcat de automobil - injecţia sub lupă" articol semnat de Dr. Ing. Cristian Andreescu. Auto Pro nr. 1 Iunie 1994 pg. 40 Injectia sub lupa.jpg 321.7K 8 downloads În nr. 1 la pg. 2 (pe coperta 2) se găseşte o reclamă la "Volvo". Îmi place cum e aşa în apus, deşi tăblăria maşinilor ălora nu-mi place d.p.d.v. al aspectului. Auto Pro nr. 1 Iunie 1994 pg. 2 (coperta 2) reclama Volvo.jpg 302.43K 9 downloads Din nr. 10/1995. În 1995 cred că s-au produs ultimele "Oltena" (reclama se găseşte la pg. 9). Dar de ce le zicea berlină deşi "Oltcit/Oltena" erau mai degrabă hatchback. Şi oare au co-exsitat cu asamblarea de autoutirsme "Daewoo? Auto Pro nr. 10 pe 1995 Octombrie 1995 pg. 9 reclama la Oltena Club 12 TRS.jpg 325.3K 9 downloads Dacă îţi luai autoturism nou "Daewoo" prin "Euro Service" fială a "Euro Inter Trade" S.R.L. erai star. Dacă puneai benzină "Star" erai de 2 ori star Reclamele se găsesc la pg. 43 Auto Pro nr. 10 pe 1995 Octombrie 1995 pg. 43 reclama la benzina Star si la Euro Service Bucuresti.jpg 286.39K 10 downloads Revenind la nr. 1 îi dedic lui neceaşcă85 reclama de la pg. 17 Auto Pro nr. 1 Iunie 1994 pg. 17 reclama Dacia.jpg 300.78K 13 downloads Pe mine nu mă deranjează să merg cu aşa ceva ("Dacia" 1310) - am şi una prin zonă (cinste propritarului că nu dat-o la fier vechi!), dar mai mult îmi place "Citroën" Xantia... reclamă la pg. 16 (în apropiere de linia tramvaiului 16 se găsesc 2 rude mai bengoase de-a ăstuia, XM-ul, unul pe Str. Iconei (spre Şcoala Centrală), altul pe Str. Alexandru cel Bun, în Cart. Tei). Prima dată credeam că sediul se afla în fostul Hotel "Bucureşti" (actualul "Radisson Blue"), dar se afla în demolatul fost sediu al Industriei Construcţiei de Maşini unde doreau să facă o mizerie cu pereţii de sticlă Nr. 135, unde funcţiona şi Pro F.M. şi cred că şi "Media Pro". Auto Pro nr. 1 Iunie 1994 pg. 16 reclama la Citroen Xantia.jpg 365.23K 14 downloads [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oxSnutuWVrk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oMJbUsDZOzI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XQ3TcEEOyhA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gO46d6vDVBw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/a_MovzVwmbw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 21 July 2018 - 15:39. |
#5988
Posted 21 July 2018 - 20:23
In 1994 probabil ultimul facelift la minunata roaba cu motor de drujba. Ma mir ca fac reclama la service-uri, Dacia era pe sistemul fix it yourself mereu si cred ca si Trabantul. Am mai zis ca Dacia era masina capotei permanent deschise, deoarece soferii mereu reparau cate ceva la ea (sau sub ea) sau trebuia sa lasi motorul sa se raceasca pentru ca nu avea racire si fierbea apa in borcan.
Bine ca nu mai scria in reclama minciuna "aer conditionat" cum au scris la Dacia 1300. In ziua de azi, daca mi se strica AC-ul nu mai circul cu masina pana nu se repara. Am un unchi matern care dupa multi ani de Dacie Break, din 2014 si 2017 s-a facut cu o Laguna din 2003 si un Mondeo din 2002, ambele diesel, ambele fara freon in instalatia de clima si evident ca nu le baga, atat din motiv de bani cat si pentru ca e friguros. Cand am mers cu el la strand la Ocnele Mari sambata trecuta, fireste ca am luat masina mea, deja sunt la etapa la care intre 2004 si 2014 nu credeam ca ajung, sa doresc sa conduc eu si nu altcineva. Revenind la anii '90, Dacia 1410 a lui tata din 1985 a avut farurile acelea rotunde, prin 1993 le-a schimbat cu faruri precum la cele din revista de mai sus. La 1300 farurile sunt parte din identitate si la ce veri am auzit ca au fost in Romania in anii '70 poate ca nu era asa de rau fara AC pe Dacie. La ce motor avea Dacia, daca ii puneai compresor de AC se oprea pe loc. |
#5989
Posted 22 July 2018 - 00:19
Mai 90s de atat nu se putea:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jQM6DYa_ZDc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5990
Posted 22 July 2018 - 07:31
Cānd a apćrut Pro TV erau numai Ford Escort-uri albastre pe lāngć sediul de pe Pache Protopescu. A fost o lovitura pentru ceilalți gen Tele7ABC care aveau doar Dacia Break toate vișinii.
Neaceasca85, on 21 iulie 2018 - 20:23, said:
In 1994 probabil ultimul facelift la minunata roaba cu motor de drujba. La ce motor avea Dacia, daca ii puneai compresor de AC se oprea pe loc. |
#5991
Posted 22 July 2018 - 17:33
Dacă şi azi când mai mulţi oameni au acces facil la informaţie persistă încă unele idei şi mentalităţi, dapăi atunci când tocmai ieşiserăm din comunism şi eram avizi de informaţie, dar nu încă nu aveai chiar aşa de uşor acces la ea. Mulţumesc interentului că mi-a deschis lumea!
Pe aia cu "Ford" Escorturile Pro Tv-ului chiar nu o mai ţineam minte. Antena 1 ce maşini avea? Pro Tv era revoluţia în audiovizual, dar cam precum majoritatea companiilor mari, după ce s-a văzut sus, a început să-şi ia lumea în cap. Cine a folosit baterii "777"? Cât despre aerul condiţionat: senzaţia de nasol la căldură ţine şi de poluare. Am fost la ţară, în Prahova şi am transpirat dar nu era senzaţia aşa de nasoală pentru că acolo e aerul mai curat. Într-un oraş mare nu ai cum să nu ai poluare (automobile, industrie, construcţii) dar Bucureştiul este un oraş chiar foarte poluat Asta şi pentru că nu s-a rezolvat problema transportului în comun şi se construieşte adeseori aiurea. Şi nu ştiu de ce atâta umezeală, că şi asta ze omoară. Şi de tâmpenie se consideră că dacă ai aer condiţionat la autocar şi tren nu mai e nevoie de geamuri care să se deschidă (la vagoanele din România unoeri mai sunt câteva geamuri rabatabile, alteori sunt mai multe). Prostie. Dacă se strică aerul condiţionat. Am pornit o dată cu un tren care avea doar geamuri din alea rabatabile care deabea le crapi puţin şi nu era pornit a.c.-ul; sau când am stat în Constanţa acum 7 ani aşteptând 20 de minute după locomotivă. La alea cu geam ghilotină cum a băgat puţină viteză te mai poţi răcori; bine e să ai şi geam ghilotină şi a.c. Dacă e compartimentat poţi închide geamul dacă s-a mai răcăroti şi ţi deschisă uşa compartimentului (asta dacă nu se apucă careva să fumeze). Să vedem cine ştie ce maşină comunistă era destul de sigură la impact la vremea ei Edited by djl, 22 July 2018 - 17:42. |
|
#5992
Posted 23 July 2018 - 02:13
Lada, Mosckwitch?
Notiunea de airbag a aparut pentru romani la automobilele Daewoo, simultan cu cea de aer conditionat. In 2000 cand m-am mutat, vecinul (de a carui fiica mi-a placut) avea deja un Cielo albastru si o duba Renault Trafic. Acum are un Hyunday Tucson, un BMW X3 si ginerele sau un BMW gen masina de familie cu cutie automata dar pe benzina. In 2000 masinile aveau ambele initialele numelor tuturor celor 3 membri ai familiei, acum au doar numele fiicei lor si cea a ginerelui numele lui. Eu cu Dacia pana in 2005 eram destul de praf in 2001 pe langa ei. Si cu lustrele nemontate inca la vila. 2 iubiri platonice am avut, una bogata, una saraca, acum constat ca in 2001 am incercat paduche la ban si in 2011 ban la paduche, desi BUG Mafia in 1998 ma invatase ca ban la ban si paduche la paduche. Atunci am vrut liceul la uman ca sa scap de matematica, acum constat ca neducandu-ma la real, am pierdut fetele din generatia mea care acolo s-or dus toate. Generatia fratelui meu (1979) a fost cea care a prins perioada in care in Romania fetele erau cel mai usor de agatat si cucerit. Eu cu 1985-ul meu am prins o perioada cand deja era mai greu, iar acum este foarte greu, pretentii uriase la fetele din generatia Y incolo. |
#5993
Posted 24 July 2018 - 23:33
@djl, tu cred ca ai vrea sa poti crapa geamul si in avion, la 10.000 de metri
Faptul ca nu se pot deschide geamurile in trenuri cu AC e perfect normal. Daca deschizi geamul AC-ul isi pierde eficienta. In plus (la noi nu e cazul), la trenurile de viteza deschiderea geamului afecteaza aerodinamicitatea si consumul de energie electrica. |
#5994
Posted 24 July 2018 - 23:37
La T.G.V. e normal să nu poţi deschide geamul.
Dar la vehicule care merg cu maxim 100-160 k.m./h nu e crimă. Şi ce te faci dacă se strică a.c.-ul? Sau eşti pe Valea Prahovei, maxim 22-23 o C, a plouat cu maxim o zi în urmă şi vrei să inspiri aer curat. La vagoanele compartimentate ar fi normal să poţi opri aerul condiţionat în compartiment şi să poţi deschide geamul, că nu afectează cu nimic restul sistemului. Edited by djl, 24 July 2018 - 23:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users